Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A3 2.0TFSI 147kw (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1620)
Targo.K
huviline



Registreerunud 14.02.10
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525d 2001a.

postitati 10.10.12 19:08 Tsiteeri
A3 2.0TFSI 147kw



Küsin siis selle auto kohta veidi. nimelt kui janune see auto on ma mõtlen siis reaalset kulu ja mis te oskate rääkida DSG kastist mis antud isendil peal?(on vastupidav jne?)

Jällegi suured tänud vastajatele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 10.10.12 21:43 Tsiteeri


Minu kogemus (100 000 km) suvel keskmine 10, talvel 11 (tehaseandmed 8,9) l/100km. A3 quattro manual 177kw softiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Targo.K
huviline



Registreerunud 14.02.10
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525d 2001a.

postitati 11.10.12 14:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Minu kogemus (100 000 km) suvel keskmine 10, talvel 11 (tehaseandmed 8,9) l/100km. A3 quattro manual 177kw softiga.


Tundub päris normaalne kütuse kulu eriti veel quattro kohta. Kuidas muidu vastupidavus on? antud isend mida ma vaikselt kaalun on aastast 2004 ja ls:174000 ja DSG kastiga, et siit ka küsimus et kui autot korralikult hooldada nö ilusti õlivahetused vajadusel veermiku jupid jne, siis ikka 100k suudab läbisõita veel? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 11.10.12 15:33 Tsiteeri


Mul sõbrantsil B7 esiveoline manuaal, maanteekulu jääb 7 auku. DSG osas ei oskagi seisukohta võtta. Kui töötab on kõik OK, kui ei tööta siis halval juhul läheb auto raha selle vahetuseks. Sõber ostis 2007 WV pasteedi DSG-ga, kurtis et kohaltminek naljaka jõnksuga. Tegin DSG-le Basic settings algul oli OK ja pärast uuesti jõnks sees. Diagnoos esindusest mechatronic unit hinnaga 1500€ ja kui käima ei saa siis kast sinna otsa 5000€. Tartu DIA lubas asja ette võtta 700€-ga käimamineku garantiid ei anna. Minuarust alates A4 Quattro ja tiptronic on oluliselt parem variant. ZF 6HP kast on ikka maailmaime selle DSG kõrval, töötab toimib ja kui tagumikku läheb, on remont 5x odavam. Või siis saed pliidipuid ja vahetad käike ise.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 11.10.12 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Targo.K

Tundub päris normaalne kütuse kulu eriti veel quattro kohta. Kuidas muidu vastupidavus on? antud isend mida ma vaikselt kaalun on aastast 2004 ja ls:174000 ja DSG kastiga, et siit ka küsimus et kui autot korralikult hooldada nö ilusti õlivahetused vajadusel veermiku jupid jne, siis ikka 100k suudab läbisõita veel? :P


Mul läbisõit 169000 km ja kõik olulised sõlmed töötavad. Vastupidavus on nagu Golf/Leon/Octavia ikka, remont minu meelest piisavalt odav. DSG kohapealt vastab sulle ehk mõni remondimees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]