joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.12 13:53
|
|
|
2.5 tdi r5 nuka andmed
Tervis
Tekkis selline huvitav küsimus, et kas kellelgi on kogemusi olnud 2.5 Tdi nukkadega. Mis tõusudega on erinevad nukad ja mis kraadidega on nukad. Eriti
huvitaks mind 88kw, 85kw ja 103 kw nuka andmed. Kas nukad on üldse erinevad või mitte?
Nii palju kui endal kogemust on siis 88kw nukad on tavaliselt vähem kulunud kui 103kw või 85 kw omad.
Üks küsimus on veel? Kas keegi on ostnud kunagi tutikat nukka, ja mis hinnaga kätte sai. (neti poodides pole leidnud).
Äkki keegi on ostnud perfomace nukka r5 tdi mootorile - Mis hinnaga sai kätte ja kust? (kui kellegil on kogemusi).
Neti avarustest pole mina leidnud eriti midagi R5 nuka andmete kohta ja perfomace nukki pole üldse leidnud.
Pole küll selle foorumi teema aga kas keegi on kuskil lasknud nukka lihvida nö: (tagant maha - Peale dr.tuha)
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 20.10.12 19:18
|
|
|
Milleks seda üldse vaja on kui saladus pole.
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.12 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a90q20v
Milleks seda üldse vaja on kui saladus pole. |
Enese harimiseks ja tdi tuuninguks ergo nukal on negatiivne overlap ja silmaga hinnates on nuka kraadid maru mannetud. Mootor ei hinga (ei käi ei
peast ei per...t ) väände graafik on jube nigel. 2500rpm-il on rattast 365,12nm ja sealt edasi langeb 4000rpm-il 175nm peale.
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 20.10.12 20:16
|
|
|
Kui ei käi peast ega istmikust siis peaks esmalt korda tegema ja siis tuunima...
Väljalase ikka ilusti vaba...
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.10.12 20:35
|
|
|
Selline huvitav küsimus, kas pritsehetk (süütenurk) on vastav kütusele, mida sellele mootorile peale antakse?
Kui tuimalt on kuskilt "keeratud" stock pihustitega siis on kõik parameetrid valed ning asi ei hakkagi normaalselt edasi käima.
Esialgu suurem turbo peale, konkreetne täpne häälestus ning kui siis on tunne, et ei hinga alles nukkade kallale.
Väikese kaane pordiga, poltide vahetusega, suure turboga, suurte pihustitega ning rauale vastava täpse häälestusega on sellest mootorist 200kw ja üles
võetud.
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 20.10.12 20:47
|
|
|
Ael i orginaal tubo jõuab isegi täitsa vahvalt võlle krussi keerata. Aga nurgad (ajastused) on pühad
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 21.10.12 07:35
|
|
|
hea teema
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 09:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Selline huvitav küsimus, kas pritsehetk (süütenurk) on vastav kütusele, mida sellele mootorile peale antakse?
Kui tuimalt on kuskilt "keeratud" stock pihustitega siis on kõik parameetrid valed ning asi ei hakkagi normaalselt edasi käima.
Esialgu suurem turbo peale, konkreetne täpne häälestus ning kui siis on tunne, et ei hinga alles nukkade kallale.
Väikese kaane pordiga, poltide vahetusega, suure turboga, suurte pihustitega ning rauale vastava täpse häälestusega on sellest mootorist 200kw ja üles
võetud. |
Kõigile täpsustamiseks siis mootoriks on orginaalis 88kw 2.5kw tdi. Peale on paigaldatud mehaaniline pump (11mm plunseriga ja tdi pumba nukaplaadiga).
Pihusti otsteks on P 520 (Seeriatoodangu kõige vingemad). Mootorile teostati plokikaane remont 2012 aasta kevadel. Pritsenurgal ei ole miskit viga.
(See auto peaks olema tuntud kui kõige vingem tahmatootja Tartu maaülikooli düno pingis).
