Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 13.11.12 08:52
|
|
|
A4 2008 rool kisub kergelt vasakule
Tere,
Sai saksamaalt toodud audi A4 2008 3.0 TDI Quatro sedan. WAUZZZ8K68A037676
Probleem seisneb selles, et kui ma sõidan linnas ~50km/h ja lasen rooli lahti, siis hakkab auto rool 5-10 kraadise nurga alla vasakule tirima. Lasin
teha veermiku ja esi+taga silla kontrolli ja seal tundus kõik OK olevat (prinditi välja ka leht). Samas olen ma sõitnud paljude autodega ja sellist
asja näen ja tunnen esimest korda. Rehvideks on 225/50/R17. Rehvi rõhku kontrollisin ja esimestes on 2,5bar ja tagumised 2,4 bar.
See on häiriv/ohtlik, kuna kui roolist õrnalt kinni hoida, siis kaldub auto vastassuunda.
Milles võib viga olla??
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.11.12 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Lasin teha veermiku ja esi+taga silla kontrolli ja seal tundus kõik OK olevat (prinditi välja ka leht). |
Kumb siis, kas oli korras või tundub et on korras.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 13.11.12 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Lasin teha veermiku ja esi+taga silla kontrolli ja seal tundus kõik OK olevat (prinditi välja ka leht). |
Kumb siis, kas oli korras või tundub et on korras. |
Ise ei jaga neist numbritest suurt midagi, mis seal paberil kirjas. Aga mehaaniku jutu järgi oli veermik väga jäik ja see oli korras ja sildadel
polnud väga midagi reguleerida, kuna kõik oli OK. Kui sa oskad küsida mingeid nr sealt paberilt, siis võin sulle saata.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.11.12 09:05
|
|
|
Ei ole minul nendega midagi teha.
Kus ja kes tegi silda, on olnud juhuseid, kus algseid seaded arvutile pannes, pannakse valed auto andmed.
Aga kui tahad vanakooli ja head silla tegemist, siis otsi üles selline mees nagu Mart Pere.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 13.11.12 09:10
|
|
|
Lasin teha sellises kohas nagu www.trk.ee
Järsku oskad olla vähe täpsem, kust ma selle vanakooli mehe leida võiks? (tel nr, firma...)
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.11.12 09:12
|
|
|
50 36826 tegutseb Nõmme/Pääsküla.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 13.11.12 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
50 36826 tegutseb Nõmme/Pääsküla. |
Telefonist saan hetkel auto vastuse, et isik viibib hetkel puhkusel.
Aga peale silla ja veermiku, mis veel võiks selliseid sümptomeid esile kutsuda? Saan aru, kui auto rool kisub kergelt paremale, aga vasakule (vastas
suunda), see pole kohe kindlasti normaalne!
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 13.11.12 09:37
|
|
|
Auto võib ka kiskuda rehvide pärast, mõni pidur peal, mingi detail sillas kõver jne.
Proovi ise kõige lihtsamat asja et tõsta tagumised rattad ette ja esimesed taha.
Vaata kas midagi muutub.
|
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 13.11.12 09:50
|
|
|
eelmisele postitusele lisaks, et tõsta rattad diagonaalselt (parem tagumine vasakule ette jne)
Endal just värske kogemus olemas (seda küll esiveolisega), mul oli probleem rehvides.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 13.11.12 09:54
|
|
|
Ilmselt see on jah kõige lihtsam ja odavam.
Kas keegi teab, mis on tehase poolt ette nähtud mõõdud minu A4`le?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 13.11.12 12:47
|
|
|
Jõudsid auto osta, jõuad ka revalisse sillastendi viia. Kui eesmärk on koonerdada, siis sõida niisamuti edasi.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.11.12 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Jõudsid auto osta, jõuad ka revalisse sillastendi viia. Kui eesmärk on koonerdada, siis sõida niisamuti edasi. |
Kas Reval on siis mingi eriti kompetentne koht? Mul on nende esindustega ka palju teistpidiseid kogemusi, aga teema ei ole vist hetkel selles, et
keegi jubedalt säästa tahaks või mis?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 13.11.12 14:18
|
|
|
Reval on vähemalt usaldusväärne (maine) ja nad on ka "homme" alles ja suudab vajadusel on bläkki korda teha, lisaks omab personal minimaalset
klienditeenindajakogemust jne jne. Eelnev on kõik kontekstis IMHO, mõtete paljusus on ju lubatud, iga1 hääletab oma rahakotiga, valik on vaba jne.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 13.11.12 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Reval on vähemalt usaldusväärne (maine) ja nad on ka "homme" alles ja suudab vajadusel on bläkki korda teha, lisaks omab personal minimaalset
klienditeenindajakogemust jne jne. Eelnev on kõik kontekstis IMHO, mõtete paljusus on ju lubatud, iga1 hääletab oma rahakotiga, valik on vaba jne.
