Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi tuled (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1646)
Ainar
huviline



Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 16:54 Tsiteeri
Audi tuled



Terv

Autoks Audi 100 93a 98kw 2,3
Kuna vanad tuled omadega otsas siis ostsin netist uued tuled Alvadi.ee lehelt andmete järgi.
Tuled tulid kenasti kohale ka aga nüüd lähemal uurimisel nägin, et vanadel tuledel küljes on veel 1 pistik mida uutel tuledel pole. Küsikski nüüd, et mis pistik too on ja kas vajalik. Või on ikkagi tellitud tuled valed?
Seda küsiks ka, et kas tuleb palju lammutada, et alumiste tulede kinnitused lahti saada ja uutel kinni. Esmapilgul paistis, et nendele ligi päris hästi ei pääse. Õpetussõnu vms.
Tegin pildid ka, et asi selgem oleks
Uuel tulel tehtud punasega ring üle kus peaks olema pistik.
http://www.upload.ee/image/2617428/DSC_0003.JPG

Vanal tulel tehtud punasega ring ümber neljakandilisel pistikul mis uuel tulel puudub
http://www.upload.ee/image/2617441/DSC_0004.JPG

Seda märkasin ka, et vanal tulel läheb sinna üles ümmargusse pistikusse 3 juhet aga uuel tulel on 4 otsa. Vanal tulel see neljakandiline pistik on 4 juhtmega. Kas siin on nüüd nii, et tuleb juhtmed ringi tõsta? Mõtlen, et neljakandilise pistiku juhtmed tuleb uuele tulele ümmarguse sisse panna? Suunatuli on ju eraldi ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.08.12 17:01 Tsiteeri


Kas klaasid on ühesugused?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 17:02 Tsiteeri


Tulederegulli pistik on see, arvatavasti pead mootori vanalt tulelt ise uuele panema.
Sellel pildil paremal all nurgas olev jurakas.
Ahjaa, minu pildil on udutulega C4 luuptule tagakülg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ainar
huviline



Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tulederegulli pistik on see, arvatavasti pead mootori vanalt tulelt ise uuele panema.
Sellel pildil paremal all nurgas olev jurakas.
Ahjaa, minu pildil on udutulega C4 luuptule tagakülg.


Aga mis junn see uuel tulel seal all on, asetseb ka punases ringis sees. Igaljuhul see keerab üks pool ringi ja siis on nagu lahti aga küljest ära ei tule, natuke tõmmata siis paistab mingi metall varras vms taga olevat ja käega tunnetades nagu mingi tugev vedru hoiaks kinni, või jääb siis kuskile ääre taha? Kas sinna auku peaks käima siis see tulede reguleerimise mootor?
Muidu nagu ikka samad mis mul praegu ees. Ainuke erinevus nüüd see pistiku teema.
Netis muidu tulel juures kirjas: Reguleeritavus - mehaaniline ja elektriline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 22.08.12 17:58 Tsiteeri


Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor.


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ainar
huviline



Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priitpoiss
Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor.


No seda ma saan aru, et kinnitub reflektori külge ja kui see pool pööret ära teha siis on jublakas lahti ja liigutab reflektorit küll kui liigutada seda edasi tagasi, ehk üritades välja nagu tõmmata. Muudab reflektori kallet mida ta nagu tegema peakski ju ?
Hetkel ei saa ma aru kuidas käib külge reguleerimise mootor või kuidas ta tule külge kinnitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.08.12 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ainar
Tsitaat:
Algselt postitas: priitpoiss
Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor.


No seda ma saan aru, et kinnitub reflektori külge ja kui see pool pööret ära teha siis on jublakas lahti ja liigutab reflektorit küll kui liigutada seda edasi tagasi, ehk üritades välja nagu tõmmata. Muudab reflektori kallet mida ta nagu tegema peakski ju ?
Hetkel ei saa ma aru kuidas käib külge reguleerimise mootor või kuidas ta tule külge kinnitub.

Samamoodi nagu se kate uuel tulel paned ligi ja keerad natuke. Reflektori küljest tõmbad varda lihtsalt lahti. Nats üljepelae tuli vist lükata. Keera tulel se suur kork ära siis kohe näed seda varrast sel sees. Pole miskit ulmet sel ju. Samas võid ju jätta korgiga palju sa neid tulesid ikka reguleerid eriti kui konksu autole ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 18:53 Tsiteeri


Siit teemast saad abi: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=21709


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ainar
huviline



Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Ainar
Tsitaat:
Algselt postitas: priitpoiss
Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor.


No seda ma saan aru, et kinnitub reflektori külge ja kui see pool pööret ära teha siis on jublakas lahti ja liigutab reflektorit küll kui liigutada seda edasi tagasi, ehk üritades välja nagu tõmmata. Muudab reflektori kallet mida ta nagu tegema peakski ju ?
Hetkel ei saa ma aru kuidas käib külge reguleerimise mootor või kuidas ta tule külge kinnitub.

Samamoodi nagu se kate uuel tulel paned ligi ja keerad natuke. Reflektori küljest tõmbad varda lihtsalt lahti. Nats üljepelae tuli vist lükata. Keera tulel se suur kork ära siis kohe näed seda varrast sel sees. Pole miskit ulmet sel ju. Samas võid ju jätta korgiga palju sa neid tulesid ikka reguleerid eriti kui konksu autole ei ole.


