Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: DIY : AUTO VÄRVIMINE(mõlgid ja kriimustused) (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 26810)
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 14:02 Tsiteeri
DIY : AUTO VÄRVIMINE(mõlgid ja kriimustused)



Kuna olen vaikselt sedapoolt auto omamises vaikselt avastamas, siis jagan teiega ka, kuidas enda autot "odavamalt" korda teha.

Alguses ütlen ära kohe, et kui ei ole endas kindel, siis ära järgnevat "operatsiooni" ette võta.

Kus ja millise ilmaga värvida :
Kuldreegel on see, et ärge vihmase taeva või talvel väljas värvige. Värvida saab kuumal suveilmal väljas(äärmus) või kinnises ruumis( Näiteks kasvuhoone,garaa˛, või elutuba)
Kui värvite detaili talvel, siis kindlasti tehke seda soojas ruumis ja ärge hakkake koheselt värvima, kui toote detaili sooja ruumi, vaid laske detailil ülessoojeneda.

Värvimise õpetused:
Autokaubad24 Kere maalritööde õppevideod(MOTIP)
Step by step õpetus on allpool.


Värvimiseks vajalike tarvikute ostmine(pahtlid,akrüüllakid,pritspahtlid,liivapaberid jne):


  1. Automaailm(Motip autoparandusvärvid)
  2. Autokaubad24(Motip-i tooted)
  3. Decora(liivapaberit näiteks)


Spetsiifiliste ja suurte koguseliste värvide ostmine:
Tarkusetera on see, et keegi seda tegelikult teha ei taha- kõik maalrikohad üritavad ja tahavad autot ise värvida ja seetõttu ei müü ega sega ka värve.

Võrumaa:
SunAuto OÜ - Võru, Pikk tn 21 - +372 5096885 (Sander)

Tartumaa:
OÜ Värvifoorum - Aardla 27 - +372 7367 676 - WWW

Lääne-Virumaa :
OÜ Värvikuningas - Karja 12a, Rakvere - +372 53403000

Harjumaa:
Kemiflora - Laki 3A - +372 6563472 - WWW
Pintaväri Eesti OÜ - Vilde tee 150 - +372 6556118 - WWW
A.V.S.K. OÜ - Valdeku 120 - +372 534 36824 - WWW
OÜ Värvifoorum - Kadaka pst. 165A - +372 6711611 - WWW



Mida üldse on vaja et näiteks mõlk ära siluda?:

  1. Liivapaberit(100-360)
  2. Pahtlit(Polüester või peenpahtlit olenevalt augu suurusest)
  3. Pritspahtlit (lihvimisest tulenevate kriimude ja pragude täitmiseks)
  4. Vesiliivapaberit(1200)
  5. Autoparandusvärvi
  6. Akrüüllakki(metallik värvide puhul)


Väike nõuanne ka kuidas ja mis järjekorras teha:

Valmistage mõlgi pind ette, ehk määrake ala, kui suurelt tahate uut värvi peale kanda(mida väiksem on pind, seda tõenäolisem on tõsiasi, et värv hakkab valguma)
Kui pind on ettevalmistatud, võtke liivapaber(100-360) ja lihvige olemasolev värv maha või karestage pind
Kui pind on karestatud, siis võtke pahtlit( olenevalt augu suurusest siis kas suure augu puhul polüester pahtel või väikese augu puhul peenpahtel)
Nüüd lihvige pahteldatud pind(algul suurema jämedusega liivapaberiga(100) ja lõpus väiksemaga(360).
Peale seda, kui tunnete et pind on sile(käega katsute) , võtke pritspahtel ja kantke see pahteldatud pinnale. - Siia käiks vist märkus ka, et enne seda veenduge kindlasti , et tööala on tõsiselt sile, kuna igagi natukene suurem auk või pragu näeb pärast värvimist näha.
Kui pritspahtel on ära kuivanud, võtke vesiliivapaber ja tooge tiigist,kaevust või vihmavee anumast vett. Pistke Vesiliivapaber vette ja seejärel Lihvige pritspahtlit, kuniks tunnete, et pritspahtli krobelisus on kadunud. Kui avastate, et mõni suurem auk on, mida ennem ei märganud, võtke liivapaber nühkige pritspahtel maha pange peenpahtlit lihvige ja uuesti pritspahtlit. Pritspahtel kuivab umbes 30 min!!! - Ennem laske rohkem kuivada, kuna ennem käe külge pannes rikute kogu asja ära.
Kui pind on sile , võib alustada värvimisega. Enne seda tuleb pind ära puhastada. Selleks kasutatakse näiteks bensiini. Nendele, kes arvavad, et veega saab jube puhtaks pinna, pean kurvastusega ütlema, et ei saa veega pinda puhtaks. Muidugi võib spets vahendeid kasutada nagu värvimisõpetuse lingis näidatud, kuid mõnikord on bensiini hind odavam.

