Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 2008 rool kisub kergelt vasakule (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2783)
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 13.11.12 08:52 Tsiteeri
A4 2008 rool kisub kergelt vasakule



Tere,

Sai saksamaalt toodud audi A4 2008 3.0 TDI Quatro sedan. WAUZZZ8K68A037676
Probleem seisneb selles, et kui ma sõidan linnas ~50km/h ja lasen rooli lahti, siis hakkab auto rool 5-10 kraadise nurga alla vasakule tirima. Lasin teha veermiku ja esi+taga silla kontrolli ja seal tundus kõik OK olevat (prinditi välja ka leht). Samas olen ma sõitnud paljude autodega ja sellist asja näen ja tunnen esimest korda. Rehvideks on 225/50/R17. Rehvi rõhku kontrollisin ja esimestes on 2,5bar ja tagumised 2,4 bar.
See on häiriv/ohtlik, kuna kui roolist õrnalt kinni hoida, siis kaldub auto vastassuunda.
Milles võib viga olla??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 13.11.12 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Lasin teha veermiku ja esi+taga silla kontrolli ja seal tundus kõik OK olevat (prinditi välja ka leht).


Kumb siis, kas oli korras või tundub et on korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 13.11.12 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Lasin teha veermiku ja esi+taga silla kontrolli ja seal tundus kõik OK olevat (prinditi välja ka leht).


Kumb siis, kas oli korras või tundub et on korras.


Ise ei jaga neist numbritest suurt midagi, mis seal paberil kirjas. Aga mehaaniku jutu järgi oli veermik väga jäik ja see oli korras ja sildadel polnud väga midagi reguleerida, kuna kõik oli OK. Kui sa oskad küsida mingeid nr sealt paberilt, siis võin sulle saata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 13.11.12 09:05 Tsiteeri


Ei ole minul nendega midagi teha.
Kus ja kes tegi silda, on olnud juhuseid, kus algseid seaded arvutile pannes, pannakse valed auto andmed.

Aga kui tahad vanakooli ja head silla tegemist, siis otsi üles selline mees nagu Mart Pere.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 13.11.12 09:10 Tsiteeri


Lasin teha sellises kohas nagu www.trk.ee
Järsku oskad olla vähe täpsem, kust ma selle vanakooli mehe leida võiks? (tel nr, firma...)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 13.11.12 09:12 Tsiteeri


50 36826 tegutseb Nõmme/Pääsküla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 13.11.12 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
50 36826 tegutseb Nõmme/Pääsküla.

Telefonist saan hetkel auto vastuse, et isik viibib hetkel puhkusel.
Aga peale silla ja veermiku, mis veel võiks selliseid sümptomeid esile kutsuda? Saan aru, kui auto rool kisub kergelt paremale, aga vasakule (vastas suunda), see pole kohe kindlasti normaalne!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 13.11.12 09:37 Tsiteeri


Auto võib ka kiskuda rehvide pärast, mõni pidur peal, mingi detail sillas kõver jne.
Proovi ise kõige lihtsamat asja et tõsta tagumised rattad ette ja esimesed taha.
Vaata kas midagi muutub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-karla-
huviline



Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 2,0 TDI

postitati 13.11.12 09:50 Tsiteeri


eelmisele postitusele lisaks, et tõsta rattad diagonaalselt (parem tagumine vasakule ette jne)

Endal just värske kogemus olemas (seda küll esiveolisega), mul oli probleem rehvides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 13.11.12 09:54 Tsiteeri


Ilmselt see on jah kõige lihtsam ja odavam.
Kas keegi teab, mis on tehase poolt ette nähtud mõõdud minu A4`le?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 13.11.12 12:47 Tsiteeri


Jõudsid auto osta, jõuad ka revalisse sillastendi viia. Kui eesmärk on koonerdada, siis sõida niisamuti edasi. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.11.12 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Jõudsid auto osta, jõuad ka revalisse sillastendi viia. Kui eesmärk on koonerdada, siis sõida niisamuti edasi. :)

Kas Reval on siis mingi eriti kompetentne koht? Mul on nende esindustega ka palju teistpidiseid kogemusi, aga teema ei ole vist hetkel selles, et keegi jubedalt säästa tahaks või mis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 13.11.12 14:18 Tsiteeri


