Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.12 16:12
|
|
|
Audi A3 2006 2.0TDi
2.0 TDi 103 kw. Autolehe testide on see 2.0 diisel kõige
ebaõnnestunum.
Mõningad võimalikud probleemid on järgmised: töölepingu lõpetav õlipump (võib lõppeda mootori ja turbo vahetusega). Ette on tulnud rihmade ja
rihmapingutite rikkeid, nii et kui garantiiaeg on möödas, võiks neid pigem varem kui hiljem vahetada. Jälgida tasub nii käivitumist kui ka tühikäiku:
ebaloomulikud helid ja vibratsioon võivad tähendada peatset kalli kahemassilise hooratta vahetust. Lekkida võivad kütusepihustid.
Ehk oskab keegi oma kogemusest öelda, kas on see lugu ikka nii hull.
Loomulikult loeb ka see, mis hinnaga need loetelus toodud detailid poodides on.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.07.12 16:26
|
|
|
Mingi aeg küll seda mootorit natuke aidati, endal on 2007 aasta masin sama mootoriga.
Algusest saati ise sõitnud, hetkel 189 tuhat ees,hooratas garantii korras vahetatud.
Endal pole põhjust olnud, et seda mootorit kiruda.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.12 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Mingi aeg küll seda mootorit natuke aidati, endal on 2007 aasta masin sama mootoriga.
Algusest saati ise sõitnud, hetkel 189 tuhat ees,hooratas garantii korras vahetatud.
Endal pole põhjust olnud, et seda mootorit kiruda. |
Mis läbisõidu peal hooratas vahetusse juba läks? Hinda ka oskad öelda, sest kui sellel konkreetsel autol seda vahetatud ei ole, siis garantii mind
enam ei päästa.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.07.12 16:42
|
|
|
Mingi ~85 tuhande peal.
Hetkel hinda ei mäleta aga peaks jääma koos vahetusega ~800-900 raha kanti ehk.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.12 16:51
|
|
|
Nii, kui sa juba hakkasid rääkima, siis ma ei jäta sind rahule nüüd. 
Kas mingi põhjendus ka sellele on, miks ta nii kiiresti vahetust vajab? Ja kui vahetad ära, siis on see oht jälle ütleme ümmarguselt 100k läbimisel?
Või ei pruugigi seda juhtuda ka tehase hoorattaga.
See konkreetne Audi on just sellise läbisõidu juures, mis sinul juba hooratta vahetuse tõi ja natuke nigel oleks peale auto ostmist kohe sellist
investeeringut teha.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.07.12 17:01
|
|
|
Pole aimugi miks see laguneb/lagunes, võib olla DSG kast ja raske jalg.
Kui aus olla, siis hetkel tahaks ma juba järgmist hooratast sellele masinale panna.
Aga kuna esialgne diagnoos oli hoopis starter, siis ootab nii starter kui ka järgmine hooratas oma aega.
Mingi 8000 km pole sümtomid hullemaks läinud ja eriti ei rabele sellega.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.12 17:10
|
|
|
DSG kastiga pole mingeid jamasid olnud? Artiklist jäi mulje, et elektroonika ei nöögi väga ja sillad pidi ka vastupidavad olema.
Eks ma proovin selle aparaadi üle vaadata ja ka Revalis pidi olema ajalugu jälgitav.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.07.12 17:16
|
|
|
Sillad nagu selle ajastu VAG-idel kõik, suht pommikindel.
DGS-le tegi esindus(Auto 100) alguse poole softi uuenduse, kuna selle käitumine ei sobinud minu sõidustiiliga.
|
|
|
|
Raigo22
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 08.07.12 19:28
|
|
|
Mis on senini olnud hooratta väsimuse tunnused? Kohapeal vibra ja kiirendamisel samuti?
58 160 982
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.07.12 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
2.0 TDi 103 kw. Autolehe testide on see 2.0 diisel kõige
ebaõnnestunum.
Mõningad võimalikud probleemid on järgmised: töölepingu lõpetav õlipump (võib lõppeda mootori ja turbo vahetusega). Ette on tulnud rihmade ja
rihmapingutite rikkeid, nii et kui garantiiaeg on möödas, võiks neid pigem varem kui hiljem vahetada. Jälgida tasub nii käivitumist kui ka tühikäiku:
ebaloomulikud helid ja vibratsioon võivad tähendada peatset kalli kahemassilise hooratta vahetust. Lekkida võivad kütusepihustid.
Ehk oskab keegi oma kogemusest öelda, kas on see lugu ikka nii hull.
Loomulikult loeb ka see, mis hinnaga need loetelus toodud detailid poodides on. |
Põhiline viga millega see mootor remonti tuleb on pihusti viga mis seiskab mootori. Hoorattad kolisevad peagu kõigil mõnel lihtsalt rohkem teisel
jälle vähem. Siis on probleme rihmapingutus rulliku tikpoldiga mille keere tuleb plokist välja ja siis klapid peas. Ja kõigevehem on vist jamasid
õlipumbaga. Pumbal ketiajam laguneb ära uus tuleb hammasrattaga. Üldiselt kui vaadata kuipalju neid sõidab siis pole väga viga. Pihustil on 7 aastat
pikendatud garantiid ka. Kui rihmapärats kardad võid kohe plokisisse jämedama otsaga tikkpoldi panna tollega ei juhtu siis ka midagi. Viga tuleb
tavaliselt välja kohe peale rihmavahetust. On õige jõuga kinni keeratud mutter kuid ikka on poldid välja tulnud.
Dsg kastil pead jälgima, et kast ei väristaks ja ilusti ilma jõnksuta alla ja üless käike vahetab. Kui ei vaheta on 2 veapõhjust kas siduriplokk
kulunud või mehhatroonikaplokk vaja vahetada.
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.12 20:48
|
|
|
Tänud automees6, jutt oli igati abiks.
Kas need DSG 2 viga on võimalikud sellise läbisõidu juures? 87 000 km.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.07.12 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Tänud automees6, jutt oli igati abiks.
Kas need DSG 2 viga on võimalikud sellise läbisõidu juures? 87 000 km. |
See sihuke joppamise asi. Olen sidurplokki vahetanud ka mingi 50 tuhande pealt to oli küll superbi peal aga sama asjaga tegu. Ma arvan, et karta ei
tasu kui läbisõit õige on.
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ
|
postitati 10.07.12 17:51
|
|
|
Tuttaval on aastaga läinud õlipump, turbo, rihmapinguti. Lisaks tavapärastele hoolduskuludele on juba eelnimetatud asjade remondile kulunud ca 4000
euri. Läbisõitu kohe ei oska öelda, võin küsida. Tal 2006 aasta auto.
Mäletamist mööda pandi 2006 aastal B7 kerega A4-le ka pommikindlat 1,9 diislit, äkki tasuks seda pigem sihtida?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.07.12 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
Tuttaval on aastaga läinud õlipump, turbo, rihmapinguti. Lisaks tavapärastele hoolduskuludele on juba eelnimetatud asjade remondile kulunud ca 4000
euri. Läbisõitu kohe ei oska öelda, võin küsida. Tal 2006 aasta auto. |
Turbo on tavaliselt õlipumba tulemus. Aga järelikult on saaniotsa sattunud. Se läbisõit ei loe midagi, keegi ei tea mis se auto tegelikult sõitnud on.
Kui ise just pole ostnud esindusest uuena autot.
|
|
|