Lehekülgi: 1 2 |
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.12 18:24
|
|
|
Leitud, käidud, kõik on korras. Audi Magazini kevadnumbris pikemalt. Aitäh kõigile, kes vihjeid andsid.
Backstage materjali
huvilistele.
|
|
|
|
karolin25
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro; Audi A6 Quattro 2,5 Tdi 132 kW
|
postitati 14.11.12 18:38
|
|
|
Pidingi just kirjutama, et minuteada käidigi saares
Ilus, nagu ikka.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 14.11.12 18:56
|
|
|
No rs4 välimus on lihtsalt väga soliidne. Kunagi peab sellise maja, ette saama.
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.12 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
No rs4 välimus on lihtsalt väga soliidne. Kunagi peab sellise maja, ette saama. |
Mul sama mõte
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 14.11.12 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
No rs4 välimus on lihtsalt väga soliidne. Kunagi peab sellise maja, ette saama. |
Mul sama mõte |
Peate kiirustama hakkama palju neid ju müügis pole.
Ja paljud neid algsest 6000 veel järel on?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.12 20:13
|
|
|
Heh, see on nii ja naa. Need autod on nüüdseks juba päris vanad ja kui nad pole hoolt saanud, siis iga järgmine omanik, kes samuti ei
taha/suuda/raatsi hooldada, sjunab seda nii et jube. See pole 10 aastat vanem 2.2 turbo, mida on kaheksa korda lihtsam ja odavam remontida.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.12 21:21
|
|
|
Alternatiiv on NOS'i variant.
Kena pilt Sergeilt taaskord.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
ändi
huviline
Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5,D2,D3
|
postitati 26.11.12 18:37
|
|
|
Seda pildil olevat RSi hoitakse kogu aeg ideaalses korras aga jupid on tõesti päris soolase hinnaga.
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.12 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ändi
Seda pildil olevat RSi hoitakse kogu aeg ideaalses korras aga jupid on tõesti päris soolase hinnaga. |
Eks neid ole ka suht vähe toodetud 6030 masinat ja saadaval oli ta vaid Euroopas ametlikult.Esialgu oli plaan toota sellest nr poole,kuid nõudlus oli
suur ja sellest ka selline nr.Samas tootearenduse inimene tahab kah oma raha tagasi saada..Kuid see teema kipub käest ära minema ja peaks kuskil mujal alapealkirjas paiknema.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 26.11.12 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Alternatiiv on NOS'i variant.
Kena pilt Sergeilt taaskord. |
Mõeldes majanduslikult oleks see isegi targem tee võibolla. Hooldamine odavam. Kui ma nii teeks, siis ma rs4 embleeme üritaks mitte toppida
igalepoole, muidu oleks asi liiga vale. Mind köidab just selle välimus mitte nimi.
|
|
|
mnjah
klubiliige
Registreerunud 01.03.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 29.11.12 19:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
No rs4 välimus on lihtsalt väga soliidne. Kunagi peab sellise maja, ette saama. |
Mul sama mõte |
See käis kähku
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.12 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mnjah
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
No rs4 välimus on lihtsalt väga soliidne. Kunagi peab sellise maja, ette saama. |
Mul sama mõte |
See käis kähku |
Sobivate asjaolude kokkulangemine,võiks selle asja ühine nimetaja olla.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.04.13 13:42
|
|
|
Kaks huvitavat asja.
1. Pildistatud auto juhiukse carbonliistu sees on mõra. Minu autol on täpselt samasuguse kujuga mõra täpselt sama koha peal.
2. Mõni aeg tagasi (võiks olla ehk ligi aasta juba?) muutsin ma Audi RS4-ga seonduvat Wikipedia artiklit. Nimelt oli seal märgitud, et auto
tippkiiruse piiranguks on 250 km/h. Tegelikult aga mootoriaju sees oli piirang 262km/h ning ma korrigeerisin Wikipedia artiklit selle võrra. Tundub,
et see 262km/h on jõudnud ka ajakirja artiklisse. Lisaks trivia-na, Audi RS2 tippkiirus on ka tehase poolt piiratud - sellel autol on ajus väärtus 264
km/h.
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 19.04.13 13:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tegelikult aga mootoriaju sees oli piirang 262km/h ning ma korrigeerisin Wikipedia artiklit selle võrra. Tundub, et see 262km/h on jõudnud ka ajakirja
artiklisse. Lisaks trivia-na, Audi RS2 tippkiirus on ka tehase poolt piiratud - sellel autol on ajus väärtus 264 km/h. |
Väga huvitavad faktid. Aga miks just 262 ja 264? Mitte näiteks 265 vms?
Tuli ilus Audi klantsajakiri ka minu postikasti - väga köitev teos igasuguste muude vahele
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.04.13 14:28
|
|
|
Ei oska öelda, nii on insenerid RS4 puhul otsustanud.
RS2 puhul käib piiraja 2km sammuga.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |