Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 09.09.12 06:25
|
|
|
Audi 100 C4 avant 2,5 TDI - 1992 - Foshow
Tervist!
Ostsin ka siis umbes kuu aega tagasi audi 100 c4 avant-i ja mõtlesin et teeks selle auto kohta teema ka siia kuna on plaan seda korrastama hakata ja
siit saab head nõu, varuosi ja muud huvitavat. 
Autoks siis nagu eelnevalt mainitud sai on audi 100 avant 2,5 tdi.
Plank autost erineb ta niipalju et tal on:
4x el. aknad
2x el. peeglid soojendusega
Sport Istmed
2x istmesoojendus
S2-e rool
Kliima
Punased led kohtvalgustid.
Pikad kellad kompuutri ja turborõhu kellaga (asetseb analoog kella pesas)
Luuptuled
tulede regulaator
S4-ja tagatule paneel
Avandi antitiib. ehk mingisuguse S-i pealt pärit. ei ole kindel. pole kellegil teisel sellist silmanud.
Walkmehome tuled
Heledad puitliistud salongis
Kärukonks
Katusereelingud
Käetugi ees ja taga
Udutuled ees ja taga
Eelsüüte nupp (kes teab see teab milleks)
16" borbet-i valuveljed
Hetkel olen autoga väga rahul. Kütust võtab nii suure auto kohta uskumatult vähe, hea välimusega (kui iluvigu ei arvesta) mugav ja üsnagi hea
minekuga.
Pilldid lisan esimesel võimalusel.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 09.09.12 06:35
|
|
|
Vinge lisade nimekiri 100 kohta. Lisa pilte ka kelladest
Muretuid kilomeetreid
|
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 09.09.12 11:51
|
|
|

Lisan siis siia mingisuguse pildi ka.
Hiljuti käisin ja ostsin autole siis klapikambri kaane tihendi, õli, õlifiltri, kütusefiltri ja õhufiltri aga kapotialla ei ole veel kahjuks
jõudnud.
Ostes olid autol ees ksenoon lähituled, sinised led parktuled ja udukates oli üks valge valgusega pirn ja teine ksenooni efektiga pirn. Ostsin asemele
tavalised parktule pirnid ja lähituledesse ja udutuledesse osram nightbreaker plusi-d. Esmamulje järgi ütleks et asi paranes märgatavalt, julgen neid
teistelegi soovitada.
Vigadest siis niipalju et väntvõlli rihmaratas loperdab, ja kapotiall midagi kriuksub (ei tea kas selles on süüdi see rihmaratas). Sõbra vend arvas et
geneka laagrid vajavad vahetust, käsipidur tuleks üle vaadata ja muidugi iluvead, mida on ohtralt.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 10.09.12 03:40
|
|
|
Lisadeks siis veel: roolivõim ja peegeldav toonklaas kuudil.
Plaan on auto tehniliselt korda saada ja siis välimust vaikselt vaatama hakata. Iluvigu on palju ja üks uks on ka mõlkis ning iluliist puudu. Hetkel
on kindlalt plaanis panna a6-e küljeliistud ja s-6 rool peale panna ja tagatulede paneel. niiet kui kellegil on korralikke pakkuda siis võib teada
anda privas. 
Kuu lõpus või järgmise kuu alguses peaks teine samasugune auto saabuma soomest. Saladuskatte all võin öelda et ka punane avant 2,5 tdi kokkujooksnud
mootoriga, kuid suht plank. mingisugune "käbi" vist andis otsad sellel. Ehk oskab keegi mind harida selles osas (mis see on, kus ta paikneb, palju
maksab) et endal see välja vahetada hilisemate probleemide vältimiseks. See pidi olema tüüpviga nendel mootoritel kui ma ei eksi.
Selle teise autoga ma kindlat plaani ei ole veel võtnud, ehk läheb varuosadeks müüki, peale endale vajalike juppide küljestkruvimist, või siis panen
sõitma ja müüki ja saadud vahendite eest ostan juppe. Selle auto saan kätte pleki hinnaga 
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 11.09.12 10:20
|
|
|
Meenus veel selline asi, et soojemate ilmadega ei taha auto nii hästi edasi liikuda. ükskord möödasõidule tahtsin minna ja pedaali põhja lõin siis
ehmatasin täitsa ära, kuna auto kiirus jäi suht samaks. Kui väljas on alla 25 soojakraadi siis pole seda probleemi.
igasugune abi on teretulnud.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 15.09.12 11:59
|
|
|

Natuke parem pilt autost.
