Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 1.9TDI 74kw diisliga (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 6359)
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.12.12 20:02 Tsiteeri
Mure 1.9TDI 74kw diisliga



Tervist klubilised.
Selline mure siis: Täna hommikul läksin tööle, auto käis ilusti. Ajasin ta siis sooja garaa˛i (muidu seisab väljas koguaeg), et akut laadida ja et lumi maha sulaks pealt. Seisis ta seal mingi 4-5h. Ajasin välja, sõitsin töölt koju, kõik oli väga hea. Kodus seisis maja ees pool tundi, läksin poodi ja tagasi tulles hakkas auto tühikäigul plödisema, nagu käiks kolme silindriga, gaasi andes vibreeris ja puterdas. Välja suretades oli kõik tavaline, ei mingeid anomaaliaid. Uuesti käima pannes vajas auto tavalisest pikemat käiamist, plödisedes vedas end käima ja vibreeris ikka kohapeal edasi. Vibra oli selline aeglane, umbes samas taktis, nagu VW diisel muidu kohapeal käies lagiseb, aga tugevalt oli tunda, läbi terve kere. Aeg-ajalt oli kuulda ka mingit teistsugust häält, kerget klobinat. Sõites 3000+rpm on kõik OK, muudelt kiirustelt kiirendades auto puterdab ja väriseb nagu tahaks kätte ära surra. Lisaks on lakke karanud tühikäigu kütusekulu. Kui varem (hommikul) oli tühikäigul sooja mootoriga kütusekulu 0.4-0.6l/h, siis nüüd on see 1.1-2.3l/h, varieerub selle vahel, üldiselt näitab 1.1-1.3l/h.
Milles võiks mure olla? Hooratast ei kahtlusta, kuna see ei põhjustaks kütusekulu tõusu, samuti ei ole kuulda metalset klobinat, vibra ja hääled ei muutu siduri liigutamisega, käivitudes ja suretades kolinaid pole.
Panin nüüd sisse STP Diesel WInter Treatmenti kütuselisa ja homme tahaks ära vahetada kütusefiltri, sest kardan, et ehk soojas seismisega tõmbas mingi s*ta kuskile filtrisse ja nüüd ei saa ehk korralikult diislit peale ning sellest ka need anomaaliad.
Ootaks kiiret tagasisidet!


Autoks VW Passat 1.9TDI-PD 74kw 2003a (ärge näkku lööge, aga mootor on sama, mis Audidel, seega otsustasin ka siit õnne proovida, ehk oskab keegi targem nõu anda).


Aitähh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 01.12.12 20:08 Tsiteeri


Vastava margiga siiski vastavasse klubisse, midagi pole teha.

E: Tekkis temperatuuri muutus ja tekitas ehk kusagile niiskuse, lihtsalt oletus.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 01.12.12 20:12 Tsiteeri


Pihusti väärtuseid oled vaadanud?


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.12.12 20:16 Tsiteeri


Ei ole jõudnud veel niikaugele. Homme hommikul vahetan igaks juhuks kütusefiltri ära, ehk lõi soojas olles kondensvee paaki, mis jäi sõites filtrisse ja nüüd seda jama põhjustab. Kui ei aita, siis otsin kedagi, kes diagnostikaga aitaks...
Kuits, ma palun siiralt vabandust, kuid margifoorumist mingit abi ei saa... :( Lootsin, et siin ehk vähe targemad pead koos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 01.12.12 20:19 Tsiteeri


Niiskuse all ma pm. seda silmas pidasingi, trassis niiskus sees ja nüüd tekitab korki.
Minu ees pole vaja vabandada, seda tehtud ja tehakse alati, et teise margiga suunatakse ikka vastavasse foorumisse, kui seda eksisteerib.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.12.12 21:01 Tsiteeri


Tean seda, Kuits, tean.
Ent siiski, loodan, et kannatate ka selle välja, kui panen siia klipi häältest, mida mootor teeb tühikäigul ja mida siis, kui tühikäigul gaasi anda.
http://www.upload.ee/files/2872484/Haal.3gp.html

Loodan, et tulevikus on sellest teemast mõnele Audi omanikule, kes sarnase mure käes vaevelda võiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.12.12 00:52 Tsiteeri


Üks silinder nagu ei käiks. Neil vanadel diislitel pihusti juhtmestik tavaline viga. Pingutad kontaktid ära ja jälle käib. Aga vaheta filter kõigepealt äkki külmaga tõmbas kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 02.12.12 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Üks silinder nagu ei käiks. Neil vanadel diislitel pihusti juhtmestik tavaline viga. Pingutad kontaktid ära ja jälle käib. Aga vaheta filter kõigepealt äkki külmaga tõmbas kinni.


Tänud. Kõigepealt viskan filtri ringi ja siis Jõhvis Keerme (Moto Trading OÜ) juurde diagnostikasse. Sealt peaks ära nägema, milles asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 02.12.12 16:39 Tsiteeri


Ja teema lõpetuseks: auto viga tuvastatud: 1.pihusti ei tööta. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.12.12 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ja teema lõpetuseks: auto viga tuvastatud: 1.pihusti ei tööta. :(

Otsest pöhjust vea pöhjustajale ei tunta?
Pean silmas just seda, et kas pihusti mittetoimimise pöhjustas nt. kondens/niiskus vms.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.12.12 21:10 Tsiteeri


Kindel, et just pihusti viga? Mingi viga ka sees oli? Mõõda silindrisurved ka igaksjuhuks ära. Neil vahest kolvid lähevad katki. Rääkisisd, et ajab imeliku suitsu. Kui pihusti ei tööta siis ei tohiks suitseda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 03.12.12 06:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kindel, et just pihusti viga? Mingi viga ka sees oli? Mõõda silindrisurved ka igaksjuhuks ära. Neil vahest kolvid lähevad katki. Rääkisisd, et ajab imeliku suitsu. Kui pihusti ei tööta siis ei tohiks suitseda.


Katkine kolb peaks mingi kolina ju sisse lööma? Aga arvuti näitas selgelt, et üks pihusti ei tööta. Ei mäleta täpselt, mis kirjas oli. Suits oli täpselt selline korralikult põlemata diisli suits, kütusehaisu oli ikka päris palju. Kutt, kes arvutiga kohal käis, ütles, et nende töökoda teenindab neid VW-sid üsna tihti (sellise mootoriga nii Audisid kui VW-sid) ja sümptomid viitavad täpselt pihusti tuksisolekule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 04.12.12 12:29 Tsiteeri


Sai siis pihusti vahetatud ja ka teised pihustid tasakaalustatud ning auto käib nagu uus, käivitub ka külmalt poolest pöördest, edasi läheb nagu elukas (niivõrd elukas, kui see 74kw olla saab :D ) ja ka kütusekulu on meeldivalt madalal. Maanteel 95km/h näitas 4.8, linnas keskmine 7.4. Väga rahul olen asjadega niiet võib siis selle teema lõppenuks lugeda seekord.
Aitäh kõigile, kes kaasa mõtlesid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]