Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: V8 3,6 sisselaske muutmine, Kas on mingit kasu? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3120)
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 25.10.12 16:42 Tsiteeri
V8 3,6 sisselaske muutmine, Kas on mingit kasu?



Nimelt tekkis küsimus ,kui panna 3,6 184kw isendile 4,2 213kw nukkvõllid ja pihustid+kütuse rõhu regulaator. Praegusel hetkel on 3,6 mootoril automaat kasti seadistus kuid on ümber ehitatud manuaal käigukastile. Kas on mingit muutust oodata ja hea nõuanne tuleks kindlasti kasuks..


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.10.12 19:12 Tsiteeri


Ei.

Või noh, on küll muutust oodata - halvemuse poole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 26.10.12 18:38 Tsiteeri


Aga manuaal ja automaat käigukastiga 3,6 v8 mootoritel nukad erinevad ja aut kastiga tuleb pöörete piiraja 6000 ja veitsa peale aga manuaalil 7000 pealt? To prj aga ehk oskad seletada mis halvemuse poole viib asja? Kui panna s6 nukad jne.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.10.12 23:42 Tsiteeri


3.6 on kaks KG mootorit koos.
4.2 on natuke teistmoodi elajas.

3.6-l on nukad agressiivsemad, kui 4.2-l.
3.6-l 74 hp/liiter, aga 4.2 vaid 68 hp/liiter.

Võid omad järeldused teha :)
Kui tahad, tule läbi. Võin sul selle pöörete piiraja kõrgemaks timmida...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 27.10.12 09:01 Tsiteeri


Ma pole küll palju uurinud, aga kui kaotada ära see pooliidne süütesüsteem ja panna A8 Klapikambrikaaned koos poolide ja ülejäänd juhtmestikuga, siis võiks ehk kasu olla.


Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.10.12 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zandr
Ma pole küll palju uurinud, aga kui kaotada ära see pooliidne süütesüsteem ja panna A8 Klapikambrikaaned koos poolide ja ülejäänd juhtmestikuga, siis võiks ehk kasu olla.


Kindlasti pole. A8 mootor on 70hp/liitrist.

3.6 PT on kõige paremini voolav mootor neist, selle hetkeni, kui tuli AHK/AKH (S6 Plus ja S8).
Samas on tal väänet ka madalalt kõige vähem ning elama hakkab kuskil 4500 pöörde juures.

Kui kapremont tehtud juba ning kui kasutada ainult 95-t või kõrgema oktaanarvuga kütust, siis saab ka aju näppides täiesti märgatava jõulisa. Tehasest on süütekaardid pigem 92-le.
Ei midagi kosmilist, kuid olen sellist asja juba teinud ühel autol ning tagumikuga täitsa tuntav.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 27.10.12 13:46 Tsiteeri


Vabandust offtopicu pärast, aga ühesõnaga kui sättida AEC-le nukad PT pealt ja veel natuke aju timmida, siis võib juba midagi huvitavat tulla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 12.11.12 15:24 Tsiteeri


Ühesõnaga mõtetu teema see nukkade ja sisselaske vahetus. Järelikult läheb S-6 4,2 213kw peale ja asi valmis. Kül nende jagajate eemaldamise ja el süütega hiljem aega tegeleda. Aga mõistmatuks jääb siiski see kuidas ei muutu miskit. Samas kui R-krimm pani oma 3,6 184kw ajuga käima 4,2 213kw ja korralikult persega tunda jõu vahet.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 14.11.12 17:27 Tsiteeri


Noo mis ma nüüd nii tagumikuga seda vahet tundsin, pigem lähtun kiirendusaegadest, kus ma olin pool sekundit kiirem 3.6 5k manuaalist. Ning samas ma ka tean, et niisugune juhtimine ei ole kohe kindlasti kõige parem, asi töötas ning oli ka üllatavalt "säästlik" selle kompoti kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 14.11.12 17:43 Tsiteeri


Ma lähen täis mängule välja ja läeb peale uus moto koos juhtmestiku ja ajuga, ju vaatab mis saab;)


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.11.12 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Samas kui R-krimm pani oma 3,6 184kw ajuga käima 4,2 213kw ja korralikult persega tunda jõu vahet.

Nii, aga kubatuur on suurem ju. Lisaks õhulugejaga aju loeb kõik õhu ära, jagab pöörete ja silindrite arvuga ning saabki õige silindri täituvuse kätte, seega ka süütenurk ja kütuse kogus jääb enam-vähem paika.

Sa küsisid, kas sama kubatuuri puhul on mõtet nukkasid vahetada jne. Vastuseks oli EI sest sellel mootoril olid juba kõige "kangemad" nukad peal!
Väga lihtne.

