Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Kas keegi aitaks 2,5tdi V6 korralikult käima saada? (Vastuseid: 64 | Vaatamisi: 15477)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 16.09.12 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Ma küsiks vastu, et mis materjalist oli see silinder, kus kolv liigub? Kahjustatud peaks olema ka silindriseinad (kui kolvil endal vaod sees), eriti veel kui tegemist pronksi või alumiiniumiga.
Tõenäoliselt on seal ka mingisugused metallurgilised ja kütuse keemilisest koostisest tulenevad kulumise põhjused.


Kolb on tefloniga kaetud, liigub ta terassilindris mis on pumba alumiiniumkorpusse pressitud. Kusjuures silindrit eraldi varuosadetailina ei ole olemas, vahetatakse koos pumba korpusega. Räägivad jh, et kolbi eraldi vahetada ei ole mõtet, et silindril ka vaod sees enamasti, minu omal küll ühtegi nähtavat jälge ei olnud. Vaod teevad kolvile silindri väljalõike servad, st ongi sellise nõrga ehitusega sõlm mida iga natukese aja tagant tuleb remontida. Kui välismaa veoautofoorumeid lugeda-vaadata, siis selliste vagudega kolb on täiesti tüüpiline pilt. Meil sellist pilti eriti ei näe, sest meil on kõik nii rikkad, et ei hakata mingit kolbi eraldi vahetama.:D

Väidetavalt sellist tööd ilma pumba stendimata ka teha ei saa, st ega ta päris õige töö ei ole nagunii. :D

Kui keegi veel peaks tahtma eksperimenteerida, siis on mul nüüd 1 ilma elektroonikata pump 150.- eest pakkuda, uue kolvi sinna juurde saab 90.- eest.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 11.10.12 07:30 Tsiteeri


Kas keegi teab palju võiks olla või peaks olema takistus nendel klappidel mis jooksevad ajust pumba alla ja pumba taha?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uuskyla
huviline



Registreerunud 17.06.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2003 2.5TDI

postitati 29.10.12 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Ma küsiks vastu, et mis materjalist oli see silinder, kus kolv liigub? Kahjustatud peaks olema ka silindriseinad (kui kolvil endal vaod sees), eriti veel kui tegemist pronksi või alumiiniumiga.
Tõenäoliselt on seal ka mingisugused metallurgilised ja kütuse keemilisest koostisest tulenevad kulumise põhjused.


Kolb on tefloniga kaetud, liigub ta terassilindris mis on pumba alumiiniumkorpusse pressitud. Kusjuures silindrit eraldi varuosadetailina ei ole olemas, vahetatakse koos pumba korpusega. Räägivad jh, et kolbi eraldi vahetada ei ole mõtet, et silindril ka vaod sees enamasti, minu omal küll ühtegi nähtavat jälge ei olnud. Vaod teevad kolvile silindri väljalõike servad, st ongi sellise nõrga ehitusega sõlm mida iga natukese aja tagant tuleb remontida. Kui välismaa veoautofoorumeid lugeda-vaadata, siis selliste vagudega kolb on täiesti tüüpiline pilt. Meil sellist pilti eriti ei näe, sest meil on kõik nii rikkad, et ei hakata mingit kolbi eraldi vahetama.:D

Väidetavalt sellist tööd ilma pumba stendimata ka teha ei saa, st ega ta päris õige töö ei ole nagunii. :D

Kui keegi veel peaks tahtma eksperimenteerida, siis on mul nüüd 1 ilma elektroonikata pump 150.- eest pakkuda, uue kolvi sinna juurde saab 90.- eest.


Lugesin läbi antud foorumi teema ning mulje jäi justkui räägitaks minu autost. Vaevlen sama probleemi ees, et kohalt kiirendades autol minek puudub täielikult. pärast 2000 rpm-i tuleb hea tõmme. Kuidas kolvi vahetus siiani mõjunud on? kas äkki tahaksid minu autole pilgu peale visata? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.03.13 21:15 Tsiteeri


Peale pumba kolvi vahetamist on masin sõitnud üldiselt hästi. Ainus häiriv asi on mootori jõnksutamine.
Külmalt käivitub hästi ja käib esmalt ilusti, siis hakkab hirmsasti pöördeid kõigutama, kuni töösoojaks käib. Soojana on tühikäik ebaühtlane, muidu sõidab üsna normaalselt.

