Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 1.8T - sl1990 (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 9325)
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 06.01.13 01:42 Tsiteeri


See pole tingitud aastavahetusest ega tarvitatud alkoholi kogusest ... on olnud võimalus mõlemaga sõita mõlemaga. V40 on s*tem kui A4 ... ma ei leia Volvol ühtegi plussi, mis eelistaks teda Audi ees. Võib-olla on mul tõesti "neli rõngast" otsa ette tatoveeritud, aga ma ei leia küll midagi, miks on Volvo parem .... Pigem leian et lugu on vastupidine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
unduC4
huviline



Registreerunud 15.08.12
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4

postitati 06.01.13 02:04 Tsiteeri


Võibolla S40 on tõesti veidi kehvem, aga endal näiteks kodus kõrvuti S60 ja Audi 100, ei ütleks et volvo sitem oleks antud mudelitel on muidugi ka vanusevahe, parem olek võrrelda muidugi sama aastakäigu A6-ga millega samuti sõidukogemus olemas ja võin öelda, et 2,4 liitrine 103 kw bensiinimootor manuaalkastiga, lisaks ohtralt lisavarustust ja poolnahksisu ei pane üldse kurtma selle volvo kohta, vedrustus võiks pehmem olla võibolla veidi, aga ka paljudel audidel on vedrustus jäik. Turvalisus (8 turvapatja 2001 aasta autos) on ka muidugi pluss. A6 sõitis muidugi veidi pehmemalt ja liikus tänu V6-le veidi paremini edasi kuid samas neelab kütust ka rohkem. Aga head autod on mõlemad.

Auto on auto ja igal oma maitse. :) Eelnevalt vaid minu arvamus mis eurosentigi väärt pole :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 06.01.13 02:58 Tsiteeri


Ütleme nii et olen erinevate Audi konkrentidega sõitnud : BMW E36, Volvo S40/V40, Mercedes C-class, VW Golf/ Vento, Seat Toledo, Mitsbishi Lancer/Carisma, Honda Civic, Toyota Corolla ja mis iganes veel (arvestan samasse vanusesse jäävaid autosid .. Mul endal on peres peale Audi veel W203 Mercedes aastast 2004. ja see ei ületa ka kuidagi Audit, nii kere ega ka sõidumugavuse poolest. ), minu jaoks ei ületa üksi neist Audi sõidumõnu ... võibolla olengi ülestõusnud Audivend, aga samasvanuses autod ei saa lihtsalt kuidagi vastu Audile .... seda ei sõidumugavuses ega ka mitte turvalisuses ... Vabandan südames kui kellelegi hingehaavu põhjustasin, aga see on minu kogemus ja arvamus erinevatest autodest. A4 on ja jääb keskklassiautoks, seda ei muuda miski .... A4 ja S60 on erinev klass... võrdle A6 C5ga ja vahe on jällegi sees .... Ärgem risustagem teisemehe teemat siinkohal !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 06.01.13 09:11 Tsiteeri


Kui täpsem olla, siis Volvo S40 on põhimõtteliselt Renault, see peaks juba kõik ütlema :P Kõrgema klassi Volvo on aga hoopis teine auto, S40/V40 pole mõtet absoluutselt võrrelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 19.02.13 13:53 Tsiteeri


Vahepeal siis üht-teist juhtunud. Alustaks kõigepealt sellest, et LS on 239 100 kopikatega km. Viimasest hooldusest on möödas 2-3000 km. Auto pidas end kuni sõbrapäevani eeskujulikult üleval ning selleks tarbeks sai ka ostetud:

> orig. uus boschi lambda andur
> õhufilter
> salongifilter.

Kuid nagu sellest vähe oleks, arvas auto teisiti. Mootorisse tekkis 1-2 sekundipikkune imelik hääl külmkäivitusel. Sai asja uuritud ning pöördeid andes oli niisamuti kosta mingit imelikku väikest laginat. :o

Auto seisab juba möödunud nädala reedest Teemo juures. Tuvastatud sai järgmine - mootori õlirõhk 2000 pöörde peal oli 2,2 bari -> normaalne. Tühikäigul vajub aga õlirõhk alla igasuguse normi. Seega käivitusel kostuv 1-2 sekundiline heli on tekitatud ketipingutist, kuid see, kas see on läbi või mitte, seda veel ei tea. Õlituli põlema ei ole läinud.

Kohe kindlasti tuleks hetkel prognoosides ära vahetada saaled. Ebaõnne jätkudes aga tuleks vahetada lisaks saaltele veel väntvõll ja/või ketipinguti, tulenevalt sellest, kas need madaladast õlirõhust tingituna on kahjustada saanud või mitte. Kuna saalte vahetamiseks tuleks mootor maha tõsta, siis oleks ka korraga mõistlik ära vahetada juba õlipump, puhastada karteripõhi ning uus karteritihend + nipet näpet veel.

