Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 2.5TDI pumba eemaldamine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1749)
raidoraido
Bännitud



Registreerunud 26.08.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.12 11:45 Tsiteeri
A4 2.5TDI pumba eemaldamine



Tere foorumlased, küsimus siis selline, et kas oleks targemaid mehi kel oleks kogemusi kõrgsurvepumba mahakakkumisega . Autoks on A4 2.5 TDI 110kW 1999a. avant. Olen kuulnud, et kuskilt peab mingisugused märgid paika panema, et pärast samasse hambasse tagasi saaks vms. Et oleksin väga tänulik kui keegi jagaks näpunäiteid kuidas töö välja peaks nägema.

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.08.12 20:27 Tsiteeri


Tehasejuhendi kohaselt arvatavasti peab vända ja pumbaratta fikseerima, praktikas seda teha vaja ei ole, piisab kui märkida pumba, nukaratta asend.
Pumbarihma pinguti õigeks pingutamiseks on vaja natuke loomingulist lähenemist, seal on natuke kitsas, samaaegselt peab kasutama kuuskantvõtit ja padrunit.
Tegelikult on sellel masinal pumba mahavõtmine ülimalt lihtne ja mugav, ilmselt tehaseinsenerid on arvestatud sellega, et iga hoolduse käigus tuleb ka pumpa vahetada.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raidoraido
Bännitud



Registreerunud 26.08.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.12 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tehasejuhendi kohaselt arvatavasti peab vända ja pumbaratta fikseerima, praktikas seda teha vaja ei ole, piisab kui märkida pumba, nukaratta asend.
Pumbarihma pinguti õigeks pingutamiseks on vaja natuke loomingulist lähenemist, seal on natuke kitsas, samaaegselt peab kasutama kuuskantvõtit ja padrunit.
Tegelikult on sellel masinal pumba mahavõtmine ülimalt lihtne ja mugav, ilmselt tehaseinsenerid on arvestatud sellega, et iga hoolduse käigus tuleb ka pumpa vahetada.:D



Sain siin vahepeal natukese targemaks, et päris tervet pumpa vast maha kakkuma ei peagi, kuna diagnost näitab pumba aju viga. Aga siis sellest kaane maha kakkumisest veel, et seal kui need poldid lahti võtta siis mingi lintkaabel seal, et kuidas selle lahti saaks üldse, pole veel nii lähemalt seda seal uurind. Ja siis need solenoidi juhtmed tuleks ka vist läbi lõigata ja pärast uuesti kokku joota ?

Ette tänades .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 27.08.12 15:54 Tsiteeri


Lihtsam on pump maha võtta ja lauapeal seda lahata. 2 juhet jookseb veel pumba alla ajust.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoraido
Bännitud



Registreerunud 26.08.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.12 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Lihtsam on pump maha võtta ja lauapeal seda lahata. 2 juhet jookseb veel pumba alla ajust.



Kui ainult kaan pe*ses on siis ju pole mõtet tervet pumpa maha kakkuda ? Lihtsam kaan ringi pista ainult, aga ma siin nuputan kuidas see lintkaabel sealt lahti võiks käia ? Või siis ongi selle lahti saamiseks lihtsam pump maha võtta ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.08.12 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raidoraido
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Lihtsam on pump maha võtta ja lauapeal seda lahata. 2 juhet jookseb veel pumba alla ajust.



Kui ainult kaan pe*ses on siis ju pole mõtet tervet pumpa maha kakkuda ? Lihtsam kaan ringi pista ainult, aga ma siin nuputan kuidas see lintkaabel sealt lahti võiks käia ? Või siis ongi selle lahti saamiseks lihtsam pump maha võtta ?


Lintkaabli otsas on pöörete andur, kahe kruviga on kinni. Selle eraldamine küll probleem ei ole, nagu juba üteldud ei saa pumpa eemaldamata muid ajuga ühtset vereringet omavaid pudinaid lahti. Muidugi saab juhtmed läbi lõigata ja taas kokku panna, kuid arvestades kui lihtsalt pump maha käib siis ntx isegi mina :D ei viitsiks sellist prnograafiat tegema hakata.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raidoraido
Bännitud



Registreerunud 26.08.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.12 18:11 Tsiteeri


Ei hakka üldse ise maha kakkumagi, helistasin oisu diislisse ja seal võetakse töö ette ja öeldi tuleks auto sinna vedada, et ehk isegi saab auto peal tööd teostada .
Aga suured tänud nõuandjatele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.5% - SQL: 64.5%]