Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mis temperatuuriga jahutusvent tööle hakkab? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2477)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 07.12.04 15:25 Tsiteeri
Mis temperatuuriga jahutusvent tööle hakkab?



Millal peaks andur märku andma, et jahutusventilaator tööle hakkaks? Ma lasin temperatuuri kohapeal käies 110 kraadini. Rohkem ei julgenud. Ventilaator igaljuhul tööle ei hakanud. Kas andur asub radika küljes ikka või kuskil mujal?
2,2 turbo 3b mootorist siis jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 07.12.04 15:29 Tsiteeri


radike all nurgas 95 kraadi


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 07.12.04 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
vaevalt et ta nüüd küll radika küljes on pigem on termostaat ikka lõdviku küljes, et kas siis ülemise või alumise eeldatavasti mootoripoolses otsas!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11427


nüüd panid küll täiesti liiva teemaga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 07.12.04 16:04 Tsiteeri


Mul kusagil 100 C juures hakkab ventikas tööle ja andur on tõesti radika küljes, minul oli 3-otsaga, aga see erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.04 16:06 Tsiteeri


Kolme otsaga anduril on kaks kiirust lihtsalt, et 95 pealt hakkab aeglasemalt tööle ja siis kui kuumus veelgi tõuseb hakkab kiiremini tööle. Kahe otsaga variandil siis vaid üks kiirus.
Aga 110C on ikka juba tõesti natuke palju... et palju sõidu ajal temp on? äkki paneb see näidiku andur kala? kui sõidu ajal temp normi piires (ca 90C juures) siis see radikas olev ventika lülitusandur vajab vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.12.04 16:13 Tsiteeri


Sageli on anduri pistiku kontaktid lihtsalt ära oksüdeerunud aga võib ka andur ise vigane olla, harvemad on juhud, kus relee vigane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 07.12.04 17:31 Tsiteeri


Loe siit kuidas see värk seal täpselt toimima peab:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html#fan


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.12.04 17:32 Tsiteeri


200 20V on ventilaatori kaitseks kaitse, asub see musta karbi sees paisupaagi kõrval. Kui see läbi põleb, ei hakka vent üldse tööle. Ventikal kokku kolm kiirust. Kaks neist rakenduvad radika küljes oleva kolmeklemmilise anduri poolt. Võta andurilt pistik maha ja ühenda klemmid juhtmejupiga kokku, siis vaata, kas vent käivitub. Kunagi jamasin ise ka jahutusega, tegin isegi teema, loe seda:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=919&page=1#pid9999


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 08.12.04 10:05 Tsiteeri


Neid andureid on mitmete temperatuuridega, enda coupele panin 87 kraadise. Tavalised on jah 95 või 93 kraadi


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 08.12.04 18:47 Tsiteeri


Mul on täpselt vastupidine probleem: ventikas hakkab tööle näidiku järgi pisut enne 90C. Termostaat igatahes hoiab kõrgemat temperatuuri, sest, kui ventikas korra tööle hakkab, siis enam seisma ei jää, v.a. maanteel või süüte välja keeramisel. Järeljahutuse saan ka ainult siis tööle, kui olen vendi välja lülitanud ja mootori korralikult 100C'ni lasknud.
Uus ventilaatori andur on juba autos, aga esialgu vale koha peal (salongis ;)), sest selle vahetamiseks peab vist radika maha võtma?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 08.12.04 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Mul on täpselt vastupidine probleem: ventikas hakkab tööle näidiku järgi pisut enne 90C. Termostaat igatahes hoiab kõrgemat temperatuuri, sest, kui ventikas korra tööle hakkab, siis enam seisma ei jää, v.a. maanteel või süüte välja keeramisel. Järeljahutuse saan ka ainult siis tööle, kui olen vendi välja lülitanud ja mootori korralikult 100C'ni lasknud.
Uus ventilaatori andur on juba autos, aga esialgu vale koha peal (salongis ;)), sest selle vahetamiseks peab vist radika maha võtma?


Ulvar


Saad anduri ka ilma radikat eemaldamata vahetatud, kuigi käed peavad kummist olema. Mul vent käib ka pea pidevalt, suvel maanteesõidul käivitub pea iga 5 minuti järel. Termostaat hoiab samuti kõrgemat temperatuuri ja järeljahutus käivitub vaid väga kuumalt seisma jäetud mootori korral. Mul praeguseks kondi pump ja radikas eemaldatud, nüüd vendi esimene kiirus jookseb pidevalt, kui kliima programm on konditsioneeri reshiimis ja õues soojem kui +5.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 08.12.04 19:39 Tsiteeri


Mul oli ka siin eile selline tunne et mul vent ei hakka enam tööle!
kraadid olid juba 95 peal kuigi tavaliselt ta hakkas tööle juba 90 pealt. kuidas saab seda releed kontrollida ja milline ta seal kaitsme karbis oli kui kunagi diagnostis käisin siis vend pani mingi traadi vahele ja siis vent koguaeg töötas kas keegi oskab aidata et kuda seda ventti kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 08.12.04 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja syo
Mul oli ka siin eile selline tunne et mul vent ei hakka enam tööle!
kraadid olid juba 95 peal kuigi tavaliselt ta hakkas tööle juba 90 pealt. kuidas saab seda releed kontrollida ja milline ta seal kaitsme karbis oli kui kunagi diagnostis käisin siis vend pani mingi traadi vahele ja siis vent koguaeg töötas kas keegi oskab aidata et kuda seda ventti kontrollida?


Radika küljes olevalt andurilt eemalda pistik ja traadijupiga ühenda klemmid. Siis saad samaaegselt ka releed kontrollida. Kui siis ka käima ei hakka, siis kaitsmekarbis olevate releede kallale alles.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]