Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 avant 2,5 TDI - 1992 - Foshow (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4606)
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 09.09.12 06:25 Tsiteeri
Audi 100 C4 avant 2,5 TDI - 1992 - Foshow



Tervist!

Ostsin ka siis umbes kuu aega tagasi audi 100 c4 avant-i ja mõtlesin et teeks selle auto kohta teema ka siia kuna on plaan seda korrastama hakata ja siit saab head nõu, varuosi ja muud huvitavat. :D

Autoks siis nagu eelnevalt mainitud sai on audi 100 avant 2,5 tdi.

Plank autost erineb ta niipalju et tal on:

4x el. aknad
2x el. peeglid soojendusega
Sport Istmed
2x istmesoojendus
S2-e rool
Kliima
Punased led kohtvalgustid.
Pikad kellad kompuutri ja turborõhu kellaga (asetseb analoog kella pesas)
Luuptuled
tulede regulaator
S4-ja tagatule paneel
Avandi antitiib. ehk mingisuguse S-i pealt pärit. ei ole kindel. pole kellegil teisel sellist silmanud.
Walkmehome tuled
Heledad puitliistud salongis
Kärukonks
Katusereelingud
Käetugi ees ja taga
Udutuled ees ja taga
Eelsüüte nupp (kes teab see teab milleks)
16" borbet-i valuveljed


Hetkel olen autoga väga rahul. Kütust võtab nii suure auto kohta uskumatult vähe, hea välimusega (kui iluvigu ei arvesta) mugav ja üsnagi hea minekuga.

Pilldid lisan esimesel võimalusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 09.09.12 06:35 Tsiteeri


Vinge lisade nimekiri 100 kohta. Lisa pilte ka kelladest
Muretuid kilomeetreid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 09.09.12 11:51 Tsiteeri


http://www4.picturepush.com/photo/a/9353172/640/9353172.jpg




Lisan siis siia mingisuguse pildi ka.

Hiljuti käisin ja ostsin autole siis klapikambri kaane tihendi, õli, õlifiltri, kütusefiltri ja õhufiltri aga kapotialla ei ole veel kahjuks jõudnud.

Ostes olid autol ees ksenoon lähituled, sinised led parktuled ja udukates oli üks valge valgusega pirn ja teine ksenooni efektiga pirn. Ostsin asemele tavalised parktule pirnid ja lähituledesse ja udutuledesse osram nightbreaker plusi-d. Esmamulje järgi ütleks et asi paranes märgatavalt, julgen neid teistelegi soovitada.

Vigadest siis niipalju et väntvõlli rihmaratas loperdab, ja kapotiall midagi kriuksub (ei tea kas selles on süüdi see rihmaratas). Sõbra vend arvas et geneka laagrid vajavad vahetust, käsipidur tuleks üle vaadata ja muidugi iluvead, mida on ohtralt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 10.09.12 03:40 Tsiteeri


Lisadeks siis veel: roolivõim ja peegeldav toonklaas kuudil.

Plaan on auto tehniliselt korda saada ja siis välimust vaikselt vaatama hakata. Iluvigu on palju ja üks uks on ka mõlkis ning iluliist puudu. Hetkel on kindlalt plaanis panna a6-e küljeliistud ja s-6 rool peale panna ja tagatulede paneel. niiet kui kellegil on korralikke pakkuda siis võib teada anda privas. ;)

Kuu lõpus või järgmise kuu alguses peaks teine samasugune auto saabuma soomest. Saladuskatte all võin öelda et ka punane avant 2,5 tdi kokkujooksnud mootoriga, kuid suht plank. mingisugune "käbi" vist andis otsad sellel. Ehk oskab keegi mind harida selles osas (mis see on, kus ta paikneb, palju maksab) et endal see välja vahetada hilisemate probleemide vältimiseks. See pidi olema tüüpviga nendel mootoritel kui ma ei eksi.

Selle teise autoga ma kindlat plaani ei ole veel võtnud, ehk läheb varuosadeks müüki, peale endale vajalike juppide küljestkruvimist, või siis panen sõitma ja müüki ja saadud vahendite eest ostan juppe. Selle auto saan kätte pleki hinnaga :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 11.09.12 10:20 Tsiteeri


Meenus veel selline asi, et soojemate ilmadega ei taha auto nii hästi edasi liikuda. ükskord möödasõidule tahtsin minna ja pedaali põhja lõin siis ehmatasin täitsa ära, kuna auto kiirus jäi suht samaks. Kui väljas on alla 25 soojakraadi siis pole seda probleemi.

igasugune abi on teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 15.09.12 11:59 Tsiteeri


http://s10.postimage.org/fee7wzy6x/11082012351.jpg


Natuke parem pilt autost.