Suurema turboga saad ainult räige laagi. Siis peaks teostama juba torukolde ehituse, peale paigaldama räige hübriidi ja korraliku westgate. Kaane port
(no mida kuradit) Ainuke kaane port mida teostada saad on klapipesade suurendamine ja nö. lihvida läikima kõik (eriti mõtet ei ole ,pööris kamber,)
Pill käib hästi edasi kuid väände graafik on jube nigel nagu ma olen ennist maininud. Siit ka küsimus, kas keegi on kuskilt ostnud perfomace nukka r5
diisel mootorile, ja kui on siis kust ja mis hinna eest?
düno graafiku pilt. http://public.fotki.com/phyl9/audi-dno/dnograafik.html
Mootori tulemus on 120kw ja 400nm
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 21.10.12 11:21
|
|
|
Kas EMÜ-sse on ka Dyno pink ülesse pandud?
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 17:12
|
|
|
On küll 2WD oma, kuid käia saab mitte ametlikult vist veel. (võin eksida)
Tutvuste kaudu saab katsetamas käia.
|
|
|
Karel87
huviline
Registreerunud 08.04.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 19:10
|
|
|
(tabel võetud http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=2104237)
Siin on küll 4-ja silindriliste nukkvõllide andmed, kuid vahet ei ole, sest 5-silindriline on nagunii nende pikendatud variant. Sinu mootorile sobiv
vaste peaks siin olema 1z/AHU/AFN lahtris.
Üldiselt nendel diislitel suurt nukaga võita pole, sest negatiivsest overlapist nagunii lihtsate vahenditega lahti ei saa. Mida võid proovida, on
otsida vanemat tüüpi, eelpõlemiskambritega mootori nukka. Nendel on mõnevõrra lahkemad parameetrid, vastavalt siis 194/199 kraadi 189/189 vastu. Need
peaks istuma üks-ühele sisse, vähemalt 1,9-l istuvad (nb! mehh.- ja hüdrotõukurite nukkasid ei tohi omavahel vahetada.)
Aga räägi mootorist ja pumbast veel natuke lähemalt. Kas võtsid need pritsenurga regulaatori vedrud ka ikka tdi pumbast? Neil oli minu mäletamist
mööda jäikuses tugev vahe sees. Mille järgi sai pump paika säetud? jne.
Praegusest komplektist peab kindlasti rohkem võimu tulema, kui korralik peenhäälestus teha.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.10.12 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joss122
Kõigile täpsustamiseks siis mootoriks on orginaalis 88kw 2.5kw tdi. Peale on paigaldatud mehaaniline pump (11mm plunseriga ja tdi pumba nukaplaadiga).
Pihusti otsteks on P 520 (Seeriatoodangu kõige vingemad). Mootorile teostati plokikaane remont 2012 aasta kevadel. Pritsenurgal ei ole miskit viga.
(See auto peaks olema tuntud kui kõige vingem tahmatootja Tartu maaülikooli düno pingis).
Suurema turboga saad ainult räige laagi. Siis peaks teostama juba torukolde ehituse, peale paigaldama räige hübriidi ja korraliku westgate. Kaane port
(no mida kuradit) Ainuke kaane port mida teostada saad on klapipesade suurendamine ja nö. lihvida läikima kõik (eriti mõtet ei ole ,pööris kamber,)
Pill käib hästi edasi kuid väände graafik on jube nigel nagu ma olen ennist maininud. Siit ka küsimus, kas keegi on kuskilt ostnud perfomace nukka r5
diisel mootorile, ja kui on siis kust ja mis hinna eest? |
Väga palju juttu, aga praktika näitab, et stock nukaga on ilusti 200kw nendest mootoritest välja võetud.
Ehk siis teed ilmselgelt midagi valesti.
"Pritsenurgal ei ole midagi viga".
Oled sa stendis igal osakoormusel ja igal pöördel nurga paika pannud? Pihusteid ka ei panda seeriatoodangut vaid ikka midagi natuke kangemat.
Ning ka normaalselt ilma erilise tahmata on need pillid liikuma pandud.
