Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pioneeri makk (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2890)
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 13.12.04 19:23 Tsiteeri
Pioneeri makk



Ostsin kasutatud korraliku Pioneeri maki DEH-P5100R-B. Omal Audi 80 2.0E '90 aasta. Varem oli autos orig stereo (Gamma III, kuna läks kood peale siis viskasin maki minema ja ostsin nüüd selle uue). Orig. makil olid ISO pistikud taga ja sellel Pioneeril ka(paistab et ise pandud, müüjal makk töötas). Kuid nagu ikka, kuidas seda makki minu autol ühendada sinna, Klemmide järjestus on veic teine minu auto pistikul, pioneeril on hoopis teist moodi. Ma netist mingi juhendi leidsin. Kuid oleks küsimus et kas makil peab midagi tööle hakkama kui näiteks ainult puhtalt + ja - klemm ühendada. makk ei tee piuksugi ja vähimatki elumärki ei näita. Kontrollisin kaitsmed kõik üle - kõik on 100% töökorras. Mida võiks veel kontrollida? Kust saaks Audi 80 '90 selle ISO pistiku klemmide skeemi? sest ma kardan et kogu viga ongi selles pistikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.12.04 19:34 Tsiteeri


piuneer tahab kahele otsale + saada, punasele ja kollasele juhtmele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.04 22:07 Tsiteeri


Vanast ISO pistikust seda läbi süüteluku toidet tõesti ei tule. Permanentne ja katkestatav toide tuleb kokku ühendada, siis ärkab ka makk ellu. Pioneeri punase ja kollase peaks mõlemad sinna plussi alla kokku viima.

http://www.erta.ru/base/audi/pic/gammacc_pin.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 07.08.10 09:27 Tsiteeri


Tekkis endalgi paar küsimust seoses makiga. Soov oleks ühte vanemat sorti ameerika autole makk sisse panna. Makk ise on suhteliselt tänapäevane cd makk jvc. Makil endal on iso pesa. Iso pesas on neli juhet. Punane, kollane, sinine ja siis oranz. Oranz peaks olema siis illumination(tõlgituna valgustus vms), aga tahaks nüüüd teada, mis valgustus ja mis sorti voolu ta ihkab. Samuti on väike küsimus selle punase ja kollase juhtmega. Ma panin nad samuti kokku ja ühendasin ühe ja sama pluss alla. Kas üks neist juhtmetest on sellejaoks, kui soov on läbi süüteluku panna tööle toiteahel

Soov oleks audi 100 c4 1992 ka makk läbi süüteluku panna, aga hetkel ongi küsimus, et mis juhtme ma sinna pean viima, mis reguleerima hakkaks seda.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.08.10 11:48 Tsiteeri


Pesa küljes juhtmeid vast ei ole, see on siis ikkagi juba pistik seal pesas. Värvidest vähe kasu, räägi, mis klemmi küljes miski on. Sinine kõlab nagu antennivõimu toide. Illumination tuleb tihti armatuuri reostaadi alt ja nii saab maki nupuvalgustust ka sujuvalt regullida. Või siis on lihtsalt nupud päeval pimedad ja öösel koos tuledega põlevad. Mis meie pidevalt tuledega sõitmise oludes muidugi väga ei toimi, kui just pole päevatulesid, mis armatuuri pimedaks jätavad. Kuskil peaks veel mass ka olema. See võib muidugi eraldi juhtmega maki korpuse külge minna. Mu Voyageril on näiteks nii.

JVC-l muide oli +12V ja ACC kaitsme pesas ümber tõstmise abil vahetatav. KD-G612 oli mul kunagi ja sellel oli nii.

'92 C4 100-le pead ilmselt süüteluku tagant ise ACC juhtme vedama, kui tahad, et makk võtmest sõltuks. Testriga leiad vast ise õige otsa üles. Sealt tood väljavõtte maki juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 07.08.10 14:22 Tsiteeri


Sellest ma saan aru, et juhtme peab tooma ja selle leidmine ei tohiks probleemi tekitada. Teine asi, mis makii juhtmega ta pean ühendama. Need kaks juhet-Punane ja kollane. Üks peaks olema pidev vool ja teine katkestatav? Kas katkestatav voolu juhe tuleb süütelukuga ühendusse panna? Sinine vist oli remote. Hetkel ei saa täpsemalt rääkida, kuna autole ei saa ligi.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 20.08.10 13:02 Tsiteeri


Sai teostatud ka see. Kollane juhe läks süütelukku ja punane pideva voolu külge. 1992 audi 100-l polnud küll süütelukus valmidust olemas, isegi vabt klemmi polnud, aga testriga leidsin sobiva juhtme üles ja sai viisakalt sinna juhe külge tinutatud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]