Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 11.08.14 17:30
|
|
|
Sai klapikambrikaas maha võetud lõpuks ning seal all oli kõik korras. Homme proovib panna uue veepumba prooviks ja eks siis paista ole, mis edasi
saab. Kuid lootust siiski on, et pääseb suuremast remondist ning mootorivahetusest. (kolkswageniga sõitmisest kopp ees!)
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 11.08.14 19:59
|
|
|
Nagu mehejutt juba
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 12.08.14 11:28
|
|
|
.. Ja ta töötab. Käima läks poolest pöördest. Veepump oli omadega kildudeks ja ilmselt sealt see plõgin tuligi.
Üks asigi, mis hästi läheb.
Edit: Ei pääsenud nii kergelt. Tartus on kedagi, kes süütenurga- kütusekogused korralikult paika paneks? Praegu ülipikk käivitus ja meeletu öö taga,
kui kiirendada. Klõbin ka mingi ikkagi.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 27.09.14 17:01
|
|
|
No kui põikpäine võib üks inimene olla ja ei lase vanakesel lihtsalt hingusele minna ning ikka raha alla tambib?!
Igatahes klapid olid ikka kõverad ja sai täna toodud komplektne mootor (AAT), mille kaas siis nüüd peale läheb. Loodan varsti taas audi roolis olla.
Aega läks kuid ehk saab veel asja.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 07.10.14 08:42
|
|
|
No mis paganama jama see on? Sai vahetatud väntvõlli käbi, mis oli loksuga, ülevoolutorud.
Kuid no soojast peast käivitus, nüüd hommikul enam käima ei saanud. Võtsin selle temp. Anduri pistiku lahti ja käivitus. Kas on siis nüüd pumba või
temp.anduri või millegi muu kala? Süüde on ka suht varajane. Närvid mustad juba.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.10.14 08:48
|
|
|
Ehk on süüde natuke paigast ära või siis starter ei vea nii kiiresti mootorit ringi ,et ta käima läheks.
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 07.10.14 09:04
|
|
|
Aga kuidas siis läheb, kui pistik tagant ära? Süüde sai pandud jah üsna varajaseks muidugi. Ei tea, vahetab selle anduri välja ilmselt, eks siis saab
edasi leiutada. Aga anomaaliaid täis see auto on igatahes.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.10.14 11:07
|
|
|
Siis ta annab küünlaid ja keerab ka vist natuke süüdet varajasemaks.
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 08.10.14 21:28
|
|
|
Varajase süütega peaks ikkagi käima minema ju. Sai temp.andur vahetatud. Kuna hommikul külm oli, võttis küünlad järgi, ma muidugi õnnelik, et saingi
lõpuks hädast lahti. Mõni tund hiljem aga ikkagi ei käivitunud. No mis kuradi jama see ikka on? Paagis muidu kütet ka suht vähe, kuid see ei tohiks
niiväga mõjutada, kuna temp.anduril juhtme ära võttes käivitub.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.10.14 22:00
|
|
|
Kuidas sul pihustitega on? Mul praegu sama jama, et sai pandud suurema otsad aga surved originaalid ja ei lähe käima. Käia end lolliks ja kui küünlaid
anda siis saab paremini käima. Minuomal ilmselt asi selles, et surveid tuleb tõsta nagu aru sain aga sul originaalid ja vb surved paigast ära ja
sellest see jama. See nii lollikindel mootor, et ei saa midagi keerulist olla. Kui küte paagist ette tuleb ja pihusti toru lahti keerates kütet tulema
hakkab siis järelikult küte on ja kui süüde arvutiga vaadates paigas siis läheb ka tööle. Pumba all on ka muidu andur mis ise süüte varajasemaks
keerab käevitusel aga siis töötab ka jubeda tärinaga.
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 09.10.14 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Kuidas sul pihustitega on? Mul praegu sama jama, et sai pandud suurema otsad aga surved originaalid ja ei lähe käima. Käia end lolliks ja kui küünlaid
anda siis saab paremini käima. Minuomal ilmselt asi selles, et surveid tuleb tõsta nagu aru sain aga sul originaalid ja vb surved paigast ära ja
sellest see jama. See nii lollikindel mootor, et ei saa midagi keerulist olla. Kui küte paagist ette tuleb ja pihusti toru lahti keerates kütet tulema
hakkab siis järelikult küte on ja kui süüde arvutiga vaadates paigas siis läheb ka tööle. Pumba all on ka muidu andur mis ise süüte varajasemaks
keerab käevitusel aga siis töötab ka jubeda tärinaga. |
Pihustiotsad said aasta tagasi vahetatud. Ei tohiks neis viga olla. Ja kuidas need surved nüüd äkitselt said paigast minna? Pole loogiline eriti. Ma
mootorit ei kahtlustagi. Pigem pumpa. Pean selle vee testi ära tegema, siis on teada. Foorumist ka midagi asjalikku pole leidnud senimaani.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 09.10.14 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priit86
.. Ja ta töötab.
Veepump oli omadega kildudeks
Ei pääsenud nii kergelt. Tartus on kedagi, kes süütenurga- ..Praegu ülipikk käivitus
Meeletu öö taga, kui kiirendada. |
Muidugi võimalus et VAHEST kütus vajub alla ja ketrad aina starterit
Et seda välistada paigaldasin pumbaga kütuse filtri, http://album.ee/node/27821039/50323727
Lugedes neid sümtomeid tekib kahe vea kahtlus
Muidu nagu klapib kuid miks tahma pilv taga ??? kas turbol kadus boost tagalt ära ? ja tuleb tahma taha
Aga tegelik viga tõenäoliselt väntvõllil 5 halli akent ei taha sobida pihustus aja hetkega kuskil mingi kraad liiga vale või ees käbi lahti liikvel
NB! käbi ei keerata kinni padruni sabaga mille nelikant on 13x13 mm see saba ei talu nii palju NM et käbi kinni keerata 27padruniga!
http://album.ee/node/27415711/50316523
http://album.ee/node/27415713/50316523
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 27.06.15 15:56
|
|
|
Hei hei. Kui keegi soovib selle auto küljest juppe, siis andke teada. Auto mahakandmisele. Mingi aeg teen müügi teema ka.
Päikest, ja tundmatute kruusateede peal olge ettevaatlikud.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |