AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 29.07.12 11:16
|
|
|
Ostuabi: Audi A4 AVANT 2,5TDI V6 2000a. Sepaautopood
Tervitus, olles nüüdseks igasugu marke vaatand, siis audi oma neljarõngaga on siiski südamesse pugenud ja plaanis ligi võtta seekord A8. Oskab keegi
antud sõidukikohta miskit pajatada ning mida ostul tasuks koheselt ära vaadata. Ei tahaks seekord õnnetust kaela võtta.
Masin ise: http://www.auto24.ee/used/1058383
Kütusekulu sel kindlasti mehine, kuid kui isend ise kestab ja pidevalt remontima ei pea siis olen nõus selle arvelt rohkem lõivu maksma.
Terv.
Andres
edit: Lisasin uue sõiduki siia mis huvi pakub, ei hakanud uut teemat tegema!
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.07.12 14:27
|
|
|
Näpi KÕIK elektrilisad läbi, et toimiks korralikult. Kliima puhuks külma ja sooja mõlemalt poolt, mitte ainult näiteks külma vasakult.
Kast peaks ilma paukudeta vahetama.
Ega 2k € eest prillikat ei tasu nagunii loota.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 31.07.12 21:59
|
|
|
Ei maksa elusees loota, et midagi tegema ei pea. Üldiselt omab 2k A8 ilmselgelt puudujääke, nagu tegelikult iga normaalse kuupalgaga samas vääringus
olev auto. Kui on plaan sõita ja korralikult hooldada, siis võiks 3-4k igaksjuhuks tagataskus olla. Juba lihtne hooldus (õlid, filtrid, küünlad jms)
on kulukas. Samuti tuleks autol teha rihmavahetus, sest enamasti ei oma sellise auto omanikud infot, millal see on viimati tehtud ja ise pole ka
ilmselt teinud (kui on, siis ei oma selle kohta tõestavat materjali ehk ühesõnaga peaks igaksjuhuks ikkagi ära vahetama). Rihmavahetus koos
komponentide ja tööga maksab siis natuke alla poole antud auto hinnast.
Sillajupid ei ole kallid (luksusauto kohta), kui kasutada B osi (ja leiab ka enamvähem kvaliteetseid) aga arvesta, et neid on palju. Kütusekulu linnas
ca 20, maanteel ca 10. Saab ka rohkem aga vähem põhimõtteliselt mitte (eeldades, et elad mõnes suuremas linnas ning ka tipptunni ajal on liigelda
vaja).
Olen ise omanud 3 D2 kerega autot, 220kw A8, 228kw A8 ja 265kw S8, seega kogemus on olemas. Üldjuhul tasuks siiski arvestada, et olenemata vanusest on
tegemist siiski luksusautoga ning mõned spetsiifilised osad võivad olla VÄGA kallid ning alati ei saa lammutuse peale ka loota, eriti siis, kui on
vaja autot pidevalt kasutada.
Arvestades, et sa vaatad 2k maksvat autot, siis ilmselt ei ole sissetulek just üüratu ning ausalt öeldes soovitaks taolisest heaga hoiduda Hooldamata ja rondistunud D2 kerega autosid on terve turg täis. Kui ise
vaataksin taolist, siis tõesti korraliku isendi leiaksin ilmselt hinnavahemikus 5-6k. Rullnokkade poolt ära "äestatud" masina taaskord heasse
konditsiooni putitamine võib osutuda palju kulukamaks.
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 01.08.12 11:12
|
|
|
Tänud Kassu põhjaliku info eest. Olles kodutöid nüüdseks teinud ja uurinud kodanikelt kes antud isendit on omanud. Sain vastuseks, et igapäeva
sõitudeks pole see ost kõige mõistlikum. Kuna sõitmist on mul üpris palju, seoses tööga Soomes. Siis 20 liitrit sajale linnas on ilmselgelt liiga
palju, kuna keegi minule bensiini ei kompenseeri.
Sissetulek sissetulekuks, ma lihtsalt ei soovi liisingut ega laenu omale kaela. Sellest tulenevalt soovin soetada sellise hinnaga sõiduki. Mille
suudan koheselt välja osta ja ei pea ülejäänud kuu veekeetjat piinama mil mu kiirnuudlite jaoks vesi valmis saaks.
