Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi Cabriolet - 1992 - motoroller (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4475)
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.12 15:51 Tsiteeri
Audi Cabriolet - 1992 - motoroller



Mark:AUDI
Mudel:80CABRIO
Aasta:1992
Mootor:2.0 85kw
Käigukast:MANUAAL
Värvus:KOLLANE (PÄRLMUTTER)
Lisad:Kesklukustus, El aknad, Valuveljed 15" / 16" 7.5 ja 9, Istmesoojenud 2x, Sony cd/mp3, JDB 6*9, Roolivõimendi, ABS, Tuuletõke, El. peeglid, Käetugi taga, Eesm udutuled. Auto ostsin 2012 mai.
2012 MAI - Uus esiklaas
JUUNI - Uus katus
NOVEMBER-Uus mootor ABK
Manuaalkäigukast
Uus lambda(Bosch)


Otsin uut tagaluuki ja tagatulede paneeli!


http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/576341_413903961982673_1612669733_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 07.09.12 15:53 Tsiteeri


Kohutav milline see tagant välja näeb. Muidu jõudu ja jaksu, tegemist ilmselt on palju. Aga kui jaksad ära oodata, kuniks kõik korras, on sõidurõõm.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sarv
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 cabrio

postitati 07.09.12 16:29 Tsiteeri


5+ Et soovid taguotsa korda teha.
Mulle võid privasse kirjutada kus ja palju katuse vahetus maksma läks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.12 20:14 Tsiteeri


see 2.3 meh pritsega mootor pole algusest peale korralikult käivitunud ega edasi liikund. Niske tunne naq k2iks madalalt 4 silindriga. Siit küsimus kas keegi teab kedagi kes nende mootoritega sinapeal on ja mind nõustada tahab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sarv
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 cabrio

postitati 09.09.12 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: motoroller
see 2.3 meh pritsega mootor pole algusest peale korralikult käivitunud ega edasi liikund. Niske tunne naq k2iks madalalt 4 silindriga. Siit küsimus kas keegi teab kedagi kes nende mootoritega sinapeal on ja mind nõustada tahab.

Hannes
Speedster OÜ


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ain25
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi coupe. Skoda

postitati 09.09.12 20:51 Tsiteeri


Tere tulemas Audi ridadesse.
Päris kena isend näeb välja:)
Edu ja jõudu ja jaksu auto puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.12 19:28 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.12 18:34 Tsiteeri


2.3 ja automaat kast on ajalugu. Asemele tuleb 2.0 el. pritsega ja manuaal käigukast. Mootor, käigukast, esisild, pedaalid, roolisammas ja mootori juhtmestik eemaldatud. Tellin uuele mootorile vajaminevad varuosad ja nädalavahetusel uut mootorit peale panema. Kere vajab ka keevitamist ehk puudub manuaalkasti vasakpoolse padja kinnitus kerekülge.
Ostsin ka uued veljed milleks on Brock b2. eesmised 7,5" ja tagumised 9"
http://fr.tunershop.com/xt/images/page_content/galerie/volkswagen/vw_golf4_brock_b2_randpoliert_bild1_gr.jpg
Pildistamiseks polnud suurt aega.

http://images49.fotki.com/v1585/photos/5/1280235/11245368/IMG_0690-vi.jpg


Uuele mootorile soetasin siis uued mootoripadjad ja uued roolivõimu ja geneka rihma.
Käigukastile uued padjad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 29.10.12 20:52 Tsiteeri


Tubli ettevõtmine ! See 2,3 on õudukas jah just väheste teadjameeste puudumise pärast siinkandis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.12 10:33 Tsiteeri


Pilte siis kui kõik ebavajalik/sobilik eemaldatud oli.

http://images59.fotki.com/v419/photos/5/1280235/11245368/IMG_0695-vi.jpg
http://images46.fotki.com/v308/photos/5/1280235/11245368/IMG_0696-vi.jpg

Automaatkasti kerekinnitus.

http://images14.fotki.com/v218/photos/5/1280235/11245368/IMG_0694-vi.jpg

Eemaldasin kuna jääks nüüd jalgu.

http://images61.fotki.com/v1610/photos/5/1280235/11245368/IMG_0700-vi.jpg

Vaja oli nüüd manuaalkasti oma.

http://images55.fotki.com/v268/photos/5/1280235/11245368/IMG_0699-vi.jpg

See tuli külge keevitada.

http://images57.fotki.com/v505/photos/5/1280235/11245368/IMG_0709-vi.jpg

Liitekoht kere hermetsiga üle, et kuskilt vahelt roostetama ei hakkaks.

http://images9.fotki.com/v1542/photos/5/1280235/11245368/IMG_0710-vi.jpg

Nüüd mastiks peale.