Vahetasin täna klapikambri kaane tihendi ära. Kui see mõne päeva ilma lekkimata vastu peab siis vahetan õli ja õlifiltri ka ära.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 15.09.12 17:07
|
|
|
Sai isegi seda masinat mingi aeg omatud.
Suht mõnus kulgur heade lisadega.
Nael kummi ! 
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 17.09.12 03:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Sai isegi seda masinat mingi aeg omatud.
Suht mõnus kulgur heade lisadega.
Nael kummi ! |
Aitüma 
Oskad ehk midagi rääkida ka auto kohta, mida vahetanud oled, ja millal jne ?
Mõnus on ta küll jah, Selle koha pealt ei ole ühtegi halba sõna.
Ma olen isegi sinu B4 quattroga sõita saanud paar korda. 
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 17.09.12 03:37
|
|
|
Vahetasin ära siis klapikambri tihendi, õli (comma 15w-40), õlifiltri ja õhufiltri.
Läbisõidu näit on 275500.
Viskasin ringi ka veljed. Alla läksid siis r15 plekkveljed. Vist on ka mingi s-i orginaalid, kuna varuratas on teistsuguse veljega. Valuvelgedega oli
pidamine juba nullilähedane ja mingisugune vibra oli sees (veljed kõverad või valed tsentreerimisrõngad).
Täna öösel sõitsin Paidest Tallinnasse ja kütekulu keskmiseks tuli arvuti järgi 4,6l sajale. 
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 17.09.12 18:10
|
|
|
Oskad ehk midagi rääkida ka auto kohta, mida vahetanud oled, ja millal jne ?
Mõnus on ta küll jah, Selle koha pealt ei ole ühtegi halba sõna.
Aasta tagasi
- siduri komplekt
- käsipiduri trossid
- starteri pendiks, harjad
- kütusefilter
Veel sai tehtud igast pisemat tilulilu.
Natuke kahju isegi sellest masinast.
Põhiline probleem olidki iluvead.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 24.09.12 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Veel sai tehtud igast pisemat tilulilu.
Natuke kahju isegi sellest masinast.
Põhiline probleem olidki iluvead. |
Mis see pisem tilulilu oli ?
Ja on tekkinud mõned küsimused seoses sellega et oleks võimalik saada üks a6 avant üsnagi odavalt.
1. Kui keeruline oleks peaaegu võhikul tõsta enda 100 pealt tehnika sinna A6 kerele ümber.
2. Kas see on seadusega kooskõlas. ehk siis vahetada v6 2.8 2,5 tdi vastu. ja kui kulukaks see läheks et teda arvele saada sellisena nagu ta on.
3. Kas see tasub end ära. a6 pidi vaiksem olema, seal on turvapadjad, reguleeritav roolisammas ja abs pidurid mida sajal mul ei ole.
4. Kui kulukaks see läheks, eeldusel et on olemas a6 kere, 2,5 tdi mootor ja käigukast. ja tööriistad ja tööjõud on olemas. ehk siis kas on midagi
juurde ka vaja hankida.
5. Kas A6 kerele sobib 2,5 tdi koos manuaal käigukastiga vahele 1:1 või on midagi lisaks vaja.
6. Mis täpselt on vaja välja vahetada et asi toimiks. mõtlen selle all kütuse ja elektroonika süsteemi.
Igasuguse info eest olen tänulik
Siis tean mida edasi plaani võtan. Puhkus on tulemas ja tegevust on vaja 
kui ümber ehitama ei hakka siis võib A6 avant 2,8 128kw varuosi küsida 
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.12 11:49
|
|
|
Milleks siuke ümberehitus mõtekas on, C4 kered on kõik ju täpselt samad, A6l on vaid väikesed välimised erinevused (peamiselt tuled, iluliistud,
stanged). ?
Lihtsam on see auto maha müüa ja 2,5 mootoriga A6 asemele osta. 
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 24.09.12 12:27
|
|
|
Oleks mõtekas oleks kuna enda 100-ja kere on üpris halvas seisus. saaks kahest ühe korraliku kokku panna pm... aga no eks see on minu otsustada kas on
mõtet. mõlemil autol on head lisad ja on heas korras a6 mootoril lõi ühe nukkvõlli pooleks mingil põhjusel.
Seda autot oleks kahju müüa lihtsalt. Selle mootori ja lisade ja muude asjade ümberlappamine a6 peale oleks minujaoks mõeldav varjant kuna siis oleks
sama mugav auto veel rohkemate lisadega. Aga ma mõtlen siin valjusti hetkel. et mingisugust kindlat suunda ei ole veel võtnud.