Kui värvitav pind on puhas ja lausa särab vastu, võtke autoparandusvärvi sprey pudel - eemaldage kork. Eemaldaga tila ja sealt alt näete ühte punast jullat(Motipi värvidel ja muudel värvidel üldjuhul on see olemas), eemaldage see punane takisti kruvikeerajaga või mõne muu terava esemega. Paigaldage see tila uuesti peale ja loksutage sprey pudelit kindlasti üle 1 minuti. Kui loksutamine on teiearust juba piisavalt kaua aega võtnud siis kantke värvi tööpinnale . Hoia sprey pudelit tööpinnast umbes 20-30 cm kaugusel.(ennem kaugemal, kui lähedal) . Ära kanna ühele kohale liigapalju värvi, kuna värv võib hakata sedamoodi jooksma või voolama. Kui esimene kiht värvi on edukalt peale kantud. Siis laske värvil kuivada. Kui tunnete, et ühest korrast jäi väheks korrake värvimisprotseduuri veel 1 kuni 2 korda.

Kui teil on Metallik värv, siis võtke akrüüllaki sprey pudel. tehke sama, mis värvipudeliga(eemaldage see punane julla) ja loksutage. Seejärel kantke lakk tööpinnale.Sealhulgas hoides pudelit 20-30 cm kaugusel.


KÕIK VÄRVITÖÖD TEETE OMAL VASTUTUSEL JA PIDAGE MEELES, ET:


HEA VÄRVIMISTÖÖ EI KATA KIIRUGA TEHTUD EELTÖÖD



KKK:
Kust leida Audi värvikoodi?: Audi värvikood on tavaliselt pagasniku lae või juhipoolsel küljel
Kust leida täpne motipi kood, kui värvikood on teada? : MOTIP VÄRVIKOODID
Pärast värvimist tundub mulle, et parandatud koht on teist värvi, miks? : Parandatud koha värv erineb üldisest värvist kas vale värvikoodi pärast või on vana värv pleekinud.
Tahan värvida kompressoriga, kui võimast kompressorit on vaja? : Kompressori paagi maht polt määrav, kuid arvesta sealhulgas, et minutis toodetav õhu hulk oleks kindlasti üle 300 liitri. Väiksema tootlusega kompressorite puhul kannatab värvimise kvaliteet väga kõvasti, kuna paagis olev rõhk kõigub ja seepärast võib juhtuda, et saad näiteks poole detailist ära värvida ja pead ootama, kuni kompressor uuesti paaki täidab.
Millest sõltub värvimise tulemus? : Värvimise lõpptulemus sõltub paljuski eeltööst. Kuid suur osa on ka värvijal. Kompressoriga värvimisel on suur tähtsus varustusel, mida parem varustus, seda parem tulemus ja vastupidi, kuid kompressoriga värvides on suur osatähtsus jällegi eeltööl!


Loodan, et oli abi kõigile neile, kes tahavad oma autot ise värvida.

Püüan pildid ka lisada, kui oma auto autot jälle värvin.

Teistele väike üleskutse, Saadke PS või kirjutage teemasse, kes teie maakonnas värvi segavad ja müüvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.08.12 18:52 Tsiteeri


Kui parandatav koht on roostekahjustus või matistamise käigus nühitakse plekk haljaks siis ei tohiks kindlasti kasutada vesiliivapaberit . On olemas ka kuivpabereid.
Vesiliivaga on rooste sünd või taassünd 95% tagatud .

Rakveres segab värvi " Värvikunn"


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 18:55 Tsiteeri


Kui ma õigesti mäletan, siis tsink kerele pandi roostekohta pärast liivapaberiga hõõrdumist mingit asja ka, mis selle tsingi kihi taastas vms.

Edit:
Lisasin Värvikunni esimesse postitusse.

