MrCabDriver
huviline
Registreerunud 23.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: MB 300CE 132kw & MB 300GD
|
postitati 25.06.12 18:01
|
|
|
Audi S6 C4 4.2 - 1995 - MrCabDriver
Tere! Sai siis otsitud omale sellist rahulikku ja mugavat autot aga mis ei jääks ka hätta kui ennast vähe liigutada vaja.
Autoks siis nagu pealkirjas mainitud, C4 S6 ja 4.2 V8 213kw, käike ise vahetama ei pea, õhku reguleerib ka ise(minu rõõmuks ka edukalt). Varustus siis
suht tavaline, nagu juba mainitud kliima, el aknad, nahast istmed, esimesed el ja soendusega, webasto. Kahjuks ei ole püsikiirushoidjat.
Eks vigu ka ikka on, väljast siis vasak külg on suht kole, oleks vaja uut esitiiba ja tagumine koopaäär on ka paha. Nendega üritan suvejooksul ühele
poole saada, enne tehnika. Tagapidurid olid kinni aga need on nüüdseks korda tehtud. Roolivõimu pump lekib, lamda on läbi(selle loodan homme korda
ajada). Ükspäev kadusid aknad ära, järgmine päev hommikul töötasid ja peale ühte käivitust olid uuesti ja jäädavalt kadunud, koos nuppude valgusega.
Ehk keegi oskab vähe suunata, kust viga otsida.
Mõned müügikuulutuse pildid ka.
Ise olen autoga väga rahul, rohkem kui ootasin.
Ja see auto peaks olema olnud juba teil klubis ka.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 25.06.12 18:06
|
|
|
Natuke käest lastud siis. Aga jõudu taastamisel.
Defu - Matu
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 25.06.12 18:33
|
|
|
Akende probleemile võid lahenduse saada juhiukse ja kere vahelistest juhtmetest.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
MrCabDriver
huviline
Registreerunud 23.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: MB 300CE 132kw & MB 300GD
|
postitati 25.06.12 19:47
|
|
|
Eks ta vähe hoolt vaja aga siin midagi ületamatut pole
Õnneks on eesti ajalugu ilusti paberitel olemas, et näha on mis on tehtud ja mida pole.
Proovin siis alustada nendest juhtmetest.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.06.12 20:33
|
|
|
Suure tõenäosusega el akende relee
|
|
|
|
rait183
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Tallinn/Paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 Avant 1.8T
|
postitati 26.06.12 04:20
|
|
|
Mul B5-el tegi sama asja. Lõpuks tuli välja, et tagumise ukse sees oli juhtmekimp lühisesse läinud ja maha põlenud.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 26.06.12 07:11
|
|
|
Ma alustaks ka juhtmete kontrollimisest. Ühe ukse katkine või lühistav juhe võib kogu süsteemi halvata. Üldjuhul see probleem ka peale juhtmete
paikamist kaob
P.S. Tahaks väikse näpunäite ka anda - ära jäta paigatud kohta sinna uksekummi sisse, kus see jälle liikuda saab, vaid pane mingi terve jupp vahele,
et siis ühendus jääks ukse ja kere sisse, mitte ei liiguks seal - muidu varsti jälle katki.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 26.06.12 10:31
|
|
|
Mina tõin selle auto Saksast mais 2004. Tegin pimesi 1000 euri ettemaksu veel türklasele ja maksin ülejäänud raha ülekandega, faksides pangast
maksekorralduse koopia, mis oli türklase jaoks täielik müstika. Meie käes oli see auto 5,5 aastat ning Sina ostsid ta tõenäoliselt ühe tütarlapse
käest, kellele me ta müüsime oktoobris 2009. Tütarlaps minule teadaolevalt kasutas seda autot suhteliselt vähe, millest ka ilmselt need
elektriprobleemid ja rooste.
Esitiib oli tal roostetanud, lasin seda paar korda üle värvida, aga ikka kippus kobrutama. Ilmselt uus omanik seda ära ei vahetanud. Kliimaga ma nägin
vett ja vilet päris kõvasti, lõpuks said päris uued tükid suures osas sisse pandud, hea kuulda, et ikka töötab (kes teab muidugi mis vahepeal võib
olla toimunud).
