Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 01.12.12 20:29
|
|
|
Kas siin oleks huvilisi Master Nordic 2 195/65 15" naelavalmidusega rehvide vastu?
Miks seda küsin? Nordic 2 mustriga rehvid on reaalselt tootmisest maas. Samas jaanuaris tehakse mingi ports rehve autospordiga tegelevatele
kodanikele. Ise tellin ka ühe jooksu naelavalmidusega rehve, kuhu tambin sisse paketiauto naelad. Olen sellist kompotti kasutanud juba pikki aastaid
ja olen väga rahul. Kui on soovijaid, siis võib privas sellest teada anda.
Vihane-Tihane
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 01.12.12 20:35
|
|
|
Oleks vägagi huvitatud. Väga hea pidamisega rehvid minuarust ja äärmiselt tobe, et ainult mürataseme pärast tootmisest maha võeti.
Naelutamine üldiselt päris kallis... Kas majanduslikult ära tasub?
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 01.12.12 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Oleks vägagi huvitatud. Väga hea pidamisega rehvid minuarust ja äärmiselt tobe, et ainult mürataseme pärast tootmisest maha võeti.
Naelutamine üldiselt päris kallis... Kas majanduslikult ära tasub? |
Majanduslikult või mitte aga kui seda teen ise, siis tean, et liim on korralikult all. Minu jaoks on tähtis, et nael maksimaalse nakke saaks rehviga.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 02.12.12 14:36
|
|
|
Miks mitte Vallai või Collins kui just protti ja selle mustriga? Collinsi tavanaast sellel mustril on paketinaastust küll väiksem, aga tugev kui kurat
ja väga kõvasti rehvist väljas. Vallai puhul vist selles mõõdus H2te pole, aga 205 55 16 lamell ja pakett sisse oleks isegi konkreetsem kui pontsakas
15 tolli. Klubis just keegi müüs sellist vallaid peaaegu tasuta tutikad kaks jooksu.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 03.12.12 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Miks mitte Vallai või Collins kui just protti ja selle mustriga? Collinsi tavanaast sellel mustril on paketinaastust küll väiksem, aga tugev kui kurat
ja väga kõvasti rehvist väljas. Vallai puhul vist selles mõõdus H2te pole, aga 205 55 16 lamell ja pakett sisse oleks isegi konkreetsem kui pontsakas
15 tolli. Klubis just keegi müüs sellist vallaid peaaegu tasuta tutikad kaks jooksu. |
Njahh...aga tõesti miks mitte. Arvan, et need ei jää sugugi alla Masterile. Samas jäärajal ei kasutata millegi pärast neid eriti. Ma ei ole kindel,
kas kummi segu on neil samaväärne, kui Masterite omadel ehk siis Nokia? Hetkel lihtsalt hõikasin välja teema neile, kes on tõsiselt Masteri 195/65
15" rehvidest huvitatud. Jae-ja hulgikaubandusest neid lihtsalt ei saa enam.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 03.12.12 10:13
|
|
|
Kas need on ainult selles mõõdus saadaval? 16" pole? Mulle 15" velg enam alla. Praegu puuduks võimalus ka osta kohe, kuid huvitab siiski.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.12.12 11:28
|
|
|
Ma vallai 205 55 16 kohta ütlen ainult häid sõnu ja masteri omasid kasutan tiba teises mõõdus 195 55 15, aga b3 all. Ma ei ütleks, et üks või teine
parem või halvem oleks, pidamist on neil kõigil täiesti haiglaselt palju, vahet pole mis tingimustes võrreldes igasugu veidrate lääne
supertestivõitjatega, millel pole naastu rehvi sees ollagi. Sai sel talvel ühele autopargi 4motion passatile testiks Collinsi 195 65 15 alla ja no
sama teema - nagu seina taga kinni. Mõttetu 1,8 hingeldav mootor kapoti all ei käi isegi rehvi pidamisest parimal tahtmisel üle, puhast jääd pole veel
proovinud. Müra on muidugi collinsil tänavasõidul ja asfaldil suht haiglane võrreldes vallai või masteriga . Aga mina panen selle pigem passati kereisolatsiooni kehvuse arvele. Aga jah, need minu mõtted ja katsetused.
Pakinaast on teema omaette ja sõltub sellest, mida sa lamellina lihtsalt kätte saad. Kokkuvõttes, jäärajal lammutamiseks ma paremaid asju küll tahta
ei oskaks.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 03.12.12 11:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Kas need on ainult selles mõõdus saadaval? 16" pole? Mulle 15" velg enam alla. Praegu puuduks võimalus ka osta kohe, kuid huvitab siiski.
|
Kui ma hästi mäletan, siis Master veel 16" talvekaid ei pakkunud, kui Nordic 2 muster neil tootmisesse tuli. Täna pakutakse juba 16-18" ka aga ei
toodeta Nordic 2-na ehk siis tulevad Nordic 3 ja 4 mustriga.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 03.12.12 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Ma vallai 205 55 16 kohta ütlen ainult häid sõnu ja masteri omasid kasutan tiba teises mõõdus 195 55 15, aga b3 all. Ma ei ütleks, et üks või teine
parem või halvem oleks, pidamist on neil kõigil täiesti haiglaselt palju, vahet pole mis tingimustes võrreldes igasugu veidrate lääne
supertestivõitjatega, millel pole naastu rehvi sees ollagi. Sai sel talvel ühele autopargi 4motion passatile testiks Collinsi 195 65 15 alla ja no
sama teema - nagu seina taga kinni. Mõttetu 1,8 hingeldav mootor kapoti all ei käi isegi rehvi pidamisest parimal tahtmisel üle, puhast jääd pole veel
proovinud. Müra on muidugi collinsil tänavasõidul ja asfaldil suht haiglane võrreldes vallai või masteriga . Aga mina panen selle pigem passati kereisolatsiooni kehvuse arvele. Aga jah, need minu mõtted ja katsetused.
Pakinaast on teema omaette ja sõltub sellest, mida sa lamellina lihtsalt kätte saad. Kokkuvõttes, jäärajal lammutamiseks ma paremaid asju küll tahta
ei oskaks. |
195/55 15" mõõdus rehve on täitsa võtta veel aga minu autole jääb profiil liiga madalaks. Auto niigi paras lowrider.
Vot jah....kahjuks endal analoogsete mustritega teiste firmade rehvide kohta kogemused puuduvad, mistõttu ma neid ka ei laida ega kiida. Mis puudutab
lausjääpeal sõitmist, siis ikkagi suure töö tegija on paketiauto nael, mitte niivõrd rehv ise. See on vaid minu arvamus.
Rehvidest veel niipalju, et tõsisemad jäärajahundid kasutavad võistlustel -5 ja kõrgema temperatuuri puhul Master Nordic 2-te ning -5 ja madalamate
temp. puhul juba Continental Ice Contact rehve.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|