Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 sigar hobiautoks? (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 5128)
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.12 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: MarkoP
Käisid isegi sellised mõtted peast läbi, et müüks praeguse Volvo S60ne üldse maha ja ostaks C4 A6 diisel/manuaal/quattro, aga hetkel seda mõtet veel teostama ei hakka.

Siin ennegi S60 maha müüdud ja diisel/manuaal/quattro ostetud. :)

Heh sama teema aga mul oli 2000a e38 selleks mis asendus c4 tdi 2.5 q manuaaliga ja pole raasugi kahetsnud. Ainus kaotus oli mugavust ja suurust natukene. Rahakott on olnud eriti õnnelik selle üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MarkoP
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.12
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b5 FL 1,8 92kw automaat

postitati 04.08.12 20:41 Tsiteeri


Mul on hetkel Audi kiiks jah välja löönud. Saatsin mõned vahetuspakkumised, et S60 Audi vastu vahetada ja ootame/vaatame, mis juhtub.
Aga kui asi samas vaimus jätkub, siis võib varsti ka minu autoteemat huviliste autode alapunktist lugeda.

Muide lasin ka latti allapoole, et quattro pole enam prioriteet ja vaatan ka esiveolisi.
Eks sõber aitab ka kaasa sellega, et on ainult Audiusku ja muud automarki ei tunnista ja siis ma muudkui kuulen, et muidugi vaheta S60 Audi vastu.

No hetkel ma sellega poolaktiivselt tegelengi. Kiiret ei ole, aga kui keegi näiteks tunneb hirmsat tungi omandada Volvo S60 2002 aasta oma ja vastu anda Audi, siis olen pakkumistele avatud. Võib olla odavam, võib olla kallim, kõik variandid kaalun läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkoP
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.12
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b5 FL 1,8 92kw automaat

postitati 06.08.12 12:43 Tsiteeri


Selle teema pealkiri on juba väga mööda, sest nüüd vaatan lõppkokkuvõtteks ikka uuemaid pille. Ja nüüd oleks vaja uurida, kas keegi sellest autost teab midagi:

http://www.auto24.ee/used/1019939

Lugesin selle 2,5 liitrise V6 diisli teema läbi ja sain teada, et päris õnnetu mootor on, aga ma olen nii loll, et meeldib ikka kõik ise omal nahal järgi proovida.
See konkreetne auto jäi silma seepärast, et selle saaks S60ne vastu vahetada. Samas ma ei tea, kas see oleks väga mõistlik tegu...

Teisest küljest jälle lugesin, et see aasta pidi talv varakult tulema ja lumerohke olema, seega quattro kuluks ära küll. V6 diisel ei pidanud ka eriti ökonoomne olema, samas oleks ta ökonoomsem kui mu praegune 2,4 liitrine Volvo bensukas. Seega võidaksin ka küttekulus.
Kuluosad on nii C5 audil kui ka Volvol kallid, seega ei tuleks vist vahet ka sealt sisse.
Ainuke murekoht ongi nüüd see mootor, et kas peab kohe nukkasid vahetama hakkama.

Kui moderaatorid arvavad, et see teema liiga offtopicuks läheb, siis võib mu viimase postituse siit teemast A6 C5 teemasse üle tõsta ja selle teema lukustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.12 18:41 Tsiteeri


Kui vähegi saad, ära C5 2,5 TDI-d küll osta.
C5 hind vs aastaarv on küll ahvatlev, aga siinkohal on targem teiste vigadest õppida ja võtta kohe C4 1,9/2,5TDi.
Kui tõesti kange tahtmine V6-diisli järele, siis ainus mõistlik kombo oleks facelift 132kW 6k man. kastiga quattro. Muidugi täislisadega (kindlasti nahksisuga!!).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkoP
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.12
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b5 FL 1,8 92kw automaat

postitati 06.08.12 19:44 Tsiteeri


Mingit raudkindlat soovi V6 diisli järgi ei ole, aga kui igapäeva autot valida, siis esmatähtis on mugavus, sest keskeltläbi 24000km sõidan aastas.
Pean tunnistama, et Volvo S60 on päris mugav auto ja et samaväärset või mugavamat leida, siis tuleks vaadata C5 kerega Audi A6. C4 vist ei küündi päris sinna tasemele (kuigi vastupidavus ja juppide hinnaklass on parem).