Xenonitega oli ka probleem - originaalid põlesid kiirelt läbi ja nende korpuse sisse lasin ehitada Boschi xenonid, mis siis asetsesid samuti nagu
originaalid täpselt. Ühel hetkel aga toimus kerge esinurgakõks, mille tulemusel pidi ühe tule vahetama tavalise halogeeni vastu, kuna originaalxenoni
tarbeks tuld ei olnud kuskilt võtta. Tuleklaaside erinevuse vältimiseks tuli ka klaasid ära vahetada, et nüüd on ilmselt ees halogeeni klaaside taga
xenonid.
Mootoririhm on vahetatud Arupos ca 200 000km pealt. Samuti klapisääretihendid jms. Kõik hooldusarved said kaustas kaasa antud.
Pildid on SIIN ja auto kohta teema SIIN (kui on ligipääs). Piltidel olevad veljed ostsin uuelt omanikult
tagasi, kuna tema neid ei kavatsenud kasutada. Minu käest jõudsid need veljed ringiga tagasi selle auto alla, kust ma nad üleüldse kunagi oma UrS4'le
ostsin, ehk siis tänase Xan'i valge S6 alla. Karma...
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 26.06.12 10:38
|
|
|
Vahtisin isegi seda kuid, mõtlesin, millal uue omaniku leiab.
Kui ei eksi, siis hind oli algusel isegi mingi 4-4,5k€.
2k€ eest masinat rohkem kui piisavalt?
|
|
|
MrCabDriver
huviline
Registreerunud 23.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: MB 300CE 132kw & MB 300GD
|
postitati 26.06.12 11:00
|
|
|
Vaatasin jah, et kliimaga oli vaeva nähtud. Eelmine omanik on ka õnneks jätkanud kausta täitmist. Sealt näha, et hooldused ilusti tehtud ja kui on
midagi olnud vaja vahetada siis on ka tehtud. Antud hinna eest on autot rohkem kui küll.
|
|
|
-=matu=-
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 Avant 4.2, Moskvits 2138 AZLK, ZAZ 968M
|
postitati 26.06.12 11:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MrCabDriver
Vaatasin jah, et kliimaga oli vaeva nähtud. Eelmine omanik on ka õnneks jätkanud kausta täitmist. Sealt näha, et hooldused ilusti tehtud ja kui on
midagi olnud vaja vahetada siis on ka tehtud. Antud hinna eest on autot rohkem kui küll. |
Endal kah üks s6 v8 praktiliselt seisab, aga kui müügis oli ei tahtnud keegi osta. Pakuti vaid igasugu jama vahetuseks. Aga edu masina
korrashoidmisega.
|
|
|
|
MrCabDriver
huviline
Registreerunud 23.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: MB 300CE 132kw & MB 300GD
|
postitati 29.06.12 15:41
|
|
|
Keegi ehk oskab viidata, kus see akende relee asub?
|
|
|
ken1
huviline
Registreerunud 24.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4/A4
|
postitati 29.06.12 15:49
|
|
|
Relee asub juhi jalge juures küljeplastiku taga, kõige suurem.
|
|
|
MrCabDriver
huviline
Registreerunud 23.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: MB 300CE 132kw & MB 300GD
|
postitati 11.07.12 13:39
|
|
|
Vahepeal lambda andur vahetatud. Küttekulu korras ja ka minek parem.
Sedasuurt veel, et kas c4 s4 ja s6 esitiivad on erinevad?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.07.12 14:09
|
|
|
S4 tiibadel pole küljepeal suundasi ja esimesed suunatuled on ka kandilisemad kui s6
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.07.12 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
S4 tiibadel pole küljepeal suundasi ja esimesed suunatuled on ka kandilisemad kui s6 | S4 tiibadel on suunatulede kuju teine kui S6-l,
muud erinevust neil eriti pole. Külgmiste suunatulede olemasolu või puudumine on minuteada sõltuv turust kuhu auto esialgu toodeti.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Pähkel
huviline
Registreerunud 07.01.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S4 C4 AAN
|
postitati 14.07.12 09:41
|
|
|
See S oli vist päris pikalt auto24 üleval, age edu autoga!
|
|
|