Tahaks kuulda nende arvamust kes on ise ennem sellist asja teinud. Kas nende arust tasus see ettevõtmine ära.
Pilt 100 ja kerest.

Ja pilt keskonsoolist ja lisakelladest.


|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 25.09.12 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Foshow
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Veel sai tehtud igast pisemat tilulilu.
Natuke kahju isegi sellest masinast.
Põhiline probleem olidki iluvead. |
Mis see pisem tilulilu oli ?
Ja on tekkinud mõned küsimused seoses sellega et oleks võimalik saada üks a6 avant üsnagi odavalt.
1. Kui keeruline oleks peaaegu võhikul tõsta enda 100 pealt tehnika sinna A6 kerele ümber.
2. Kas see on seadusega kooskõlas. ehk siis vahetada v6 2.8 2,5 tdi vastu. ja kui kulukaks see läheks et teda arvele saada sellisena nagu ta on.
3. Kas see tasub end ära. a6 pidi vaiksem olema, seal on turvapadjad, reguleeritav roolisammas ja abs pidurid mida sajal mul ei ole.
4. Kui kulukaks see läheks, eeldusel et on olemas a6 kere, 2,5 tdi mootor ja käigukast. ja tööriistad ja tööjõud on olemas. ehk siis kas on midagi
juurde ka vaja hankida.
5. Kas A6 kerele sobib 2,5 tdi koos manuaal käigukastiga vahele 1:1 või on midagi lisaks vaja.
6. Mis täpselt on vaja välja vahetada et asi toimiks. mõtlen selle all kütuse ja elektroonika süsteemi.
Igasuguse info eest olen tänulik
Siis tean mida edasi plaani võtan. Puhkus on tulemas ja tegevust on vaja 
kui ümber ehitama ei hakka siis võib A6 avant 2,8 128kw varuosi küsida
|
1. Endal see asi tehtud, midagi keerulist seal ei ole.
2. Jah, Pärnu ARK-is võttis uue tüübikinnituse saamine ja ümbervormistamine aega ca 15 minutit.
3. Enamus siit foorumist arvab,et mõtetutu teema. Minu puhul oli sama seis, mis sul- kere oli väga väsinud, kui mootor hea.Doonori soetamine oli
odavam, kui keretööde tegemine.
4. Kulu tuleb ilmselt minimaalne, tõenäoliselt on sul kõik vajalik olemas.
5. Kui A6 on ka manuaal, siis ja. Automaadi korral on vaja vahetada kasti kuliss.
6.
Mootorielekter- vaja läeb mootorijuhtmestikku, ECU-t ja gaasipedaali. Selle saab ülejäänud kimbust ilma midagi lõikamata eemaldada. Sama ka
vastupidises järjekorras.
Mina jätsin omale S kellad, mistõttu oli vaja vedada lisajuhtmed kelladesse ja osta lisaks andurid.
Kütusesüsteem- mina jätsin paagist tulemüürini bensuka torud. Kapotialuse torustiku võtsin diisli omad (Läbimõõdud erinevad, ühendasin
lõikerõngastega). Ei sobinud avandi kütusevõttur sedaani paaki, mistõttu tuli leiutada ise.
Kere puhul võib sul puudu olla vahejahuti kinnituse mutrid parema poolraami sees, kui ka see pole suurem takistus.
Mina ole tulemusega väga rahul, tasus ette võtta küll.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 07.10.12 19:08
|
|
|
Pole ammu midagi kirjutanud 
Auto Seisab siis hetkel Tallinnas ja ootab uut püstakut ja õõtshooba kuna sõitsin vastu äärekivi nädal aega tagasi. Puruks läks Sarniiri kinnitus
püstaku küljest, sarniir ja veovõlli ots tuli lahti. Lisaks sellele sai küljekarp paugu, aga õnneks pole asi väga hull. 
Lähipäevil toon jupid ja teen ta taas korda.
Ja kuna algab puhkus siis võtan käsile ühe projekti. Nimelt hakkan 2,8 aut. a6 peale 2,5 tdid ja 6k kasti peale sobitama.
A6-e toon homme ära ja ühe diisli mille pealt tehnika ümber tõstan ka vist lähiajal.
Tahaks sellele 103kw 2,5tdi mootorit ja 6k manuaal kasti aga hetkel neid veel ei ole.
Sellel teemal kommentaare ei taha lugeda, et sellel tegevusel ei ole mõtet jne.
Kui kellegil on heas korras töötavat mootorit koos elektroonikaga ja toimivat kasti pakkuda siis andke palun teada ja a6 2.8 ja aut kast on müüa kui
kellegil soovi on.
