martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 19.12.04 19:14
|
|
|
V6 termostaadi probleem
On tegu A 100 2,8 g . On keegi sellel termostaati vahetanud, äda on selles kui palju peab seal lammutama et sinna välja jõuda. Ja kas on keegi kohand
sellist varjanti et termostaat avab 50 pealt ja ühtlasi läheb ka radiaatori vendikas tööle 
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.12.04 19:20
|
|
|
Oled sa kindel et temp on tegelikult 50*? Termostaadi vahetus on suht suur töö, sest hammasrihm tuleb kah eest ära võtta.
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 19.12.04 19:50
|
|
|
kui suudad käega vabalt kinnihoida ja lõdvikud on ühtse temperatuuriga siis siis on asi norm temist küll kaugel
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.12.04 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martaan
kui suudad käega vabalt kinnihoida ja lõdvikud on ühtse temperatuuriga siis siis on asi norm temist küll kaugel |
Jaajaa, siis on lisaks termostaadile ka ventilaatori andur pees, kui see 50*C tööle hakkab.
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 19.12.04 20:05
|
|
|
minu 2,8 jälle selline jama, et maanteel temp u 50 C kogu aeg ja linnas 70C. aga ma ei viitsi termot momendil vahetama hakata, mul rihma vahetus 15000
km pärast. egas vist midagi ullu juhtu?
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.12.04 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tamm112
minu 2,8 jälle selline jama, et maanteel temp u 50 C kogu aeg ja linnas 70C. aga ma ei viitsi termot momendil vahetama hakata, mul rihma vahetus 15000
km pärast. egas vist midagi ullu juhtu? |
peale suurema bensiinikulu ei juhtu vist midagi
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 20.12.04 07:01
|
|
|
Oli endalgi selline jama, et linnas vee temp. üle 70 kraadi ei läinud. Sai lastud termostaat ära vahetada ja nüüd hoiab umbes 85 kraadi peal linnas.
Aga ole ettevaatlik kus lased vahetada, sest ise käisin paaris kohas ja nad hakkasid rääükima et see on ühel mehel päev otsa tööd ja läheb maksma min
800 krooni. Lollus. Sai siis ühe tuttavaga räägitud ja see vahetas 300 kr eest ära ja aega kulus 1 tund.
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
postitati 20.12.04 10:43
|
|
|
Tsitaat: |
300 kr eest ära ja aega kulus 1 tund.
|
hammasrihma kiskus ka maha selle ajasees ja pani peale tagasi, või vahetas mingi nipiga ?
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 20.12.04 11:12
|
|
|
Kõige pealt kolm plastik juppi ära, siis hammasrihmale märgid peale, see kah ära, ja juba saigi termostaadi kätte. Ise olin kõrval, oma silmaga
nägin. . Ok, kui väga täpselt öelda siis kulus 1h 15 min. 15 min kulus ühe
õhumulli tagaajamiseks jahutussüsteemis, aga lõpuks sai see kah välja.
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 20.12.04 18:28
|
|
|
Tegelikult on ju loogiline et, mingi tühise vidina pärast ei pea tervet autot ära lammutama, alti on mingi lihtne lahendus kuid see tuleb esmalt
leida. Mina ei kavatse küll autos külmetada ja bensiini lisa kulu selle eest maksta. Kavatsen ta juba homme ära vahetada. Ja samas on see tavaline asi
eriti kui auto on äsja euroopast tulnud siis termokas on väsind.
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 23.12.04 10:04
|
|
|
kas sai siis vahetatud?
|
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 23.12.04 18:51
|
|
|
uuriks kuidas jahutussüsteemi mullivabaks saada??
|
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 23.12.04 22:06
|
|
|
Väga lihtne ,vedelik läheb lausa ludinal ise sisse (natuke lõdvikuid pumbates) ainult õhu kott jääb soenduse radikasse. Soendus mootori kõrval on
selleks ventiil ja õhu sain sealt kätte ilma igasugu jeblata . Peale seda mootor käima - ühe sõnaga kontroll ring kõik toimis. Kuid üks point on alati
ära ehmata kui esimastel päevadel tosool mõne grammi võrra langeb sest mingi väike mull jääb alati kuid see tuleb juba ise välja, põhiline on see et
väikse ja suure ringi taha võtab ilma et temp lõhkuma läheks
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 23.12.04 22:21
|
|
|
Ma ei tea peast öelda kas on või kus on sinu Audil õhutus ventiil. Kuid kui auto ei taha tosooli sisse võtta ja mida mõned Audid tihti armastavad teha
on asi selles et termostaat on ilma tilata, selleks olen puurinud 2mm augu termostaadile ja tosool läheb kolinal sisse. Ja kui ei taha võtta soendus
radikat taha tõma selle lõdvik mõneks sekundiks lahti, kui juba mõlemad ringid toimivad on asi korras.
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 23.12.04 22:39
|
|
|
2,8 mootoril termostaadi vahetus suht lihtne töö. Eemalt katted maha järgmisena rooli gene rihm koos pingutiga maha võti; 10nene kuuskant. Edasi
hammas rihma katted maha, vändal on märk ilusti näha kuid nukkvõllidel ei leidnud (arvatavasti nagu tavaliselt võlli taga otsas) tuli ise teha (alati
ei tasu huraaga kohe neid tegama hakata võibolla on keegi nad juba sinna teinud) Rihma pingutus rullik vabaks (8 ane. kuuskant, parempoolsel nukvõlli
rattal rihm maha ja edasi kaks kuuest polti lahti ja termostaat on käes. Edasi uus sisse asi kokku ja on mootor soe ja tuba soe.
