Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi 100TD või D (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3481)
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 03.12.04 11:51 Tsiteeri
audi 100TD või D



Küsimus targematele meestele!
Mingi plaan on nagu osta audi 100 diiselmootoriga. Ehk oskab keegi öelda midagi näiteks (ütleme 1993.) 2.5D ja 2.5TD mootoritega autode võrdluseks, nende miinused ja pluusid teineteise suhte, mida ma ehk peaks teadma? või oleks 2.4 või 2.0 mootor hoopis parem?
Ette tänades juba.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 03.12.04 12:23 Tsiteeri


Natuke täpsustuseks: C3 (sigar, kuni 1991a) kerel oli diiselmootoritest saada 2.0D/TD, 2.4D/TD (TD väga haruldane 2.4 mootoril) ja 2.5 TDI ning C4 kerel (alates 1990) 2.5TDI ja 2.4D (töenäoliselt ka TD, kuigi pole C4 kerel sellist mootorit kunagi näinud). Turbota mootorid lihtsalt pikaealisemad (endal olnud 2.0D söitis 1.3miljonit km enne esimest kapremonti). Ning mehhaanilise pumbaga ja tavaliste pihustitega mootorid odavamad hooldada


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 03.12.04 13:09 Tsiteeri


OTSING ABIX http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4952&page=1#pid42776


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 04.12.04 02:40 Tsiteeri


nii..aga kas selle c4 85kw ilma turbota väga uimaseks siis ei jää? vahe turboga mootoriga võrreldes arvatavasti kohe tugevasti tuntav. Kas mootori töötamise ja töökindluse suhtes võib kah mingeid erinevusi välja tuua, või ongi muidu mootor sama? Aga muidu tänud tähelepanu eest))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 04.12.04 15:04 Tsiteeri


Sõitsin kunagi sõbra 2,5 TDi-ga 85 kw ja sellel oli tõmme küll korralik. Eks need turbomootorid ole erksamad jah natuke.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 04.12.04 20:15 Tsiteeri


endal olnud 85kw 94 aasta c4. Minek on ikka diisli kohta väga hea. Möödasõidud lapsemäng ja vastupidavus hea. 2,4 l kohta olen kuulnud vaid seda et vastupidavus hea kuid üliüliüli tuimad.

Soovitan 2,5tdi ja nii palju varustust peale kui vähegi võimalik.


Priit
priit@made.ee
5109332
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 06.12.04 06:32 Tsiteeri
..



olles ühel teisel autol ühe turbo remondi juba üle elanud.(polnud tõesti üldse kohe mitte odav)...kipun vist tõesti kalduma valiku tegemisel 2.5 ilma turbota mootori poole..kui korralik, vast siis ikka liigub)..eriti kui mõelda, et praegu 2.0d 55kw nissaniga ringi seilan..sellega võrreldes peaks vast minek 85kw parem olema)..kuigi jaapanlane sells suhtes väga hull polegi, vaatamata siis 55kw-le aind. Targemaks sain küll..tänud, kes vaevusid infi jagama)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.12.04 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja arx007
olles ühel teisel autol ühe turbo remondi juba üle elanud.(polnud tõesti üldse kohe mitte odav)...kipun vist tõesti kalduma valiku tegemisel 2.5 ilma turbota mootori poole..kui korralik, vast siis ikka liigub)..eriti kui mõelda, et praegu 2.0d 55kw nissaniga ringi seilan..sellega võrreldes peaks vast minek 85kw parem olema)..kuigi jaapanlane sells suhtes väga hull polegi, vaatamata siis 55kw-le aind. Targemaks sain küll..tänud, kes vaevusid infi jagama)
85 kW on ikka siiski turboga variant. Ilma turbota diisel on C4 kerel 2.4D 60 kW.
Kas sa 80quattro postitust üldse ei lugenud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 06.12.04 10:55 Tsiteeri


ups..nüüd siis ma küll midagi puusse..kas 2.5 on aind turboga?..ma mõtlesin et mõlemad variandid olemas on..lihtsalt neid müügikuulutusi vaatasin..palju lihtsalt D pandud mitte TD..sellest ma järeldasin, et mõlemad olemas..mh(..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 09.12.04 08:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Natuke täpsustuseks: C3 (sigar, kuni 1991a) kerel oli diiselmootoritest saada 2.0D/TD, 2.4D/TD (TD väga haruldane 2.4 mootoril) ja 2.5 TDI ning C4 kerel (alates 1990) 2.5TDI ja 2.4D (töenäoliselt ka TD, kuigi pole C4 kerel sellist mootorit kunagi näinud). Turbota mootorid lihtsalt pikaealisemad (endal olnud 2.0D söitis 1.3miljonit km enne esimest kapremonti). Ning mehhaanilise pumbaga ja tavaliste pihustitega mootorid odavamad hooldada



