Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant C4 2.5TDi - 1995 - Westa (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3337)
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 18.11.12 01:40 Tsiteeri
Audi A6 Avant C4 2.5TDi - 1995 - Westa



Nagu pelkiri ütleb tegu siis A6 Avandiga
Toodud sai ta Tarust ja oli seal ühe firma auto, eestise toodud 2005 aga hästi hoitud.
Autos oli alles saksas paigaldatud VDO Daytoni navi millele sain tutavalt proovimiseks ka kohe eelmise aasta eesti kaarti ja ta töötas :D
Üldiselt teema nagu ikka klubilistele kaemiseks aga põhiliselt endale nagu päevik :)

Nii veits siis sisust ja kestast:
Kere kohalt heas korras v.a. esimesed poritiivaääred ja tagaluugil tiba roostet.
Värvuseks tumesinine
Mootor: 2.5TDi 85kw, 6-ne käimakast ja tagajalgade halvatus
Varustus:

4Xel.aknad
2Xel.peeglid,soojendusega(ja nagu ikka kaasreisija oma nagu kalapoeg NEMO)
Kliima,
El.katuseluuk klaasist
reguleeritav roolisammas
2xAirbag
Originaal IR-signa võtmest juhitav
ABS,roolivõim
Sisu on tavaline veluur aga mugav
Steroks on Sony+10cdbox


Hetkel tehtud tööd
Õlivahetus, vahetatud-asendatud enamus kellade pirne,tuvastatud el.soendusradika olemasolu -töökord veel teadmatta,
kõrvalistuja peegel vahetatud töötava vastu st. soojendus oli peetis
Ilmselt müügiks peale tõstetud 72Ah kõrge Moll aku vahetatud uue madala Bosch 85Ah S5 vastu

Ajapikku lisanduvad lisad
Volvo TDi eelsoojendus.______________________________OK
Defa eelsoojendus koos sisepuhuri ja akkulaadijaga.
Pikad kellad(võimalusel koos kompuga).______________________________OK (hetkel ei tööta õlitemp)
Välitembi näidik(andur oli stanges olemas, juhtmete olemasolu tuvastamisel)
Püsikiiruse hoidja ja ilmselt ka kompu.___________________________OK
Tagumise klaasiringi kile

Paar pilti ka:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/400/345/01001728490d6dc.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/400/345/0100172869280f4.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/400/345/0100172885fe32a.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/400/345/0100172903f0f9f.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 18.11.12 14:31 Tsiteeri


Mõned vihmased pildid ka
UPS :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 18.11.12 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Mõned vihmased poldid ka


Kenad POLDID küll jah :D :D
Ok, nokkimine nokkimiseks, aga kena masin, nagu C4-d ikka. Üsna harvaesinev kooslus- 85kw ja 6k manuaalkast. Üldjuhul on 6k ikka 103kw isenditel. Roostekohad on kah tüüpilised C4 Audi roostekohad (endal olnud 2 C4-t, üks sedaan, teine Avant ja mõlemal on rattakoopad ussitanud, luugiservad siiski mitte, kuid see on siiski üsna levinud murekoht neil).
Mis värk selle peegliga on, mingi aftermarket peegel? Mis nupud peegli alaservas on?
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 18.11.12 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Mõned vihmased poldid ka


Kenad POLDID küll jah :D :D
Ok, nokkimine nokkimiseks, aga kena masin, nagu C4-d ikka. Üsna harvaesinev kooslus- 85kw ja 6k manuaalkast. Üldjuhul on 6k ikka 103kw isenditel. Roostekohad on kah tüüpilised C4 Audi roostekohad (endal olnud 2 C4-t, üks sedaan, teine Avant ja mõlemal on rattakoopad ussitanud, luugiservad siiski mitte, kuid see on siiski üsna levinud murekoht neil).
Mis värk selle peegliga on, mingi aftermarket peegel? Mis nupud peegli alaservas on?
Edu!


Omal see ka juba kolmas C4, esimene oli 100 2,8 q avant, teine 100 2,5TDI sedaan ja nüüd see ning need rooste kohad tõesti suht tüüpilised.
Peegel on jah aftermarket ´´käedvaba´´ aga hea lisa koos bluetoothi ja numbrinäiduga. Soomes maksis veits alla 50€ samas siin ei tohi telefon nähtaval kohal olla kui autos mingit handfreed ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 19.11.12 07:48 Tsiteeri


Kui kellegil on pakkuda C4 A6 pikka kelladeplokki koos kompuga (ideaalne oleks koos kroomrõngastega) siis palun U2U


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 25.11.12 16:22 Tsiteeri


Nii täna sai ka siis külmemale ilmale vastu minnes autole installitud Volvo eelsoojendus.
Loodan, et pildi omanik ei pahanda

http://www.upload.ee/image/950412/VOLVO_DETAIL.jpg

Eelsoojendus siis V70 2,5 TDi(teine põlvk.) ja vajalik lõdvik V70 2,5TDi (esimene põlvk.).
Edasine juba lihtne: klambrid lahti, or.lõdviku korpus ploki küljest ära ja uus koos süüteküünaldega asemele ja klambrid kinni.
Toite juhtmestiku tegin ise: +klemmi juurest juhe 40A kaitsmeni sealt 40A releeni ja lõpuks süüteküünaldeni, reele juhtimine on manuaalne ehk läbi lüliti.
Proovin sarnastes oludes teha ka siis mõõtmised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 26.11.12 06:45 Tsiteeri


Endal sama süsteem kolme küünlaga, aga automaatse juhtimisega originaalse soojendusradika releede alt. Kas vahet juba tunnetad? Eks ta vist annab vähe külmemate ilmade korral rohkem tunda, kuid hetkel minu autol on vahe ikka märgatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 26.11.12 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: atsee
Endal sama süsteem kolme küünlaga, aga automaatse juhtimisega originaalse soojendusradika releede alt. Kas vahet juba tunnetad? Eks ta vist annab vähe külmemate ilmade korral rohkem tunda, kuid hetkel minu autol on vahe ikka märgatav.


