Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: 2,5 tdi AEL Sidur ei kesta. (Vastuseid: 67 | Vaatamisi: 16292)
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 25.03.14 10:21 Tsiteeri


Kas a6 on ka vedrudega siduriketas olemas? Enamus on ikka kahemasilised. Ühemasiline hooratas ja leevendiga siduriketas on rohkem 100 pörusmaa või ma eksin?

Ühemasilist ei soovita jäiga kettaga kokku panna, see ikka vibrab väga häirivalt ja ega ta kastile ka hästi mõju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 01.07.14 14:21 Tsiteeri


Mul ka küsimus hooratta ja siduri kohta. Nimelt taaskord vaja hooratas ära vahetada ja seekord plaan panna ühemassiline. Leidsin garaa˛ist MC2 turbomootorilt pärit hooratta koodiga 034 105 271 F. Vaatasin, et eespool forsin kasutanud enam-vähem sama koodiga, ainult C lõpuga hooratast. Oskab keegi mulle 100% kindlusega väita, et see sinna alla kahemassilise asemele sobib? Endale tundub, et peaks sobima. Konkreetselt sellist pole vist keegi küll pannud, aga kuna pole ise AAT-i oma näinud, siis ei tea ka, kui palju need üksteisest erinevad. Sügisel pandi Kostiveres alla kasutatud "korralik" kahemassiline hooratas, pidurimeistri katetega sidur, vana korv ja uus survelaager, siis sealt saaks vist kasutada siduriketast ja survelaagrit? Korv tuleks vist siis MC2 oma panna? Ülejäänud asjad peaks vist kõik omavahel läbi saama? Kes rohkem asjadega kursis, võiks head nõu anda.


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 01.07.14 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timberman
Mul ka küsimus hooratta ja siduri kohta. Nimelt taaskord vaja hooratas ära vahetada ja seekord plaan panna ühemassiline. Leidsin garaa˛ist MC2 turbomootorilt pärit hooratta koodiga 034 105 271 F. Vaatasin, et eespool forsin kasutanud enam-vähem sama koodiga, ainult C lõpuga hooratast. Oskab keegi mulle 100% kindlusega väita, et see sinna alla kahemassilise asemele sobib? Endale tundub, et peaks sobima. Konkreetselt sellist pole vist keegi küll pannud, aga kuna pole ise AAT-i oma näinud, siis ei tea ka, kui palju need üksteisest erinevad. Sügisel pandi Kostiveres alla kasutatud "korralik" kahemassiline hooratas, pidurimeistri katetega sidur, vana korv ja uus survelaager, siis sealt saaks vist kasutada siduriketast ja survelaagrit? Korv tuleks vist siis MC2 oma panna? Ülejäänud asjad peaks vist kõik omavahel läbi saama? Kes rohkem asjadega kursis, võiks head nõu anda.


Selline on AAT ühemassiline ehk siis süvendiga mis istub 1:1 alla kui panna ka vastav siduri korv ehk siis ilma süvendita.

https://lh3.googleusercontent.com/-YhghqDnAVcQ/Th9NPjO58zI/AAAAAAAAC8k/sWRPOwW8AE8/s800/612950798.jpg

On kasutatud ka 2,3 vabalthingava oma aga sellega tuleb siduri silindri vars pikemaks teha ja sealt tiftid eemaldada mis korvile ette jäävad aga sinna sobib su enda orig ketas ja korv. Siduri kettaid on erinevadi kas siis 4 või 6 vedruga ise neil mingit vahet pole aru saanud (mõlemat olen ise kasutand). Kõige parem variant on 100 oma sellega pole vaja midagi ümber teha.:D Ahjaa AAt hoorattaga tuleb ka lühemad hooratta poldid panna .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 01.07.14 18:52 Tsiteeri


Tänud sulle pildi eest. Pildi järgi meenutab suhteliselt palju MC1 hooratast, mis mul samuti olemas on. Ikka tõsine randiga kauss, kui maas on. Minu omal seal peal kood 035 105 271 P. Oskad äkki öelda või saad vaadata, mis selle AAT hooratta peal kirjas on? Mingite pikendustega ei viitsiks küll jamama hakata. Jube hea oleks, kui saaks seda hetkel pealolevat Pidurimeistri katetega taastatud ketast kasutada. Muud asjad võin ka juurde otsida. Lühikesed poldid on olemas, sest mõlemad MC hoorattad keerasin täna mootorite küljest maha ja mõlemad olid samasuguste lühikeste poltidega kinni. :D


