Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 Avant 2.8 aut - 1995 - Foshow (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3213)
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 08.10.12 20:59 Tsiteeri
Audi A6 C4 Avant 2.8 aut - 1995 - Foshow



Õhtust Audihuvilised :)

Sai toodud täna selline isend millele plaanin masuudipressiks ümber ehitada.

Väljalaskeaasta: 1995
Mootor: 2.8 128 kW
Kerevärv: tumehall
Käigukast: automaat
Vedav sild: esivedu

Lisavarustus:

2x elektrilised aknad
2x elektrilised peeglid soojendusega
2x istmesoojendused
2x airbag
ABS
Kesklukk ja signalisatsioon puldist
kliimaautomaatik
kompuuter
käetugi ees ja taga
hele recaro sisu
tume puitdekoor
toonklaas
kohtvalgustid 6x
valgustusega peeglid päiksesirmides
rulookaardin tagaklaasil
kummist originaal jalamatid
luuptuled (kaugtuli ksenoon)
katusereelingud
R16 valuveljed
kärukonks
udutuled ees
udutuli taga
roolivõimendi

Esialgne plaan on auto enda nimele kirjutada, ARK-i ümberehitus taotlus sisse anda ja kõik mis bensiiniga sõitvale autole omane on eemaldada.

Otsin ka doonor autot mille pealt tehnikat ümber tõsta, kuigi üks on juba silmapiiril.
Samuti on puudu veel 6k käigukast ja 103kw 2.5 tdi AEL mootor. Kui kellegil on HEAS korras eelmainitud asju siis U2U:)

Pilte lisan hiljem kuna alles tõin auto ja väljas on pime :)

NB! Muutsin pealkirja kuna plaanid muutusid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 10.10.12 20:27 Tsiteeri


Nonii.

Plaanid siis muutusid niipalju, et loobusin selle auto diisliks ehitamse mõttest sest see oleks liiga aeganõudav ettevõtmine olnud ja sobiva doonori saamine venis.

Hetkel on peal kokkujooksnud 2.8 V6 mille asendan samasugusega.

Mõni pilt autost


http://i49.tinypic.com/64p3eb.jpg

http://i47.tinypic.com/1zqr0wx.jpg

http://i46.tinypic.com/33wqr8y.jpg

Enne tööde algust

http://i45.tinypic.com/547m89.jpg

Hetkeseis

http://i47.tinypic.com/vqqlfk.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.10.12 17:02 Tsiteeri


Täna sai siis jälle auto kallal nokitsetud, nüüd on uus mootor peal.

Kas keegi oskab mulle öelda missugune oleks korrektne viis mootorit automaat käigukasti küljest eemaldada ja tagasi panna, see mida ma tegin ei ole arvatavasti õige, tahaks teada kas ma tegin väga valesti. Ilmselgeid asju pole vaja mainida.

Mina võtsin käigukasti poldid lahti, eemaldasin mootori nii, et turbiin jäi hooratta külge, võtsin turbiini hooratta küljest ning panin tagasi käigukasti võlli otsa.
Kokku pannes turbiini poltidega hooratta külge ei kinnitanud vaid panin mootori tagasi sinna kuhu ta kuulub. Turbiini poltideni ei ole veel jõudnud, kuid neid peaks saama starteri august ka kinni keerata...või tulebki nii teha?

mõni pilt ka.

http://i50.tinypic.com/2uf59cg.jpg

http://i45.tinypic.com/2yzkcyh.jpg
ja hetkeseis
http://i50.tinypic.com/1zei2x3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 11.10.12 17:27 Tsiteeri


Starteri august saad ilusti need kinni. Ma tavaliselt võtangi sealtkaudu turbiini lahti. Tundub vähemalt kuidagi lihtsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 11.10.12 17:44 Tsiteeri


Päris hea töö oled ära teind ja millal lootus hääli kuulda on?:)


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.10.12 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Starteri august saad ilusti need kinni. Ma tavaliselt võtangi sealtkaudu turbiini lahti. Tundub vähemalt kuidagi lihtsam.


Targem oleks starteri august vist jah lahti võtta. Aga no mis teha, esimene kokkupuude automaatkäigukastiga :)
Turbiinist tuli veidike õli välja, aga see ei tohiks midagi hullu teha.

Tsitaat:
Algselt postitas: saidless
Päris hea töö oled ära teind ja millal lootus hääli kuulda on?:)


Natuke sai nokitsetud jah :D

kui kõik hästi läheb siis homme. (Y)


Plaanid olid küll väheke teised, aga vähemalt päästan ühe c4 lammutusse minekust. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.10.12 18:20 Tsiteeri


Praegu mõtlen et kas ma turbiini sain ikka ilusti otsa tagasi -.- :D. keerutasin ja loksutasin samal ajal niikaua kuni ta enam sügavamale ei läinud.... aga kas ka sellest piisas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 11.10.12 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Starteri august saad ilusti need kinni. Ma tavaliselt võtangi sealtkaudu turbiini lahti. Tundub vähemalt kuidagi lihtsam.


Targem oleks starteri august vist jah lahti võtta. Aga no mis teha, esimene kokkupuude automaatkäigukastiga :)
Turbiinist tuli veidike õli välja, aga see ei tohiks midagi hullu teha.

