mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 04.09.12 17:48
|
|
|
Tahhomeeter jookseb ise põhja(audi 80 b3 1,8 mehhaaniline pritse)
Tere, niisiis tahhomeeter jookseb ise põhja. Teeb seda süüte sisse keerates ja lõpetab välja keerates. Nii palju oskan ütelda, et kellade ploki taga
probleemi ei näinud. Loogika ütleb, et tahhomeetri enda viga ei tohiks olla ning kusagil oleks justkui lühis. Juhtmestikus midagi kahtlast silma ei
hakanud. Kust võtab see vaene tahhomeeter oma signaali? Tänud ette vastuste eest. Autoks siis Audi 80 1.8 66kw mehhaaniline pritse ning aasta 1987.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.09.12 18:01
|
|
|
Loogiliselt vöttes, vötab andmed mootori pöördeid edastavast andurist.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 04.09.12 18:31
|
|
|
No süüte jaoks on halliandur, selle pistiku lahti võtmisel ei muutunud midagi. Tahaks kindlalt teada, kust informatsiooni võetakse. Osadel autodel
võetakse ju ka süütepooli pealt, aga sellel?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.09.12 19:08
|
|
|
Peaks olema eraldi pöörete andur, kuid vöin ka loomulikult eksida.
Asukohaks ehk hooratta vahetuslähedus.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 04.09.12 19:22
|
|
|
Selge, ma lähen vaatan kohe üle, kas seal leidub midagi...enne teema tegemist vaatasin,et kohe on näha kaks andurit aga üks on vast spidomeetrile ja
teine tagurpidi käigule. Mõlemad kahe juhtmega ja lahti ühendades ei muutunud midagi. Muidugi nad ei olnud ka hooratta juures. Siin muidugi on see
lahti ühendamine väga petlik sest juhtmestikus võib vabalt lühis olla.
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 04.09.12 19:24
|
|
|
Kas mitte tahhomeeter ei võta andmeid jagajast?
Võin ka eksida.
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 04.09.12 20:01
|
|
|
Eraldi pöörete andurit ei leidnud. Sellel mootoril ei tohiks olla nukkvõlli ja väntvõlli asendiandureid, ainult halliandur jagajas. Ega kellelgi ei
juhtu elektriskeemi olema? Ise küll suurem asi skeemide lugeja ei ole aga midagi mõtleks selle abil välja küll. Ei oska vene keelt, muidu oleks ise
netist skeemi kätte saanud.
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 05.09.12 15:06
|
|
|
Täna käisin korra elektriku juures nõu küsimas, tema soovitas kelladeploki jooted üle vaadata. Vaatasin need üle ja seal midagi ei näinud. Proovin
õhtul võtta sigari kelladeplokist tahhomeetri sinna ümber tõsta, loodan, et on samasugune.
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 06.09.12 17:01
|
|
|
Niih, nüüd siis tahhomeetri häda põhjus teada. Sigari tahhomeeter on teisest maailmast, seda ei saanud eile proovida aga täna võtsin teise b3`me pealt
kelladeploki. Kokkuvõttes siis ongi tahhomeetri enda viga, teise kelladeplokiga töötas kõik. Ja ma sain siin targemate käest teada, et signaal peaks
tulema süütepoolilt. Ehk on kellelgi kunagi kasu sellest lahendusest.
|
|
|