Lehekülgi: 1 2 |
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.11.12 23:46
|
|
|
Aga oskab keegi sellest 2,0tfsi mootorist ka rääkida, et kas on mingeid suuremaid vigu ja palju hooldused maksavad? Konrad andis juba päris kasuliku
infot. Mis on vahet 103 ja 125kw diislil? Nii ei teagi mida eelistada. Tuleb minna autod üle vaadata ja revalist uurida. Muidu lisade poolest on see
esimene a3 päris hea.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.11.12 15:08
|
|
|
Tegelikult pole see 2.0 TDI draama nii õudne midagi. Kõige õnnetumad olid 2004...2005 (sh kuni 2006 alguse masinad). Sealt edasi sai see mootor
hulgaliselt täiendusi ja hädade parandusi. Need ~2005a kolmanda ringi isendid on tänaseks vajalikud remondid juba läbinud ja edaspidiseid muresid olla
ei tohiks. Nukkvõlli probleemid on sellel 8V mootoril s.t sama häda käes kannatavad ka 1.9TDi mehed. Iseenesest sellel nukkvõllil pole häda midagi,
kui õigel ajal tõukurid vahetatud saab.
Mina omast kogemusest julgen väita, et ~06.2006-> masinaid võib vabalt vaadata. Tehasetausta kontroll on vajalik selleks, et teada saada kas
kõnealune masin on saanud recalli raames uued pihustid ja EGR cooleri. Muud mured on selleks ajaks juba tootmise staadiumis lahendatud.
Minu kogemused põhinevad ühe Tartu remonditöökojaga, heade tutvustega Aasta autos ja Aasta auto plussis. Lisaks on minu tutvusringkonda viimase 3
aasta jooksul tekkinud ~12tk. 2.0TDI mootorit. Ühel 2005a masinal lendas ketiajamiga õlipumba pinguti (al. 2006 keskpaik on õlipumbal
hammasratasajam), 2007a 125kW Passatil oli plokikaanes mõra (oleks omanik ostuhetkel tausta uurinud, oleks sealt välja tulnud "motor wärmeschaden"
kuumakahjud), ülejäänud kallavad ja tallavad, ning käivad aegajalt õli mootoris vahetamas.
Juhul kui see PD mootori kolin ja mürin ei häiri, siis võib selle mootoriga arvestada küll.
103 vs 125 kW:
Erinevad pihustid, 125-sel on Siemens VDO piezolektrilised pumpdüüsid. 103-sel 8V on elektromagnetsolenoid ja 16V samuti piezokad.
Erinevad turbod, 125sel kopsakam. Ülerõhku annab stokkis 1.5bar-i
B7 puhul Interkoolerid, 103 1 tk, 125sel 2tk. A3 uurinud pole.
125 väljalaske nukk teine kui 103
125 - eletktriline EGR, 103 erinevaid (vaakum ja elektriline)
Erinev turbo geomeetria juhtimine, 125-sel jälgitakse reaalselt geomoeetria hoova asendit.
B7 puhul erinev väljalase. 125 Q ja esiveoline on taga kahe katlaga.
125 hammasratas ajamiga õlipump/tasakaalustusvõllid, 103-l on ketiajamit ja hammasratast.
Sõltuvalt mootorikoodist on erinevusi veelgi.
Mulle omale tundub, et 103 on ühtlasema minekuga. 125 "alumine ots vs. kui boost järgi tuleb" on suhteliselt suure kontrastiga.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.12 15:40
|
|
|
Tsitaat: |
Ühel 2005a masinal lendas ketiajamiga õlipumba pingti (al. 2006 keskpaik on õlipumbal hammasratasajam).
|
Ja see "suurepärane" parendus on jällegi tegelikkuses ebaõnnestunud, analoogseid ebaõnnestunud parendusi on teisigi ka teistel mootoritüüpidel. Kui
ketiajamiga õlipumbal on murekohaks pinguti, siis kes on näinud seda uuemat hammasratasajamit, teab, et tegelikkuses ju hammasratta pealt pumpa siiski
ei veeta, asi on lahendatud võiks öelda lausa idiootlikult ja paratamatult jääb mulje, et sihilikult mitte kõige kestvama lahendusena. Ja kui õlipump
on mootori nõrgim lüli, siis ei saa paraku rääkida ju heast mootorist.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 28.11.12 16:14
|
|
|
Kuidas siis lahendatud on see "parendatud" õlipump?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.12 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kuidas siis lahendatud on see "parendatud" õlipump? |
Siit näeb, ehk
reaalselt töötab õlipump 6mm kuuskant võlli pealt.