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 01.07.14 22:30 Tsiteeri


Siis võimalik, et sama vaevalt, et neid erinevaid tehti mitu varianti. Ketas sobib ilusti 1:1 ja vaja ainult uut korvi. Ise kahjuks neid koode vaadata ei saa kuna sidur juba müüdud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mclaren411
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.12
Asukoht: Ida-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5tdiQ

postitati 24.07.14 12:52 Tsiteeri


Tere!
Kas Eestis on keegi proovinud
paigaldada uhemasilise hoorataga AAT-lt + sidurikomplekt mootorilit FAU 4.2l ?
siduri tootekod " SACHS 3000 951 053
Valge vene ja Venemaal foorumites krijutatakse et sobib ja kannatab kah suurt momenti
akki keegi siin ka midagi sellest teab ja on proovinud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.07.14 18:55 Tsiteeri


http://album.ee/node/27431350/50316523

Tsitaat:
Algselt postitas: mclaren411
Tere!
Kas Eestis on keegi proovinud
paigaldada uhemasilise hoorataga AAT-lt + sidurikomplekt mootorilit FAU 4.2l ?
siduri tootekod " SACHS 3000 951 053
Valge vene ja Venemaal foorumites krijutatakse et sobib ja kannatab kah suurt momenti
akki keegi siin ka midagi sellest teab ja on proovinud ?

AAT hooratas on süvendiga, minuteada pole umbes üle 450 NM süvendiga korve= AAT. (mina pole kataloogide siblija kui leidub )
palju lihtsam üle minna audi 2oo 20 v 2,2 turboka 162kw/169kw sidurikorvidele ~580 NM /620 NM
Võib valida veel võimsamatest minu oma 870 NM http://album.ee/node/27415773/50316523
ja siledale ühemassi hoorattale (mõni raskem mudelitest) vanadelt rida 5 bensiini mootoritelt (7A 20v 123kw ka lisaks 2 lisa pulka hoorattal lisa aju tarvis)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.07.14 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Üldiselt pannakse 2,5tdi 85kw (AAT) audi 100 ühemassiline hooratas ja korv. Forsin kasutab ka vist mingit kompotti :)

Kes pole lugenud sis munu disla on kompott mis on parim
Plokk võiks olla originaal , minul AAT lisasin ael vända anduri http://album.ee/node/27415719/50316523
http://album.ee/node/27415815/50316523 ja töövalmis on ka bentsuka aju andurid vesinikule.
Esimese hooratta asendasin kergemaga , panin AAN 2,2 T oma http://album.ee/node/27415701/50316523
Tagumiseks hoorattaks panin R 5 bentsuka oma mis kätte juhtus pealt sile http://album.ee/node/27415769/50316523
Korviks sobivad AEL või AAN 2,2t 169kw korvid http://album.ee/node/27431350/50316523 pildil komplektid AAT 85kw + AEL 103kw +AAN 169 kw
Ja korviga arvestasin tulevikku http://album.ee/node/27415773/50316523

Veel soovitaks panna hoorattale MITTE TÄNA MÜÜDAVAD ÕHUKESE HOORATTA POLDID mis sisenevad vaid pooled vindi keerud
ET ASI JÄÄKS NÕRK pildil pikad poldid mida saad isa relakaga lühemaks lõigata http://album.ee/node/27415779/50316523
NB tänane garantii arvutus on vaid max 100 tuh km-i
Vanasti ulatusid poldid läbides väntvõlli vindi augu kuni taha pinnani


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 25.07.14 07:02 Tsiteeri


Kunagi kui uurisin seda siduri teemat, siis öeldi poest, et 4.2, 2.8 ja disla ühemassilise korvid on samad aga kettad erinevad. Samas pakutakse ka diisli ühemassilisele SRE korvi nii et väga midagi leiutama ei pea.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mclaren411
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.12
Asukoht: Ida-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5tdiQ

postitati 26.07.14 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Kunagi kui uurisin seda siduri teemat, siis öeldi poest, et 4.2, 2.8 ja disla ühemassilise korvid on samad aga kettad erinevad. Samas pakutakse ka diisli ühemassilisele SRE korvi nii et väga midagi leiutama ei pea.


