Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B5 1.9 tdi - 2001 - steiss (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 6637)
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 21.05.13 18:42 Tsiteeri


Ma ei saa nüüd pildilt aru, mis värvi sul liistud salongis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 21.05.13 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA4Avant
Ma ei saa nüüd pildilt aru, mis värvi sul liistud salongis on?


Tume puit liist on ikka. Piltide pealt ei ole aru saada jah millega tegu on ja pildid ei ole just kõige teravamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 18.06.13 15:31 Tsiteeri


Tahaks siis natukene passi ja mürtsu autose veel juurde ja mõte on subwoofer paigaldada koos võimendiga.

Antke häid ideid. Kuidas lahendada asja. Nimelt originaal bose on sees.

Kuna ise mingi elektroonika mihkel ei ole siis laseks heal kaas clubilisel asja paigaldada. Kellel huvi võtke ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 18.06.13 15:39 Tsiteeri


Tekis seline küsimus veel mis moodi selle kärukonksu käte saab.

Saan aru et pean sinna selle võtme sisse panema ja keerama seda ratast ülevale aga mul konks ostest saadik järel olnud ja kas ta on nii kinni paakunid sinna või jätan minda tegemata veel mingi liigutuse selle käte saamiseks?

Seoses sellega diagnostis andis teada, et parkimis andurid ei toimi kuna konks järgi. Ja üks sensor sammuti. Kuigi viimased paar päeva on millegi pärast auto tööle pannes ja esimest korda tagurdades mingi piiksumine seal taga toimub ei saa aru kuna ei tea kuidas ta realselt toimib ei ole asi töötanud ostmisest saadik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 10.07.13 09:31 Tsiteeri
Kliima korda



Sai siis eile uuritud miks kliima ei toimi. Vastus selgus kui eest logari tagant jooksev toru hakas
Susisema. Nüüd küsimus siis seline kumb voolik see on kas radikast. Sinna potsikuse joksev või sealt edasi minev. Nimelt sellel voolikul oli seline metall vedru või rõngas ümber.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 10.07.13 14:07 Tsiteeri


Täna uurisin mis maksab seline voolik. Siin viljandis oli ühes kohas 160 euri ja teises kohas 190.

Nii, et üks kallis jubin.

Aga see pärnumaantel olev remondi töökoda seal saab selist asja teha nagu kuum press. Mis peaks asja korda ajama.

Selle maksumus on 20 euri. Lähen ja proovin iga tahes selle parandamise ära ehk toimib.

Kellel kogemusi antud kuumapressi suhtes võiks neid jagada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.13 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: steiss
Täna uurisin mis maksab seline voolik. Siin viljandis oli ühes kohas 160 euri ja teises kohas 190.

Nii, et üks kallis jubin.

Aga see pärnumaantel olev remondi töökoda seal saab selist asja teha nagu kuum press. Mis peaks asja korda ajama.

Selle maksumus on 20 euri. Lähen ja proovin iga tahes selle parandamise ära ehk toimib.

Kellel kogemusi antud kuumapressi suhtes võiks neid jagada.


Melmari lammutuses Viiratsis 2000a A4 sees.Vaata sinna tuleb ehk soodsam.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 14.08.13 19:52 Tsiteeri


Kas keegi oskab õelda ja aidata.

Nimelt probleem seline, et tulede kõrguse regulaator või siis andur mis seda reguleerib ei toimi.

Tuled on originaal xsenonid.