Kui ma algselt plaanisin Audi 100 sigari või C4-ja võtta hobiautoks, siis ei mänginud lisad/aastaarv/mugavus just väga tähtsat osa.
Aga kui nüüd rääkida praegusest plaanist vahetada Volvo S60 Audi vastu, siis hakkavad mängima rolli just eelnimetatud asjad, mis elu mugavamaks muudavad.
Ja üks asi, mis on minu jaoks igapäevaauto puhul väga oluline, on turvalisus, sest autoga sõidavad ka mu naine/lapsed. Mina isiklikult võiksin sõita ka näiteks 1986a C3 Audi 100ga, aga selle turvalisus ei küündi üheski punktis 2002a Volvo S60ne tasemele.
Seepärast ma hakkasingi C5 kerega Audi A6 poole kiikama. C6 ei jõua osta, aga kui C5 2,5l diisel nii jama on, siis tuleb vist tõesti see põlvkond vahele jätta...
Samas ma olen lugenud viimastel päevadel 2,5l V6 diisli kohta päris palju siit foorumist (negatiivseid asju põhiliselt) ja ikka mõistus keeldub omaks võtmast, et sakslased meelega sellise halva mootori tootsid, mis veerand miljonit ainult vastu peab.
Samas ma kaine mõistusega saan aru, et kui C5 Audi A6e pidamine on kallim kui praeguse Volvo S60ne pidamine, siis tuleb sellest mõttest loobuda ja raha korjata ja siis näiteks järgmine aasta Audi osta. Ja siis vähe uuem ja võib-olla hoopis osaliselt liisingusse võtta.
Lihtsalt mõned asjad, mis mulle sellel ülaltoodud Audi A6 juures meeldivad - diiselmootor, nelivedu, universaalkere ja manuaalkast. Need oleks need asjad, mida ma tahaks igapäevasõidukil näha.
Jah, kui oleks ainult hobikas, siis võiks olla V8 ja automaat, aga siin hetkel kaaludes (ja abikaasa argumente arvesse võttes) jääb siiski hobikas hetkel ära (selle teema pealkiri on hetkel jummala mööda, sobiks paremini "õllese pereinimese heietused").

Seega loo kokkuvõte - nüüd valin hoopis suuremat diiselmootoriga neliveolist Audit a`la 4000 euroses hinnaklassis hetkel ja peale C5 A6e selle summa eest midagi ei saa.

Siit küsimus suurele ringile - kas see Hitleri kättemaks on siis tõesti nii kole mootor (2,5L V6 110kw), et tuleb heaga C5 põlvkond vahele jätta või on tegemist ikka natuke rahvaluulega, kus on üksikud viletsad juhtumid ja tegelikult võib ka normaalse isendi otsa juhtuda?

Moderaatoritele vabanduseks, et teema ei lähe enam mitte pealkirjaga kokku ja kellel on vastavad õigused võiks pealkirja mingi sobiva vastu vahetada - näiteks kuidas Audi 100ja vastu huvi tundmine võib põhjustada kokkujooksu aju töös nii, et tekib vajadus hakata igapäevaliikurit mingi muu Audi tüüpi sõiduki vastu välja vahetama, või midagi sarnast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.08.12 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarkoP
Mingit raudkindlat soovi V6 diisli järgi ei ole, aga kui igapäeva autot valida, siis esmatähtis on mugavus, sest keskeltläbi 24000km sõidan aastas.
Pean tunnistama, et Volvo S60 on päris mugav auto ja et samaväärset või mugavamat leida, siis tuleks vaadata C5 kerega Audi A6. C4 vist ei küündi päris sinna tasemele (kuigi vastupidavus ja juppide hinnaklass on parem).

C3/C4/C5 on tegelikult kõik S60-st klass või vähemalt pool klassi suuremad ja mugavamad autod. Volvo vaste neile oli 740/850/S70(V70). Pigem on sul hetkel psühholoogiline tõke olemasolevast vanema auto peale kolida. See on täiesti mõistetav.

Turvalisus on muidugi teine teema. Volvot peetakse niikuinii turvalisuse sünonüümiks, kuid ega neil vanemail Audidelgi viga pole. Procon-ten juba iidsest ajast kasutuses ja lõpuotsa 100-del (93-94) juba 2 turvapatja ka saadaval. Kui leiad mingi 96-97a C4 diisel-quattro (neid ainult manuaaliga oligi), millele tehases veel korralikult lisavarustust ka selga laotud, siis ma usun, et see on S60-ga nii mugavuselt kui turvalisuselt täiesti kõrvutatav pill.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]