Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vargapoltide avamine? Padrun ja poldid kulunud (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4309)
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 10.11.12 19:30 Tsiteeri
Vargapoltide avamine? Padrun ja poldid kulunud



Kiiret nõu vaja. Hakkasin talverattaid alla kruvima kuid üllatuseks sain vargapoldid lahti ainult kahel rattal. Padrun kulunud sama teema poltidega, ilmselt on keegi jõudu kuritarvitanud. Rehvipunktist abi ei saanud kuna poltidel on nn. "lilleke" ja ümber võru mis käib ringi. Selle tulemusega spets padrun sinna külge ei hakka.
Poltide sulam selline, et puuriga pole midagi teha.

Poldid analoogsed nagu pildil:
http://www.alloywheels.com/uploads/images_alloywheels_large/911.jpg

Õpetus nagu lingil sai proovitud kuid tulutult.
http://www.bedroom-workshop.com/misc-mcgard/0misc-mcgard.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audijaan
huviline



Registreerunud 05.05.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.0 103kw

postitati 10.11.12 19:38 Tsiteeri


Mine Carboxi puurivad lahti poldid omal oli sarnane mure võtavad küll 20 euri tund aga asja saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 10.11.12 19:43 Tsiteeri


Kas polt on väga sügaval velje sees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 10.11.12 19:50 Tsiteeri


Tao sinna otsa 20 padrun, mul olid a6-l täpselt samasugused vargapoldid ning sain niiviisi lahti. Minul vähemalt 21 läks suht lihtsalt peale, aga 20 läks korraliku haamriga tagudes ning väga raskelt peale. Ning siis meelitada lahti. Isegi kui ringi käib, eeldades et padrun lõpuni peal, keeruta natuke, ta kogub seda metalli sinna vahele ning lõpuks tuleb lahti. Ma ei uskunud et võimalik, aga sain siit klubist samasuguse soovituse ning toimiski. Proovisin puurida ning ka keevitada peale mutrit. Keevitaja ütles, et ei tea mis kramuse metall või pinnakate see on, aga tema sinna mutrit PÜSIMA ei saanud, väiksemagi jõuga murdus lahti.

Edit: Mul see osa oli vist paigal, lille osa, aga siiski peaksid saama padruni löödud nii sügavale peale, et liikumatu osa hakkaks haakuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 10.11.12 19:53 Tsiteeri


Polt on suht sügaval ja ümber eriti ruumi pole. Kindlasti proovin seda padruni teemat. Mul on mingi suurem kohver Würth-i puure kuid tutikas puur ei tee poldile midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.11.12 20:22 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=15617&page=1&highlight=%EF%BF%BD#pid119021


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
navigator
huviline



Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi

postitati 10.11.12 20:33 Tsiteeri
poldist



Kas said juba lahti? Mina sain abi autohooldus.ee ehk Flamekost, mul tuli välja töökotta minnes, et kavadel kui naine lasi rehve vahetada, siis oli selle otsiku sinna unustanud ja muidugi nüüd enam ei. teadnud keegi midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 10.11.12 20:48 Tsiteeri


Teised 4 polti keera vaid 2-3 täispööret näpuga sisse nii ,et kinni vaid salapolt ja hagu andma. Paar minutit kurvitamist ja pidurdamist. Siis neli polti täie jõuga kinni ja keera sala näpuga välja. Sama meeteodi järgi umbes 30nel autol probleemist vabanetud. Ole ainult ettevaatlik ,et ratast päris alt ei sõida, hakkab suhteliselt varakult hoiatama nii ,et hoia kõrvad kikkis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 11.11.12 08:24 Tsiteeri


Mina siiski keevitasin mutri sisu poldi külge 5-kord murdus lahti enne kui lahti keeras. Mul ei olnud peene nuudiga padruni. oht on padrun ka laiali lüüa.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.11.12 10:57 Tsiteeri


Ma sain samasugused poldid tuttava masinal samuti pika pneumopadruni (ülitugev sulam) peale peksmisega lahti. Poldid olid ikka korralikult kinni idanenud suve jooksul sõltumata igasuguste määrete vahele lasmisest kevadel. Jõumomenti ei oska isegi kuidagi arvestada, sest vaja läks 1,3m toru, mis selle jama ikka oma 70-80kg jõuga peale surudes lahti lõpuks keeras. Imegi pole, et poldi "kork", seda lahti ei suutnud keerata. Kusjuures kinni said asjad kevadel keeratud sellise piisavalt kerge käega, kuna kork oli juba kergelt kahtlane, aga mitte midagi hullu :(.
PS! Padruniga ei juhtunud mitte midagi, peksin selle jama lihtsalt tagurpidi välja tagasi ja isegi kõige pisemat jälge ei jätnud see McCardi poldi pealis sinna. Lühikest tavapadrunit oleks olnud kindlasti väga tüütu peale peksta, kuna velje süvis ulatus kõvasti üle padruni kaela. Mõni terve selline polt vist jäi isegi vedelema kuhugi vanametalli hunnikusse :).

Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Korralik 12 kandiga 19 padrun, 5kilone haamer ja poldid tulevad ise välja. 6 kandiga tavapadrunit otsa peksta on suhteliselt tülikas minuarust. Lisaks hoiab 12 kanti tunduvalt paremini kui 6.

Sellise soetamise peale olen iga kord mõelnud, kui sellist situatsiooni ette on tulnud, aga kuna endal juhtub seda väga harva, siis siiani pole poeriiulilt näppu jäänud :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.11.12 12:49 Tsiteeri


Korralik 12 kandiga 19 padrun, 5kilone haamer ja poldid tulevad ise välja. 6 kandiga tavapadrunit otsa peksta on suhteliselt tülikas minuarust. Lisaks hoiab 12 kanti tunduvalt paremini kui 6.
Mul on üks padrun millega olen juba 6 aastat neid mcgarde lahti nokkinud, kunagises suures biltema komplektis oli olemas. Padrun ise siiani nagu uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rantto
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kiired jalad

postitati 11.11.12 17:25 Tsiteeri


Proovisin alustuses seda poldid lahti tehnikat. Sõitsin ja katsetasin, helid mis kostusid olid jubedad, velje ja piduriketta vahelt pressis välja roostest vett. Ühtekokku sõitsin oma 10km kuid poldid olid endiselt kinni.
Padruniga proovimiseks olid katsetada ainult kuue kandiga. Padrun suurusega 21 oli max mis sinna poldi auku suuruselt sobiks kuid polnud 12 kandist proovimuseks.
Homme üritan edasi vaadata.

Igaljuhul tänan kõiki hüva nõu eest.

E: Poldid lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 11.11.12 17:40 Tsiteeri


Kõik teised poldid vägista nii kõvasti kinni kui saab ja siis hakka seda turvapolti välja jebima. Hea nipp kinniste poltide lahti saamiseks on veel selline, et üks mees tõmbab kangiga pinge peale ja teine lajatab 5kg haamriga padrunile peale samal ajal. See tehnika eeldab muidugi kindlat tüüpi padrunisaba kastutamist, aga vähemalt pole vaja 2m toru autos kaasas vedada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]