Küsimus ongi, et tahaks uut asja muretsed aga kasutatult ja kas on võimalik, et istub sinna ka näiteks a6 c5 andur või on vahel neil kahel asjal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.13 21:01 Tsiteeri


Lihtsam ja kindlam on võtta forsist uus andur, maksis 60 millegiga eurot ja saab kindel olla, et mure on vähe pikemaks ajaks jälle kadunud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 14.08.13 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristen
Lihtsam ja kindlam on võtta forsist uus andur, maksis 60 millegiga eurot ja saab kindel olla, et mure on vähe pikemaks ajaks jälle kadunud:)

Pead juhtme sappa panema ja vaatama kumb andur läbi on. Üks esisillas, teine taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 15.08.13 04:11 Tsiteeri


Kindluse mõttes võid kaabliga üle vaadata: Xenon range - Measuring Blocks - channel 2. Kui näitab sama, mis lisatud pilt, siis aitab uus andur ja maksis see jah kusagil 60.- ligidale.

https://lh4.googleusercontent.com/-1uR1ZpGMbLM/Ub4PrJFZYzI/AAAAAAAABRs/GFXJBSgFVlU/s640/Xenon%2520Sensor.jpg


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 24.08.13 09:38 Tsiteeri


Tänud asjalike vastuste eest eks peab siis lähi ajal selle uue anduri järgi minema.

Kes oskab soovitada veel asjalike uusi pirne mida võiks kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 11.11.13 20:59 Tsiteeri


Kas keegi teab õelda ja soovitada.

Kui üldlevinud on juu 225/45/17 siis kas seline rehv on ültse mõeldav 225/50/17

Või hakkab vastu käima ja toob mingeid muid probleeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 18.11.13 16:50 Tsiteeri


Eilsest siis autol turbo laiali. Mida soovitate kas kasutatud, taastatud, ise taastad või ültse uus.

Miliste summadega peksin arvestama samas erinevate varjantide puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 18.11.13 17:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: steiss
Eilsest siis autol turbo laiali. Mida soovitate kas kasutatud, taastatud, ise taastad või ültse uus.

Miliste summadega peksin arvestama samas erinevate varjantide puhul.


AJM mootoriga passatile kunagi sai ostetud uus turbo. Hinnaks oli siis 700euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 18.11.13 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA4Avant
Tsitaat:
Algselt postitas: steiss
Eilsest siis autol turbo laiali. Mida soovitate kas kasutatud, taastatud, ise taastad või ültse uus.

Miliste summadega peksin arvestama samas erinevate varjantide puhul.


AJM mootoriga passatile kunagi sai ostetud uus turbo. Hinnaks oli siis 700euri.



Tallinnas BR Turbos on originaalidki juba tunduvalt odavamad, kui 700.- eeldusel, et oma vana annad asemele :)

Hinnad alates ca 350.- (taastatud) kuni alates 450.- (originaal).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 16.12.13 16:43 Tsiteeri


Pole ammu kirjutanud.

Nii siis uus turbo on peal ja asi liigub jälle. Sai siis taastatud läti toodangu kasuks otsustatud. Uute tööde nimekiri on pikk mida tahaks veel muuta ja parandada.

Täna tellisin uued taga luugi amordid.

Liigun veermiku kontrolli mingi kolin ei anna rahu.

Kas keegi viitsiks ka mulle tuunida selised suuna tuled mis pidevalt põleksid. Selle edevuse eest oleks nõus ka maksma.


:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 02.05.14 21:26 Tsiteeri


Kas keegi oskab nõu anda on mul võimalik vahetada spidomeetri plok ära lihtsalt 2.5 oma vastu. Vahetaksin ainult selle pärast et kompuutril on osad pixlid kadunud.

Oskab keegi õelda kas asi toimib edasi sama moodi või on mingi vahe neil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kris232
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.14 20:02 Tsiteeri


Spido puhul on tähtis see, et kui sul on digikell, siis peaks ka uuel see olema ja vastupidi. Kui muus osas on sama, siis toimib ilusti.
Immo tõttu on vaja uus spido ümber progeda, aga see kehtib üldiselt kõikide spidoplokkide kohta, kui just tehase poolt immot ei ole.


A4 TDi Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 03.05.14 20:27 Tsiteeri


Ja selle kahe ja poolese disla kellades olev LCD suht uus? Kui vana aga lihtsalt pixlid paistavad veel olemas olema siis vb kuukese pärast on neil ka üks hommik autot käivitades triibud sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]