Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 20 aastat vana audi on maailma kiireim sedaan! (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 7867)
huux
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.06
Asukoht: põltsamaa/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 TQ

postitati 10.10.12 14:12 Tsiteeri
20 aastat vana audi on maailma kiireim sedaan!



http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=12534


Sound of R5:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.10.12 14:38 Tsiteeri


Ma võibolla olen võhik, aga on seal siis vahet, mida näpitakse? Ma saaks aru, et kui kõik originaal, aga mootor ju kaugel sellest ja ega orig. kast vast ka üle 400 km/h ei suudaks ülekannete tõttu jne. Aga iseenesest muidugi tore, et on audi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
huux
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.06
Asukoht: põltsamaa/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 TQ

postitati 10.10.12 14:51 Tsiteeri


Nu postituse mõte oligi ju selles et tegemist on Audiga suure algustähega :)


Sound of R5:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.10.12 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Ma võibolla olen võhik, aga on seal siis vahet, mida näpitakse? Ma saaks aru, et kui kõik originaal, aga mootor ju kaugel sellest ja ega orig. kast vast ka üle 400 km/h ei suudaks ülekannete tõttu jne. Aga iseenesest muidugi tore, et on audi:)


Mootor on seal ikka 2.2T, ehk siis see, mis autole peale pandi.
Turbo on suurem jah ning minu teada on ta nüüd kuivkarteriga.

Eelmine aasta saadi üle 400km/h originaalkarteriga ja õlitusega mootoriga, aga õlipump ei pidanud vastu teist katset ning sinna ta jäi.

Võhik oled sa mitte selle pärast, et on vahe, mida näppida, vaid selle pärast, et sa ei kujuta ette kuivõrd raske on nii palju jõudu nii pikal distantsil nii väiksest litraa˛ist võtta ja seda hoida ka gaas põhjas nii, et see koos kõik püsiks. Ühesõnaga, sinu kommentaar ei lähe mulle kohe üldse korda. Müts maha ja sügav kummardus selle mehe ees, kes seda autot juba aastakümmend või enamgi vaikselt ehitanud on ning midagi sellist saavutas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 10.10.12 16:07 Tsiteeri


Vot kus on alles vana, ülim respekt. Jälle hea tunda uhkust audi üle.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.12 16:52 Tsiteeri


Mismoodi see kuivkarter määrib siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 10.10.12 16:58 Tsiteeri


Ega kuivkarter ei välista õli. Googleda "dry sump" ning mõnusat lugemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.4% - SQL: 73.6%]