Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a4 3,0 2006-2007 quattro vs 2,0 jne (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1705)
bulag
huviline



Registreerunud 31.01.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.12 11:13 Tsiteeri
audi a4 3,0 2006-2007 quattro vs 2,0 jne



Tere!
Soov endale soetada audi a4 avant.Olen mõelnud 2006-2007aastat s-line automaat.ALguses oli plaan osta lahjema mootoriga diisel nagu 2,0 vms.Kuid neil on peal multitronik kast,mis väidetavalt on kehva ja kui läheb katki siis parandada põhimõtteliselt ei saa ja on 4,5kilo eurine laks,seega soovitati 3,0 tiptronic quattrot.Oskate äkki anda nõu milliseid isendeid eelistada ja kas ANtud väide on reaalsus:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.08.12 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bulag
Tere!
Soov endale soetada audi a4 avant.Olen mõelnud 2006-2007aastat s-line automaat.ALguses oli plaan osta lahjema mootoriga diisel nagu 2,0 vms.Kuid neil on peal multitronik kast,mis väidetavalt on kehva ja kui läheb katki siis parandada põhimõtteliselt ei saa ja on 4,5kilo eurine laks,seega soovitati 3,0 tiptronic quattrot.Oskate äkki anda nõu milliseid isendeid eelistada ja kas ANtud väide on reaalsus:)



Multitronicut saab remontida küll, aga see on korraliku kirvehinnaga. Iseenesest, kui see kast töötab, on tegemist väga hea kastiga. Paraku sai seda vaid esiveolistele mudelitele, niiet quattro peal ei ole vaja karta multitronicut. Seal automaat kindlalt tiptronic. Mis väide on reaalsus? Et multitronic on kehv? Kindlasti on ta kehvem, kui tiptronic, just töökindluselt. Samas korras multitronic on väga sujuv ja mugav kast. Ei ole kindel, aga kas 2006-2007a autodel on ka veel nõrk kast? Seda võiks keegi targem siin kinnitada/ümber lükata. Aga mida eelistada? Kindlasti võimalusel 3.0 TDI quattro ja manuaal. Küsi kasutaja corbe käest, miks seda eelistada. Manuaal on puhtalt minu eelistus.
Ka 2.0TDI 125kw quattro on väga mõnus. Ükskõik, kas automaat või manuaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 21.08.12 12:24 Tsiteeri


Kas multitronicu remont on kallim, kui tiptronicul? Neid kaste remonditakse juba mingi 6-7a kindlasti. Kas kellelgi on statistikat, et multi näiteks b7 peal on vähem töökindel, kui tip või pärineb kogu arvamus sellest 2000 alguses toodetute põhjal? Mingil põhjusel muidugi multit enam B9 kerele ei panda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.08.12 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas multitronicu remont on kallim, kui tiptronicul? Neid kaste remonditakse juba mingi 6-7a kindlasti. Kas kellelgi on statistikat, et multi näiteks b7 peal on vähem töökindel, kui tip või pärineb kogu arvamus sellest 2000 alguses toodetute põhjal? Mingil põhjusel muidugi multit enam B9 kerele ei panda.



Eks see töökindluse teema olegi see põhjus, miks neid B9 peale enam ei panda. Statistikat saaks ehk juks11 teha, tal kindlasti mingi ülevaade nende kastide töökindlusest olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.12 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas multitronicu remont on kallim, kui tiptronicul? Neid kaste remonditakse juba mingi 6-7a kindlasti. Kas kellelgi on statistikat, et multi näiteks b7 peal on vähem töökindel, kui tip või pärineb kogu arvamus sellest 2000 alguses toodetute põhjal? Mingil põhjusel muidugi multit enam B9 kerele ei panda.



Eks see töökindluse teema olegi see põhjus, miks neid B9 peale enam ei panda. Statistikat saaks ehk juks11 teha, tal kindlasti mingi ülevaade nende kastide töökindlusest olemas.


Multitronic on tänase seisuga ehk vastupidavam kast kui Tiptronic, kuskil umbes 2008a tuli uuem Multitronic ning see on siiani täiesti probleemivaba kast, mõni vaneb tahab softi uuendust ja see on ka kõik.

Pigem hakkab Tiptronic kast välja surema kuna asemele tulevad uued ja paremad (ilma hüdroturbiinita) kastid nagu Multitronic ja DSG.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]