Ühesõnaga saaga jätkub, kuid ei tea, mis suunas. Õhtul peaks Teemolt saama ka täpseid suuniseid, mis, kuidas, kui palju & mis maksab. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 19.02.13 14:09 Tsiteeri


See õlirõhu probleem 1,8T -tel on nagu tüüpviga. Enda omal ühtegi laginat ega kolinat sisse ei tulnud, kuid nii kui mootor soe ja ummikus seisin, kisas armatuuris õli tuli. Õli pump ja saaled läksid vahetusse ning probleem lahenes :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 22.02.13 14:50 Tsiteeri


Rõõm kuulda, et nõnda kergelt pääsesid.

Minu autol on mootor juba mitmendat päeva maas ning tulemus on selline, mida poleks ealeski uskunud:
saaled on ringi käinud, üks keps on puruks ning väntvõll on kasutamiskõlbmatu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 10.03.13 17:56 Tsiteeri


Uuendaks vähe autoteemat jälle. Auto sõidab taas pärast 3 nädalat ja kätte sain reedel (LS: 239222 km).

Vahepeal siis oli teine selline:

http://www.upload.ee/image/3136868/DSC00985.JPG

Vana (originaal) mootor sai võetud täiesti lahti ning alumine pool oli kasutamiskõlbmatu:

http://www.upload.ee/image/3136869/DSC00986.JPG

http://www.upload.ee/image/3136891/DSC00993.JPG

http://www.upload.ee/image/3136892/klapijaljed.jpg

Uus mootoriplokk, mis seest puhtam kui minu vana ning pärit UK auto pealt:

http://www.upload.ee/image/3136895/Foto0028.jpg


Uuele mootorile läksid vana küljest mõned pudinad (turbo, rihmad, rihmarattad, veepump, puhastatud karteripõhi jpm).

Lisaks sai vahetatud hulk uusi pudinaid:

> siduri survelaager
> kepsusaaled
> karteripõhjatihend
> õlipump
> õlifilter
> õli Mobil 5W-40
> Tagakaas + simmer
> Hoorattapolt
> Esikaane tihend
> Otsaratta polt
> Rihmaseibi polt
> Ketipinguti
> Ketipingutitihendid
> Klapikaanetihendid
> Väntvõlli simmer
> Nukkvõllisimmer
> Turbo õlitoru
> Õlirõhuandur
> Karterituulutuskolmik
> Hermeetik
> Turbo õlitihend
> Turbo õlitihend
> Jahutusvedelik
> Tihend filtrijalg
> Karterituulutuse tihend
> Õhufilter
> Salongifilter
> Lambda-andur Bosch

Kiirete arvutuste kohaselt on koos viimase suuremahulise & aeganõudva tööga kulunud poole aasta jooksul (al. aug 2012) sellesse autosse ~ 1500€.

Täna ajalooline päev, mil sai tehtud autoga esimene pikem ring pärast kap. remonti ning esimene emotsioon on väga hea - mootori hääl on ilus & puhas ning edasi astub nii nagu peab, s.t igati tips-tops.

Tänud Teemole (hooldus- & remonttööd) & Jevgenile EcoGroup OÜ-st (uus mootoriplokk) & Tanelile HL Autoosadest (lambda-andur).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 13.04.13 17:14 Tsiteeri


Üle pika aja jälle taas miskit kirjutada. Viimasest suuremahulisest hooldusest on õnneks kõik siiamaani timm-tomm olnud (ptüi-ptüi-ptüi üle vasaku õla).

Vahepeal vajas vahetamist vaid parema poole veovõlli otsakumm, kulu kokku ca 40€.
Lähitulevikus tuleks veel ära teha tagasilla suurte pukside vahetus & kundepoolse airbagi avariiandur vaja vahetada, kuna punane tuluke armatuuris särab juba kolmandat kuud.

Autogauge rõhukell ootab ka paigaldust, kuid pole veel suutnud välja mõelda, kuidas ta salongi paigutada nõnda, et jäädavalt hea saaks.

Eile sai toodud omale peagi saabuva suve tarbeks vajaminevad jalavarjud kah:



Säherdusi siis 4 tükki. On teised hetkel müügis kah, aga kui keegi ei soovi, jätan omale ja proovin alla. Kardan ainult, et kas Tallinnas 225/45 R17 rehviga ebamugav liigelda pole?