Mis seal täpselt juhtub, võib igaüks ise välja mõelda, remondijuhis näeb igal juhul ette, terve balanseerimisvõllide mooduli vahetuse, ainuüksi
varuosakulu ~1300 EUR ja tihtipeale võib õlirõhu kadumisega jaks lõppeda ka mõnelgi teisel detailil/agregaadil, nt turbo. Meil on selline probleem
läbi käinud ja suudame olemasoleva toimima panna kordades odavamalt kui 1300 EUR.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.11.12 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Kui ketiajamiga õlipumbal on murekohaks pinguti, siis kes on näinud seda uuemat hammasratasajamit, teab, et tegelikkuses ju hammasratta pealt pumpa
siiski ei veeta, asi on lahendatud võiks öelda lausa idiootlikult ja paratamatult jääb mulje, et sihilikult mitte kõige kestvama lahendusena. Ja kui
õlipump on mootori nõrgim lüli, siis ei saa paraku rääkida ju heast mootorist. |
Pumpa veab üks tasakaalustusvõll, viimast käitatakse hammasratatse pealt. Kuna vana kompoti mureks oli murduv tald, siis asendati ketiajam
hammasratastega. Kusjuures ketiajami puhul käib pumba käitamine sama moodi. 2.0TDI CR mootorid mootorikoodi algusega C on samasuguse ajamiga, niiet
seda "paska" toodetakse veel tänapäevani. Selline ajam töötab vabalt 300+tkm. Kes soovib muret ennetada, saab mõne õlivahetuse ajal karteri maha
võtta ja selle kuuskandiga tutvuda, vajadusel asendada.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.12 05:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Kui ketiajamiga õlipumbal on murekohaks pinguti, siis kes on näinud seda uuemat hammasratasajamit, teab, et tegelikkuses ju hammasratta pealt pumpa
siiski ei veeta, asi on lahendatud võiks öelda lausa idiootlikult ja paratamatult jääb mulje, et sihilikult mitte kõige kestvama lahendusena. Ja kui
õlipump on mootori nõrgim lüli, siis ei saa paraku rääkida ju heast mootorist. |
Pumpa veab üks tasakaalustusvõll, viimast käitatakse hammasratatse pealt. Kuna vana kompoti mureks oli murduv tald, siis asendati ketiajam
hammasratastega. Kusjuures ketiajami puhul käib pumba käitamine sama moodi. 2.0TDI CR mootorid mootorikoodi algusega C on samasuguse ajamiga, niiet
seda "paska" toodetakse veel tänapäevani. Selline ajam töötab vabalt 300+tkm. Kes soovib muret ennetada, saab mõne õlivahetuse ajal karteri maha
võtta ja selle kuuskandiga tutvuda, vajadusel asendada. |
See ongi kurb, et toodetakse tänaseni. Ja et soovitad siin kuuskandiga õlivahetuse ajal "tutvuda" ja asendada, näitab, et reaalselt sa probleemist
ei tea või ei ole süübinud. Kuuskanti peaks siis longlife välba puhul igal teisel õlivahetusel vahetama, siis saab ehk kokkuvõttes välba-kahe jagu
eluiga juurde. Kui probleem on juba tipnenud õlirõhukaoga, siis tühipaljas kuuskandi asendus võib aidata väga piiratud ajaks, meil läbi katsetatud
juhul ~10-15minutiks. Kui kaua see ajam vabalt töötab, oleneb mitmetest teguritest ja julgeks väita et läbisõit ("vabalt 300+tkm") oleks selles
nimekirjas 3-4. kohal.
