tafka88
huviline
Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 05.09.12 09:01
|
|
|
audi a4 quattro 97 a automaat
Tere, mida arvate sellest masinast 2.8 142 kw. Kuidas vastu peab ja mis on selle nõrgad kohad?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 05.09.12 10:50
|
|
|
Loe see teema läbi: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33193
Seal on kõik ära öeldud juba. Isiklikust kogemusest sellise autoga (sõbral oli väga pikka aega) võin öelda, et mingit püssi sellest ära oota.
Kohaltminek ja kiiruse kogumine on jubedalt aeglane ikka. 110kw 2.6q oli kuni 80km/h-ni ees poole auto jagu, alles siis, kui hoog üleval oli, sai 2.8
eest minema. Janune on ta kah. Kui 2.8, siis mina võtaksin kindlasti manuaali, sest sellel on kütusekulule vastav minek kah taga. Pidamiskulud on nagu
ikka V6 mootoriga autol- mitte odav, aga mitte ka midagi üleliia kallist, kui vähegi hoiad autot.
EDIT @ prj: võrdlus oli jah toodud manuaal 2.6 vs automaat 2.8. Võiks ju eeldada, et 2.8 isegi automaadina on üle sellest 2.6-st (niivõrd ju
kiidetakse 2.8 ja maha tehakse 2.6), kuna väänet ja võimu rohkem (viimast lausa 32kw võrra rohkem), kuid midagi. Vanakooli automaatkast tapab kogu
selle võimsuse. Tõsi, möödasõite oli temaga lausa lust teha, sest nagu ma ütlesin, siis kui hoog juba üleval, astub ta päris muhedasti minna.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.09.12 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Loe see teema läbi: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33193
Seal on kõik ära öeldud juba. Isiklikust kogemusest sellise autoga (sõbral oli väga pikka aega) võin öelda, et mingit püssi sellest ära oota.
Kohaltminek ja kiiruse kogumine on jubedalt aeglane ikka. 110kw 2.6q oli kuni 80km/h-ni ees poole auto jagu, alles siis, kui hoog üleval oli, sai 2.8
eest minema. Janune on ta kah. Kui 2.8, siis mina võtaksin kindlasti manuaali, sest sellel on kütusekulule vastav minek kah taga. Pidamiskulud on nagu
ikka V6 mootoriga autol- mitte odav, aga mitte ka midagi üleliia kallist, kui vähegi hoiad autot. |
Et võrdlesid siis automaatkastiga masinat ja manuaalkastiga? Good job...
IMO pole seal minekul mitte midagi viga, kui mootor korras.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.09.12 11:14
|
|
|
Bensupaagi kiire tühjenemine on kõige nõrgem koht.
|
|
|
|
tafka88
huviline
Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 05.09.12 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Loe see teema läbi: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33193
Seal on kõik ära öeldud juba. Isiklikust kogemusest sellise autoga (sõbral oli väga pikka aega) võin öelda, et mingit püssi sellest ära oota.
Kohaltminek ja kiiruse kogumine on jubedalt aeglane ikka. 110kw 2.6q oli kuni 80km/h-ni ees poole auto jagu, alles siis, kui hoog üleval oli, sai 2.8
eest minema. Janune on ta kah. Kui 2.8, siis mina võtaksin kindlasti manuaali, sest sellel on kütusekulule vastav minek kah taga. Pidamiskulud on nagu
ikka V6 mootoriga autol- mitte odav, aga mitte ka midagi üleliia kallist, kui vähegi hoiad autot.
EDIT @ prj: võrdlus oli jah toodud manuaal 2.6 vs automaat 2.8. Võiks ju eeldada, et 2.8 isegi automaadina on üle sellest 2.6-st (niivõrd ju
kiidetakse 2.8 ja maha tehakse 2.6), kuna väänet ja võimu rohkem (viimast lausa 32kw võrra rohkem), kuid midagi. Vanakooli automaatkast tapab kogu
selle võimsuse. Tõsi, möödasõite oli temaga lausa lust teha, sest nagu ma ütlesin, siis kui hoog juba üleval, astub ta päris muhedasti minna.
|
Tänud
|
|
|
|