Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 20vt mootori küljes, millega tegemist? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3289)
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 20.07.12 09:41 Tsiteeri
20vt mootori küljes, millega tegemist?



http://defu.planet.ee/Foorum/DSC_0308_800x600.jpg
Ei osanud kohe kuhugi alla seda teemat teha, igaljuhul 20vt mootori küljes selline vidin, see turbo juures oleva klapi asemel.
Mida see julla endast kujutab, ning mis kasu või kahju sellest on?


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 20.07.12 09:50 Tsiteeri


Lõhnab väga samasuguse asja järgi nagu all oleval pildil.
http://img96.imageshack.us/img96/9660/mantonni.jpg
Tegu on Blow-Off klapiga ning kui see klapp on originaal tehnikaga auto küljes, siis on sellest jubinast pigem kahju, kui kasu. Mõttekam on sinna panna 710N tootekoodi lõpuga by-pass klapp.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 20.07.12 09:53 Tsiteeri


See tundub olevat blow-off/bypass, Mantonni firma oma ja puha. Vaata kuidas need voolikud seal ühendatud külge on, kui küljes on 3 voolikut, siis on kõik okei. Kui ainult 2 voolikut ja üks ots jookseb vabasse õhku, siis tasuks see kas originaal bov vastu vahetada või muu sarnase blow off valve vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 20.07.12 09:53 Tsiteeri


Mul enda omal on seal plast by-pass, plastik klapp küll, aga koodi jään võlgu. Eeldasingi, et siiski siiski on stock tehnikale see pigem kahjulik.
Kuid tagasi tulles selle Blow-off'i juurde, kust selliseid müüakse oskab keegi öelda?

E: See konkreetne tundus olevat vaid 2 otsaga kinnitatud, see suur alumine tuleb turbo lõdvikust ja väike rihmaratta juurest.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 20.07.12 10:00 Tsiteeri


Siis on ikka tegu blow-offiga, nagu ka Risto kirjutas. Soovitaks selle kindlasti välja vahetada, käiguvahetused lähevad oluliselt mõnusamaks :) BOV saad osta forssist või revalist, usun, et mõlemas kohas riiulist võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.07.12 10:01 Tsiteeri


Point on selles, et kui õhulugeja on enne turbot, ei saa aju aru, kuhu osa õhku jäi, kuna blow-off laseb selle süsteemist välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.07.12 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Point on selles, et kui õhulugeja on enne turbot, ei saa aju aru, kuhu osa õhku jäi, kuna blow-off laseb selle süsteemist välja.


Ütleks täpsemalt, et õhulugeja annab vale õhukoguse ajule, kuna sealt käib rohkem õhku läbi, kui peaks.
Aju reguleerib kütust/süüdet õhulugeja näidu järgi ning kui see ebakorrektne on (rõhu/vaakumlekked/vigane lugeja jms), siis tulebki vale kogus kütust/süüdet.

Blowoffist lastakse loetud rõhk atmosfääri käiguvahetusel turbo inertsi tõttu ning mootori kallab täis, sest õhulugejast läheb oluliselt rohkem õhku läbi, kui peaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 20.07.12 15:05 Tsiteeri


Selge, osad nüansid olid juba teada, aga küsida tuleb ikka. Ehk siis stock seades siiski mõtetu midagi vahele panna. Lihtsalt tuttava audil oli lätist või leedust toodud isendil selline asi küljes. Tema vihjas, et ei ole nagu eriti kadu tundnud. See, et tõesti toimib selle vidinaga ilusti, jäi mulle natuke arusaamatuks. Ning nüüd sain taas kord selgitust. Tänud kõigile vastanutele.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 50.3% - SQL: 49.7%]