Ajasin selle kõik seni kalibreerimata pumba süüks ja andsin "tuima näguga" tuld, kuni tänaseni... Mil tegin "lõunaka" juures pisikese peatuse. Pärast enam mootor normaalselt ei käivitunud, korraks käivitus, seejärel suri kohe välja. Nii umbes 20 korda järjest, seejärel jäi küll käima, kuid vilkuma hakkas eelsüüteküünalde tuli. Sedaviisi sõitsin Tallinnasse ära, tuli koguaeg vilkus, kahtlustasin ise, et paagiandur läks rikki ja nüüd paagipump koguaeg täiega uhab, kuid linnas lükkasin arvuti sappa ning selgus, et kõrgsurvepumba pööreteanduri viga hoopis. Peale veakoodi kustutamist tule vilkumine lakkas, viga tagasi ka ei tulnud. Jätsin mootori seisma, ja peale seda täpselt sama jama, käivitus ainult hetkeks, käima jäi alles peale paarikümnekordset käivitamist.

Nagu saan aru, siis masin käivitatakse algparameetrite baasil, misjärel hakatakse arvestama kõiksuguste andurite infoga, kui pööretesignaal puudub, siis suretatakse mootor välja, korduval käivitamisel pannakse lõpuks mootor tööle ilma seda andurit arvestamata nn avariire˛iimis?

Tean, et siinsest rahvast keegi vahetas pumba andurit, kuid otsides enam andmeid ei leidnud. Ehk on kellelgi kokkupuuteid, kust seda andurit eraldi leida? Nagu saan aru siis need andurid on samasugused kõigil vanadel v6 diislitel?

Ühtlasi võib pakkuda ka kasutatud pumba elektroonikaosa koos korras anduriga.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AMX
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.09
Asukoht: põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.8 quattro 1992a, vw multivan 2.0bitdi 4motion 2016a

postitati 08.03.13 23:14 Tsiteeri


Kas see pöörete veakood on siis legendaarse 00550 koodi all w ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 09.03.13 00:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AMX
Kas see pöörete veakood on siis legendaarse 00550 koodi all w ?


Ei, 00550 seostub pritsehetke reguleerimise suutmatusega, sellega kaasneb esp tule süttimine/plinkimine.

Minu masinal on veaks 01376 engine speed sensor for injection pump, 37-10 faulty intermittent
ehk nagu ma aru saan, siis perioodiliselt ei saa mootoriaju kõrgsurvepumba asendi signaali, mistõttu mootorit ei käivitata, korduval käivitamisel pannakse mootor tööle ilma kõrgsurvepumba asendisignaalita? Ei tea kas ma olen oma mõtteviisiga õigel teel?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
saarekas8
huviline



Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A-6 2,5 TDi avant

postitati 06.04.13 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Tulles tagasi juhtpihusti juurde.

AKE mootori jaoks on ainult ühte tüüpi pihusti ette nähtud, 059 130 202 E
AKN jaoks 059 130 202 C või 059 130 202 B
Kui ma õieti mäletan siis AKN ja AFB on 110kw, seega AKE on ainuke 132kw mootor mida 2001 aasta masina pealt võib leida ETKA andemete põhjal. Uuematel 132kw on juba 059 130 202 G ja F versioonid.

Seega ma kahtlen selles 132kw juhtpihustite ristsobivuses.


Missuguguse mootorikoodiga mootorile on mõeldud siis 059 130 202 juhtpihusti?


Saarekas.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.04.13 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saarekas8
Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Tulles tagasi juhtpihusti juurde.

AKE mootori jaoks on ainult ühte tüüpi pihusti ette nähtud, 059 130 202 E
AKN jaoks 059 130 202 C või 059 130 202 B
Kui ma õieti mäletan siis AKN ja AFB on 110kw, seega AKE on ainuke 132kw mootor mida 2001 aasta masina pealt võib leida ETKA andemete põhjal. Uuematel 132kw on juba 059 130 202 G ja F versioonid.