Usun, et oleme siin juba piisavalt jahunud, eks need, kes ise ja kelle pool suguvõsa/sõpruskonda sellist mootorit omavad, ei taha muidugi sääsest
elevanti teha ja lõppkokkuvõttes on iga asi remonditav. Minu point oli, et tegu on potentsiaalselt kasutatud peast ostes tavapärasest probleemsema
mootoriga, paraku enamus inimeste jaoks võrdub R4 TDI pommi- ja lollikindel ja sellist mula kuuleb pea igast suust, paljud on jube targad, et ainus
"pask" oli 2.5 TDI V6. Hea näide on ka vähe lävinud 3.3 TDI V8, mille olemusest samuti inimesed ei teadnud/ osad ei tea siiani, et tegu on
plokikaante sisu poolest samasuguse jamaga nagu V6 TDI ainult 2 silindri võrra veel hullem.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 29.11.12 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Ja et soovitad siin kuuskandiga õlivahetuse ajal "tutvuda" ja asendada, näitab, et reaalselt sa probleemist ei tea või ei ole süübinud. Kuuskanti
peaks siis longlife välba puhul igal teisel õlivahetusel vahetama, siis saab ehk kokkuvõttes välba-kahe jagu eluiga juurde. Kui probleem on juba
tipnenud õlirõhukaoga, siis tühipaljas kuuskandi asendus võib aidata väga piiratud ajaks, meil läbi katsetatud juhul ~10-15minutiks. Kui kaua see ajam
vabalt töötab, oleneb mitmetest teguritest ja julgeks väita et läbisõit ("vabalt 300+tkm") oleks selles nimekirjas 3-4. kohal. |
2.0TDi murede ja probleemidega olen piisavalt kursis. Kõnealune 6-kant on murenimekirjas seni olnud madala prioriteediga. 300tkm väide tuleneb ühest
125kW passatist, mis on kindla ajalooga ja sõitnud tänaseks 280tkm. Õlipumba juures tegevusi sellel autol tehtud pole. Tõenäoliselt kõnealuse võlli
kvaliteet on suhteliselt kõikuv, mõni sõidab 200tkm, mõni rohkem. Minu võlliga tuvumise point seisnes selles, et mõne õlivahetuse ajal on mõistlik
karter alt ära võtta ja see kuuskant pumbast välja tõmmata. Kui võll on nö ümmargune, siis saab selle murega koheselt tegelema hakata, mitte õlisurve
kadumist ootama jääda. Ma pole väitnud, et kulunud pesaga tasakaalustusvõlli võiks uue kuuskandi sisse lükata ja muretult järgmised 200tkm edasi
sõita.
Usun, et meie jahu on teemakohane ja selgitab ikkagi probleemi olemasolu ja tõsidust. Ehk siis tulevane ostja teab, mis teda ees ootab.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 13.02.14 17:47
|
|
|
Selle põlvkonna A3 on CR. Misasi see PP on?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 13.02.14 18:46
|
|
|
Pumppihusti on sellel!
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Selle põlvkonna A3 on CR. Misasi see PP on? |
Anna andeks,PP=pumppihusti
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.14 17:27
|
|
|
See mootor on cr!
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 16.02.14 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
See mootor on cr! |
Huvitav millistele andmetele tuginedes seda väidad?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.14 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
See mootor on cr! |
Huvitav millistele andmetele tuginedes seda väidad? |
Ise vaatasin järele kapotialt.
|
|
|
audi999
huviline
Registreerunud 07.03.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.14 11:34
|
|
|
Oskab keegi öelda, kas hooldusraamatus tähistatud AKTION 23 K1 K:r8E tähistab piezokate vahetust? Autoks 2006 aasta a4
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.14 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi999
Oskab keegi öelda, kas hooldusraamatus tähistatud AKTION 23 K1 K:r8E tähistab piezokate vahetust? Autoks 2006 aasta a4 |
Küsi VIN koodi järgi esindusest ajalugu, seal täpsemalt lahti kirjutatud sellised asjad.
|
|
|
|
audi999
huviline
Registreerunud 07.03.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.14 10:07
|
|
|
Küsisin, rohkem ei olnud midagi lisatud.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.14 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi999
Küsisin, rohkem ei olnud midagi lisatud. |
Aga kas nad ise ei osanud seda kommenteerida, et mida see töökäsk tähendada võiks?
|
|
|
|
Double_K
huviline
Registreerunud 21.05.16
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4/4A 2.3(non-Quattro)
|
postitati 27.05.16 20:05
|
|
|
Õhtust, kas oleks kuidagi võimalik rohkem infot saada Audi A8 Vin: WAUZZZ4EX6N019137 kohta. Ark näitäb, et esmane reg. on oktoober 2013, toodud
Leedust ja selle ajapeale on Eestis neli omanikku olnud, vahelduva eduga. LKFi andmetel eestis avariisi ei ole olnud.
Kas keegi oskab aidata ifnoga miks antud isend nii tihti omanikke vahetab ja kas aastast 2013 tagasi saaks ka mingit infot auto koht?
Tänud ette ära.
Kristjan.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |