Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.12 18:51
|
|
|
Audi 100 kellaplokk
Terv
Ei taha ma neti teel remonti saada ega midagi, lihtsalt väikest arutelu algatada.
Autoks endiselt Audi 100 89kw C4 93a.
Nimelt ei loe auto kilomeetreid ja ei näita tempi. Plaanis on ise lammutada ja korda saada, sellepärast vähe uurin tagamaid, et mis ja kus.
Esiteks, kas km lugejal tuleb otse käigukastist tross üles armatuuri, sellel autol peaks ikka olema ju trossiga? Või on seal vahel veel mingeid
vidinaid vms?
Teiseks, temp näidik on koguaeg nullis, kunagi kui auto käis remondis lasin üle kontrollida temp anduri ja see pidi korras olema. Minujaoks huvitav
lugu on see, et kui talvel panin radika ette papi, et kiiremini soojaks läheks siis näitas temp andur koguaeg armatuuris korralikult. Võtsin papi ära
ja enam ei kerkinud grammigi. Vahest teeb sellise viguri ka, et kerkib mingi näiduni ja siis hakkab vaikselt alla jälle langema. Suvel soojaga auto
seisma jättes ja palav hakkab tal siis lükkab ise automaatselt sundjahutuse taha. Igaljuhul oleks tänulik kui saaks vähe mingeid mõtteid, kuidas ja
kust pihta hakata.
Praegu on nii, et kisun kellade ploki lahti aga edasi ei oska miskit teha.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.08.12 19:04
|
|
|
Trossi kellaploki taga ei ole. Seal ainult pistikud. Käigukasti küljes on tal kiiruse andur või kuidas keegi seda kutsub (speed/distance sensor). Kui
ta sul kiirust näitab, aga numbreid ei keri, siis on arvatavasti viga hammasrataste juures, mis kipuvad ära väsima ning seda ilmselt ikka seetõttu, et
näite on keritud. Temp. näidiku vigurdamist võivad põhjustada külmjooted, mis tuleb siis üle joota/tinutada.
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.12 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Trossi kellaploki taga ei ole. Seal ainult pistikud. Käigukasti küljes on tal kiiruse andur või kuidas keegi seda kutsub (speed/distance sensor). Kui
ta sul kiirust näitab, aga numbreid ei keri, siis on arvatavasti viga hammasrataste juures, mis kipuvad ära väsima ning seda ilmselt ikka seetõttu, et
näite on keritud. Temp. näidiku vigurdamist võivad põhjustada külmjooted, mis tuleb siis üle joota/tinutada. |
Tänan sisuka vastuse eest.
Tempi näidikus kahtlustasin ise seda samust külmjoodet, sest olen sellest miskit kuulnud. See selleks.
Kiirust näitab korralikult, sellega pole kunagi probleeme olnud. See kas näite on keritud või mitte ma kahjuks õelda ei oska, sest auto tuli minu
kätte juba sellisena. Eelmist omaniku tean ka hästi ja tema ka kindlasti kerinud pole. Hetkel see pogen ka.
Okei, hammakad läbi, kuidas sinna ligi pääseb kõige valutumalt, hammakatele ma mõtlen või ei aita muu kui käigukast laiali tõmmata? Või saab anduri
maha keerata ja seal all kohe ka need ära väsinud hammakad?
|
|
|
hansson
huviline
Registreerunud 27.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8
|
postitati 07.08.12 20:08
|
|
|
Hammasrattad on kulunud spidoka sees mitte käigukasti sees.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 08.08.12 07:43
|
|
|
Esmalt keerad kelladeploki tagant servadest kruvid lahti. Siis tuleb trükiplaat koos kõigi vidinatega sealt küljest ära. Siis pead spidoka juurest
veel küttenäidiku mutrid vabastama ning siis vist juba tuligi spidomeeter koos oma alusplastikuga ära. Edasi eemaldad juba selle valge alusplastiku ta
küljest. Tausta koos tolle aluse klaasiga pead ka vast eemaldama, kuna tagant vist ligi ei pääse, aga selles osas ei ole väga kindel. Igatahes nende
eemaldamiseks vaja ka seier ära võtta, kuid selle eemaldamine võib lõppeda sellega, et spidokas hiljem kiirust ka enam ei näita, kuna see on üsna õrn
süsteem (olen ise ühest tahomeetrist jagu saanud). Kui see lammutamine tehtud, siis pead juba ise uurima, milline/millised neist hammakatest vajavad
vahetust ning kas kõigel sellel on mõtet, kuna 100 kellad saab juba üsna taskukohase hinnaga kätte. Ja ei pea olema too tingimata sama mootoriga
isendi pealt, kuna spidomeetri osa saad oma kelladeploki sisse ringi tõsta ning ülejäänud näidikud (tahomeeter, temp. nädik, bens. näidik) jäävad
vanad.
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 09:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Esmalt keerad kelladeploki tagant servadest kruvid lahti. Siis tuleb trükiplaat koos kõigi vidinatega sealt küljest ära. Siis pead spidoka juurest
veel küttenäidiku mutrid vabastama ning siis vist juba tuligi spidomeeter koos oma alusplastikuga ära. Edasi eemaldad juba selle valge alusplastiku ta
küljest. Tausta koos tolle aluse klaasiga pead ka vast eemaldama, kuna tagant vist ligi ei pääse, aga selles osas ei ole väga kindel. Igatahes nende
eemaldamiseks vaja ka seier ära võtta, kuid selle eemaldamine võib lõppeda sellega, et spidokas hiljem kiirust ka enam ei näita, kuna see on üsna õrn
süsteem (olen ise ühest tahomeetrist jagu saanud). Kui see lammutamine tehtud, siis pead juba ise uurima, milline/millised neist hammakatest vajavad
vahetust ning kas kõigel sellel on mõtet, kuna 100 kellad saab juba üsna taskukohase hinnaga kätte. Ja ei pea olema too tingimata sama mootoriga
isendi pealt, kuna spidomeetri osa saad oma kelladeploki sisse ringi tõsta ning ülejäänud näidikud (tahomeeter, temp. nädik, bens. näidik) jäävad
vanad. |
No nüüd on asi küllaltki selge ja kui asjalood sellised siis tõesti pole eriti mõtet seda lammutama hakata vaid targem uus spido sisse kruttida.
Aga need temp. anduri külmjooted, need on ka otse näidiku taga w? Et kui on lahti keeramine siis see ka ühtlasi ära teha, ennem aga tuleb uus spidokas
otsida.
Tänud õpetamast ja nõu andmisest 
|
|
|
|