Seega ma kahtlen selles 132kw juhtpihustite ristsobivuses.


Missuguguse mootorikoodiga mootorile on mõeldud siis 059 130 202 juhtpihusti?


Selle info põhjal ma järeldasingi, et 059 130 202E peaks mulle sobima, kuid nüüd tuleb välja, et selle koodiga pihusti võib olla nii 5x0,18 kui ka 6x0,16 avadega?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.08.14 20:07 Tsiteeri


Tundub olevat õige teema küsimiseks:
Sai tegeletud sõbra autoga, A4 2004 V6 TDI, veakoodide hulgas oli ka valele süütele viitav veakood. Sai siis kontrollitud pritsehetke nagu ette nähtud, iseenesest oli see paigas aga üleminek varajaselt hilisele jääb toppama, põhimõtteliselt püsib pikalt umbes 10 kraadi enne ÜSS, paariks sekundiks jõuab nulli hüpata ja siis keerab aju/arvuti juba uuesti varajaseks selle. Kasutan VAS5052 testrit ja tegin läbi kõik võimalikud testid, aga programmi arvates on kõik korras, sest korraks käib pritsehetk nullis ära ikka.

Kas viga võiks olla selle nn "ennako" kolvi takerdumises pumba sees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.08.14 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kas viga võiks olla selle nn "ennako" kolvi takerdumises pumba sees?

Ilmselt viga just selles ongi, eks see ongi nende masinate (tegelikult kõigi VP44 pumpasid kasutavate autode, olgu nendeks siis ooplid, saabid või ameeriklased) peamiseks veaks. Kolb peab liikuma ülisujuvalt oma pesas, väikegi takistus rikub kogu mootori töö, kuna pumba asendianduri andmed on kogu mootori töö reguleerimise aluseks.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.08.14 04:14 Tsiteeri


Tänud vastamast!
Kas pump tuleb maha võtta selle kolvi vahetamiseks ja kust saab osta seda? Eespool on vihje, et maksab umbes 90 EUR?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 02.08.14 11:07 Tsiteeri


Stikke on vist ainus diislijunnidele spetsialiseerinud ettevõte, rohkem ma ei teagi, Bosch on otsad meie banaanivabariigist kokku tõmmanud ja enam varuosi ei müü.

Vahetamine on iseenesest lihtne, kuid olen aru saanud, et pumba kalibreerimine on selle järgselt oluline, seda aga ise kuidagi teha ei saa, samuti ei paku eestis keegi sellist teenust.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 04.08.14 13:38 Tsiteeri


Loen ka teemat. Ning räägite, et see mootor on uimane kuni 2000 pöördeni. Täitsa huvitab, kui uimane tal Teil on siis sinnamaani. Kui turbo taha tuleb, on ta Teil siis ikkagi uimane?

Mul endal uus pump küljes ja elama hakkavadki need mootorid, kui turbo taha tuleb. Või olen ma millestki valesti aru saanud.

Mul muidugi automaat ja äkki see tekitab siis sellise mulje, et kuni turboni on jõuetu ja sealt edasi ikka oskab liikuda. Samas olen eelnevalt liigenud manuaalidega ka nemad ka nagu alguses natuke tuimad ja turboga hakkavad elama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 05.08.14 18:45 Tsiteeri


Proovisin täna seda "enneko" kolbi kätte saada ühest pumbast huvi pärast, aga ei tahtnud nagu tulla. Liigub edasi-tagasi aga välja ei tule, jääb nagu taha kinni kuskile. MIs nipp seal on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 05.08.14 19:36 Tsiteeri


Seal peaks mingi piirajamoodi asi seest läbi olema, ise ka korra lammutanud aga meelest läinud juba.
Küsiks ka V6-e kohta, et sooja mootoriga ei ole tõmme enam sama mis külma mootoriga. Reaalajas vaadates paistab küttekogus normaalne, aga ei ei liigu soojast peast nii hästi kui külmalt. Kellegil ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]