Eks sa mölla nende nukkadega, antud juhul ei ole 100% selles asi. Või siis kogu ülejäänud maailm võltsib dünograafikuid, kus stock nukkadega 190-200kw
saadud on.
Kui pumpa enam aju ei reguleeri, siis on see ka päris julm samm tagasi - oluliselt paremaks saaks asja kasutades elektroonilist juhtimist.
Mõned küsimused, millele mõelda:
1. Milline on vastusurve kõrgel pöördel väikese kuumakojaga? Kas oled mõõtnud?
2. Milline on IAT kõrgel pöördel väikese kompressoriga? Kas oled ka seda mõõtnud?
Kui sa üritad mikroskoopilisest kuumakojast kõike seda läbi pressida, siis on hingamine häiritud hoopis muudel põhjustel.
|
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Karel87
(tabel võetud http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=2104237)
Siin on küll 4-ja silindriliste nukkvõllide andmed, kuid vahet ei ole, sest 5-silindriline on nagunii nende pikendatud variant. Sinu mootorile sobiv
vaste peaks siin olema 1z/AHU/AFN lahtris.
Üldiselt nendel diislitel suurt nukaga võita pole, sest negatiivsest overlapist nagunii lihtsate vahenditega lahti ei saa. Mida võid proovida, on
otsida vanemat tüüpi, eelpõlemiskambritega mootori nukka. Nendel on mõnevõrra lahkemad parameetrid, vastavalt siis 194/199 kraadi 189/189 vastu. Need
peaks istuma üks-ühele sisse, vähemalt 1,9-l istuvad (nb! mehh.- ja hüdrotõukurite nukkasid ei tohi omavahel vahetada.)
Aga räägi mootorist ja pumbast veel natuke lähemalt. Kas võtsid need pritsenurga regulaatori vedrud ka ikka tdi pumbast? Neil oli minu mäletamist
mööda jäikuses tugev vahe sees. Mille järgi sai pump paika säetud? jne.
Praegusest komplektist peab kindlasti rohkem võimu tulema, kui korralik peenhäälestus teha. |
Pumba toorikuks sai võetud 2.0 Td R5 mootori pump,( NB võtma peab turbodiisli pumba kuna kui kasutad vabalthingava mehaanilist pumpa, ja paned sinna
rikastuse külge siis ei hakka see asi toimima.) sisse sai istutatud 103kw 2.5 tdi tagumine osa (koos vedrudega, plunseriga, nuka plaadiga jne)
Pumpa on seadistatud silma/tagumiku/düno järgi. Nagu näha düno lehel siis kõik tõmbed on erinevad ergo erinev seadistus.
Jah jõudu peaks rohkem tulema, ja tulebki kuid kütet ei saa peale keerata kuna tühikäik läheb käest ära. (igalt poolt kust saab on tagasi tõstetud ja
keeratud isegi viilitud) Muidugi etteandepump on ka natuke hõreda võitu, lõpus kaob küte ära.
Kui kellegil tekkis äkki huvi mehaanilise pumba vastu siis LAIDAN selle idee kohe maha kuna seadistada ei saa nii hästi nagu Tdi pumpa. Jõu ala on ka
kitsam.
Kuid ise ei viitsi elektroonilise pumba peale tagasi minna kuna juhtmestik on puudulik.
Kasutusel on tehase vile K16 (Max boost on 1,7 bari) westgate on lahtine ergo ei juhita rõhuga vaid back pressuriga kuna see tehase westgate on ilge
debiilsus mida ei saa normaalselt rõhuga juhtida. Ta avab juba klapi 0.1 bari juures kuna sisene vedru on nigel.
Väljalase ja sisselase on vabamaks lastud. Kasutusel on orginaal cooler mida tahaks vahetada audi 200 20v turbo oma vastu. Siit küsimus Äkki kellegil
on pakkuda sobivat coolerit (korralikku).
Lõpetuseks, kui Td nukal on kraadid laiemad siis hakkan seda nukka otsima kuid mis tõusudega on TD nukk? Äkki keegi teab peast?
