jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 01.12.12 20:02
|
|
|
Mure 1.9TDI 74kw diisliga
Tervist klubilised.
Selline mure siis: Täna hommikul läksin tööle, auto käis ilusti. Ajasin ta siis sooja garaa˛i (muidu seisab väljas koguaeg), et akut laadida ja et
lumi maha sulaks pealt. Seisis ta seal mingi 4-5h. Ajasin välja, sõitsin töölt koju, kõik oli väga hea. Kodus seisis maja ees pool tundi, läksin poodi
ja tagasi tulles hakkas auto tühikäigul plödisema, nagu käiks kolme silindriga, gaasi andes vibreeris ja puterdas. Välja suretades oli kõik tavaline,
ei mingeid anomaaliaid. Uuesti käima pannes vajas auto tavalisest pikemat käiamist, plödisedes vedas end käima ja vibreeris ikka kohapeal edasi. Vibra
oli selline aeglane, umbes samas taktis, nagu VW diisel muidu kohapeal käies lagiseb, aga tugevalt oli tunda, läbi terve kere. Aeg-ajalt oli kuulda ka
mingit teistsugust häält, kerget klobinat. Sõites 3000+rpm on kõik OK, muudelt kiirustelt kiirendades auto puterdab ja väriseb nagu tahaks kätte ära
surra. Lisaks on lakke karanud tühikäigu kütusekulu. Kui varem (hommikul) oli tühikäigul sooja mootoriga kütusekulu 0.4-0.6l/h, siis nüüd on see
1.1-2.3l/h, varieerub selle vahel, üldiselt näitab 1.1-1.3l/h.
Milles võiks mure olla? Hooratast ei kahtlusta, kuna see ei põhjustaks kütusekulu tõusu, samuti ei ole kuulda metalset klobinat, vibra ja hääled ei
muutu siduri liigutamisega, käivitudes ja suretades kolinaid pole.
Panin nüüd sisse STP Diesel WInter Treatmenti kütuselisa ja homme tahaks ära vahetada kütusefiltri, sest kardan, et ehk soojas seismisega tõmbas mingi
s*ta kuskile filtrisse ja nüüd ei saa ehk korralikult diislit peale ning sellest ka need anomaaliad.
Ootaks kiiret tagasisidet!
Autoks VW Passat 1.9TDI-PD 74kw 2003a (ärge näkku lööge, aga mootor on sama, mis Audidel, seega otsustasin ka siit õnne proovida, ehk oskab keegi
targem nõu anda).
Aitähh
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.12.12 20:08
|
|
|
Vastava margiga siiski vastavasse klubisse, midagi pole teha.
E: Tekkis temperatuuri muutus ja tekitas ehk kusagile niiskuse, lihtsalt oletus.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 01.12.12 20:12
|
|
|
Pihusti väärtuseid oled vaadanud?
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 01.12.12 20:16
|
|
|
Ei ole jõudnud veel niikaugele. Homme hommikul vahetan igaks juhuks kütusefiltri ära, ehk lõi soojas olles kondensvee paaki, mis jäi sõites filtrisse
ja nüüd seda jama põhjustab. Kui ei aita, siis otsin kedagi, kes diagnostikaga aitaks...
Kuits, ma palun siiralt vabandust, kuid margifoorumist mingit abi ei saa...
Lootsin, et siin ehk vähe targemad pead koos.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.12.12 20:19
|
|
|
Niiskuse all ma pm. seda silmas pidasingi, trassis niiskus sees ja nüüd tekitab korki.
Minu ees pole vaja vabandada, seda tehtud ja tehakse alati, et teise margiga suunatakse ikka vastavasse foorumisse, kui seda eksisteerib.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 01.12.12 21:01
|
|
|
Tean seda, Kuits, tean.
Ent siiski, loodan, et kannatate ka selle välja, kui panen siia klipi häältest, mida mootor teeb tühikäigul ja mida siis, kui tühikäigul gaasi
anda.
http://www.upload.ee/files/2872484/Haal.3gp.html
Loodan, et tulevikus on sellest teemast mõnele Audi omanikule, kes sarnase mure käes vaevelda võiks.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.12.12 00:52
|
|
|
Üks silinder nagu ei käiks. Neil vanadel diislitel pihusti juhtmestik tavaline viga. Pingutad kontaktid ära ja jälle käib. Aga vaheta filter
kõigepealt äkki külmaga tõmbas kinni.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 02.12.12 08:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Üks silinder nagu ei käiks. Neil vanadel diislitel pihusti juhtmestik tavaline viga. Pingutad kontaktid ära ja jälle käib. Aga vaheta filter
kõigepealt äkki külmaga tõmbas kinni. |
Tänud. Kõigepealt viskan filtri ringi ja siis Jõhvis Keerme (Moto Trading OÜ) juurde diagnostikasse. Sealt peaks ära nägema, milles asi.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 02.12.12 16:39
|
|
|
Ja teema lõpetuseks: auto viga tuvastatud: 1.pihusti ei tööta.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.12.12 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Ja teema lõpetuseks: auto viga tuvastatud: 1.pihusti ei tööta.
|
Otsest pöhjust vea pöhjustajale ei tunta?
Pean silmas just seda, et kas pihusti mittetoimimise pöhjustas nt. kondens/niiskus vms.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.12.12 21:10
|
|
|
Kindel, et just pihusti viga? Mingi viga ka sees oli? Mõõda silindrisurved ka igaksjuhuks ära. Neil vahest kolvid lähevad katki. Rääkisisd, et ajab
imeliku suitsu. Kui pihusti ei tööta siis ei tohiks suitseda.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 03.12.12 06:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kindel, et just pihusti viga? Mingi viga ka sees oli? Mõõda silindrisurved ka igaksjuhuks ära. Neil vahest kolvid lähevad katki. Rääkisisd, et ajab
imeliku suitsu. Kui pihusti ei tööta siis ei tohiks suitseda. |
Katkine kolb peaks mingi kolina ju sisse lööma? Aga arvuti näitas selgelt, et üks pihusti ei tööta. Ei mäleta täpselt, mis kirjas oli. Suits oli
täpselt selline korralikult põlemata diisli suits, kütusehaisu oli ikka päris palju. Kutt, kes arvutiga kohal käis, ütles, et nende töökoda teenindab
neid VW-sid üsna tihti (sellise mootoriga nii Audisid kui VW-sid) ja sümptomid viitavad täpselt pihusti tuksisolekule.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 04.12.12 12:29
|
|
|
Sai siis pihusti vahetatud ja ka teised pihustid tasakaalustatud ning auto käib nagu uus, käivitub ka külmalt poolest pöördest, edasi läheb nagu
elukas (niivõrd elukas, kui see 74kw olla saab ) ja ka kütusekulu on
meeldivalt madalal. Maanteel 95km/h näitas 4.8, linnas keskmine 7.4. Väga rahul olen asjadega niiet võib siis selle teema lõppenuks lugeda seekord.
Aitäh kõigile, kes kaasa mõtlesid!
|
|
|
|