Vahetasin täna klapikambri kaane tihendi ära. Kui see mõne päeva ilma lekkimata vastu peab siis vahetan õli ja õlifiltri ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AAN

postitati 15.09.12 17:07 Tsiteeri


Sai isegi seda masinat mingi aeg omatud.
Suht mõnus kulgur heade lisadega.

Nael kummi ! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 17.09.12 03:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: medical
Sai isegi seda masinat mingi aeg omatud.
Suht mõnus kulgur heade lisadega.

Nael kummi ! ;)


Aitüma :D

Oskad ehk midagi rääkida ka auto kohta, mida vahetanud oled, ja millal jne :)?
Mõnus on ta küll jah, Selle koha pealt ei ole ühtegi halba sõna.

Ma olen isegi sinu B4 quattroga sõita saanud paar korda. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 17.09.12 03:37 Tsiteeri


Vahetasin ära siis klapikambri tihendi, õli (comma 15w-40), õlifiltri ja õhufiltri.
Läbisõidu näit on 275500.

Viskasin ringi ka veljed. Alla läksid siis r15 plekkveljed. Vist on ka mingi s-i orginaalid, kuna varuratas on teistsuguse veljega. Valuvelgedega oli pidamine juba nullilähedane ja mingisugune vibra oli sees (veljed kõverad või valed tsentreerimisrõngad).

Täna öösel sõitsin Paidest Tallinnasse ja kütekulu keskmiseks tuli arvuti järgi 4,6l sajale. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AAN

postitati 17.09.12 18:10 Tsiteeri


Oskad ehk midagi rääkida ka auto kohta, mida vahetanud oled, ja millal jne :)?
Mõnus on ta küll jah, Selle koha pealt ei ole ühtegi halba sõna.

Aasta tagasi
- siduri komplekt
- käsipiduri trossid
- starteri pendiks, harjad
- kütusefilter

Veel sai tehtud igast pisemat tilulilu.
Natuke kahju isegi sellest masinast.
Põhiline probleem olidki iluvead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 24.09.12 10:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: medical


Veel sai tehtud igast pisemat tilulilu.
Natuke kahju isegi sellest masinast.
Põhiline probleem olidki iluvead.


Mis see pisem tilulilu oli :)?



Ja on tekkinud mõned küsimused seoses sellega et oleks võimalik saada üks a6 avant üsnagi odavalt.

1. Kui keeruline oleks peaaegu võhikul tõsta enda 100 pealt tehnika sinna A6 kerele ümber.
2. Kas see on seadusega kooskõlas. ehk siis vahetada v6 2.8 2,5 tdi vastu. ja kui kulukaks see läheks et teda arvele saada sellisena nagu ta on.
3. Kas see tasub end ära. a6 pidi vaiksem olema, seal on turvapadjad, reguleeritav roolisammas ja abs pidurid mida sajal mul ei ole.
4. Kui kulukaks see läheks, eeldusel et on olemas a6 kere, 2,5 tdi mootor ja käigukast. ja tööriistad ja tööjõud on olemas. ehk siis kas on midagi juurde ka vaja hankida.
5. Kas A6 kerele sobib 2,5 tdi koos manuaal käigukastiga vahele 1:1 või on midagi lisaks vaja.
6. Mis täpselt on vaja välja vahetada et asi toimiks. mõtlen selle all kütuse ja elektroonika süsteemi.


Igasuguse info eest olen tänulik ;)
Siis tean mida edasi plaani võtan. Puhkus on tulemas ja tegevust on vaja :D

kui ümber ehitama ei hakka siis võib A6 avant 2,8 128kw varuosi küsida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.12 11:49 Tsiteeri


Milleks siuke ümberehitus mõtekas on, C4 kered on kõik ju täpselt samad, A6l on vaid väikesed välimised erinevused (peamiselt tuled, iluliistud, stanged). ?

Lihtsam on see auto maha müüa ja 2,5 mootoriga A6 asemele osta. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 24.09.12 12:27 Tsiteeri


Oleks mõtekas oleks kuna enda 100-ja kere on üpris halvas seisus. saaks kahest ühe korraliku kokku panna pm... aga no eks see on minu otsustada kas on mõtet. mõlemil autol on head lisad ja on heas korras a6 mootoril lõi ühe nukkvõlli pooleks mingil põhjusel.

Seda autot oleks kahju müüa lihtsalt. Selle mootori ja lisade ja muude asjade ümberlappamine a6 peale oleks minujaoks mõeldav varjant kuna siis oleks sama mugav auto veel rohkemate lisadega. Aga ma mõtlen siin valjusti hetkel. et mingisugust kindlat suunda ei ole veel võtnud.