Küsimus kah -> peal on 225/50 R17 rehvid, aga kas /50 jääb B5 jaoks kõrgeks? On keegi proovinud? Internetist lugenud igasugused arvamusi, väljamaa omadest ainult saanud lugeda, et ei sobi, kuna diameeter minna liiati suureks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 13.04.13 18:03 Tsiteeri


50 rehvikõrgust on B5 jaoks tõesti liiga palju, 225/45 R17 on õige mõõt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audimees80
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9-81kw diisel avant 4WD

postitati 14.04.13 05:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sl1990
Üle pika aja jälle taas miskit kirjutada. Viimasest suuremahulisest hooldusest on õnneks kõik siiamaani timm-tomm olnud (ptüi-ptüi-ptüi üle vasaku õla).

Vahepeal vajas vahetamist vaid parema poole veovõlli otsakumm, kulu kokku ca 40€.
Lähitulevikus tuleks veel ära teha tagasilla suurte pukside vahetus & kundepoolse airbagi avariiandur vaja vahetada, kuna punane tuluke armatuuris särab juba kolmandat kuud.

Autogauge rõhukell ootab ka paigaldust, kuid pole veel suutnud välja mõelda, kuidas ta salongi paigutada nõnda, et jäädavalt hea saaks.

Eile sai toodud omale peagi saabuva suve tarbeks vajaminevad jalavarjud kah:

http://www.upload.ee/image/3229710/Audi_velg_pilt.JPG

Säherdusi siis 4 tükki. On teised hetkel müügis kah, aga kui keegi ei soovi, jätan omale ja proovin alla. Kardan ainult, et kas Tallinnas 225/45 R17 rehviga ebamugav liigelda pole?

Küsimus kah -> peal on 225/50 R17 rehvid, aga kas /50 jääb B5 jaoks kõrgeks? On keegi proovinud? Internetist lugenud igasugused arvamusi, väljamaa omadest ainult saanud lugeda, et ei sobi, kuna diameeter minna liiati suureks.


B5 on norm rehvi mõõt 225/45 17" see 225/50 17"jääb kõrgeks.
Ise kasutan 225/45 17" mõõdus rehve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 14.04.13 07:44 Tsiteeri


Mul b5 235/45 18", ja pole ka viga sõita. Täitsa asjalik teema, kas mootoril ja mootoril vahe ka sees?


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 14.04.13 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
Mul b5 235/45 18", ja pole ka viga sõita. Täitsa asjalik teema, kas mootoril ja mootoril vahe ka sees?


Ikka on vahe sees - käib teine puhtamalt kui enne. Aga suurem vahe on enese kindlustundes, kuna nüüd tean, et mootoris on olulised sõlmpunktid üle käidud. :)

Eks see kõik hellaks tegi ja vahepeal olin juba püssi põõsasse viskamas ning mõtlesin ameeriklase peale üle kolimist, kuid näiteks eile öösel sai Rakveres käidud ja maanteed on väga OK sõita. Mugav ja küllaltki ökonoomne. Linnas kipub ainult keskmine kulu kõrgeks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 14.04.13 20:04 Tsiteeri


Sai täna vähekene auto kallal nokitsetud.

Kõige pealt sai käepäraste vahenditega ära remonditud käetugi, mille hinged juba eos katki olid:

http://www.upload.ee/image/3233412/DSCN3775.JPG

Kuna kõiki samasuguseid kruve polnd käepärast võtta, siis tuleb millalgi täna alustatud lõpetada ja viimistleda, et hea saaks. Aga vähemalt ei kuku nina taevasse pannes kaan ära & toimib. :)

Seejärel sai proovitud alla uusi R17 vallareid. Sai proovitud ainult 2 R17 velge koos 225/50 rehviga & teisele poole jäi 195/65 R15 alla. Sestap ilmselt tõstis pildistatud poole pealt autot vähe kõrgemale. Sõber ütles, et parem kui varem, aga ei rusikas silma auku effekti. Ise ei teagi nüüd, mis teha:

Ja muidu on ta selline:

http://www.upload.ee/image/3233413/DSCN3784.jpg
http://www.upload.ee/image/3233414/DSCN3780.JPG
http://www.upload.ee/image/3233371/Untitled.jpg

Lisaks sai veel Harry_R'i endisel A4-l lisatuled eest võetud ja autot vähe inimlikumaks tehtud. Sai parem kui varem! :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 16.04.13 10:00 Tsiteeri


See auto aga ei lõpeta mu närvidel tammumist ja nüüd ühti on süvenenud rooli koha peal nõkutades kolks. Õli välja ei aja, aga kohapeal nõkutades gramm ühele või teisele poole kolksub ja kõlab kui tühi tengelpung ja uus roolilatt?