|
Ok mul pole raske mõnikümmend € välja käia ja revalisse minna, asi pole koonerdamises, vaid mõistlikuse piires investeerimises. See sildade
reguleerimine pole teab mis raketi teadus ja olen samuti kuulnud, et peale esinduse regulli käiakse kolmandates kohtades "blacke fiximas". Seega
alti pole nii, et esindus teeb 100% kõik õieti.
Homme lähen panen uue jooksu Continentaleid alla, vaatame, mis siis saab
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 14.11.12 14:03
|
|
|
Nii panin siis korraliku MS Continental Winterviking 5`d alla ja probleem lahenenud. Välja tuli, et esimesed ehvid olid vahetatud mingite haigete
juustude vastu (kuigi olid samas mõõdus ja bränd). Esimestel olid välised ääred suht nullis, mustrit oli 0,5mm-1mm. Tagumisel rehvil oli mingi
korralik nael sees ja terve pudel oli seda parandus vahtu sisse lastud. Nüüd aga korralik jooks all ja auto käitub nii nagu peab. Kas peale uute
rehvie alla kerimist on vaja veel silda regullimas käia ( kas rehvid mõjutavad midagi )? Sry, kui loll küsimus, aga väga ei jaga sellest.
|
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 14.11.12 14:20
|
|
|
rehvid silla reguleerimist ja geomeetriat ei mõjuta.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 14.11.12 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Välja tuli, et esimesed ehvid olid vahetatud mingite haigete juustude vastu (kuigi olid samas mõõdus ja bränd). Esimestel olid välised ääred suht
nullis, mustrit oli 0,5mm-1mm. . |
Sellest oleks võinud alustada, oleks see ennustamine ära jäänud.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 14.11.12 19:40
|
|
|
Nojaa, aga enne ei võta tööd vastu, kui on väga hea, ja teevad n korda ümber kui vaja. Mul lihtsalt esindusega v.head kogemused, need harvad korrad
mil sinna satun.
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Reval on vähemalt usaldusväärne (maine) ja nad on ka "homme" alles ja suudab vajadusel on bläkki korda teha, lisaks omab personal minimaalset
klienditeenindajakogemust jne jne. Eelnev on kõik kontekstis IMHO, mõtete paljusus on ju lubatud, iga1 hääletab oma rahakotiga, valik on vaba jne.
|
Ok mul pole raske mõnikümmend € välja käia ja revalisse minna, asi pole koonerdamises, vaid mõistlikuse piires investeerimises. See sildade
reguleerimine pole teab mis raketi teadus ja olen samuti kuulnud, et peale esinduse regulli käiakse kolmandates kohtades "blacke fiximas". Seega
alti pole nii, et esindus teeb 100% kõik õieti.
Homme lähen panen uue jooksu Continentaleid alla, vaatame, mis siis saab
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.12 19:50
|
|
|
Käisid silda reguleerimas ja sillamees ei näinud et rehvid kõverad kui banaanid. Rehvid ja nende rõhk kontrollitakse esmajärjekorras ja siis
reguleerima.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 15.11.12 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soyer
Käisid silda reguleerimas ja sillamees ei näinud et rehvid kõverad kui banaanid. Rehvid ja nende rõhk kontrollitakse esmajärjekorras ja siis
reguleerima. |
Mõtlengi, et kui onu neid ei kontrollinud or ei pööranud neile suuremat tähelepanu, siis kui nüüd on korralik sett rehve alla, siis silda ei pea enam
sättima/kontrollima?
|
|
|