Roostekoha tsingi kihi parandamiseks midagi : Autokaubad24 otsing tsink


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.08.12 19:13 Tsiteeri


Igasugused sprayd tsingi, värvi jne näol on jama. Spray peale õige värvi paned, siis üldjuhul hakkab mullitama. Spraysi ei kasutata kui teed korralikku asja. Tsinkimise jaoks on eraldi protsetuurid.

Ja vesilihv on ainult poleerimise jaoks. See on vene ajast jäänud lollus, kuna siis ei kulunud liivapaberit niipalju ja ei tolmutanud nii kõvasti. Krundi ja phatli vesilihvimine tähendab seda, et see vesi imbub halja metallini ja roostetamine saab alata

Neid motipi reklaame youtubest nähes tahab naer peale tulla, aga enne müüki mõnele masinale võib nii teha ka.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 19:25 Tsiteeri


Kõigil pole raha, et korralikku kompressorit endale muretseda või alternatiivina iga väikest kriimu käimas tegemas. See on soodne viis enamvähem taastada auto vana väljanägemine:).

Kuigi KeveN-i jutus oli õigus. Neiteks Sprey värvidega võid haledalt alt lennata, just Motip-i omadega, kuna värvikood mis autolt leiad võb kattuda näiteks mõne teise värvikoodiga.

Toon väikese näite, mida ma ise läbi elasin. Nimelt LY9Z ja LY9Y Motip-i autoparandusvärvi koodid on samad, kuid auto reaalne värvi väljanägemine erineb.
Et seda olukorda vältida, soovitan lasta kusagil täpselt teie autole vastav värv kokku segada.

KeveN, mis poolest erineb siis aerosool pudelist väljapaiskuv värv kompressori omast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.08.12 19:30 Tsiteeri


Koostis, enamus pudelist on gaas, teine osa on nitrolahusti ning siis on natuke värvi ka. See lahusti keedab asja üles.
Värvikoodi teema on õigetel värvidel ka, teatud kooidel vastab näiteks kaks sarnast tooni. Ega ta kerge töö pole just.
Eks parandades mõnda kohta on ta hea kerge viis jah, aga mõned värvivad terve auto nii:D


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 19:36 Tsiteeri


Ehk kui lasen värvisegamise töökojas Värvi sprey pudelisse panna saan samasuguse möksi?:)

Tervet autot EI TOHI(LOE EI OLE SOOVITATAV) värvida spreyga:)


Ise olen veel näinud, et kui mõnd mõlki tehakse, siis tehakse pm sellises järjekorras: pritspahtel-pahtel-pritspahtel-värv-lakk. Ise vennad ütlevad, et pritspahtlil peaks olema kindlustatud see, et vesi sinna vahele ei hakka. EHK on rohkem kaitsev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.08.12 19:49 Tsiteeri


Pritspahtel suht kasutu asi, suht väljasurev teema on see. Oletame et sul on mõlk olnud ja see roostes. Siis käiad rooste maha, siis sinna krunt peale. Siis karestad krundi väheke ära. Siis pahtel peale ja töötled seda niikaua kuni arvad/tead et mõlk kadunud ja pind uueks kruntimiseks valmis. Kui krunditud, siis matistamine ja värv peale. Ja kui metallik, siis lakk ka tagantjärgi.

Spay on spray, samasugune igatimoodi. Tegelt sprays nii vähe värvi, et. mingi 10-20% vist oli pudeli mahust:D. Odavam tegelt on õiget värvi osta kui terve autot värvid.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 20:20 Tsiteeri


ehk sinuarust on 1200 eurot 80 eurost odavam? Nagu ma aru sain, siis sa teeks iga pisema kriimu korral täieliku ülevärvimise:P :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.08.12 20:24 Tsiteeri


Loe lause uuesti läbi. Ma lihtsalt ütlesin et spray pudelis on nii vähe värvi, et õige värv tuleb odavam. Ma tahaks maalrit kes sul spray värviga 80 euroga auto üle värvib. Ma ei ütle kes kuidas tegema peaks, aga räägin oma arvamust. Ja olgem ausad kui mul keset ust mõlk ja peaksin selle korda tegema siis tõesti ma ei värviks sprayga ust üle, sest see jääks üsna kole. Mingi stange oleks kraabitud, siis teeks küll hajutuse sprayga, aga kõik olneb mis ma autost ootan ja mis otstarbeks läheb.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Loe lause uuesti läbi. Ma lihtsalt ütlesin et spray pudelis on nii vähe värvi, et õige värv tuleb odavam. Ma tahaks maalrit kes sul spray värviga 80 euroga auto üle värvib. Ma ei ütle kes kuidas tegema peaks, aga räägin oma arvamust. Ja olgem ausad kui mul keset ust mõlk ja peaksin selle korda tegema siis tõesti ma ei värviks sprayga ust üle, sest see jääks üsna kole. Mingi stange oleks kraabitud, siis teeks küll hajutuse sprayga, aga kõik olneb mis ma autost ootan ja mis otstarbeks läheb.