Kust sa seda võtad, et konksu ei ole? Mul konks täitsa olemas autol ja vedamist on tihti. Keeran suure korgi eest ära ja näen varrast ja kõike seda kuidas ta seal liigub aga küljest ta ära ei tule, mingi plastmass junn on otsas mis kinnitub omakorda 2 kruviga reflektori külge. Julge nagu eriti kangutada ka, pärast tuli puruks.
Mul mõistus ikka nii otsas juba :S
Endiselt ei saa ma aru kuidas käib reguleerimise mootor külge. Tahaks ikka, et asjad kõik jõnksus oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ainar
Keeran suure korgi eest ära ja näen varrast ja kõike seda kuidas ta seal liigub aga küljest ta ära ei tule, mingi plastmass junn on otsas mis kinnitub omakorda 2 kruviga reflektori külge. Julge nagu eriti kangutada ka, pärast tuli puruks.
Mul mõistus ikka nii otsas juba :S
Endiselt ei saa ma aru kuidas käib reguleerimise mootor külge. Tahaks ikka, et asjad kõik jõnksus oleks.


Tsitaat:

Hilisema võimemise vältimiseks oleks tark pistikupesad kohe lahti keerata, ilma tuleklaasita võib eespool miskit viga saada. Vaja läheb selleks näpitsaid või torutange, siin siis need 2 pistikut näha vasakul üleval:

http://foorum.tarmotomson.net/tuli/image_t_002.jpg

Siis eemaldame tuleklaasi, need 8 klambrit, mida ka Kaaku juba kirjeldas, tuleklaas eest ja siis vähe ettevaatlikumalt ka see läikiv raam, see on kinni 3st kohast, kaugtule pealt ja alt, kolmas kinnitus välimises küljes, ära tuleb tõmmates:

http://foorum.tarmotomson.net/tuli/image_t_004.jpg

Nüüd läheb nipitamiseks, kolmes nurgas (välimistes nurkades ja sisemises ülemises) on sellised kinnitused tule reguleerimiseks, need tuleb ettevaatlikult lahti lasta, noa või kruvikeerajaga, peaasi et seda naga ära ei murra, tuleb suht lihtsalt, alustada soovitaks sealt kaugtule juures olevast kinnitusest, kuna seal on kõige vähem ruumi.

http://foorum.tarmotomson.net/tuli/image_t_009.jpg


Juba lingitud teemast, see sinu ümmarguse jublaka otsas peaks olema selline jupp, nagu näha viimasel pildil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ainar
huviline



Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: Ainar
Keeran suure korgi eest ära ja näen varrast ja kõike seda kuidas ta seal liigub aga küljest ta ära ei tule, mingi plastmass junn on otsas mis kinnitub omakorda 2 kruviga reflektori külge. Julge nagu eriti kangutada ka, pärast tuli puruks.
Mul mõistus ikka nii otsas juba :S
Endiselt ei saa ma aru kuidas käib reguleerimise mootor külge. Tahaks ikka, et asjad kõik jõnksus oleks.


Tsitaat:

Hilisema võimemise vältimiseks oleks tark pistikupesad kohe lahti keerata, ilma tuleklaasita võib eespool miskit viga saada. Vaja läheb selleks näpitsaid või torutange, siin siis need 2 pistikut näha vasakul üleval:

http://foorum.tarmotomson.net/tuli/image_t_002.jpg

Siis eemaldame tuleklaasi, need 8 klambrit, mida ka Kaaku juba kirjeldas, tuleklaas eest ja siis vähe ettevaatlikumalt ka see läikiv raam, see on kinni 3st kohast, kaugtule pealt ja alt, kolmas kinnitus välimises küljes, ära tuleb tõmmates:

http://foorum.tarmotomson.net/tuli/image_t_004.jpg

Nüüd läheb nipitamiseks, kolmes nurgas (välimistes nurkades ja sisemises ülemises) on sellised kinnitused tule reguleerimiseks, need tuleb ettevaatlikult lahti lasta, noa või kruvikeerajaga, peaasi et seda naga ära ei murra, tuleb suht lihtsalt, alustada soovitaks sealt kaugtule juures olevast kinnitusest, kuna seal on kõige vähem ruumi.

http://foorum.tarmotomson.net/tuli/image_t_009.jpg


Juba lingitud teemast, see sinu ümmarguse jublaka otsas peaks olema selline jupp, nagu näha viimasel pildil.


Saan ma nüüd õieti aru, et pean vana tule lahti katkuma nii, siis keeran regulli mootori reflektori küljest lahti. Siis võtan uue tule samamoodi pulkadeks ja keeran vana tule küljest võetud mootori uue tule külge. Siis lapin tule uuesti kokku, keeran külge juhtmed taha ja asi tehtud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 22.08.12 19:45 Tsiteeri


Kui tulede reguleerimise mootori lahtisesse asendisse keerad, siis tuleb see munakas ühele poole väänates lahti. Munaka üks külg on lahtine (kui august uurid siis näed) Ma olen neid reguleerimismootoreid varsti juba sada korda nii lahti saanud ilma tuld lammutamata.

Edit: Osad tulevad ka tõmmates (reflektori küljes oleval plastikkausil on sooned sees, et laiali venida annaks)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.12 20:17 Tsiteeri


Ka nii saab jah, kui munakas samasuur on. Mul on riiulis kahes suuruses otstega mootoreid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ainar
huviline



Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.12 18:46 Tsiteeri


Terv

Tuled vahetatud ja on ikka selge pilt küll nüüd silme ees.
Regulli mootori sain lahti nii nagu Raika õpetas. Munad olid ühesugused ja kõik sujus kenasti.
Tänud kõigile, kel närv üle ei visanud, arusaamine võttis vähe aega :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]