Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.0 TDI (chiptuning) 2005a. Õlitase tõuseb! (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 11897)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.08.12 21:33 Tsiteeri


Mina paneks asja stocki tagasi, vähemalt seni hetkeni, kuni kõik probleemid on lahendatud.
Muidugi kui DPF vahelt ära on, siis võiks olla stock, aga DPF-i eemaldusega.

Kuna DPF-i ei ole vaja uuesti eemaldada, siis suure tõenäosusega piisab lihtsalt üle OBD kalibratsiooniosa üle kirjutamisest.
Need autod liiguvad muide väga hästi ka lihtsalt väikese itaalia tuuninguga rõhu- ja kütusekaartidele ning targemad näpivad süütekaarte ka, eriti EGR/NOx-i ala. Ei ole eriline raketiteadus.

Aga noh, kõike on alati võimalik valesti teha. Seeõttu on kõige lihtsam probleemide välistamiseks lihtsalt originaalseis taastada. Nii on ajutiselt üks asi vähem, mida kahtlustada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
timo6mblus
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.12 05:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mina paneks asja stocki tagasi, vähemalt seni hetkeni, kuni kõik probleemid on lahendatud.
Muidugi kui DPF vahelt ära on, siis võiks olla stock, aga DPF-i eemaldusega.

Kuna DPF-i ei ole vaja uuesti eemaldada, siis suure tõenäosusega piisab lihtsalt üle OBD kalibratsiooniosa üle kirjutamisest.
Need autod liiguvad muide väga hästi ka lihtsalt väikese itaalia tuuninguga rõhu- ja kütusekaartidele ning targemad näpivad süütekaarte ka, eriti EGR/NOx-i ala. Ei ole eriline raketiteadus.

Aga noh, kõike on alati võimalik valesti teha. Seeõttu on kõige lihtsam probleemide välistamiseks lihtsalt originaalseis taastada. Nii on ajutiselt üks asi vähem, mida kahtlustada.

Ohjah, sa paned nii keerulist siin juba ;) Üldse ei raatsi järjekordselt maksta stocki peale tegemise eest! Üldiselt lased ka sina chipe stocki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 09.08.12 05:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Ja hea, et DPF vahelt eemaldati, kuna sealne puhastusprotsess põhineb väga kõrgel temp.il, siis hea, et masin maha ei põlenud!

Laias laastus ei nõustu. Kõik põlemis- ja katalüüsprotsessid põhinevad kõrgetel temperatuuridel k.a bensukatel. Regenereerimisprotsessi temperatuure jälgitakse tarkvaraliselt ja selle nö. "käest äraminekuks" on masin vastavalt tehases seadistatud. Mina pole kuulnud, et DPF-i regenereerimisest mõni masin maha oleks põlenud.


Vaevalt, et tehas ja auto aju sellist olukorda väga normaalseks peavad, et kütus õliga pooleks karteris vastu vahib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 09.08.12 06:49 Tsiteeri


Jahutusvedeliku taset tsekatakse külmalt.


Tsitaat:
Algselt postitas: timo6mblus
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: timo6mblus

Kallasin viimati kaks pool nädalat tagasi maxi peale ja nüüd min max vahel.


Kui veel ei tea, siis ei pea korras masinal jahutus süsteemi iganädalaselt täitma :).

Nalajakas on see, et kord panin tähele, et suht min peal ja kui paari päeva pärast hakkasin täitma statoilis peale sõitu, siis oli suht max levelile kerkinud, seega ei saanud palju peale kallata. Ehk oleksin pidanud ootama, et tase langeks või sellist asja ei eksisteeri?
Käisin nuusutamas ja mina ei täheldanud mingit kütuse ega jahutusvedeliku lõhna, samas mul nina suht umbes ka. Jahutuvedelku pealt natuke valetasin ka, pole mdiagi nii palju langenud, kui alguses tundus.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.08.12 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Vaevalt, et tehas ja auto aju sellist olukorda väga normaalseks peavad, et kütus õliga pooleks karteris vastu vahib?

Arvan, et 99,9% tõenäosusega kütus karteris DPF-i tulutu regenereerimisprotsessi tulemus pole. Aktiivselt (automaatselt) üritatakse regenereerida 3-5 korda ja siis sütib filtri tuli armatuuris. Pealegi see väljalaske takti ajal lisanduv pritsekogus liitrites pole, et karter ujuks. Nii, et välistame DPF-i.

Nagu prj siin mainis, on mõistlik soft tehasekonditsiooni viia. Järgmisena pihustid kontrollida ja surved silindrites üle vaadata. Pragusel hetkel mulle tundub, et põlemiskaber on "hõre" ja sealt see põlemata kütus karterisse satubki.

Kas mõni seda CR kõrgsurvepumpa näpuvahel hoidnud on? Äkki määritakse selle mingisugust osa mootoriõliga s.t. võimalik kütuse sattumine mootoriõlisse.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.12 13:13 Tsiteeri


Pumbast ei saa kuidagi kütus otse õli sisse sattuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 09.08.12 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Vaevalt, et tehas ja auto aju sellist olukorda väga normaalseks peavad, et kütus õliga pooleks karteris vastu vahib?