my bad. Eks igaühel on oma ilu ideaal :P. KeveN-it rahustades võin öelda, et värvin oma auto ka üle:) -SPREYVÄRVIGA :cool:



NALI.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.08.12 20:33 Tsiteeri


Eks jaa. Igatahes kui võimalik ja kompressor olemas soovitan püssiga värvida. Muidugi enne kui võimalik siis õpi videodest ja asjatundjatel nippe. Esimene kord läheb ikka aiataha aga nii see kogemus tuleb.

Kannatlikust tuleb koguda kõvasti. Värvikihtide vahele tuleb aega jätta, mitte et lased korraga paku kihi. Mingi 3-4 kihti oleks ilus. Esimene kiht tolmukas ja siis edasi. Lakkiga suht sama, paned kingi 2-3 kihti. Siis ei lähe jooksma.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 20:36 Tsiteeri


Vb ütled siinkohal ka ära, mitu liitrit värvi kulub ühe sedaani ülevärvimiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.08.12 20:38 Tsiteeri


Oeh, mingi 3l ehk. Ma arvan et kui lähed küsima mõne värvija käest siis saad parema vastuse- Pole kunagi sedaani värvinud tervenisti.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kermz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro

postitati 01.08.12 20:59 Tsiteeri


Lugesin seda teemat ja ei saanud mitte kirjutamatta jätta.
Nõustun kasutaja keveniga täiesti.
Spray värv kõlbab ainult siis, kui on oma autost suva või on plaanis maha müüa.
Omad vitsad olen ma kätte saanud. Nimelt ajapikku tõmbab see värv koos lakiga ennast mõradesse ja roostetamine võib alata. Ei tea miks, aga nii see oli.
Ja õige värviga ülevärvimisel keeb asi põhimõtteliselt kohe ülesse. Vähemalt nii juhtus minul, ning kokkuvõttes läks asi kallimaks, kui kohe korralikult õigete asjadega tehes.
Ja proovi sa seda spray lakki või värvi mõne kangema lahustiga puutuda, põhimõtteliselt sulab see kohe maha. :)
Eks igaüks teeb omad järeldused. Igatahes ainult negatiivsed kogemused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 01.08.12 21:02 Tsiteeri


Seda jah et ma ei kujuta ette millega spray pindasi üldse puhastada kannatab, sest nitrolahustiga tuleb ta kohe maha. Lakibensiin ehk siis


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Seda jah et ma ei kujuta ette millega spray pindasi üldse puhastada kannatab, sest nitrolahustiga tuleb ta kohe maha. Lakibensiin ehk siis


Motipil on spets toode sellejaoks :
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/autovarvid-kruntvarvid-kivikaitsed-mastiksid-majapidamisvarvid/motip-silikooni-eemaldaja-m600-2 00ml


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.08.12 22:07 Tsiteeri


Mis te nüüd siin paugute :D. Mul üks avant, millega metsas, mägedes ja võsavahel hullan saab samuti vajadusel sprayd ja lakki, kuna pigem vaatan kehvemat värvitooni kui idanevat metalli ja no kohe mitte ei kavatse sellist tanki kõvema raha eest proffidel poputada lasta. Korralikuma vaha panin hiljem peale ja kestab oksi ja igasugu jama. Mis värvimisse endasse puutub, siis saab ka pisemad detailid sprayga nii teha, et ei seleta ükski silm vahet - suurematest ei räägi. Kehv kestvus võrdub üldjuhul pigem kehvemapoolse aluspinna töötlusega, mitte totaalselt kehva värviga, mida on purki pressitud :). Lahjem ta on muidugi ja selle vastu ei vaidle, aga totaalne kräpp ta nüüd ka pole kui hiljem nõks parem vaha selga lajatada (pigem küll rohkem kaitsekihiks) :P. Enne kui püstoliga värvima asuda tuleks mõne värvija juures pisut kõrval seistes teooriat koguda ja töövõtteid näha, siis hunnik ruutmeetreid suvalise värvi ja suvalisele pinnale kõigepealt "õppida" ja sel juhul on tõenäosus mingigi asi lõpuks valmis saada palju suurem. Korralikud töövahendid on üldjuhul võtmesõnaks, aga need maksavad üldjuhul ka rohkem kui terve auto jagu spraypurke koos kõige eeltöödeks vajalike vahenditega :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 05.09.12 13:09 Tsiteeri