Tsitaat:
Algselt postitas: saidless
Päris hea töö oled ära teind ja millal lootus hääli kuulda on?:)


Natuke sai nokitsetud jah :D

kui kõik hästi läheb siis homme. (Y)


Plaanid olid küll väheke teised, aga vähemalt päästan ühe c4 lammutusse minekust. ;)


Õnneks on üks audi siis jälle päästetud.:):)


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.10.12 19:09 Tsiteeri


Mootoril mille peale panin on rihmad, rullikud, õlid ja filtrid vahetatud :)

Lisaks tegelesin auto sumbutiga ka veidi; vahetasin kollektorid ära ja kohendasin väljalaske kinnitusi.

Plaanis peale mootoriga ühele poole saamist:

iluravi- salongipesu, välispesu, värviparandused, paar väiksemat mõlki eemaldada jne.

Helisüsteem toimima.

juhiukse hinged vahetada.

Kliima täita.

Ja arvatavasti on auto müüa kui valmib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.10.12 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Ega keegi ei hooli kahjuks 2.6-st, võid müüki panna, aga turgu korras autojaoks ei ole.
2.6 väärt masin kui korralikult hooldatud, alt ei vea ja kui peaks vedama siis ise süüdi.


Oi tervist :P

Tegemist on 2,8-ga ja keegi on juba soovi avaldanud kusjuures ;)

Töökindlusekohta ei oska kommenteerida, ei ole audi v-6tega sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.10.12 19:43 Tsiteeri


Ei midagi ikka oskan töökindluse kohta ka rääkida :D

http://i50.tinypic.com/25kj1xk.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 11.10.12 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Ega keegi ei hooli kahjuks 2.6-st, võid müüki panna, aga turgu korras autojaoks ei ole.
2.6 väärt masin kui korralikult hooldatud, alt ei vea ja kui peaks vedama siis ise süüdi.


Oi tervist :P

Tegemist on 2,8-ga ja keegi on juba soovi avaldanud kusjuures ;)

Töökindlusekohta ei oska kommenteerida, ei ole audi v-6tega sõitnud.


Kell juba hiline, teemat vaadates jäi mulje et 2.6 on, pärast mõtlesin et lihtsam postitus kustutada aga näe sa juba jõudsid vastata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.10.12 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Kell juba hiline, teemat vaadates jäi mulje et 2.6 on, pärast mõtlesin et lihtsam postitus kustutada aga näe sa juba jõudsid vastata.


Ikka juhtub :)
Ma saanud ka alguses aru kuhu su postitus jooksis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 12.10.12 19:27 Tsiteeri


asjad on siis sealmaal et homsega peaks auto sõitma saama. Jahutus, kliima ja roolivõimu torud on veel vaja külge kruvida.

Oleks seda täna ka teha jõudnud, aga üks turbiini polt kukkus kogemata sidurikotta :d. See väike tagasilöök läks 3 tundi remondiaega maksma :d

Homme hommikul lähen autopoest läbi ja ostan vajalikud vedelikud ja panen suksu tuksuma :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 14.10.12 19:41 Tsiteeri


Autol siis nüüdseks mootor peal ja sai korra käimagi pandud kuid otse starterist kuna võtmest ei käivitu. Kas on immo peal või on süüteluku põhi läbi. Starteri ergutusvool jäi kolme voldi kanti ainult :/

Alustasin kokkupanekut, aga nv tuli peale ja siis on muud põnevat ka teha peale auto all passimise :)


Panen homme auto kokku ja üritan ta võtmest käivituma saada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 15.10.12 13:40 Tsiteeri


Auto on nüüdseks koos, kuid käima ma teda ise vist ei saa.

Enne mootori vahetust võttis vähemalt starterigi võtmest ringi käima kuid nüüd ei tee seda.

Otse starterist mootor käivitus ja jäi käima, kas see välistab selle et probleem on immos?
süüte sisse keeramisel süttib immo märk ning põleb umbes 5 sekundit. Käivitada üritades teeb relee plõksu ja see on kõik. Kui süüde välja keerata siis käib üks selline tugevam plõks armatuuri all.

Ei ole audi elekriga sinapeal ja ootan abi targematelt :(

Asjaga on suhteliselt kiire! Kui keegi oskab aidata siis palun tehke seda :)

http://i45.tinypic.com/opp5vk.jpg
http://i47.tinypic.com/534az9.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 16.10.12 20:00 Tsiteeri


Läbi oli uue mootoriga kaasa tulnud starteri tõmberelee.... ega siis midagi, võtan homme asja uuesti laiali ja panen vana starteri.
vahetasin ära ka süüteluku põhja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 17.10.12 19:58 Tsiteeri


Viga oli tõmberelee pluss klemmis mille ma kahel starteril puruks keerasin :(
Nüüd on kolmas starter küljes ja kõik töötab, nagu peab.

Mootoris oli sees alla kahe liitri õli :O.
Tegin õlivahetuse, Ja valasin ka muud vedelikud sisse.

Alguses tuli sumbutist päris ohtralt valget suitsu, kuid see kadus mõne aja pärast.(natuke veel tuleb, aga see võib olla kondents kõigest.

tegemist on veel ohtralt, kuid asi edeneb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]