Endale ei meeldinud need tingimused mis olid el.radika juhtimisel aga mine tea võibolla teen mingi hetk ümber


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 26.11.12 22:26 Tsiteeri


Kui kallis see volvo detail ka on ning lammutustest võib neid veel leida?
Oleks soov selline lisasoojendi ka enda omale peale installida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 27.11.12 05:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Kui kallis see volvo detail ka on ning lammutustest võib neid veel leida?
Oleks soov selline lisasoojendi ka enda omale peale installida.


Mina ta lammarist tõingi 10€ (küünlad sees ja korras)
Kahe küünlaga siis V70 2,5TDI I-II põlvk.
Kolme küünlaga 850 TDi (selle puhul tuleb kasutada 60A releed)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 27.11.12 08:55 Tsiteeri


Mul on selline süsteem kah originaalis juba küljes (B5 1,9 TDI) 3 küünlaga ja töötab hetkel nö auto poolt juhituna. Kuna ma ise ei tunne, et sellest väga abi oleks, siis olen mõelnud ka ehitada see ümber käsitsi juhitavaks, et hoida neid taga seni, kuni temperatuur on piisav minu arvates. Samas sooviks säilitada ka originaaljuhtimist, sel juhul peaks kasutama vist juhtmestikus dioode, mis voolu ühtpidi läbi lasevad ja teistpidi mitte. Voolu releede peale võtsid otse genekast või kust? Ja massi suunasid keresse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 27.11.12 12:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Mul on selline süsteem kah originaalis juba küljes (B5 1,9 TDI) 3 küünlaga ja töötab hetkel nö auto poolt juhituna. Kuna ma ise ei tunne, et sellest väga abi oleks, siis olen mõelnud ka ehitada see ümber käsitsi juhitavaks, et hoida neid taga seni, kuni temperatuur on piisav minu arvates. Samas sooviks säilitada ka originaaljuhtimist, sel juhul peaks kasutama vist juhtmestikus dioode, mis voolu ühtpidi läbi lasevad ja teistpidi mitte. Voolu releede peale võtsid otse genekast või kust? Ja massi suunasid keresse?


Küünalde toite võtsin +terminalist mis asub kohe tuleseina küljes, mass tuleb mootori kaudu.
Relee juhtimine : + kõrgsurvepumba magnetklapilt ( see kindlasti muutub kui hakkan CC juhtmestiku installima) ja relee mass läks keresse.


Huvitav on see, et kui Forssis lapasime pilte ja otsisime seda flantsi 2,5TDi siis tulemus oli suur NULL :mad: (1,9TDi olemas nii audi kui volkar) ja ometi Volvo 850-l
olev kolme küünlaga isend kannab audi-volkari logosid ja ilmselt oli ka tootekood nende oma :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 27.11.12 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westa

Küünalde toite võtsin +terminalist mis asub kohe tuleseina küljes, mass tuleb mootori kaudu.
Relee juhtimine : + kõrgsurvepumba magnetklapilt ( see kindlasti muutub kui hakkan CC juhtmestiku installima) ja relee mass läks keresse.



Ok. Mul seda terminali pole, kuna aku asub kohe tuleseina taga. Ilmselt on sul aku taga kuskil? Pluss terminal tähendab sisuliselt aku pealt voolu võtmist vist? Selle unustasin, et küünal võtab massi oma pesast, ehk mootori küljest. Miks relee pluss magnetklapilt? Selleks, et ei saaks küünlaid "sisse" unustada, peale auto seiskamist? Ehk siis, et relee juhtvool tuleks taha ainult töötava autoga?

Ja kui pikalt neid taga hoiad, kuni enamvähem töötemp käes on mootoril?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 27.11.12 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Miks relee pluss magnetklapilt? Selleks, et ei saaks küünlaid "sisse" unustada, peale auto seiskamist? Ehk siis, et relee juhtvool tuleks taha ainult töötava autoga?

Ja kui pikalt neid taga hoiad, kuni enamvähem töötemp käes on mootoril?


Otse plussi ei tahtnud, parem ikka töötava motoga ja hetkel oli kõige lihtsamini ligipääsetav koht.
Kuna ilmad jumala soojad siis raske midagi öelda aga tundub, et poole kiiremini jõuab 88C.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 01.12.12 15:42 Tsiteeri


Nii täna siis -9C ja sai katsetatud seda vedeliku lisasoojendust.
Auto käima, kliima kood 51 naitas -8C ja esiaknale puhuma(seega vent täiskiirusel) ning küünlad järgi, ise lund rookima.
Auto puhas + üks rahulik suits, ajakulu oli 10min ja kliima näitas 63C.
Hiljem poest tagasi tulles uuesti auto tööle kliima näit 72C, väljas üks suits(ligi 5min) ja temp oli tõusnud 82C.

Seega võib vist rahule jääda ja eriti tore, et kohapeal vähemalt tänase -9C mootori temp tõuseb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 06.01.13 09:25 Tsiteeri


Mis siis vahepeal olnud: ah-jaa maailmalõpu nägime ära ;) siis tuli uus aasta aga see kõik andis veits aega ja Audi sai peale CC.
Püsika juhtmed-kangid paigaldasin ise. Samas suured tänud Rocketile, kellelt tuli vajalik juhe ja kes viitsis ka juhtme sappa visata ja ära aktiveerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]