renet28
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.12 03:53
|
|
|
audi a6 85 kw turbo probleem
Nimelt turbo iseenesest toimib aga sisselaskekollektor imeb lõdviku pigem vaakumisse milles asi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.10.12 06:02
|
|
|
Mis pöörete juures? Tühikäigul ongi ka turboka sisselase vaakumis. Max rõhk tekib alles koormuse all.
|
|
|
|
renet28
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.12 16:05
|
|
|
isegi täis pöörete juures kuigi palju tekib rõhku aga ei midagi erilist
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 23.10.12 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: renet28
isegi täis pöörete juures kuigi palju tekib rõhku aga ei midagi erilist |
Kindel et ikka turbo on aga mis siin ennustada, mõõda rõhk ära.
|
|
|
|
renet28
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.12 16:12
|
|
|
minekut pole nagu ollagi vana Nissan sunny 2,0 diisel teeb ka ära aga muidu ei suitse üldse ja käib nagu kellavärk
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 23.10.12 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: renet28
minekut pole nagu ollagi vana Nissan sunny 2,0 diisel teeb ka ära aga muidu ei suitse üldse ja käib nagu kellavärk |
Kui tubo ainult augutäide on, siis ei peagi suitsema ja tühikäik ka enamvähem.
Ilmselgelt turbo on vigane või selle juhtimine.
|
|
|
|
renet28
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.12 16:18
|
|
|
Keegi rääkis,et turbo radiaator on umbes või mingi vaakumklapp ei toimi
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 23.10.12 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: renet28
Keegi rääkis,et turbo radiaator on umbes või mingi vaakumklapp ei toimi |
Naised saunas rääkisid, et kui ise ei jaga asja, siis lihtsam minna töökotta .
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.10.12 16:25
|
|
|
Kui ei suitse siis ei saa kütust peale. Kui rõhupoolega oleks probleem ja kütus ok siis oleks jube suitsulont taga ka.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 23.10.12 18:22
|
|
|
Pigem tundub, et turbo kompressori survepool ikka ei toimeta korralikult, või on äärmisel juhul cooler ikka nii korralikult umbes, et õhku mahub
sealt vaevu läbi mootori kuidagi töötamiseks. Suure tõenäosusega on must lont ikka korralik taga. Pöörete tõstmisel jääb juba õhu kogust vajaka ja
hakataksegi sisselaske lõdvikut vaakumisse imema.
Diisli sisslasked pole kunagi vaakumis nagu seda bensiini mootoril on, pole lihtsalt klappi ees, mis seda vaakumit seal hoiaks. Mitte segamini ajada
antishutter valve-ga selle klapiga lämmatatakse mootor seiskamisel. Konkreetsel mootoril pole seda küljes.
|
|
|