Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 07.12.04 14:25
|
|
|
Mis temperatuuriga jahutusvent tööle hakkab?
Millal peaks andur märku andma, et jahutusventilaator tööle hakkaks? Ma lasin temperatuuri kohapeal käies 110 kraadini. Rohkem ei julgenud.
Ventilaator igaljuhul tööle ei hakanud. Kas andur asub radika küljes ikka või kuskil mujal?
2,2 turbo 3b mootorist siis jutt.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 07.12.04 14:29
|
|
|
radike all nurgas 95 kraadi
Toomas
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 07.12.04 14:32
|
|
|
nüüd panid küll täiesti liiva teemaga
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 07.12.04 15:04
|
|
|
Mul kusagil 100 C juures hakkab ventikas tööle ja andur on tõesti radika küljes, minul oli 3-otsaga, aga see erinev.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.04 15:06
|
|
|
Kolme otsaga anduril on kaks kiirust lihtsalt, et 95 pealt hakkab aeglasemalt tööle ja siis kui kuumus veelgi tõuseb hakkab kiiremini tööle. Kahe
otsaga variandil siis vaid üks kiirus.
Aga 110C on ikka juba tõesti natuke palju... et palju sõidu ajal temp on? äkki paneb see näidiku andur kala? kui sõidu ajal temp normi piires (ca 90C
juures) siis see radikas olev ventika lülitusandur vajab vahetust.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.12.04 15:13
|
|
|
Sageli on anduri pistiku kontaktid lihtsalt ära oksüdeerunud aga võib ka andur ise vigane olla, harvemad on juhud, kus relee vigane.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 07.12.04 16:32
|
|
|
200 20V on ventilaatori kaitseks kaitse, asub see musta karbi sees paisupaagi kõrval. Kui see läbi põleb, ei hakka vent üldse tööle. Ventikal kokku
kolm kiirust. Kaks neist rakenduvad radika küljes oleva kolmeklemmilise anduri poolt. Võta andurilt pistik maha ja ühenda klemmid juhtmejupiga kokku,
siis vaata, kas vent käivitub. Kunagi jamasin ise ka jahutusega, tegin isegi teema, loe seda:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=919&page=1#pid9999
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Eeroz
huviline
Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 08.12.04 09:05
|
|
|
Neid andureid on mitmete temperatuuridega, enda coupele panin 87 kraadise. Tavalised on jah 95 või 93 kraadi
AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 08.12.04 17:47
|
|
|
Mul on täpselt vastupidine probleem: ventikas hakkab tööle näidiku järgi pisut enne 90C. Termostaat igatahes hoiab kõrgemat temperatuuri, sest, kui
ventikas korra tööle hakkab, siis enam seisma ei jää, v.a. maanteel või süüte välja keeramisel. Järeljahutuse saan ka ainult siis tööle, kui olen
vendi välja lülitanud ja mootori korralikult 100C'ni lasknud.
Uus ventilaatori andur on juba autos, aga esialgu vale koha peal (salongis ), sest selle vahetamiseks peab vist radika maha võtma?
Ulvar
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 08.12.04 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Mul on täpselt vastupidine probleem: ventikas hakkab tööle näidiku järgi pisut enne 90C. Termostaat igatahes hoiab kõrgemat temperatuuri, sest, kui
ventikas korra tööle hakkab, siis enam seisma ei jää, v.a. maanteel või süüte välja keeramisel. Järeljahutuse saan ka ainult siis tööle, kui olen
vendi välja lülitanud ja mootori korralikult 100C'ni lasknud.
Uus ventilaatori andur on juba autos, aga esialgu vale koha peal (salongis ), sest selle vahetamiseks peab vist radika maha võtma?
Ulvar |
Saad anduri ka ilma radikat eemaldamata vahetatud, kuigi käed peavad kummist olema. Mul vent käib ka pea pidevalt, suvel maanteesõidul käivitub pea
iga 5 minuti järel. Termostaat hoiab samuti kõrgemat temperatuuri ja järeljahutus käivitub vaid väga kuumalt seisma jäetud mootori korral. Mul
praeguseks kondi pump ja radikas eemaldatud, nüüd vendi esimene kiirus jookseb pidevalt, kui kliima programm on konditsioneeri reshiimis ja õues
soojem kui +5.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 08.12.04 18:39
|
|
|
Mul oli ka siin eile selline tunne et mul vent ei hakka enam tööle!
kraadid olid juba 95 peal kuigi tavaliselt ta hakkas tööle juba 90 pealt. kuidas saab seda releed kontrollida ja milline ta seal kaitsme karbis oli
kui kunagi diagnostis käisin siis vend pani mingi traadi vahele ja siis vent koguaeg töötas kas keegi oskab aidata et kuda seda ventti kontrollida?
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 08.12.04 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja syo
Mul oli ka siin eile selline tunne et mul vent ei hakka enam tööle!
kraadid olid juba 95 peal kuigi tavaliselt ta hakkas tööle juba 90 pealt. kuidas saab seda releed kontrollida ja milline ta seal kaitsme karbis oli
kui kunagi diagnostis käisin siis vend pani mingi traadi vahele ja siis vent koguaeg töötas kas keegi oskab aidata et kuda seda ventti kontrollida?
|
Radika küljes olevalt andurilt eemalda pistik ja traadijupiga ühenda klemmid. Siis saad samaaegselt ka releed kontrollida. Kui siis ka käima ei hakka,
siis kaitsmekarbis olevate releede kallale alles.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|