Kogu eelnev ajas mind marru & mõtlesin, et puhastan kundepoolse avariianduri pistiku ära.
Pistik asub ise siin (kere küljes kundepoolse istme all):
http://www.upload.ee/image/3237276/IMG_0459.JPG

Lähemalt näeb välja selline:
http://www.upload.ee/image/3237278/IMG_0460.JPG

Probleemne pistikuühendus koht:
http://www.upload.ee/image/3237279/IMG_0462.JPG

Tõin tuppa, hakkasin klemme puhastama ja siis mõtlesin, et vaatan juba korraga, mis karul kõhus on. Well... :

http://www.upload.ee/image/3237286/IMG_0468.JPG

http://www.upload.ee/image/3237285/IMG_0467.JPG

http://www.upload.ee/image/3237287/IMG_0472.JPG

Ühesõnaga vist siiski ei puhasta. :mad: :mad:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 25.04.13 19:56 Tsiteeri


Vahepeal sai muretsetud Dellu käest mädanenud anduri asemel uus andur.

Täna tõin Audile uued jalavarjud. Ehk seekord läks õnneks. Enne ostu kõhklesin ja käisin vaatamas C6 originaale, aga kaalukauss osutus ikka nende kasuks.

Kokkuvõttes, kui auto kõrval proovisin, siis vaatasin et peaks väga hea saama. Sobivad kui rusikas silmaauku:

http://www.upload.ee/image/3264233/IMG_0492dfgfhhfdsa.jpg

Tegemist siis vististi Arteci toodanguga, mis mõeldud MB-le. 17''x8'' ET35 . Nüüd veel vaja leida peale sõidetavad suverehvid.

Olid küll vähe teistsugused MB originaalid mõttes, aga siin kohal mängis rolli tühi tengelpung. Küll tulevikus jõuab. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 02.06.13 06:41 Tsiteeri


Uue vallariga ei olnudki ühtegi arvestatavat pilti sestap sai mõned ülesvõtted autost tehtud:

http://farm9.staticflickr.com/8117/8920330015_821d9936cd_z.jpg

http://farm3.staticflickr.com/2820/8920325291_3dbdf436a6_z.jpg

http://farm6.staticflickr.com/5346/8920342063_60476bdf13_z.jpg

http://farm8.staticflickr.com/7425/8920963036_ba2ccb8f43_z.jpg

http://farm4.staticflickr.com/3800/8920350673_7a9011148c_z.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8539/8920360731_d877b1d30e_z.jpg

http://farm3.staticflickr.com/2805/8920369977_36e6ed024e_z.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8419/8920355353_af293cab60.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8393/8920949842_9f4e0d281a.jpg

Vallaritele läksid peale 225/45 R17 Pirelli P7-d. Esmaspäevast läheb auto jälle Teemo juurde puhkusele. Vahetab roolilati uue vastu välja ja siis vb müüki. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 02.06.13 09:57 Tsiteeri


Roolilatt jälle läbi, teema alguses ju mainisid, et värskelt vahetatud? Millest järeldus, et latt õhtal, lekib või kobiseb? Mis hinnaga uus tuleb, Teemo pakub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 02.06.13 11:51 Tsiteeri


Tea jah, mis selle latiga on. Arvan, et kui eelmine omanik üldse roolilatti puutus (dokumenteeritud arvet ju mul ei ole), siis ilmselt lasi taastada.

Õli hoiab ilusti sees, pump ka toimib, aga koha peal rooli nõkutades kolksub või kui rool põhja keerata ja järsult lahti lasta, siis viskab tagasi, aga kolksuga. See kolks on tegelikult sees olnud ostest saadik, aga arvasin, et ehk sisemised rooliotsad. Eks Teemo vaatab, siis näeb, kas latt või rooliotsad, aga arvan, et siiski latt..

Uus tuleb kõige juurdekuuluva ja -minevaga maksma ca 400€.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 01.07.13 19:16 Tsiteeri


Teema lukku! Edu uuele omanikule!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 01.07.13 19:18 Tsiteeri


Palun muuda pealkiri tagasi selliseks nagu alguses oli, peale muudatust läheb teema huviliste endiste autode alla.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 01.07.13 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Palun muuda pealkiri tagasi selliseks nagu alguses oli, peale muudatust läheb teema huviliste endiste autode alla.


Muudetud ja liigutatud huviliste endiste autode alla.
EDIT: ka ainult pealkirja muutmine liigitub selle teema alla: Näide, mida ei tohiks oma teemaga teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 53.1% - SQL: 46.9%]