Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 100 C4 92a pikkade kellade pinout+jama temperatuuri näidikuga. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1424)
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 20.08.12 17:24 Tsiteeri
100 C4 92a pikkade kellade pinout+jama temperatuuri näidikuga.



Tülitan jälle.

Nimelt probleem leidmisega sellele kellaplokile pinout-i, rohelise ja punase omad olemas elsa-s kuid need 2 väikest musta, need puuduvad.

Kas on need kusagil avalikustatud ?

Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 20.08.12 17:51 Tsiteeri


Taga peaks lisaks olema 14 pinnine must(keskel) ning 4 pinnine must lisakellade pool.

14 pin

1) Tagumiste tulede kontroll plokk
2) Sama
3) Raadio
4) Raadio
5) Tühi
6) tühi
7) Tühi
8) Raadio
9) Tühi
10) Tühi
11) Tulede pesuri pump(taseme andur)
12) Õli rõhu andur (2,5Bar)
13) Tühi
14) Tühi

4 pin

1) Õli rõhu andur
2) Õli temp andur
3) Tühi
4) Tühi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 20.08.12 17:55 Tsiteeri


Aitäh, see 14 pin aitas juba palju, kuid tema all on täpselt 1 pistik veel mis siis 10 pin.

Paar juhet veel seal mis oleks vaja teada mis mida teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 20.08.12 17:59 Tsiteeri


See 10 pinnine peaks olema pardakompuutri lüliti jaoks.

1) Läheb kompuutri lüliti 2 jalale (Toide peale)
2) Läheb kompuutri lüliti 4 jalale (Funktsiooni lüliti)
3) Läheb kompuutri lüliti 1 jalale (reset lüliti)
4) Läheb kompuutri lüliti 3 jalale (Funktsiooni lüliti)
5 - 10) Tühi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 20.08.12 19:54 Tsiteeri


Okei, mul oli seal veel asju, oli ka küttesignaal, ning 1 juhe on nüüd ripakil.

Vihjeks, et a6 c5 spidoploki install on peaaegu lõpule jõudnud, isegi sisse sobib peale armatuuri alt lõikumist ideaalselt, ning must liist mis ploki all ees käib, katab selle ideaalselt ära.

Edit. ilmsiks on tulnud üks mure peale spidoploki vahetust, nimelt jah. vedeliku temperatuuri näidik näitab aiateipaid.

kohe kui mootor tööle panna, tõuseb nähtavalt 110-120 peale ja jääb sinna püsima, kuigi mootor ise ilusti 90 kraadi.

ei leia kusagilt elektri süsteemi jooniseid ka selle ala pealt 100 c4-jale.

oskab keegi kommenteerida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 20.08.12 21:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
kohe kui mootor tööle panna, tõuseb nähtavalt 110-120 peale ja jääb sinna püsima, kuigi mootor ise ilusti 90 kraadi.
Lappa Eintsi 208 teemat, seal pandi c3 peale c5 kellad, ning oli vast mõne sõnaga seda nüanssi mainitud.

Edit: ja vaheta lõpuks see avatar ära, mitu aastat juba sul seda musta V8-t pole? :)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 20.08.12 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
kohe kui mootor tööle panna, tõuseb nähtavalt 110-120 peale ja jääb sinna püsima, kuigi mootor ise ilusti 90 kraadi.
Lappa Eintsi 208 teemat, seal pandi c3 peale c5 kellad, ning oli vast mõne sõnaga seda nüanssi mainitud.

Edit: ja vaheta lõpuks see avatar ära, mitu aastat juba sul seda musta V8-t pole? :)


Avatar jääb, seda temperatuuri osa pole mitte kusagilt välja lugenud tema teemast. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 21.08.12 06:25 Tsiteeri


Nu 100-l saab näidik info 4(vahest 3) jalaga multifunktsionaalse temperature switchist.

