Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 2,5tdi 2001a 132kw ei käivitu(veakoodid teada) (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3041)
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.12 04:40 Tsiteeri
Audi a6 2,5tdi 2001a 132kw ei käivitu(veakoodid teada)



Tere, mure siis minul oma audiga selline, et äkki sõidu pealt suri ära ning enam käima ei lähe, pihustitorud lahti lastes ning starerit andes kütust peale tuleb.

Veakoodid on järgmised 01441
01318 (j399)
17978 (p1570)
01268

Olen siin sarnaste vigadega teemat näinud. Kas võib tüesti viga olla pumbaajus? mis sellega ette võtta? Ja kuidas ma saan 100% kindel olla et viga just selles, et siis ei ostaks kinnisilmi uut kõrgsurvepumpa. Tänud ette teile vastamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 17.08.12 16:07 Tsiteeri


Head vigase tuvastamist.KLIKK


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 18.08.12 07:50 Tsiteeri


Kütet on paagis?
http://www.lbm.lt/Eng/audifc.htm


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.12 14:11 Tsiteeri


kütet on paagis muidugi, pihusti otsatorud keeran lahti siis sealt kütet tuleb, seega mehaaniliselt kütet peale pumbatakse, eeldan et siis viga elektri poole peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.13 08:18 Tsiteeri


Oskab keegi ehk nõu anda. Sain oma masina nüüd üle pika aja tööle. Peale läks 16000km sõitnud kõrgsurvepump. Pull selles, et kohati lööb veojõukontrolli tule põlema ning siis gaasi andes teeb mootor kõvemat häält, kui muidu ning hing on ka kinni. See kestab mõne sekundi ning siis läheb see mootori kärin poole vaiksemaks ning jõud samuti tagasi. See viga pole nüüd tekkinud, vaid see oli ka varemalt, kui auto veel käis. T ester igatahes mingeid vigasid ei näita. Ja unustasin veel mainida, kui see tuli põlema läheb, siis ESP nuppu vajutades, kontrolli tuld ära ei saa kustutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.01.13 10:28 Tsiteeri


Süütenurk on paigas?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.13 11:39 Tsiteeri


Kusjuures ei ole paigas, Kas see võib selliseid sümptomeid välja tuua? Mõtlesin et see kui nurk vale, siis käib ikka ühtemoodi? Või siis võib muutuda sedasi mootori töö? Kontrolli lollitada jne?

Täna homme paneb sõber nurga paika ka muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 04.01.13 12:03 Tsiteeri


Mootori hääl muutubki sellepärast, et aju üritab nurga õigeks timmida, kuid see ei õnnestu. Nurk õigeks esialgu, siis vaatame edasi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.01.13 23:51 Tsiteeri


Eks esmalt jh võimalikud seadistused paika. Kuid lühiajaline ja kaootiline "süüte mitte paika saamise" viga (ei mäleta täpselt enam, a sellega kaasnes vist 00550 start of injection regulation vmt) viitab enamasti ikkagi vigasele pumbale. Ka pikalt seisnud "vähesõitnud" pump võib vabalt vigane olla, räägivad, et selle pumba õige kalibreerimine on sedavõrd tähtis, et väikesedki kõrvalekalded keeravad asja täielikult peeti.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.13 08:04 Tsiteeri


Esmaspäeval leiab ehk inimene aega asi paika panna. Ma ei tea mis numbritest ta rääkis, kas need ühikud on kraadid vms. Aga igatahes ütles, et mul on see 4,5 ja normaalne oleks kui on 6,5. Ma Kahtlen selle vigase pumba asjasse kuna too on 16000km peal old ning nädal enne seda sõitva auto pealt võetud, kui mina ta peale panin. Samuti oli ka kütus seal sees, et isegi seda 5 päeva ei seisnud ta kuivalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.01.13 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v6hitler
Esmaspäeval leiab ehk inimene aega asi paika panna. Ma ei tea mis numbritest ta rääkis, kas need ühikud on kraadid vms. Aga igatahes ütles, et mul on see 4,5 ja normaalne oleks kui on 6,5. Ma Kahtlen selle vigase pumba asjasse kuna too on 16000km peal old ning nädal enne seda sõitva auto pealt võetud, kui mina ta peale panin. Samuti oli ka kütus seal sees, et isegi seda 5 päeva ei seisnud ta kuivalt.

Pritsehetke ei suuda pump reguleerida ka ntx siis kui kütuse peale- või tagasivooluga midagi pahasti on. Kui kirjutad, et enne ka samamoodi oli, siis ehk hoopis sellistest kohtadest viga otsida?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.13 08:40 Tsiteeri


Võtan teadmiseks. Eile rääkisin ka sõbraga, tema arvab, et pole sel pumbal häda midagi. Et niikui käima panime siis lõi kohe vaid ühe vea sisse ja see oli süütenurk. Aga Tuleval nädalal ta lubas selle paika keerata, ehk siis on näha.
Muideks vana pumbaga lõi ka selle vea, et süütenurk vale ja ma ei jõudnudki seda paika lasta panna, ennem lendas pump laiali.

Ma mõtlen, et kui pealevooluga miski jama oleks, kas siis peaks ta ju käivituma ka viletsalt? Sellel igatahes nii, et hommikul läheb ka kohe paugust käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.13 06:52 Tsiteeri


Süüde paigas, käib kui kellavärk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.13 08:48 Tsiteeri


https://picasaweb.google.com/104259561363881404032/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3ioezj663VnQE#5831738577216784210


Pumba vahetusel jäi üle kaks sellist 6st polti, on kellegil ideid, kuhu need paigutada? Uue pumbaga selline metalne kilin ka sees, kostuks nagu klapikambrikaane alt, aga pole samas kindel ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 10.01.13 20:50 Tsiteeri


Tagumised rihmakatte poldid on sees?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.01.13 08:01 Tsiteeri


Ahjh, muidugi jäävad üle 2 6'st polti, need on rihmakatte selle väikese keskmise osa poldid.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6hitler
huviline



Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.13 10:44 Tsiteeri


Suured tänud! Hakkas kohe palju kergem :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]