http://images55.fotki.com/v608/photos/5/1280235/11245368/IMG_0711-vi.jpg

Mootor omale kohale tõstetud. Kaitsmekarbis juhtmed ühendatud, ecu paigas, näidikute juhe küljes ja releed oma kohapeal.

http://images61.fotki.com/v52/photos/5/1280235/11245368/IMG_0712-vi.jpg

Vaja veel osta 2.0 jahutusradikas kuna 2.3 kõrvalpaiknev automaatkastiga radikas sinna enam ei mahu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKra
huviline



Registreerunud 11.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.12 13:14 Tsiteeri


kahjuks esimesi pilte ei näe , aga kas see oli selle clean-look tagaluugiga pill?Esiklaasis oli mõra vist sees veel?Käisin ise ka seda vaatamas ja seis oli päris hapu tole hetkel.Tore , et nüüd headesse kätesse sattud.Kas värvi vahetus plaani pole tekkinud? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.12 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KKra
kahjuks esimesi pilte ei näe , aga kas see oli selle clean-look tagaluugiga pill?Esiklaasis oli mõra vist sees veel?Käisin ise ka seda vaatamas ja seis oli päris hapu tole hetkel.Tore , et nüüd headesse kätesse sattud.Kas värvi vahetus plaani pole tekkinud? :D

Tegu sama isendiga jah. Esiklaasi panin uue aga tagaluuki pole õnnestund leida. Ülevärv on plaanis küll aga toon jääb ilmselt samaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.11.12 13:59 Tsiteeri


Üsna huvitav projekt sul, aga paranda oma postitus kiiresti ära ning alusta lauset suure algustähega ning lõpeta punktiga!
Vastasel juhul ei ole kellegi siin varsti enam midagi lugeda, kuna su postitusõigus tühistatakse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.12 19:41 Tsiteeri


Auto esiosa kokku ladudes selgus et on palju asju mis on 2.3 erinevad.
Radika ostsin uue lisaks ka genekarihma mis oli eelminekord ununenud.

http://images51.fotki.com/v1545/photos/5/1280235/11245368/PB260755-vi.jpg

Esipaneeli sain B3 küljest.

http://images46.fotki.com/v319/photos/5/1280235/11245368/PB280758-vi.jpg

Kui ma ta kokku sain laotud ja esimese proovisõidu teha tahtsin ei liikund auto edasi ega tagasi. Arvasin k6ige hullemat, et differ altpoolt uurides aga sisemine pooltelje ots.

http://images45.fotki.com/v148/photos/5/1280235/11245368/16112012204-vi.jpg

Summuti oli väga jama seal all. Kätte teda tervestükis muudmoodi ei saanud kui tuli pooleks lõigata. Tagasilla kohale tegin ühe liitekoha veel ja kinnitused tugevdasin.

http://images108.fotki.com/v613/photos/5/1280235/11245368/16112012208-vi.jpg

Olen sõitnud autoga nüüdseks u600km. Diagnostikat teinud ja vahetanud lambda ja drosselklapi asendi anduri. Hetkel veakoode pole kuid võiks siiski teravamalt edasi minna võrreldes golf III GTI 85kw-ga. Kuid siiski juba parem kui see 2.3 oli
Käigukasti panin kah uue õli.
Mootor suitseb üsna palju ja võib arvata et võtab ka õli. Tuleb vahetada klapisääre tihendid ja mootori rihm. Esisild on väga halvas seisus lisaks kisub gaasi andes paremale ja gaasi maha lastes vasakule.
Otsin endiselt tuledepaneeli taha!

http://images58.fotki.com/v612/photos/5/1280235/11245368/P9260752-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.12 08:43 Tsiteeri


Nüüdseks juba üle 1000km sõidetud.
Mida olen saanud teada.
Hommikuti käivitub kehvasti.
Üks sillatala kinnitus mutril kereküljes keere maas.
Sillatala puksid läbi. (asendan vist alumiiniumiga)
Küttekulu tundub hea 7-8 kanti aga koobast naljalt suitsu täis ei saa kah.
Tööd veel on aga juba palju parem kui ostes!

http://images109.fotki.com/v157/photos/5/1280235/11245368/21112012210-vi.jpg

http://images9.fotki.com/v131/photos/5/1280235/11245368/21112012211-vi.jpg

http://images49.fotki.com/v560/photos/5/1280235/11245368/21112012213-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.12 10:53 Tsiteeri


Uus hammasrihm Bosch. Rullik kahjuks oli vale ja jäi vana. Tuleb millaski uuesti lahti võtta ja ära vahetada.
Samuti läksid klapsääre tihendid uued. Suitsu veel natuke tuleb aga ehk õli enam ei võta.
Termostaadi vahetuse lükkan tuleviku. Praegu tuleks radikale midagi ette panna kuna maanteel jahtub maha.