Kuidas oleks kõige kavalam Audi A6 C5-l esimese stange alumine osa,tagumise stange alumine osa ja uste alumised osad(plastik siis kõik) ära värvida kerega ühte värvi?Või kui kunagi varem pole teinud siis oskajate meeste juurde pöörduda?


Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.12 09:34 Tsiteeri


Lihvid ära karedaks, kui vaja siis parandad kohti mida vaja plastiku pahtliga ja lihvid veelkord siis plastiku krunt Kruntvärve on ka erinevaid osasid peab lihvima üle ja osasid ei pea (sprayd ei soovita), karestad veelkord kui vaja ja siis värv selga (mitte spray). Värvi sisse peaks segama ka plastifikaatorit mis muudab värvi elastsemaks plastikpindadel ning siis lakk. Laki puhul peaks ka jälgima kas läheb märg märjale või kuivale. Endal ma unustasin stangede värvimisel plastifikaatorit panna ja nüüd stange nurk sai veits tugevama paugu ja värv mõraline ja lahti stangel endal pole midagi viga. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 21.09.12 09:59 Tsiteeri


Kust neid asju kõiki osta saaks?


Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.12 10:03 Tsiteeri


Esimeses postis on kirjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 21.09.12 18:49 Tsiteeri


Ei saanudki lõplikult aru, kuidas siis kõige õigem oleks käituda kui tahta head tulemust roostes kohtadega tsingitud detaili üle värvimisel? Et siis pindmise roostega kohad lihvin kuivalt peene (kui peene?) liivapaberiga üle? Kas siis on mõttekas tsingi kiht kuidagi taastada, kui jah, siis kuidas? Olemasolev korralik värv ka mingi liivaaberiga karestada ning siis need kohad, kus metall väljas, (happe)krundiga üle, peale seda veidi karestada, värv (metallik) püstoliga peale mõned kihid ja siis lakki mõni kiht?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tons
huviline



Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.14 09:49 Tsiteeri


Isetegemiseks saab väga lihtsalt ja kiirelt materjale hankida e-poest www.autovärvid.ee

Vajadusel profesionaalne nõustamine ja soovitused konkreetsete tööde läbiviimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.01.14 19:26 Tsiteeri


Lisan ka mõned oma poolsed tähelepanekud. Suruõhk peab olema veeeraldusfiltriga, vastasel juhul "sülitab" vett. Voolikutest ei tohi õli olla läbi käinud. Algajale on lihtsam kasutada kõrgsurve püstolit (piisab täitsa odavast), kui HVLP (high volume low pressure). Enne pahteldamist tuleks mõlk võimalikult välja lüüa. Lihvimisel on abiks kontrollvärv või tahm (ei maksa palju). Ilma selleta on raske veatut pinda saavutada. Lihvida tuleks klotsiga X kujuliselt, nii on kõige lihtsam saavutada õiget kuju. Elektrilisi - pneumaatilisi lihvijaid võib kasutada ligilähedase tulemuse saavutamiseni. Täitevkrunti ei tohiks läbi lihvida viimase kihi puhul enne värvimist - hakkab läbi kumama. Värvi hajutamisel tuleks terve detail lakkida. Materjal valmistada ette soovitusliku viskoossuseni - (viskoossusmõõdik ei maksa palju, ca 10 €, saab Tallinnas Tallbergist ja Hansamaalrist näiteks). Esimene kiht udutada nakke tekitamiseks, siis ei hakka nii kergesti jooksma. Pihustamisel püstol 90 kraadise nurga all detaili suhtes ja 75% ülekatet pihustatud lehvikust. Vältida tuleks püstoliga "pintseldamist". enne värvi pesta pind silicon removeriga.
Ja aega kulub kordades rohkem, kui ette plaanid. Ja iga kerge vastupanu teed mindud tegevus rikub tulemuse.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 80.9% - SQL: 19.1%]