Reval on vähemalt usaldusväärne (maine) ja nad on ka "homme" alles ja suudab vajadusel on bläkki korda teha, lisaks omab personal minimaalset klienditeenindajakogemust jne jne. Eelnev on kõik kontekstis IMHO, mõtete paljusus on ju lubatud, iga1 hääletab oma rahakotiga, valik on vaba jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 13.11.12 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Reval on vähemalt usaldusväärne (maine) ja nad on ka "homme" alles ja suudab vajadusel on bläkki korda teha, lisaks omab personal minimaalset klienditeenindajakogemust jne jne. Eelnev on kõik kontekstis IMHO, mõtete paljusus on ju lubatud, iga1 hääletab oma rahakotiga, valik on vaba jne.


Ok mul pole raske mõnikümmend € välja käia ja revalisse minna, asi pole koonerdamises, vaid mõistlikuse piires investeerimises. See sildade reguleerimine pole teab mis raketi teadus ja olen samuti kuulnud, et peale esinduse regulli käiakse kolmandates kohtades "blacke fiximas". Seega alti pole nii, et esindus teeb 100% kõik õieti.
Homme lähen panen uue jooksu Continentaleid alla, vaatame, mis siis saab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 14.11.12 14:03 Tsiteeri


Nii panin siis korraliku MS Continental Winterviking 5`d alla ja probleem lahenenud. Välja tuli, et esimesed ehvid olid vahetatud mingite haigete juustude vastu (kuigi olid samas mõõdus ja bränd). Esimestel olid välised ääred suht nullis, mustrit oli 0,5mm-1mm. Tagumisel rehvil oli mingi korralik nael sees ja terve pudel oli seda parandus vahtu sisse lastud. Nüüd aga korralik jooks all ja auto käitub nii nagu peab. Kas peale uute rehvie alla kerimist on vaja veel silda regullimas käia ( kas rehvid mõjutavad midagi )? Sry, kui loll küsimus, aga väga ei jaga sellest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-karla-
huviline



Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 2,0 TDI

postitati 14.11.12 14:20 Tsiteeri


rehvid silla reguleerimist ja geomeetriat ei mõjuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 14.11.12 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Välja tuli, et esimesed ehvid olid vahetatud mingite haigete juustude vastu (kuigi olid samas mõõdus ja bränd). Esimestel olid välised ääred suht nullis, mustrit oli 0,5mm-1mm. .


Sellest oleks võinud alustada, oleks see ennustamine ära jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 14.11.12 19:40 Tsiteeri


Nojaa, aga enne ei võta tööd vastu, kui on väga hea, ja teevad n korda ümber kui vaja. Mul lihtsalt esindusega v.head kogemused, need harvad korrad mil sinna satun.


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Reval on vähemalt usaldusväärne (maine) ja nad on ka "homme" alles ja suudab vajadusel on bläkki korda teha, lisaks omab personal minimaalset klienditeenindajakogemust jne jne. Eelnev on kõik kontekstis IMHO, mõtete paljusus on ju lubatud, iga1 hääletab oma rahakotiga, valik on vaba jne.


Ok mul pole raske mõnikümmend € välja käia ja revalisse minna, asi pole koonerdamises, vaid mõistlikuse piires investeerimises. See sildade reguleerimine pole teab mis raketi teadus ja olen samuti kuulnud, et peale esinduse regulli käiakse kolmandates kohtades "blacke fiximas". Seega alti pole nii, et esindus teeb 100% kõik õieti.
Homme lähen panen uue jooksu Continentaleid alla, vaatame, mis siis saab :)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.12 19:50 Tsiteeri


Käisid silda reguleerimas ja sillamees ei näinud et rehvid kõverad kui banaanid. Rehvid ja nende rõhk kontrollitakse esmajärjekorras ja siis reguleerima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 15.11.12 06:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Käisid silda reguleerimas ja sillamees ei näinud et rehvid kõverad kui banaanid. Rehvid ja nende rõhk kontrollitakse esmajärjekorras ja siis reguleerima.


Mõtlengi, et kui onu neid ei kontrollinud or ei pööranud neile suuremat tähelepanu, siis kui nüüd on korralik sett rehve alla, siis silda ei pea enam sättima/kontrollima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.3% - SQL: 56.7%]