A6 kohta teen eraldi teema kui kätte saan.
väga õnnetult läks et 100-ga nii läks. sõidukogemust ilmselt veel vähe vist 

|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 07.10.12 19:46
|
|
|
Ma ei saanud nüüd aru, kas siis hakkad seda keret lammutama või ei. Kuna endal tuleb just vastupidine ehitus ette võtta (A6elt tehnika 100ja kerele,
millel paar juppi puudu).
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 07.10.12 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priit86
Ma ei saanud nüüd aru, kas siis hakkad seda keret lammutama või ei. Kuna endal tuleb just vastupidine ehitus ette võtta (A6elt tehnika 100ja kerele,
millel paar juppi puudu). |
Mina ostan a6-e ja (vist) ühe 100, 2.5 tdi 85kw 5k avant audi 100-ja doonoriks mille pealt tehnika võtta et a6 diisliks ümber teha ja ostan mootori ja
käigukasti eraldi. Praegusel sajal on avarii tagajärjel tekkinud vigastused kõrvaldada kõigest. Seda ei ole mõtet lammutada see on liiga hea selleks.
A6 c4 ja 100 on pm samasugused autod( kerged kosmeetlised erinevused kõigest. Mootorile omane elektroonika (ecu ja juhtmestik), käigukast, mootor,
mootori väljalase ja toitesüsteem, kellaplokk (sobib kui ümber programeerida) veovõllid jne ei pruugi sobida. Muu peaks sama olema.
Loodan et sain abiks olla kuigi ei tea mida sa täpselt mõtlesid 
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 08.10.12 06:43
|
|
|
Oleksin huvitatud olnud muidu luuptuledest . Pole neid kusagil pakkuda enam,
v.a poest uuena.
Kuna meeldib just saja massiivsem nina.
Aga edu ehitamisel.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 08.10.12 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priit86
Oleksin huvitatud olnud muidu luuptuledest . Pole neid kusagil pakkuda enam,
v.a poest uuena.
Kuna meeldib just saja massiivsem nina.
Aga edu ehitamisel. |
Varuosadeks müüdavaid audi 100-u on ju igalpool. Ma ei mõtle selle all foorumit, vaid igasugu muid müügiportaale (auto24, soov, kuldne börs, ebay
jne).
Aga jah. Mõne tunni pärast liigun järvamaale ja siis teen juba A6-e kohta eraldi teema. Ja kes teab. Vb teen näpudki vähe öliseks täna
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 09.10.12 10:32
|
|
|
Kas 2.6 mootoriga auto pealt pärit püstak sobib 2.5 tdi-le ?
Asjaga on ülikiire.
Asjalike vastajate vahel loositakse välja kolme korruseline luksusjaht, audi r8 ja ja palju muud nodi 
Viimane lause oli muidugi nali ...aga jah asjaga on kiire 
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 09.10.12 12:14
|
|
|
Püstakud peaksid olema kõigil samad. Mu 2,3 bensuka oma läks S4 alla üldse tartu kellelegi.
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 10.10.12 20:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Püstakud peaksid olema kõigil samad. Mu 2,3 bensuka oma läks S4 alla üldse tartu kellelegi. |
Vist on jah püstakud samad 
Ja sa ikka said aru jah et mingit auhinda ei ole? 
Igatahes 2,6 püstak sobis minu 2,5-le, ja nüüd on lõpuks auto nelja ratta peal, kuid kokkujooks on täiesti mööda. Ma ise kahtlustan, et stabika varras
on kõver, aga ei ole kindel.
Kui aega saan siis vahetan ära stabika varda ja puksid kuna praegused tunduvad üsna vanad ning õõtshoova ka igaksjuhuks.
Ja kui see asja ei paranda siis tuleb terve esisilla remont.
Auto seisis Tallinnas mõned nädalad ja kui maale sõitma hakkasin siis turbo ei tahtnud töötada, viskas end suvalistel aegadel järgi ja siis ka rõhk
kõikus, kuid tasapisi hakkas ta ka normaalselt tööle. (Y)
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 14.10.12 20:17
|
|
|
Turbo rõhu probleem on tagasi 
Kaks päeva ei ole turbo põhimõtteliselt töötanud, vahepeal viskab korraks turbo järgi, aga see on ka kõik
Mul pole aimugi millest see olla võiks. Musta tagant ei viska ja auto iseeneset toimetab ilusti.
Oskab keegi öelda kuskohast diagnoosimist alustada?
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 03.06.13 16:06
|
|
|
Auto müüdud 
|
|
|