Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 quattro EDL ja servotronic (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2716)
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 26.11.12 07:01 Tsiteeri
C4 quattro EDL ja servotronic



Tekkis paar küsimust seoses servotronic roolilatiga. Ehk on pakkuda kellelgi korralikku latti sest minu omal on keegi juba tavalise külge kruvinud ja pistik ripub tühjalt. Kellel on kogemusi jagage neid ja kui vastupidav see on. Teine asi DSL millest ma hästi aru ei saa. Kuidas toimib ja mida see täpselt teeb. Uurisin netist ja lugesin aga ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.11.12 07:24 Tsiteeri


Kogemust Servotronicuga on, ei näe põhjust miks peaks olema tava latist vähem vastupidavam.

Mis asi on Audi kontekstis DSL?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 26.11.12 07:33 Tsiteeri


Seda ma teada tahaksingi. Tehase andmete järgi annab välja et autol on peal DSL. Seepärast tekkiski küsimus kuidas asi toimib kui kuskile juhtmeid külge ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 26.11.12 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Kogemust Servotronicuga on, ei näe põhjust miks peaks olema tava latist vähem vastupidavam.

Mis asi on Audi kontekstis DSL?


Suurimad vabandused! Ma ajasin segamini, ikka EDL.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.11.12 08:11 Tsiteeri


EDL on nagu nimigi ütleb Elektrooniline Diferentsiaali Lukk, ehk Electronic Differential Lock või siis Audi emakeeles EDS - Elektronische Differenzialsperre.

Kasutades otsingut oleks jõudnud selleni:
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
EDL (Elektrooniline Differentsiaali Lukk), joristab ABSi vahendusel rataste kallal ja proovib üksiku ratta läbilibisemist takistada. Kuni auto liigub on sellest ehk ka veidi kasu, aga kuni vähe nukramalt kinni jääd, siis aitab ta ainult autot sügavamale kaevata. ASRi nimelist veojõukontrolli kasutati esiveduliste peal, nelivedulistel oli selle asemel EDL.



Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.11.12 13:22 Tsiteeri


Selle servotronicu kohta võin tagasihoidliku arvamuse juurde lisada, et rehvi laius mõjutab seda reaalset roolitunnet rohkem kui ideaalses korras tavapump ja tavalatt versus samasuguses ideaalses korras servopump ja servolatt. Kui kõik tingimused on samad, siis ainus vahe on tuntav rooli keeramises ainult tühikäigul ja ~700rpm juures. Nii nagu pöörded lähevad uue pumba ja latiga üle ~900-1000rpm'i pole enam suhteliselt midagi aru saada rooli kohapeal keerates kumma variandiga on tegemist.
Muidu ei kögiseks üldse siia teemasse, aga ma olen seda saanud oma käega tunda umbes kahekohalise arvuga C4'l, erinevate kombinatsioonidega tavapumbast ja servolatist jnejne. mida olen ise oma käega vahetanud. Mina nimetan seda pseudovidinaks, mille väärtus hakkab ehk siis rohkem välja andma kui tavapump ja tavalatt hakkavad ära väsima ja läbi "lobistavad". Kes selle funktsiooni reaalset toimimist nii vanadel masinatel oma rahakoti pealt kinni tahaks maksta peaks kergelt kiiksuga olema :).

Mis EDLi puutub sel kerel, siis see on üks väike värdjas junn, millest nagu Zoig juba mainis pole erilist reaalset kasu mitte üheski teada olevas ekstreemtingimuses :). Eriti kasutu on see mingil põhjusel just manuaal kastiga. Automaatkastiga veel kuidagi leidsin mingit moodust, kuidas sellest asjast ka reaalselt kasu on, aga jah pigem jätan kuhugi ronimata kui sellele "lukule" loodan :D. Selle kiiruse juures, kus tavaliselt masin hakkab kinni jääma, on selle vidina jaoks ABS andurite lugemiskiirus liiga väike, et asi üldse reageeriks ja no andke andeks, see et asi üliefektiivselt 30-40kmh juures pumpa ragistab on minu jaoks küll suisa naljakas... :cool:.

Aga noh, mis mina ka tean kui terve inseneride hord on sellised toredad vidinad leiutanud ja müükarid rahvale müüa suutnud :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]