http://images50.fotki.com/v392/photos/5/1280235/11245368/05122012284-vi.jpg

http://images52.fotki.com/v734/photos/5/1280235/11245368/05122012285-vi.jpg

http://images57.fotki.com/v496/photos/5/1280235/11245368/05122012286-vi.jpg
Järgmisena teen 2.3 sillatalale manuaalkäigukasti kinnituse ja trein alumiinium või plastik puksid sisse.
Praegune sillatala on kõver ja tänu sellele ka poldid ja kerepoolsed kinnitused nahkas.
Ei tea kuida teistel aga mul on küll autos soe!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 07.12.12 11:50 Tsiteeri


Väga eriline auto! Kuidas nüüd seda teemat alles juhtusin lugema. Hoolitse carbrio eest sama hooga edasi ja vaata et suvel päikesel liiga värvile ei lase teha. Olen tahtnud alati sellise autojuhi käest küsida, et kas külm talvel pole hommikul nt -15 kraadiga tööle sõita? :D Muide märk ees iluvõrel valel pool! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 07.12.12 12:28 Tsiteeri


Pean mainima, et mul cabrio läks kiiremini soojaks kui ükski teine B4 mis oma käes olnud või läbi käinud, ning neid on umbes 7-8 olnud. Cabrio kasuks räägib väike salong ning mul oli topeltriidega katus, ehk laes polstrilaadne ning siis katus ise ka. See peaks neil kõigil olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KKra
huviline



Registreerunud 11.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.12 09:50 Tsiteeri


katuse paigaldasid ise,või lasid kusagil teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.12 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KKra
katuse paigaldasid ise,või lasid kusagil teha?

Katus on ise õmmeldud ja ise paigaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.13 20:36 Tsiteeri


*Nädal enne aastavahetust purunes käigukast. Täiesti uskumatu, et nii jõuetu mootor seda teha suutis aga ju oli seal siis mingi defekt. Kohalt ära minnes (väga järsult). Käis pauk ja sidurit enam lahti päästa ei kannatanud. Käigukast kinni. Hiljem selgus, et korpuses mõra sees isegi. Ei hakanud teda lahkamagi sai uus toodud. Siduri ketas tuleb kah mingis tuleviks ära vahetada kuna ysna kulunud juba ja loksub nuudiosa juba ettenähtust rohkem. Aga kuna mul käed tagumikust välja ei kasva siis jätsin selle töö tulevikku.
*Esimene sillatala vahtus kuna vana oli avariist kõver ja ise sirutatud mis mulle ei sobind kuna tahtis sillakinnitused korda teha ja õige asukoha määramiseks peaks sillatal ikka sirge olema. Panin automaatkastiga sillatala tagsi ja keevitasin sinna manuaalkasti padja kinnituse.
*Esisilda sai palju uusi Lemförder pukse. Sillatalale, amordi tugilaagrid. Käikarisse uus õli
*Lisaks avastasin et sillatala kõver ka tagumine ja isegi üks tagumine ratas tundus silmajärgi ülevalt rohkem väljas olevat. Sai uus sillatala alla millest kahjuks pilte ei old meeles teha. Käsipidur ja rattalaagrid nüüd eeskujulikud ja ka puksid olid paremad. Sama ka absiga mis ennem ei toiminud.
*Katalüsaator mis oli tühjaks tehtud ja siis uuesti kinni keevitatud eelnevalt. Lõikasin välja ja läks torujupp vahele + lambda mutter.
*Vigane esim sillakinnitus sai korda tehtud mille tööst ka üks pilt.
Peale esisilla remonti on palju parem sõita ainult julmalt kisub paremale. Tuleks sillastendis käia. Vb foorumist saab keegi aidata? Ida-Virumaal, Rakvere kandis ?
-27c oli külma ja auto käivitus kuigi aku oli soojas. Samas sõita polnud kah külm. Klaasid püsisid ilusti puhtad ja jope sai seljast ära võtta sõiduajal.

http://images51.fotki.com/v1560/photos/5/1280235/11245368/31122012308-vi.jpg

http://images16.fotki.com/v369/photos/5/1280235/11245368/04012013311-vi.jpg

http://images15.fotki.com/v587/photos/5/1280235/11245368/04012013310-vi.jpg

http://images56.fotki.com/v124/photos/5/1280235/11245368/02012013309-vi.jpg

OTSIN TAGALUUKI! KEVADEL VÄRVIKS AUTO ÜLE


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.13 17:56 Tsiteeri


Ärge unustage milleks praegune hooaeg mõeldud on!
;)

http://images57.fotki.com/v496/photos/5/1280235/11245368/9_474773052586555_1584024892_n-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
motoroller
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.13 20:55 Tsiteeri


http://images16.fotki.com/v258/photos/5/1280235/11245368/DSC_0154-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]