Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Lumel ja jääl käiguga pidurdamine? (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 4552)
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 18.12.04 19:16 Tsiteeri


Ok, ma vaatan et jutt siin juba huvitavaks läheb... Käiguga pidurdamine ntx jääl stabiliseerib veorataste liikumist s.t. nad
ei blokeeru nii kergelt. Kui sul on pritsungiga auto siis käiguga pidurdamisel on küttekulu 0 L/100km. Juhul kui pidurit ntx jääl käiguga pidurdades liiga julmalt kasutada, sureb teil moto välja, aga seda on võimalik väga kergelt koheselt käima
saada kui vabastate piduri. Ja kui kellegile
midagist arusaamatuks jäi võin mingi naeruväärse tasu eest sõidutunde jääl pakkuda(Pärnu mk Paikuse v.) kui juba jää peale tuleb tiigile :)))))


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Al
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B3 ja C4 Audid

postitati 18.12.04 19:32 Tsiteeri


Kas karpaga mootor tarbib käiguga pidurdamisel rohkem bensu kah või?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 18.12.04 19:42 Tsiteeri


Karpaga võtab ta sul motoga pidurdades sama palju kui tühikäigul, see ikka natu rohkem kui päris 0L/100km


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.04 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja sokkmiisJa kui kellegile midagist arusaamatuks jäi võin mingi naeruväärse tasu eest sõidutunde jääl pakkuda(Pärnu mk Paikuse v.) kui juba jää peale tuleb tiigile :)))))

Kas ka quattro on käpas ja oskad juhendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.04 09:29 Tsiteeri


Ma natuke vaidleks selle väljasuremise üle .Kui ikkagi mootor välja on surnud käiguga pidrdamise tagajärjel ja üritad teda jälle taaskäivitada mootoriga, on see suht edutu tegevus .Kui jää haardetegur on 0,1 kanti siis heal juhul võibolla 5ndaga sikutad mootori käima.Korras mootor ja üleganded takistavad seda käimavedamist tugevalt.Jääraja sõidus kasutatakse mootoriga pidurdamist palju aga seda eelkõige kaalujaotuse muutmiseks ehk teisisõnu sõiduki keeramiseks.Auto juhtimiseks kasutatakse tänapäeval vägagi palju ka seda kolmandat pedaali ehk sidurit;).See aeg on ümbersaanud kus sidur oli ainult käiguvahetus element.Selle pedaali õige kasutusega välditakse ja parandatakse igasuguseid sõiduvigu ja mootori väljasuremist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 19.12.04 12:36 Tsiteeri


Ega ma ei räägi käimavedamisest vaid juhul kui sõidu pealt oled väljasuretanud
(lasid käiguga pidurdades rattad plokki), siis pidur maasta lahti ja moto jälle käib:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.5% - SQL: 74.5%]