Seal jalad

T - Näidikuplokki pistik 26A jalg 16 ning sealt siis edasi temperatuuri näidikusse
R - A/C compressori cut-off (ülekuumenemise kaitse)
16 - (+) - Kaitsmeplokk number 14
C - Ühenduses jahutusvee temperatuuri taseme anduriga ning sealt siis näidikuplokki 26A pistik jalg 3. Mõeldud autochecki jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 21.08.12 07:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
Okei, mul oli seal veel asju, oli ka küttesignaal, ning 1 juhe on nüüd ripakil.

Vihjeks, et a6 c5 spidoploki install on peaaegu lõpule jõudnud, isegi sisse sobib peale armatuuri alt lõikumist ideaalselt, ning must liist mis ploki all ees käib, katab selle ideaalselt ära.

Edit. ilmsiks on tulnud üks mure peale spidoploki vahetust, nimelt jah. vedeliku temperatuuri näidik näitab aiateipaid.

kohe kui mootor tööle panna, tõuseb nähtavalt 110-120 peale ja jääb sinna püsima, kuigi mootor ise ilusti 90 kraadi.

ei leia kusagilt elektri süsteemi jooniseid ka selle ala pealt 100 c4-jale.

oskab keegi kommenteerida ?


Siit ehk saad abi- http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/TypC4/index.html
http://www.quattro-projekt.de/Reparaturleitfaden/AAN/67%202,2L-Motor%20AAN.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 21.08.12 10:01 Tsiteeri


Temperatuuri anduri 4 klemmiga käisin juba üle, seal nagu midagi ebatavalist üldse ei leidnud.

vana plokiga asi toimetas ideaalselt.

samas paisupaagi taseme anduri lihtsalt sildasin praegu ära, kas sealt võib teema tulla ?

Edit:
Tegin proovi, tänane öö oli külm, mootori temp enne käivitamist 12 kraadi, ning kohe peale käivitamist, 10 sekundi pärast oli temp juba 75 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 21.08.12 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
Avatar jääb, seda temperatuuri osa pole mitte kusagilt välja lugenud tema teemast. :P


5. Avatar.

Foorumi avatari, st. pildi, mida kuvatakse kasutaja iga postituse juures nime all, suurus ei tohi ületada 150 x 150 pikslit. Avataril on lubatud näidata pilti oma autost, selle puudumisel iseendast. Võõra auto või selle fragmendi demonstreerimine oma avataril on kategooriliselt keelatud ja võib korduva staff-i sellekohaste märkuste eiramise puhul viia kasutaja blokeerimiseni. "Võõras auto" nende reeglite mõistes on auto, mis ei ole Foorumi kasutaja kasutuses. Samuti on keelatud animeeritud avatarid.

http://foorum.audiclub.ee/faq.php?page=forumrules


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 21.08.12 10:14 Tsiteeri


OLGU Eemaldan tolle avatari. kui see teile pihta käib !.

Kuid temp anduri osas ootan endiselt soovitusi.

Edit, minupoolest võib teema sulgeda, enne kellade plokki 80 oomine takisti vahele ja kõik toimib nii nagu vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 21.08.12 17:32 Tsiteeri


Nu mis mina pakun on see, et:

100/A6 multifunk andur: Peaks olema nii, et kui vesi külm siis näit peaks olema 560 ohm'i, kui vesi kuum siis näit 58 ohm'i

C5 kerel olev andur aga annab 60C juures 259 ohm'i, 90 C juures 107 ohm'i.

Siit võibki viga tulla, kuna plokk saab vale takistuse ning seetõttu ka edastab valet infot sul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 21.08.12 20:31 Tsiteeri


Niipalju veel juurde lisada, et küttepaagi anduri reostaat tuli ringi tõsta, ehk mida tühjemaks seda väiksemaks läheb takistus(100-l on vastupidi).
Sinna läks 45 oomi takisti vahele ning vag com-iga adaption-channel 30 ning 128 asemel 132 salvestada-
näitab ideaalselt täis paaki ja tühja paaki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]