Tahaks kuulda nende arvamust kes on ise ennem sellist asja teinud. Kas nende arust tasus see ettevõtmine ära.

Pilt 100 ja kerest.



http://i47.tinypic.com/vrfq7l.jpg


Ja pilt keskonsoolist ja lisakelladest.


http://i46.tinypic.com/vytlpl.jpg
http://i48.tinypic.com/29bhy7t.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 25.09.12 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
Tsitaat:
Algselt postitas: medical


Veel sai tehtud igast pisemat tilulilu.
Natuke kahju isegi sellest masinast.
Põhiline probleem olidki iluvead.


Mis see pisem tilulilu oli :)?



Ja on tekkinud mõned küsimused seoses sellega et oleks võimalik saada üks a6 avant üsnagi odavalt.

1. Kui keeruline oleks peaaegu võhikul tõsta enda 100 pealt tehnika sinna A6 kerele ümber.
2. Kas see on seadusega kooskõlas. ehk siis vahetada v6 2.8 2,5 tdi vastu. ja kui kulukaks see läheks et teda arvele saada sellisena nagu ta on.
3. Kas see tasub end ära. a6 pidi vaiksem olema, seal on turvapadjad, reguleeritav roolisammas ja abs pidurid mida sajal mul ei ole.
4. Kui kulukaks see läheks, eeldusel et on olemas a6 kere, 2,5 tdi mootor ja käigukast. ja tööriistad ja tööjõud on olemas. ehk siis kas on midagi juurde ka vaja hankida.
5. Kas A6 kerele sobib 2,5 tdi koos manuaal käigukastiga vahele 1:1 või on midagi lisaks vaja.
6. Mis täpselt on vaja välja vahetada et asi toimiks. mõtlen selle all kütuse ja elektroonika süsteemi.


Igasuguse info eest olen tänulik ;)
Siis tean mida edasi plaani võtan. Puhkus on tulemas ja tegevust on vaja :D

kui ümber ehitama ei hakka siis võib A6 avant 2,8 128kw varuosi küsida :)


1. Endal see asi tehtud, midagi keerulist seal ei ole.
2. Jah, Pärnu ARK-is võttis uue tüübikinnituse saamine ja ümbervormistamine aega ca 15 minutit.
3. Enamus siit foorumist arvab,et mõtetutu teema. Minu puhul oli sama seis, mis sul- kere oli väga väsinud, kui mootor hea.Doonori soetamine oli odavam, kui keretööde tegemine.
4. Kulu tuleb ilmselt minimaalne, tõenäoliselt on sul kõik vajalik olemas.
5. Kui A6 on ka manuaal, siis ja. Automaadi korral on vaja vahetada kasti kuliss.
6.
Mootorielekter- vaja läeb mootorijuhtmestikku, ECU-t ja gaasipedaali. Selle saab ülejäänud kimbust ilma midagi lõikamata eemaldada. Sama ka vastupidises järjekorras.
Mina jätsin omale S kellad, mistõttu oli vaja vedada lisajuhtmed kelladesse ja osta lisaks andurid.
Kütusesüsteem- mina jätsin paagist tulemüürini bensuka torud. Kapotialuse torustiku võtsin diisli omad (Läbimõõdud erinevad, ühendasin lõikerõngastega). Ei sobinud avandi kütusevõttur sedaani paaki, mistõttu tuli leiutada ise.
Kere puhul võib sul puudu olla vahejahuti kinnituse mutrid parema poolraami sees, kui ka see pole suurem takistus.

Mina ole tulemusega väga rahul, tasus ette võtta küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 07.10.12 19:08 Tsiteeri


Pole ammu midagi kirjutanud :)

Auto Seisab siis hetkel Tallinnas ja ootab uut püstakut ja õõtshooba kuna sõitsin vastu äärekivi nädal aega tagasi. Puruks läks Sarniiri kinnitus püstaku küljest, sarniir ja veovõlli ots tuli lahti. Lisaks sellele sai küljekarp paugu, aga õnneks pole asi väga hull. :)

Lähipäevil toon jupid ja teen ta taas korda.

Ja kuna algab puhkus siis võtan käsile ühe projekti. Nimelt hakkan 2,8 aut. a6 peale 2,5 tdid ja 6k kasti peale sobitama.
A6-e toon homme ära ja ühe diisli mille pealt tehnika ümber tõstan ka vist lähiajal.
Tahaks sellele 103kw 2,5tdi mootorit ja 6k manuaal kasti aga hetkel neid veel ei ole.

Sellel teemal kommentaare ei taha lugeda, et sellel tegevusel ei ole mõtet jne.