SRE on sellised hinnad et lolliks voib minna...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 16.09.14 08:04 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda AAT hooratta poltide pingutusmomendi, ei suuda leida, saamatu vist..
30NM+ 90 kraadi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 16.09.14 10:48 Tsiteeri


Peaks olema õige.
https://lh5.googleusercontent.com/-tXUFfyPbErU/VBgU-lS6DdI/AAAAAAAAB-c/ux8oMbVe_k0/s144/Flywheel%2520tighten.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 17.09.14 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Petu
Peaks olema õige.
https://lh5.googleusercontent.com/-tXUFfyPbErU/VBgU-lS6DdI/AAAAAAAAB-c/ux8oMbVe_k0/s144/Flywheel%2520tighten.jpg


Aitäh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Matu27
huviline



Registreerunud 13.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 29.10.14 22:45 Tsiteeri


Igaks juhuks mainin, et ühemassilisi 2.3 bensuka hoorattaid on ka selliseid, mis bolt-on ei sobi!
Panin siis endalegi sellise ühemassilise. Enne panekut kontrollisin auguvalemit, hammasvöö sobivust ja märkide sobivust. Kõik oli ok, peale selle, et hakkas pendiksit lõhkuma. Starterit ära võttes siis nägin, et pendiksi korpus oli peksnud vastu hooratta ranti. Kahemassilisel oli seal üle 2mm rohkem ruumi kui bensuka omal.
http://nagi.ee/photos/Matukas24/23749119/ Kahemassiline
http://nagi.ee/photos/Matukas24/23749121/ Ühemassiline
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=23749123&size=l Mõned korrad oleks veel käima löönud

Ohoo läheb treiali juurde! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 01.11.14 17:16 Tsiteeri


Tundub, et mul sama probleem. 2 päeva sain sõita, kui pendiks pilbasteks. Ei osanud seda isegi karta mitte, hetkel tundub küll, et hooratas mu pendiksi tappis :( Just vahetatud pendiksiga pole veel sõitma jõudnud. Nüüd ei tea, kas julgengi.


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 01.11.14 21:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Matu27
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=23749123&size=l Mõned korrad oleks veel käima löönud
Ohoo läheb treiali juurde! :D
Mina lahendasin olukorra väga lihtsalt minu jaoks,
Võtsin riiulist 2.2 turbo S6 bentsuka starteri paigaldasin ja sõidan tänaseni.
Lahendus 3 on treial.
Lahendus 2 võtta lahti disla starter (jäme väljaspool rootorit vask mähised) ja vehetada vaid stopper seibi taga pendeks (vabajooksu sidur hammasratas)
ja paigaldada asemele bentsuka oma. sobib.
Kuna mina paigaldasin bentsuka starteri sest se on ka kiirem (starter peenem ja väljaspool rootorit füüsilised magnetid vaheldumisi polaarsustega) tänu mille tarbib starter/mootor vähem amper energiat aga annab välja rohkem võimsust. ja veab disla 103kw paremini käima. Kiiremini ketrates.

Aga enamus starterid kasutavad sees (minu teada) plastikust hammas vööd , minu teada vaid originaal tehasest sündinud S 169kw audi starterid kasutasid starteris metall hammas vööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matu27
huviline



Registreerunud 13.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 01.11.14 22:12 Tsiteeri


Krt ise uurisin ka katalooge ja jäin korraks mõtlema bensuka bendiksi peale, mille mõõdud olid samad kuid selle rullide kobaka läbimõõt nõksu väiksem. Kuid ei riskinud tellima hakata. Polnud ühtegi parasjagu võtta ka kuskilt mujalt.
Praeguseks hoorattalt kergelt maha treitud ja lobeda laagri peal tasakaalustatud. Sai paar tundi veeretatud teda edasi-tagasi seal ja vähehaaval jämedama puuriga aidatud tehase tasakaalustusaukudest. Lasin ka suruõhuga keerlema hooratta nõks üle 1100rpm ning väntas nii üle kahe tunni minna enne kui seisma jäi.

Ps. Mul starteris metallist hammasvöö. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 12.11.14 12:03 Tsiteeri


Mina lasin siis Ael-i starterisse panna bensiinika pendiksi ja see lahendas tõesti probleemi. Vähemalt esimese 3-4 päevaga pole starter veel laiali lennanud. Loodetavasti ei lenda ka, sest bensiinika oma läbimõõt on väiksem ja ei tohiks enam millelegi ette jääda.


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]