Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Audi 100 avant 2,5 Tdi 103kW - 1994 - Priit86 (Vastuseid: 112 | Vaatamisi: 20218)
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 11.08.14 17:30 Tsiteeri


Sai klapikambrikaas maha võetud lõpuks ning seal all oli kõik korras. Homme proovib panna uue veepumba prooviks ja eks siis paista ole, mis edasi saab. Kuid lootust siiski on, et pääseb suuremast remondist ning mootorivahetusest. (kolkswageniga sõitmisest kopp ees!)


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 11.08.14 19:59 Tsiteeri


Nagu mehejutt juba :D


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 12.08.14 11:28 Tsiteeri


.. Ja ta töötab. Käima läks poolest pöördest. Veepump oli omadega kildudeks ja ilmselt sealt see plõgin tuligi.
Üks asigi, mis hästi läheb. :)
Edit: Ei pääsenud nii kergelt. Tartus on kedagi, kes süütenurga- kütusekogused korralikult paika paneks? Praegu ülipikk käivitus ja meeletu öö taga, kui kiirendada. Klõbin ka mingi ikkagi.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 27.09.14 17:01 Tsiteeri


No kui põikpäine võib üks inimene olla ja ei lase vanakesel lihtsalt hingusele minna ning ikka raha alla tambib?!
Igatahes klapid olid ikka kõverad ja sai täna toodud komplektne mootor (AAT), mille kaas siis nüüd peale läheb. Loodan varsti taas audi roolis olla. :)
Aega läks kuid ehk saab veel asja.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 07.10.14 08:42 Tsiteeri


No mis paganama jama see on? Sai vahetatud väntvõlli käbi, mis oli loksuga, ülevoolutorud.
Kuid no soojast peast käivitus, nüüd hommikul enam käima ei saanud. Võtsin selle temp. Anduri pistiku lahti ja käivitus. Kas on siis nüüd pumba või temp.anduri või millegi muu kala? Süüde on ka suht varajane. Närvid mustad juba.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.10.14 08:48 Tsiteeri


Ehk on süüde natuke paigast ära või siis starter ei vea nii kiiresti mootorit ringi ,et ta käima läheks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 07.10.14 09:04 Tsiteeri


Aga kuidas siis läheb, kui pistik tagant ära? Süüde sai pandud jah üsna varajaseks muidugi. Ei tea, vahetab selle anduri välja ilmselt, eks siis saab edasi leiutada. Aga anomaaliaid täis see auto on igatahes.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.10.14 11:07 Tsiteeri


Siis ta annab küünlaid ja keerab ka vist natuke süüdet varajasemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 08.10.14 21:28 Tsiteeri


Varajase süütega peaks ikkagi käima minema ju. Sai temp.andur vahetatud. Kuna hommikul külm oli, võttis küünlad järgi, ma muidugi õnnelik, et saingi lõpuks hädast lahti. Mõni tund hiljem aga ikkagi ei käivitunud. No mis kuradi jama see ikka on? Paagis muidu kütet ka suht vähe, kuid see ei tohiks niiväga mõjutada, kuna temp.anduril juhtme ära võttes käivitub.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 08.10.14 22:00 Tsiteeri


Kuidas sul pihustitega on? Mul praegu sama jama, et sai pandud suurema otsad aga surved originaalid ja ei lähe käima. Käia end lolliks ja kui küünlaid anda siis saab paremini käima. Minuomal ilmselt asi selles, et surveid tuleb tõsta nagu aru sain aga sul originaalid ja vb surved paigast ära ja sellest see jama. See nii lollikindel mootor, et ei saa midagi keerulist olla. Kui küte paagist ette tuleb ja pihusti toru lahti keerates kütet tulema hakkab siis järelikult küte on ja kui süüde arvutiga vaadates paigas siis läheb ka tööle. Pumba all on ka muidu andur mis ise süüte varajasemaks keerab käevitusel aga siis töötab ka jubeda tärinaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 09.10.14 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Kuidas sul pihustitega on? Mul praegu sama jama, et sai pandud suurema otsad aga surved originaalid ja ei lähe käima. Käia end lolliks ja kui küünlaid anda siis saab paremini käima. Minuomal ilmselt asi selles, et surveid tuleb tõsta nagu aru sain aga sul originaalid ja vb surved paigast ära ja sellest see jama. See nii lollikindel mootor, et ei saa midagi keerulist olla. Kui küte paagist ette tuleb ja pihusti toru lahti keerates kütet tulema hakkab siis järelikult küte on ja kui süüde arvutiga vaadates paigas siis läheb ka tööle. Pumba all on ka muidu andur mis ise süüte varajasemaks keerab käevitusel aga siis töötab ka jubeda tärinaga.

Pihustiotsad said aasta tagasi vahetatud. Ei tohiks neis viga olla. Ja kuidas need surved nüüd äkitselt said paigast minna? Pole loogiline eriti. Ma mootorit ei kahtlustagi. Pigem pumpa. Pean selle vee testi ära tegema, siis on teada. Foorumist ka midagi asjalikku pole leidnud senimaani.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.10.14 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priit86
.. Ja ta töötab.
Veepump oli omadega kildudeks
Ei pääsenud nii kergelt. Tartus on kedagi, kes süütenurga- ..Praegu ülipikk käivitus
Meeletu öö taga, kui kiirendada.

Muidugi võimalus et VAHEST kütus vajub alla ja ketrad aina starterit
Et seda välistada paigaldasin pumbaga kütuse filtri, http://album.ee/node/27821039/50323727
Lugedes neid sümtomeid tekib kahe vea kahtlus
Muidu nagu klapib kuid miks tahma pilv taga ??? kas turbol kadus boost tagalt ära ? ja tuleb tahma taha

Aga tegelik viga tõenäoliselt väntvõllil 5 halli akent ei taha sobida pihustus aja hetkega kuskil mingi kraad liiga vale või ees käbi lahti liikvel NB! käbi ei keerata kinni padruni sabaga mille nelikant on 13x13 mm see saba ei talu nii palju NM et käbi kinni keerata 27padruniga!
http://album.ee/node/27415711/50316523
http://album.ee/node/27415713/50316523


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 27.06.15 15:56 Tsiteeri


Hei hei. Kui keegi soovib selle auto küljest juppe, siis andke teada. Auto mahakandmisele. Mingi aeg teen müügi teema ka.

Päikest, ja tundmatute kruusateede peal olge ettevaatlikud.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.3% - SQL: 73.7%]