1.9 tuuninguks võin öelda, et kasutada saab bensiini mootorite nukkasid (päris käredaks muutub mootor bensuka nukaga). (üks kael tuleb vastavaks
treida ja disla nuka koonus tuleb treida bensuka nukale vahejupiks).
Sõber ehitas sellel suvel 1.9 66kw - dünose ei saanud minna kuna sidur libises juba 0.6 bari juures (Tds-i vilega) (meh. 11mm plunseriga pump, P 520
pihustid, bensuka nukk, kaane remont, toru kolle, Tds-i vile).
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.12 19:45
|
|
|
Negatiivne overlap on diisli nukal sihilik ja ainult kasulik. Kui just 3,5-4 bar boosti ja vastava kütusekogusega ei plaani igapäevaselt silokärusid
vedama hakata Ka sellisel juhul on overlap üsna pisike(6...9 kraadi), ka
tõusu palju ei näpita(ainult juhul, kui on vastavalt modifitseeritud kolvid sees), pigem rõhutatakse kestvuse suurendamisele.
Samas tagasihoidlikum nukk tagab samade võimsusnumbrite juures laiema momendikõvera ja seega ka paremad igapäevased kasutusomadused (diisli
puhul ei ole tähtis number, vaid selle reaalne kasutatavus).
Tasub ka meeles pidada, et erinevalt turbo-ottomootoritest, diisli puhul lisa-boost alandab põlemistemp-i (teatud piirini muidugi).
Kaane portimisest võiksid vähemalt port-matchingu ära teha, reeglina on 10v R5-l sealt palju võita, eriti diislil.
Ja el. juhitava pumba võiksid ka tagasi panna.
E: Vanadest 2,0TD-dest on hüdrauliliste tõukuritega ainult NC (75kW, intercooleriga, leiab ´88-90 sigari pealt).
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.10.12 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Negatiivne overlap on diisli nukal sihilik ja ainult kasulik. |
Mainin siia, et mitte ainult diislil, vaid üldiselt turbomootori puhul on overlap enamustel juhtudel halb, kuna osa rõhku lendab väljalaskesse ning
täituvus lõppkokkuvõttes halveneb. Väikese puhuriga overlapi tekitamisega on variant, et rõhku ei saagi üles enam ning punkt kus overlapist turboka
puhul kasu on, on olulisemalt kaugemal kui +40kw stockile. Vabalthingaval on asi hoopis teistmoodi, aga seda ei ole mõtet siin lahti jahuda.
See on tegelikult turbomootorite A&O.
Üldse, kogu teemaalgataja tuuningu kirjeldus praegu on kuidagi backwards. Ma julgen pakkuda, et täiesti stock korras masinal saab need 120kw
kätte ainult aju ja rõhuandurit näppides kõikide stock juppidega.
|
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Negatiivne overlap on diisli nukal sihilik ja ainult kasulik. |
Mainin siia, et mitte ainult diislil, vaid üldiselt turbomootori puhul on overlap enamustel juhtudel halb, kuna osa rõhku lendab väljalaskesse ning
täituvus lõppkokkuvõttes halveneb. Väikese puhuriga overlapi tekitamisega on variant, et rõhku ei saagi üles enam ning punkt kus overlapist turboka
puhul kasu on, on olulisemalt kaugemal kui +40kw stockile. Vabalthingaval on asi hoopis teistmoodi, aga seda ei ole mõtet siin lahti jahuda.
See on tegelikult turbomootorite A&O.
Üldse, kogu teemaalgataja tuuningu kirjeldus praegu on kuidagi backwards. Ma julgen pakkuda, et täiesti stock korras masinal saab need 120kw
kätte ainult aju ja rõhuandurit näppides kõikide stock juppidega. |
Võin julgelt tunnistada, et saabki. 400nm saavutab 2.5 tdi esimese chipiga, rohkema kätte saamiseks peab hakkama mõtlema suurema vile peale.
600nm ei ole elektroonilise pumbaga mingi probleem.
Kuid ma juba mainisin, et juhtmestik on puudulik (enamus juhtmetest on auto eelmise omaniku poolt hävitatud) ja ma ei viitsi juhtmeid vedama
hakata.
Kui tegema hakata siis uue kere peale kus juhtmestik on korras.
Nuka puhul ma ei taha tekitada mingit räiget overlappi, vaid kuni 5kraadi overlappi, ja juurde tahaks saada nuka kraade ja tõusu. (tõus kuni 10 mm
peale)
Hüdro tõukurite mehaaniliseks tegemine ei ole ka probleem, nii et seda ei ole vaja korduvalt välja tuua.
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 08:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Negatiivne overlap on diisli nukal sihilik ja ainult kasulik. Kui just 3,5-4 bar boosti ja vastava kütusekogusega ei plaani igapäevaselt silokärusid
vedama hakata Ka sellisel juhul on overlap üsna pisike(6...9 kraadi), ka
tõusu palju ei näpita(ainult juhul, kui on vastavalt modifitseeritud kolvid sees), pigem rõhutatakse kestvuse suurendamisele.
Samas tagasihoidlikum nukk tagab samade võimsusnumbrite juures laiema momendikõvera ja seega ka paremad igapäevased kasutusomadused (diisli
puhul ei ole tähtis number, vaid selle reaalne kasutatavus).
Tasub ka meeles pidada, et erinevalt turbo-ottomootoritest, diisli puhul lisa-boost alandab põlemistemp-i (teatud piirini muidugi).
Kaane portimisest võiksid vähemalt port-matchingu ära teha, reeglina on 10v R5-l sealt palju võita, eriti diislil.
Ja el. juhitava pumba võiksid ka tagasi panna.
E: Vanadest 2,0TD-dest on hüdrauliliste tõukuritega ainult NC (75kW, intercooleriga, leiab ´88-90 sigari pealt). |
Diisli intercooler on jama. Cooleri sisend ja väljun on ühe poole peal. Vaja on ka õhu voolavuse kiirust tõsta, vastasel juhul hakkab vile surgema.
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: joss122
Kõigile täpsustamiseks siis mootoriks on orginaalis 88kw 2.5kw tdi. Peale on paigaldatud mehaaniline pump (11mm plunseriga ja tdi pumba nukaplaadiga).
Pihusti otsteks on P 520 (Seeriatoodangu kõige vingemad). Mootorile teostati plokikaane remont 2012 aasta kevadel. Pritsenurgal ei ole miskit viga.
(See auto peaks olema tuntud kui kõige vingem tahmatootja Tartu maaülikooli düno pingis).
Suurema turboga saad ainult räige laagi. Siis peaks teostama juba torukolde ehituse, peale paigaldama räige hübriidi ja korraliku westgate. Kaane port
(no mida kuradit) Ainuke kaane port mida teostada saad on klapipesade suurendamine ja nö. lihvida läikima kõik (eriti mõtet ei ole ,pööris kamber,)
Pill käib hästi edasi kuid väände graafik on jube nigel nagu ma olen ennist maininud. Siit ka küsimus, kas keegi on kuskilt ostnud perfomace nukka r5
diisel mootorile, ja kui on siis kust ja mis hinna eest? |
Väga palju juttu, aga praktika näitab, et stock nukaga on ilusti 200kw nendest mootoritest välja võetud.
Ehk siis teed ilmselgelt midagi valesti.
"Pritsenurgal ei ole midagi viga".
Oled sa stendis igal osakoormusel ja igal pöördel nurga paika pannud? Pihusteid ka ei panda seeriatoodangut vaid ikka midagi natuke kangemat.
Ning ka normaalselt ilma erilise tahmata on need pillid liikuma pandud.
Eks sa mölla nende nukkadega, antud juhul ei ole 100% selles asi. Või siis kogu ülejäänud maailm võltsib dünograafikuid, kus stock nukkadega 190-200kw
saadud on.
