Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI V6 kütusekogus ja süütenurk? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1878)
thutmoses
huviline



Registreerunud 30.12.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.12 21:21 Tsiteeri
2.5TDI V6 kütusekogus ja süütenurk?



Mootor siis 2.5TDI V6 110kw autom.

Kuidas saab muuta süütenurka ja küttusekoguseid, ning millega neid muuta saab. Küsin kuna pole varem diislitega eriti kogupuudet olnud, endal on võimalus kasutada Maxidas aparaati. Äkki on olemas kuskil kohe selliseid õpetusi kuidas seda teha.

Ja palju on normaalne küttusekulu selle mootoriga masinal?

Kõigeparem oleks kui keegi Rakvere kandis oskaks süütenurka ja küttusekogust kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.12 06:51 Tsiteeri


Käi Sõmerul Pikaremis panevad sul 20 euriga asjad paika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Twister
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3,0 BiTdi

postitati 17.09.12 02:21 Tsiteeri


aga kas v6 saab küttekogust ka rohkem timmida mehhaaniliselt? Vag läpakaga rohkem ei saa aga ikka kogus on lahja.


Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 17.09.12 07:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Twister
aga kas v6 saab küttekogust ka rohkem timmida mehhaaniliselt? Vag läpakaga rohkem ei saa aga ikka kogus on lahja.


Mina olen nii aru saanud, et kütusekogust ei ole üldse mõistlik käppida, see on mootoriaju parameetritega paigas ja kui tehaseseadistus enam ei sobi siis on midagi muud masinal viga. Täpselt sama teema "süütega" kui 2 kraadi püss enam ei sobi siis on ilmselt pump või midagi muud vigane.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Twister
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3,0 BiTdi

postitati 17.09.12 12:41 Tsiteeri


1.9tdi afn motot ma koguae häälestan süütenurka ja küttekogust, se mis tehase oma ei sobi teps mitte vanemale autole..
aind et ma veel ei tea kuidas v6 saaks küttekogust juurde rohkem kui läpakaga saab..


Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 17.09.12 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Twister
1.9tdi afn motot ma koguae häälestan süütenurka ja küttekogust, se mis tehase oma ei sobi teps mitte vanemale autole..
aind et ma veel ei tea kuidas v6 saaks küttekogust juurde rohkem kui läpakaga saab..


1,9 jt vanaaegsetel pumpadel on jh kaanega reguleerimise võimalus ja seal pole need seaded nii olulised, keera kuidas tahad, auto käib ikka.:D Sama teema "süütega".
Aju soft määrab ilmselt küttekoguse ära, pihustid omakorda piiravad, mingit mehhaanilist kütusekoguse reguleerimise võimalust VP44'l ei olegi.
Välismaa veoautofoorumitest saab nende pumpade tuunimisest ilmselt kõige rohkem infot.

Kui originaalseadistuses kütust väheks jääb siis on masinal ikkagi midagi viga ja mõistlik on viga üles otsida ja korda teha. Kui on lihtsalt tuunimissoov siis ajule uut softi kirjutab foorumikasutaja jyrisoo. Vigasel masinal pole erilist mõtet aju softi vahetada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]