Kui kellegil on heas korras töötavat mootorit koos elektroonikaga ja toimivat kasti pakkuda siis andke palun teada ja a6 2.8 ja aut kast on müüa kui kellegil soovi on.

A6 kohta teen eraldi teema kui kätte saan.
väga õnnetult läks et 100-ga nii läks. sõidukogemust ilmselt veel vähe vist :(

http://i.imgur.com/CADVEl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 07.10.12 19:46 Tsiteeri


Ma ei saanud nüüd aru, kas siis hakkad seda keret lammutama või ei. Kuna endal tuleb just vastupidine ehitus ette võtta (A6elt tehnika 100ja kerele, millel paar juppi puudu).


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 07.10.12 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priit86
Ma ei saanud nüüd aru, kas siis hakkad seda keret lammutama või ei. Kuna endal tuleb just vastupidine ehitus ette võtta (A6elt tehnika 100ja kerele, millel paar juppi puudu).



Mina ostan a6-e ja (vist) ühe 100, 2.5 tdi 85kw 5k avant audi 100-ja doonoriks mille pealt tehnika võtta et a6 diisliks ümber teha ja ostan mootori ja käigukasti eraldi. Praegusel sajal on avarii tagajärjel tekkinud vigastused kõrvaldada kõigest. Seda ei ole mõtet lammutada :) see on liiga hea selleks.

A6 c4 ja 100 on pm samasugused autod( kerged kosmeetlised erinevused kõigest. Mootorile omane elektroonika (ecu ja juhtmestik), käigukast, mootor, mootori väljalase ja toitesüsteem, kellaplokk (sobib kui ümber programeerida) veovõllid jne ei pruugi sobida. Muu peaks sama olema.

Loodan et sain abiks olla kuigi ei tea mida sa täpselt mõtlesid :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 08.10.12 06:43 Tsiteeri


Oleksin huvitatud olnud muidu luuptuledest ;). Pole neid kusagil pakkuda enam, v.a poest uuena.
Kuna meeldib just saja massiivsem nina.
Aga edu ehitamisel.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 08.10.12 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priit86
Oleksin huvitatud olnud muidu luuptuledest ;). Pole neid kusagil pakkuda enam, v.a poest uuena.
Kuna meeldib just saja massiivsem nina.
Aga edu ehitamisel.



Varuosadeks müüdavaid audi 100-u on ju igalpool. Ma ei mõtle selle all foorumit, vaid igasugu muid müügiportaale (auto24, soov, kuldne börs, ebay jne).

Aga jah. Mõne tunni pärast liigun järvamaale ja siis teen juba A6-e kohta eraldi teema. Ja kes teab. Vb teen näpudki vähe öliseks täna:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 09.10.12 10:32 Tsiteeri


Kas 2.6 mootoriga auto pealt pärit püstak sobib 2.5 tdi-le ?

Asjaga on ülikiire.

Asjalike vastajate vahel loositakse välja kolme korruseline luksusjaht, audi r8 ja ja palju muud nodi :D

Viimane lause oli muidugi nali ...aga jah asjaga on kiire :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 09.10.12 12:14 Tsiteeri


Püstakud peaksid olema kõigil samad. Mu 2,3 bensuka oma läks S4 alla üldse tartu kellelegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 10.10.12 20:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Püstakud peaksid olema kõigil samad. Mu 2,3 bensuka oma läks S4 alla üldse tartu kellelegi.


Vist on jah püstakud samad :)
Ja sa ikka said aru jah et mingit auhinda ei ole? :D




Igatahes 2,6 püstak sobis minu 2,5-le, ja nüüd on lõpuks auto nelja ratta peal, kuid kokkujooks on täiesti mööda. Ma ise kahtlustan, et stabika varras on kõver, aga ei ole kindel.

Kui aega saan siis vahetan ära stabika varda ja puksid kuna praegused tunduvad üsna vanad ning õõtshoova ka igaksjuhuks.
Ja kui see asja ei paranda siis tuleb terve esisilla remont.

Auto seisis Tallinnas mõned nädalad ja kui maale sõitma hakkasin siis turbo ei tahtnud töötada, viskas end suvalistel aegadel järgi ja siis ka rõhk kõikus, kuid tasapisi hakkas ta ka normaalselt tööle. (Y)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 14.10.12 20:17 Tsiteeri


Turbo rõhu probleem on tagasi :(

Kaks päeva ei ole turbo põhimõtteliselt töötanud, vahepeal viskab korraks turbo järgi, aga see on ka kõik

Mul pole aimugi millest see olla võiks. Musta tagant ei viska ja auto iseeneset toimetab ilusti.

Oskab keegi öelda kuskohast diagnoosimist alustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 03.06.13 16:06 Tsiteeri


Auto müüdud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]