Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 1.9 TDI 1998 81 kw esmane käivitumine-teema lõpetatud (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 6050)
jc1985jc
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI 81 KW 1998

postitati 03.09.12 21:01 Tsiteeri


Selle eelsüüte märgi lasen ära kustuda,keeran süüdet korraks ja kohe välja.Teise laksuga kohe käib ja ei mingit jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 04.09.12 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jc1985jc
Selle eelsüüte märgi lasen ära kustuda,keeran süüdet korraks ja kohe välja.Teise laksuga kohe käib ja ei mingit jama.


Pakuks sellise asja välja, et kontolli kui eelsüüte küünlad üle nii, et keera nad kõik oma pesadest välja ja võta kõigil juhtmed maha. Siis leia sõber appi ja kontolli üle kas ikka kõik küünlad lähevad punaseks kui süüdet annad. Võimalik on, et küünlad korras, kuid näiteks ühele või kahele pütile ei tule vool peale. Topelt eelsüüdet andes võib aidata see, et kaks küünalt toimivad ilusti ja nende abil mootor hüppab käima. Ilma külmendes viga süveneb. Kas 1,9 diisil ei ole mootorikatte all kütusefiltrist pumpa minev toru läbipaistev? 2,5 td v6-l on see läbipaistev ja kohe ilusti näha, kas torus on õhumulle või mitte. Selline pikk käivitamine võib põhjustatud olla ka pumba tihendi lekkest. Kui sa ise kirjutasid, et diagnostika viga ei tuvastanud siis tasub alustada kontrolli sellistest asjadest millega kodus ise hakkama saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jc1985jc
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI 81 KW 1998

postitati 04.09.12 15:25 Tsiteeri


Ei ole läbipaistev voolik,kui mõtled küttepumpa siis seda ka kontrollisime täna,selles viga polnud.Kas eelsüüteküünalde värgiga mõtled seda ,et mõni juhe tuksis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 04.09.12 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jc1985jc
Ei ole läbipaistev voolik,kui mõtled küttepumpa siis seda ka kontrollisime täna,selles viga polnud.Kas eelsüüteküünalde värgiga mõtled seda ,et mõni juhe tuksis?


Ok, siis kui peaks kunagi midagi pumbaga tegema, soovitaks panna läbipaistva vooliku. Teinekord hea lihtne näha mis olukord on. Just, et äkki ei saa kõik küünlad korraga voolu peale. Vahepeal tuli selline asi ka meelde, et vahetasin kunagi ühel Renaultil eelsüüte küünla (1tk) ära, kuid arvuti näitas ikka, et see sama küünal on vigane. Siis targad mehed saunas rääkisid, et küünlad peavad olema kõik ühe masti vms. Peab see paika või mitte, aga küünlad tasuks ühekaupa üle kontrollida, et välistada sealtpoolt mingi viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.12 20:20 Tsiteeri


Küünlad hakkavad tööle siis kui temperatuur langeb alla +5
Ei maksa sealt viga otsida.

Vaja kõigepealt surved silindrites ära mõõta.
Ära vii rohkem raha erinevatesse töökodadesse enne kui se töö tegemata on!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jc1985jc
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI 81 KW 1998

postitati 05.09.12 05:18 Tsiteeri


Muidu panin mootori tööle ja hakkasin ükshaval testriga mõõtma kas juhtmetest tuleb vool peale või ei 2-hele tuli 2-hele mitte mis see siis tähendab :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 05.09.12 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Küünlad hakkavad tööle siis kui temperatuur langeb alla +5
Ei maksa sealt viga otsida.

Vaja kõigepealt surved silindrites ära mõõta.
Ära vii rohkem raha erinevatesse töökodadesse enne kui se töö tegemata on!



Siinkohal tekkib mul küll küsimus, et miks siis üldse suvel eelsüüte küünalde spiraal põleb? Põleb märgatavalt lühemat aega kui talvel, kuid migni väike hetk on nad järel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 05.09.12 07:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jc1985jc
Muidu panin mootori tööle ja hakkasin ükshaval testriga mõõtma kas juhtmetest tuleb vool peale või ei 2-hele tuli 2-hele mitte mis see siis tähendab :D


Kas mööda juhtmeid edasi ei saa minna ja vaadata kuskohast toide tuleb. Loogiliselt võttes võiks ju kõikidele küünaldele toide tulla samast kohast.
Miks sa üldse mootori käima panid? Piisab kui süüte sisse keerad ja juba siis peaks vool küünaldele peale tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jc1985jc
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI 81 KW 1998

postitati 05.09.12 08:14 Tsiteeri


Proovisin mõlemit moodi,teisel korral tuli kõikidesse vool ja eelsüüte tule kustudes kadus ka vool juhtmetest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jc1985jc
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI 81 KW 1998

postitati 07.09.12 15:48 Tsiteeri


Käisin jälle remondikas,vaadati üle rihma märgid.Need olid korras ja siis tehti uus diagnostika,mõõdeti igast asju aju juurest ja see temperatuuriandur paneb ikka villast.Näitajad korrast ära mõõtmise käigus ilma temp. andurita ja anduriga,arvatakse et juhtmestikus mingi kala sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jc1985jc
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI 81 KW 1998

postitati 18.09.12 15:48 Tsiteeri
Teema lõpp



Viga teada ja kõrvaldatud. Süütenurk vale, see vend kes rihmamärke vaatas ütles, et kui rihmamärgid paigas siis ei saa süütenurk ka vale olla. Täna käisin Oisu Diislis viga leiti ja kõrvaldati kolme tunniga. Tänud remondimehele ja kõigile kes siin aidata püüdsid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
board
huviline



Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4

postitati 29.01.14 17:19 Tsiteeri


Kas keegi oskad soovitada, kus viljandis sellise probleemiga minna tasub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]