Miks sa tood kubatuuri suurendamise siia kõrvale on mulle üldse arusaamatu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 14.11.12 21:18 Tsiteeri


Ennist käis siin küsimus läbi, ehk Prj oskab vastata, et kuidas mõjuks 4.2 motole PT nukkade paigaldus ? Kui vastupidi halvemuse poole siis kas niipidi annab midagi juurde või lähtume sellest, et mis tehasest see antud mootorile parim ? Jutt siis 4.2 puhul 206, 213 ning 220 kw isenditest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.11.12 21:28 Tsiteeri


Seal tuleb asjale teaduslikult läheneda ja vaadata millised on avatuse nurgad ja tõus.
Kui 3.6 on pikemalt lahti ja/või tõus suurem, siis omab asi jumet.

Aga nukkadega ei ole sellist lihtsat võitu alati - tihtipeale on nii, et kõrgelt saad juurde, madalalt läheb uimasemaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 16.11.12 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Samas kui R-krimm pani oma 3,6 184kw ajuga käima 4,2 213kw ja korralikult persega tunda jõu vahet.

Nii, aga kubatuur on suurem ju. Lisaks õhulugejaga aju loeb kõik õhu ära, jagab pöörete ja silindrite arvuga ning saabki õige silindri täituvuse kätte, seega ka süütenurk ja kütuse kogus jääb enam-vähem paika.

Sa küsisid, kas sama kubatuuri puhul on mõtet nukkasid vahetada jne. Vastuseks oli EI sest sellel mootoril olid juba kõige "kangemad" nukad peal!
Väga lihtne.

Miks sa tood kubatuuri suurendamise siia kõrvale on mulle üldse arusaamatu.
Mnjah see lause oleks võinud tõesti olematta olla;) Kubatuuri muutus ju.. Aga mul oleks ju võimalus proovida neid 3,6 nukkasid panna 4,2 isendile. Nii või naa motod näpu vahel ju. Aga nd tekib küsimus, kas on siis aut kastiga ja man kastiga v8-tel erinevad nukad? Mul ju varem oli aut kastiga v8.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.11.12 14:24 Tsiteeri


Ma ei usu, et nukad erinevad on MAN vs AUT.
ETKA-st võiks muidugi järgi vaadata, aga ei viitsi praegu :D

PT on ju kaks golfi 4 silindrist kokku pandud ühe vända otsa, ei midagi muud.
Sellel nukkade proovimisel ja siis persedünoga mõõtmisel suurt mõtet ei näe. Mõõda parem nad üle, saab mingi objektiivse ettekujutuse nende karakteristikutest.
Minu loogika ütleb, et PT peaks olema optimeeritud voolavusele kõrgel, samas 4.2 pigem madalale väändele.
Aga ma võin alati ka eksida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 16.11.12 14:28 Tsiteeri


Mõõdan ära ju siis vaatab mis teeb, kas vahetab või mitte. Annan tead kui asi selgunud on. Aga tänud vastamast.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 20.11.12 09:34 Tsiteeri


Internet pajatab sellist infot

Camshaft Calculations - Lobe Center / Duration

Your audi PT has an Overlap of -13.00 degrees and has in Intake Duration of 197.50 degrees.
The Exhaust Duration is 208.50 degrees. The Inlet Cam has an Installed Centerline of 109.75 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 106.25 degrees BTDC.

Audi ABH

Your audi ABH has an Overlap of -13.00 degrees and has in Intake Duration of 201.00 degrees.
The Exhaust Duration is 208.50 degrees. The Inlet Cam has an Installed Centerline of 111.50 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 106.25 degrees BTDC.

Audi ABZ

Your audi ABZ has an Overlap of -12.00 degrees and has in Intake Duration of 210.00 degrees.
The Exhaust Duration is 208.50 degrees. The Inlet Cam has an Installed Centerline of 115.00 degrees ATDC.
The exhaust cam has an Installed Centerline of 106.25 degrees BTDC.

Kuskil oli mul veel natuke rohkem infot mõõtude kohta aga vahe on neil on sisselaske nukkades. PT automaadi nukk on kõige õnnetum. Kui täpsemad andmed viitsin üless otsida kuskilt, siis postitan siia natuke detailsemad numbrid.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.11.12 10:02 Tsiteeri


Tõusu on ka vaja teada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 20.11.12 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tõusu on ka vaja teada.

Tean, aga ei suuda kuskilt adekvaatsemat infot leida üless, olen kuskil sellise info salvestanud aga ei leia seda infot hetkelt.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 65.1% - SQL: 34.9%]