Kui pumpa enam aju ei reguleeri, siis on see ka päris julm samm tagasi - oluliselt paremaks saaks asja kasutades elektroonilist juhtimist.
Mõned küsimused, millele mõelda:
1. Milline on vastusurve kõrgel pöördel väikese kuumakojaga? Kas oled mõõtnud?
2. Milline on IAT kõrgel pöördel väikese kompressoriga? Kas oled ka seda mõõtnud?
Kui sa üritad mikroskoopilisest kuumakojast kõike seda läbi pressida, siis on hingamine häiritud hoopis muudel põhjustel. |
Jah elektroonikaga saab asja paremaks. SEDA OLEN MA KOGU AEG ÖELNUD/POOLDANUD, kuid hetkel on kasutusel meh. pump ja seda ma muutma ei hakka.
Vastusurve on julm kuna tõukab westgate-i lahti (ja ei ole vaja öelda kui vale see on, ma tean) kuid orginaal juhtimisega kaotab spool up-is
rämedalt.
Suurt kuumkoda ei poolda, kuna siis ootad vile rõhku nagu kuu varjutust. Pigem pooldan väikest kuumkoda ja korralikku westgate-i mis suudaks ülejäägi
ära ventileerida.
See viimane mõte nõuab torukollet, mille ehitamiseks puudub motivatsioon.
See mida vile piirab ma tean, ma ei aja lõpupöörde jõudu taga, vaid Max jõud võiks olla 2000rpm-il üleval ja püsida 3000rpm-ini, siis võiks langema
hakata.
Ja mis seadistamisesse puutub siis ilma tahmata saab kõik pillid tööle, kuid mootor kenereerib vähem jõudu ja spool up kestab kauem ergo ilma tahmata
on vähem jõudu. Proovige kunagi (laske pillile korralikult kütet peale ja näete kus hakkab liikuma)
Ja siin ei ole vaja hakata teooria tunde pidama, et kui halb on see põlemisele ja see tahm on põlemata kütus ja nii edasi ja tagasi.
Praktika näitab seda, et ilma tahmata on pillil vähem jõudu ja spool up kestab kauem.
Pihustite kohapealt peaks ütlema, et kütuse puudust mootoril ei ole ergo kui läheb suurem vile kunagi vahele siis vahetan pihusti otsad ka suuremate
vastu hetke omad on kuni 180-200 hp-ni piisavad.
Kuid see on kõik natuke teemast väljas. Ärge tundke muret mootori ehituse ja muude asjade pärast vaid minu KÜSIMUS oli:
Kas keegi on kunagi ostnud kuskilt R5 tdi mootorile perfomace nukka? Kui jah siis kust ja mis hinnaga? Muu arutelu on kaudselt aja raiskamine.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.10.12 08:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joss122
See mida vile piirab ma tean, ma ei aja lõpupöörde jõudu taga, vaid Max jõud võiks olla 2000rpm-il üleval ja püsida 3000rpm-ini, siis võiks langema
hakata. |
Hakkasid nagu aru saama, aga siis kadus järg sul ikka ära.
Mõõda vastusurve 3000 rpm-i peal ära. Kui see on metsik, siis ei hakkagi su täituvus heaks minema. Ning kui sa overlapiga nukad paned, siis ei käi asi
enam üldse edasi.
Teemasse ka:
Võid kontakteeruda sellise kohaga, nagu R-Koneistus Soomes. Nad teevad su vana nuka ringi vastavalt sinu spetsifikatsioonile.
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 22.10.12 16:49
|
|
|
Hind ca 200eurot, R-koneistus. Profiiliks soovitavad teha VP5, 260 kraadi ja tõste on 9,5 mm, kui ma õieti mäletan. Neid r5 diisleid on palju mis
sellega tehtud ja sõidavad kõik alates 200 - 300hp masinatel.
|
|
|
joss122
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.12 20:01
|
|
|
Okei tänud, nüüd ma tean kust saab ja umbes mis hinnaga.
|
|
|
|