juku002
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.12 19:44
|
|
|
Audi a4 (b8) ostuabi
Tere
Uurinud ja lugenud palju, kuid ei leia asjakohast infot antud masina kohta.
Autoks siis Audi A4 (B8) SDN/AVANT 11.2007-
Mis võiks olla seonduvad probleemid nii bensu kui ka diisliga, mida peaks üle vaatama enne ostmist. Kumb olesk targem osta kas diisel või bensiin.
Ette tänades
Mario
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
|
juku002
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.12 04:39
|
|
|
Tänud!
Siit sai nii mõndagi huvitavat teada!
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.12 16:37
|
|
|
Kuna vaja uus auto valida ja ring on suhteliselt kitsaks mul tõmmanud, siis järjekordselt on sõelal Audi A4, kuid b8 kerega seekord.
Sõelast vajus läbi igasuguseid aparaate, alates 2004 aasta Bmw 3 seeria diisel coupest kuni 2011 aasta Vw Jettani, vahele jäid Focused, Kiad jne.
Jetta veel kõlgub juuksekarvaga seal sõela augus, kuid arvatavasti vajub
sealt läbi kehva varustuse tõttu, kuigi ls on 16 000 ja eestist ostetud, mis tähendaks muretuid lähiaastaid.
Räägime aga sellest Audist veel.
Valikus on 2.0 diisel 105kw, käigukasti tahaks automaati, aga küsimusi tekitab selle töökindlus ja remont ei ole kindlasti nätsupaki raha eest, samas
lugesin Robinsoni teemat, kus tema on ka manuaalkasti juba lahanud. Seekord tuleb auto ka esivedune, sest quattro läheb hinnapiirist kõvasti välja.
Huvi tekitavad ka elementaarsete kuluosade hinnad - pidurikettad, klotsid, rattalaagrid, eelsüüteküünlad jne. Näiteks Mitsubishi Grande kukkus
kiiresti "sõelast" läbi, kui ma rattalaagri hinna teada sain - 201 euri tk. B osa. Seda on veits palju ja neid pidi eesti teedel ka kuluma.
Igatahes ootan igasugu infot selle auto kohta.
Minu valikusse on jäänud sellised masinad, kõige rohkem on silm peale jäänud esimesele
sellest reast
Suurem osa masinaid on valitud siia ritta kärukonksu olemasolu pärast.
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.12 19:02
|
|
|
Siiani vaikus selles teemas, aga torgin vaikselt edasi.
Kuidas suhtuda üldse 150 - 200K läbi sõitnud diisel b8 Audisse? Kui auto on õigel ajal korralikult hooldatud eelnevalt, saab siis muretult edasi
kulgeda tavahoolduste abil mõnda aega või tuleb ikkagi juba kohe rahapuud kastma hakata?
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 20.07.12 19:56
|
|
|
Mina oma B6 e ostsin 2007 a ja siis oli läbisõit 140 000
Solgin küll b8 teemat, aga see selleks.
See 200 000 ne läbisõit on pigem reaalne ja tegelik mitte keritud.
Nüüdseks mul ees 300 000 km .. ja selle läbisõidu juures ei teki küll mingeid probleeme kui hooldad korralikult ja korralike osadega.
Pigem oleks ma skeptiline väga väikeste nr ite ees.
Kuna nr mis maha keritud võib olla ... võib olla selline, et võiks hakata muret tundma
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.12 16:45
|
|
|
On veel kellegi midagi lisada? 
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.12 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Kuidas suhtuda üldse 150 - 200K läbi sõitnud diisel b8 Audisse? Kui auto on õigel ajal korralikult hooldatud eelnevalt, saab siis muretult edasi
kulgeda tavahoolduste abil mõnda aega või tuleb ikkagi juba kohe rahapuud kastma hakata? |
Kui sellise sõiduga kätte saad ja masinaga on heaperemehelikult käitutud, siis saad ikka rahulikult sõita. Omal kogemus küll B7-ga, 150k ostuhetkel,
tänaseks 35k sõidetud. Suuremateks ja kulukamateks hooldustöödeks oli õli, filtrite, piduriklotside vahetus 
Aga lisada võiks veel niipalju, et 2.0 TDI on sellele masinale täiesti piisav mootor. Selle aja multitroonikud on väga hea töökindlusega ja teevad
mootoria väga head koostööd. Muidugi fantastiline kompott oleks 3.0TDI.
Ma ei mõista, mis sind selles Jettas ja Kias võlub? Mul oli au sõita Volkswagen Pasteediga 2007 aasta ja julgen väita, et 2002 B6-s on autot kordades
rohkem, kusjuures hinnavahe on neil ~2 korda.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.12 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Kuidas suhtuda üldse 150 - 200K läbi sõitnud diisel b8 Audisse? Kui auto on õigel ajal korralikult hooldatud eelnevalt, saab siis muretult edasi
kulgeda tavahoolduste abil mõnda aega või tuleb ikkagi juba kohe rahapuud kastma hakata? |
Kui sellise sõiduga kätte saad ja masinaga on heaperemehelikult käitutud, siis saad ikka rahulikult sõita. Omal kogemus küll B7-ga, 150k ostuhetkel,
tänaseks 35k sõidetud. Suuremateks ja kulukamateks hooldustöödeks oli õli, filtrite, piduriklotside vahetus 
Aga lisada võiks veel niipalju, et 2.0 TDI on sellele masinale täiesti piisav mootor. Selle aja multitroonikud on väga hea töökindlusega ja teevad
mootoria väga head koostööd. Muidugi fantastiline kompott oleks 3.0TDI.
Ma ei mõista, mis sind selles Jettas ja Kias võlub? Mul oli au sõita Volkswagen Pasteediga 2007 aasta ja julgen väita, et 2002 B6-s on autot kordades
rohkem, kusjuures hinnavahe on neil ~2 korda. |
Ma ütlen ausalt, et ei Kia ega Jettaga ma ei jõudnud sõitmagi, neid lihtsalt oleks suutnud veel põhimõtteliselt uuena soetada. Nüüd olen aga kindel
B8's, ühega ka proovisõit tehtud ja homme püüan järgmist minna vaatama, kui tööaeg seda võimaldab. Kui kõik sobib, siis Revalisse ostueelsesse
ülevaatusesse ja kui ka peale seda kõik sobib, siis ma teen teile siia uue teema lugemiseks. 
|
|
|