Kas C4 ei hakatud tootma -91a mitte -90a :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 10.12.04 13:45 Tsiteeri


C4 tuli 1990 aastal 1991 aasta mudelina ning C4 sedaan (äkki ka universaal?) ja C3 universaal olid lühiajaliselt paralleelselt tootmises


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 10.12.04 23:06 Tsiteeri


Turbo annab ikka nati juurde küll. Võrdluseks kasvõi 1,6TD(Audi 80 86a) ja 2,0 D(Audi 100 85a), mõlemal kilovatte ühepalju ehk 51, aga 100-l tüki rohkem kaalu kui 80-l:) Seega kiirendus langeb ilmselgelt.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 12.12.04 13:59 Tsiteeri


mnjah..turbo on ikka turbo..kui on korralik turbo vaevalt ta siis nii kähku tuksi lähebki, eks ole..nüüd tekib aga küsimus kuidas seda kontrollida...kas on mõni hea nipp niisama kuskil platsi peal auto juures asjatades aimu saada, mis seisukorras selle turbo parasjagu on? et teda kohe peale auto ostu remontima ei pea hakkama..ehk mõned kindlad tundemärgid mis viitavad sellele, et pikka pidu enam ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 13.12.04 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja arx007
mnjah..turbo on ikka turbo..kui on korralik turbo vaevalt ta siis nii kähku tuksi lähebki, eks ole..nüüd tekib aga küsimus kuidas seda kontrollida...kas on mõni hea nipp niisama kuskil platsi peal auto juures asjatades aimu saada, mis seisukorras selle turbo parasjagu on? et teda kohe peale auto ostu remontima ei pea hakkama..ehk mõned kindlad tundemärgid mis viitavad sellele, et pikka pidu enam ei ole?

Intercooleri jämedad voolikud lahti ning loksuta: kui loksub, siis kipuvad ka voolikud seest juba õlised olema. Valdaval enamusel müüdavatest autodest leiad selle jama (sageli ka intercooleri radikas juba õhu asemel õli täis) - see on vihje turbo remondiks, sest kui sõidad edasi (võib kesta isegi aastaid) ja lased turbol laiali joosta, pole asi enam sageli remonditav ja vaja päris uut turbot

Muide, 2.0D on 51kW ning 1.6TD on ilma intercoolerite kah 51 kuid i-ga 59kW. Need on aga sisuliselt pöörded põhjas saadud näidud, mitte nendel pööretel söites, mida normaalselt kasutame. Ning turbomootori kilovattidest saad aimu alles pöördesse lastes, kui turbota mootor tõmbab kohe alates nullpööretest. Tegelikult sõltub reaalne kiirendus hoopis käigukasti ülekannetest, mis on neil autodel/mootoritel totaalselt erinevad ning me võrdleme siin praegu võrreldamatut:D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 23.12.04 01:28 Tsiteeri


nii nii..eks masiis nüüd võtan kätte ja loksutan))..tänud näpinäidete eest.vaatame kuidas see neid omanikke loksutab))..irw kui seal neid voolikuid lahti keerama lähen)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 23.12.04 01:59 Tsiteeri


Kunagi tegin vana diisli ostmisest sellise teema, ehk on veidi abiks:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=534#


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 24.12.04 14:44 Tsiteeri
hämming..



krt. loed neid arvamusi ja tulemus on see et järjest vähem otsustamis kindlana ennas tunned..ja järjest enam küsimusi tekib..et kas olen üldse piisvalt tark mees seda diislit ostma..teiseks, kas diisli ostmine minule ära tasub, kui sõidan aastas a-la 15000km maksimum..sest ostes diisel ju mingi 15000 kallim kui bensukas..palju aega sellega sõitma peab, et see ära mulle tasub..kui seda 2.5Td võrrelda nüüd 2.0 bensukaga..kuidas neil see mineku vahe on?..kilovatte sama palju..kütusekulu tollel 2.0l ..noh linnas ikka tuleb vahe..samas siin teevad maha selle 2.0-i et ikka uimane..kes ütleb et 2.0 kütusekulu samma auku 2.3-ga..kes ütleb, et 2.3-l kulu samasse auku 2.6-ga..jama ju..sellest juba välja tuleb loogiliselt, et 2.0 sama mis 2.6??..ajuvaba..mille osaks nüüd siis otsustada..küsimus pole nüüd küll enam kas turboga diisel või ilma..vaid kas 2.5TD või bensukas..ja kui siis milline..eh....ja mina mõtlesin alati etolen otsusekindel mees:)) :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arx007
huviline



Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDI 171kw

postitati 24.12.04 14:49 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+100/id=105000


ehk sellest isendist keegi midagi teab tarka kosta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.3% - SQL: 28.7%]