Selle servotronicu kohta võin tagasihoidliku arvamuse juurde lisada, et rehvi laius mõjutab seda reaalset roolitunnet rohkem kui ideaalses korras
tavapump ja tavalatt versus samasuguses ideaalses korras servopump ja servolatt. Kui kõik tingimused on samad, siis ainus vahe on tuntav rooli
keeramises ainult tühikäigul ja ~700rpm juures. Nii nagu pöörded lähevad uue pumba ja latiga üle ~900-1000rpm'i pole enam suhteliselt midagi aru
saada rooli kohapeal keerates kumma variandiga on tegemist.
Muidu ei kögiseks üldse siia teemasse, aga ma olen seda saanud oma käega tunda umbes kahekohalise arvuga C4'l, erinevate kombinatsioonidega
tavapumbast ja servolatist jnejne. mida olen ise oma käega vahetanud. Mina nimetan seda pseudovidinaks, mille väärtus hakkab ehk siis rohkem välja
andma kui tavapump ja tavalatt hakkavad ära väsima ja läbi "lobistavad". Kes selle funktsiooni reaalset toimimist nii vanadel masinatel oma rahakoti
pealt kinni tahaks maksta peaks kergelt kiiksuga olema .
Mis EDLi puutub sel kerel, siis see on üks väike värdjas junn, millest nagu Zoig juba mainis pole erilist reaalset kasu mitte üheski teada olevas
ekstreemtingimuses . Eriti kasutu on see mingil põhjusel just manuaal
kastiga. Automaatkastiga veel kuidagi leidsin mingit moodust, kuidas sellest asjast ka reaalselt kasu on, aga jah pigem jätan kuhugi ronimata kui
sellele "lukule" loodan . Selle kiiruse juures, kus tavaliselt masin
hakkab kinni jääma, on selle vidina jaoks ABS andurite lugemiskiirus liiga väike, et asi üldse reageeriks ja no andke andeks, see et asi
üliefektiivselt 30-40kmh juures pumpa ragistab on minu jaoks küll suisa naljakas... .
Aga noh, mis mina ka tean kui terve inseneride hord on sellised toredad vidinad leiutanud ja müükarid rahvale müüa suutnud .
Hea auto on palju autosid...
|
|