Arvan, et 99,9% tõenäosusega kütus karteris DPF-i tulutu regenereerimisprotsessi tulemus pole. Aktiivselt (automaatselt) üritatakse regenereerida 3-5 korda ja siis sütib filtri tuli armatuuris. Pealegi see väljalaske takti ajal lisanduv pritsekogus liitrites pole, et karter ujuks. Nii, et välistame DPF-i.


Amadeus, me räägime hetkel üksteisest natuke mööda. Pakkusin, et kuna küte karteris ja valge aur taga, siis minu point oli, et DPF oma läbipõletamise korral oleks võinud selle auto maha põletada ja hea, et see nüüdseks eemaldatud on. Mitte, et õlis olev küte kübemefiltri "ära sõi" ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.08.12 21:40 Tsiteeri


Tahmafilter ei lähe üldiselt niisama umbe. Ju autol oli ja on mingi tõsine probleem ja tahmafilter ei jõudnud lihtsalt seda jama läbi põletada. Eemaldamine ei lahenda ju probleemi. Kas jahutusvedeliku kaob palju? Egr vahejahutid lekivad neil päris tihti. Sellest võib kohapeal valge aur tekkida. Samuti võib jahutusvedelik karterisse sattuda kuna põlemine on vilets. Chip arvatavasti võimendab su probleeme lihtsalt. Pihusti kütusekogused juba kontrollisid üle. Sel mootoril peaks tehasepoolne TPI olema, et kui mõne pihusti kogus erineb etteantust siis tuleb kõik välja vahetada. Pihustid on mingi 3000 euri esinduses.:D Pihustid on nagunii kulunud kui neid vahetatud ei ole siiani. Sul arvatavasti mitu probleemi korraga nagu käestlastud mootoril ikka. Plokikaane tihendi jätaks ikka viimaseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.08.12 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Vaevalt, et tehas ja auto aju sellist olukorda väga normaalseks peavad, et kütus õliga pooleks karteris vastu vahib?

Arvan, et 99,9% tõenäosusega kütus karteris DPF-i tulutu regenereerimisprotsessi tulemus pole. Aktiivselt (automaatselt) üritatakse regenereerida 3-5 korda ja siis sütib filtri tuli armatuuris. Pealegi see väljalaske takti ajal lisanduv pritsekogus liitrites pole, et karter ujuks. Nii, et välistame DPF-i.

Nagu prj siin mainis, on mõistlik soft tehasekonditsiooni viia. Järgmisena pihustid kontrollida ja surved silindrites üle vaadata. Pragusel hetkel mulle tundub, et põlemiskaber on "hõre" ja sealt see põlemata kütus karterisse satubki.

Kas mõni seda CR kõrgsurvepumpa näpuvahel hoidnud on? Äkki määritakse selle mingisugust osa mootoriõliga s.t. võimalik kütuse sattumine mootoriõlisse.

Just, kübemefilter on lihtsalt tulemus. Õli pumbast minuteada küll läbi ei käi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 23.08.12 10:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timo6mblus
Tervist!

Sain mai kuus Audi A6 avant S-line3.0 TDI quattro 2005a. Chiptuning omanikuks. Alustan siis selle kurva looga algusest peale.
Esiteks peale auto ostmist hakkas masin korralikult valget tossu ajama, nii kahe päevaste vahedega. Lõpuks sain jaole, et vaja tahmafilter välja lüüa, et toss kaoks (DPF genereerimine). Enne HMK-sse minekut lendas tiptronicu korv laiali :) Okei läksin kohe Heigo juurde ja 1400 euroga sai korv parandatud, iseasi kui kaua turbiin vastu veel peab.
Siis lõpuks jõudsin omadega HMK-sse tahmafiltri eemaldamisse ja ümber programeerimisele, lisaks chiptuningu update käigukastile.
Kui asjad tehtud ja õli vahetatud, kuna õlis oli korralikult diislit, siis DPF regenereerimise tossamine kadus.
Nüüd on nii, et kui auto kohal seisab nii 5 minutit, siis hakkab tagant valget tossu ajama. Kiirendades ajab ka korralikult musta välja, masin on ka muidugi Chipitud 200 kw peale, seal ka mingi seos ja tahmafiltrit pole enam vahel.
Kuid minu arvamus on ikka selline, et korras mootriga ei tohiks auto nii palju musta ajada ja kohal valget tossata.
Nüüd avastasin, et peale õlivahetust on jällegist Õlitase tõusunud. Õli nagu ei vahuta ega midagi, aga usun, et õli sisse satub diislit.
Nüüd olengi mõelnud, et kas asi on Chipis, saab liiga palju kütet kätte või on üldse pihustid omadega läbi. Ja ka üks sisselaskekolektor on omadega läbi.
Ühesõnaga asjatundjad öelge mis te asjast arvate, sest mul juba must masendus sellest autost :mad:



Väga huvitav lugeda, kuigi nö tunnen kaasa Sulle selles jamas. Aga anna teada ikka kuidas asi lahenes või mis vahepeal teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]