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 24.12.04 08:17
|
|
|
tänud for martaan.:
kuid mull nüüd selline jama, et kui alumine lõdvike soojenema hakkab (ehk siis kui termostaat avaneb) on armatuuris temperatuurinäidik alles u
75kraadi juures?? ning ventikas hakkab ka kohe tööle kui suur ring lahti läheb??.. huvitav? kas peaks veel õhutamist proovima?
|
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 24.12.04 08:44
|
|
|
Kui õhk on veel sees siis ei toimi tavaliselt väike ring või ei käi üldse ringi (4minutui ja vesi 100*). Alati ei saa uskuda armatuuri näidukit 100%,
tuleb täpsemini mõõta, kui soovid teada. Aga mis termostaat sul sees on uus või vana? Kuid selles olen kindel õhk süsteemis ei pane teda varem avama
vaid pigem hiljem sest veepump ei ole võimaline õhku ringi ajama
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 24.12.04 10:07
|
|
|
termostat tutikas just panin kuna enne seda temp üle 70 ei läind? (87kraadine)
nüüd armatuuri näidiku jägi avab ka samuti 75kradi peal ja panem ventika ka toole 75 peal?
|
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi rs6, c5
|
postitati 27.12.04 07:22
|
|
|
hmm..
keegi ei viitsi süveneda? raudselt läbikäidud teema kuid ei loe kuskilt oma probleemile vastust
|
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 27.12.04 08:24
|
|
|
minu arvates, kui õhk on sees, siis käib ainult väike ring, sest termo ei avane, või...?
kui tupa sooja tuleb, ja vent tööle hakkab, kõik voolikud soojaks lähevad - peaks nagu kõik ok olema. näidik võib lihtsalt petta!
võimalus on veel termo uuesti maha võtta, potti keema panna - mis tempiga avaneb?
samuti tosool välja, mootoriplokki minevast voolikust hakata uut sisse valama (nii kaua kui üle tuleb, paisuka kork lahti), edasi valada paisukasse
normini, siis mootor käima ja nii kaua kui termo avaneb, vent tõõle hakkab ja tuppa sooja õhku puhub, valada tosooli uuesti normini (juhul kui võlja
mullitas) - peakski kõik ok olema. sai 2,8 just termo ära vahetatud ja klubiliige QUATTRO sõnade järgi tegutsetud.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.12.04 12:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Fxz
olen minagi olukorra ees, et ei taha asi seest soojaks minna, aga samas temp näidik väljas tõuseb u.70*+-5* aga soojas töökojas tõusis üle 90* ja
isegi ventika tõmbas järgi, aga salong soojaks ikka ei lähe 
Kas peaks proovima soojendusradika läbipuhumist,-pesemist surveõhu või-veega?
Soojendusradikasse minev(või on see tulev ehk oskab keegi öelda, et kumb on kumb? Autoks Audi B3 91a. 1,6 elektr. karbuss)lõdvik on soe aga teine on
jahedam? | Jätkem see teema siin V6-spetsiifiliseks. Tee palun oma 1.6 kohta uus teema või otsi mõni sobivam.
|
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.04 10:42
|
|
|
Kas keegi tallinnas mul selle termostaadi vahetax ära????? Ei viitsi Forssi viia seal öeldi 900-1000 + termostaat Et sama mis rihmavahetus aga nagu siit lugeda siis tehaxe seda oluliselt
kiiremini 
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 28.12.04 11:21
|
|
|
sellega on nii,et kui õhk sees on tuleb soojendusest vaid külma õhku.soojendus vooliku küljes on ventiil millel keerad korgi pealt ja lased õhu välja
ja ei mingit probleemi.see ju imelihtne ja mina küll termostaadi sisse auku ei hakkaks puurima,nagu eespool soovitati.PS!mul ka 2.8 Ja neile kes on
hädas R5 mootoritega on veel lihtsam nipp.Pumpama pead käega ülemist radika voolikut lisades tosooli paisupaaki ja vaatad kuni enam õhku ei tule.Ongi
kogu tõde asjast,miks seda nii keeruliseks ja katastroofiliseks ajada?
auto nr 27
|
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 28.12.04 11:55
|
|
|
to graabel: vahetamisekse on vaja näpitsaid; 6, 2X10 ja 12 kuuskantvõtit; pulka, millega fikseerida lamerihmapinguti; 10 võtit; vähemalt 5 litra
tosooli; vahendeid, millaga eemaldada karteri kaitse ja peakski kõik olema. aega kuskil max 1,5 tundi - soovitavalt kahe mehega. suhtkoht lihtne töö,
kui varem teinud oled. Tegelikult ei maksa see suurt midagi u 400-500 eek.
Aga papp võetakse just riski pärast, sest maha tuleb võtta hammasrihm kahelt nukilt ja see risk maksab. seepärast ma ei usu, et keegi seda tööd palju
odavamalt tegema hakkab (sõbrad on muidugi sõbrad).
mina soovitan maksta see 1200 eeki (termo+töö) ja spetsalistid forsist teevad sul selle vahetuse lipsti ära. Kui midagi persse keeravad - mis sitasti
see uuesti. samas tavalisel asjaarmastajal on raske neid nukke pärast õigeks ajada, kui miskit kuskilt ära liigub.
|
|
|
|