Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 90 q 2.3 - 1988 - Urrmet (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 5592)
Urrmet
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.12
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,100,200tq&a6tdiq

postitati 23.12.12 08:33 Tsiteeri


Et siis auto hakkas nalja tegema jälle. Mureks nüüd see, et ei taha külmalt käima minna. Pumbaga mängides külmast peast jääb käima paariks kolmeks sekundiks ja siis sureb välja ja nii kuni üks kuni mitu korda ennem kui käima jääb. Gaasipedaali puudutades sureb kohe välja või kui nö "õigel hetkel pöördese" saad siis töötab aga puterdab ja tahab kohe uuesti välja surra. Paar kolm minutit töötab siis asi jälle korras, ei puterda ega midagi.

Pööretega nii ma ikkagi pole midagi teha saanud, pöörded käivad ikka kuidas jumal juhatab, ennem väiksemate külmadega langes soojast peast ikka ilusti 900 peale nüüd aga midagi, 2500- 3100 see on minujaoks juba väikest viisi harjumuseks saanud. Vahepeal viskab jälle seieri kohapeal õigese asendise aga no seda korra nädalas äkki. Seda "potet" olen uurinud ja puurinud aga ka ei midagi, uus maksab sinna 600 euri kanti ja no ei ole rahaboss. Suht koht jõuetu ja loll juba, tekib vaikselt mõte maha müüa ja mingi diislikärakas kanni alla osta kuigi jah hing seda küll ei ihalda aga nii sõita ei ole ka lust, ainult närvi ajab. Et kui kellegil on vajaminevaid juppe mulle pakkuda siis oleks hea, võtaks vastu küll. Soovitused kust saaks ei teeks ka paha ja mööda külge eriti maha ei tohiks joosta ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 23.12.12 09:41 Tsiteeri


Neid 2.3 potekaid on terve eesti täis, kui probleem tõesti selles peitub, et sinu masinal see vigane. Tee kuulutus ja asi ants.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.12.12 10:57 Tsiteeri


Kütuse rõhuregulaatori viga on siin. Ise sain 10 eur eest antud vidina ja korras, sobib ka 2.0 pilllide oma(igaksjuhuks võid tootekoodi kontrollida)


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 23.12.12 16:07 Tsiteeri


Mul oli eelmine talv sarnane olukord. Selgus, et regulaatori juhtmed olid pooleks pistiku juurest. Õnneks oli juhtumisi uued klemmid koos juhtmejuppidega olemas, väike teibituuning ja asi jälle korras. Igaks juhuks võid kontrollida juhtmeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urrmet
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.12
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,100,200tq&a6tdiq

postitati 23.12.12 17:24 Tsiteeri


Selge. Rõhu regulaator asub kus? Kas sellel regulaatoril ka mingi kaitse äkki on?
Pote kohapealt niipalju et kas seal asuvad mingid söerajad ja süsteemid? Parandusest mulle nii öeldi, et see nn pote põhjustab selle pöörete jama. Kuna ise olen küll autodega kokku puutunud ja ehitanud nii ühte kui teist, kuid Audi moto peal olen ikka korralik võhik, sellepärast sellised küsimused. Veermik anna ainult kätte, lammutan laiali ja panen kokku ka aga ja, mootori koha pealt suht 0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 23.12.12 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urrmet
Selge. Rõhu regulaator asub kus?

Teema esimese postituse teiselt pildilt näen ka, et mingit parandust sinise teibiga on juba tehtud kunagi varem..
Siin aga üks teine pilt NG mootorist, regulaator on noolega näidatud asukohas

http://i45.tinypic.com/50fton.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.12.12 18:28 Tsiteeri


http://www.upload.ee/image/2844388/Engine_GT1.jpg


Segusiibri potekast räägime jah. Seal asuvad söerajad jah, peaks topeltrajad olema. Kontrollida saaks seda ostsiloskoobiga, aga arvatavasti seda teostada naguniii ei saa. Pm kui võimalik siis proovi teist.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urrmet
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.12
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,100,200tq&a6tdiq

postitati 24.12.12 11:52 Tsiteeri


see teibiporr kadus juba ammu sealt, nüüd korralikud juhtmed koos korraliku pistikuga. Aga potekate kohapealt oleks tore kui kellegil seda mulle pakkuda oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]