Aga nüüd leidsin miskit muud mis silma jäi. Nimelt: http://www.sepaautopood.ee/4/audi-a4-avant-25-v6-tdi-110-kw-20000-automaat-diisel-1282.html?car_type=0&car_make=0&car_model=
&car_transmission=0&ys=&ye=&ps=&pe=3000&car_fuel=0&btn-find=Otsi
Tean jah, et seda 2,5TDI-d on kirutud maapõhja pea igas foorumis. Kuna isend paistab ise suhteliselt sile ja lisaderohke, siis sellest tulenevalt ka
antud isendi vastu huvi. Meeldib, et on ATM,nahk,kliima ja tumevärv. Esivedu on sobilik, kuna elan linnas ning Q pole seetõttu hädavajalik. Kuna antud
autoaed pakub ka igasugu järelmaksu võimalust, siis endal oleks meeltmööda 50% sisse maksta ning ülejäänud teatud ajaks. Siis ei peaks end koheselt
rahast lagedaks tegema ning vajadusel saab autol vajalikud tööd lasta ära teha mis peaksid ehk välja tulema.
Keegi ehk oskab antud isendi kohta olulist informatsiooni jagada, ning ehk keegi isegi käinud seda masinat kohapeal vaatamas. Tänud ette!
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 01.08.12 15:56
|
|
|
Lihtsalt mainin ära, et sa räägid suhtkoht vastu endale ju. Algselt ütled, et ei taha liisingut/laenu, ent siis kaalud auto ostmist järelmaksuga...
Kindlasti on see A4 mõistlikum valik, kui 4.2 liitrise mootoriga A8. 
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 01.08.12 17:05
|
|
|
No Järekas tuleks 4-6 kuu peale ja saaks selle kiiremini kaelast ära. Pangaga jebida ei taha ning usutavasti ka ei saa, sest töökoht FIN ja Eesti
arvele laekub murdosa palgast. Diisli puhul oleks plussiks see, et siis saaks Soomes aegajalt kütusekaarti kasutada. ( bensuka puhul ei saaks seda
kasutada )
Hetkel on veel silmapiiril 99a. 2,5TDI Q Avant. + tuttava kaudu saaks ühe korraliku 96a. 2,6 bensuka päris hea hinnaga kätte. Eks ma siin pean vähe
veel uurima täpselt need tingimused ja asjad läbi. Hetkel uurin maad. 1,9TDI oleks muidu parem variant, aga neid ei ole saada norm varustusega nii
väga. Ja kui on siis hind on selline, et jah...
Järekaga saaks vähe uuema ja kallima ehk ka parema isendi soetada. Kohe välja ostes seab rahakott piirid ja ülevõlli ei hakka laskuma. Mingi reserv
peab jääma ootamatuteks väljaminekuteks nagu seda tunda sain endise A4´ga.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 01.08.12 17:45
|
|
|
Noh, kui esiveoline 2.6 Avant sobiks, siis võiksin ühte soovitada. Üks tuttav müüb seda. Peaks idee järgi korralik auto olema. Kui huvi on, siis PS!
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 01.08.12 18:52
|
|
|
PS saadetud!
Ja kui keegi veel teab, kes korraliku isendit müüb võib teada anda. Eriti hea oleks 1,9TDI kuid vaatan kõik üle. Hind peaks hea olema
|
|
|
|
tonn24
huviline
Registreerunud 01.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
PS saadetud!
Ja kui keegi veel teab, kes korraliku isendit müüb võib teada anda. Eriti hea oleks 1,9TDI kuid vaatan kõik üle. Hind peaks hea olema |
Oleks pakkuda üks väga heas korras 1,9TDI isend !! Toodud Saksast omadel ratastel.
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.php?ct=47d9ef7378f721373291l6&vees=
Kui huvi siis PS !
Võibolla äkki õnnestub autoplatsiga mingisugune järelmaks ka sulle välja kaubelda!
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 02.08.12 13:06
|
|
|
tonn24- Väga ilus ja sile isend paistab olevat, paraku hinnaklass jääb juba antud isendil veidi liiga kõrgeks, see muidugist ei tähenda, et auto oleks
ülehinnatud. Vaid puhtalt enda rahalised seisud seavad siin piirangud. Aitähh pakkumast.
Nüüd siis leidsin ka sellise isendi http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1029092 ning omanikuga paar meiligi vahetatud. Keegi oskab miskit pajatada antud
isendi kohta. Tasuks selline ligi võtta?
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 04.08.12 18:51
|
|
|
Hõbedane tänasest minu käpa all
|
|
|
|