riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.12 17:05
|
|
|
Kliima ei puhu sooja. C4 TDI
Nimelt siis minu masinal (c4 2.5tdi 103kw) täna sõites avastasin, et ei puhu sooja enam. Näppisin kõiki kliima nuppe, proovisin auto pealt ja ka
manuaalselt aga ei tulnud ikka. Muidu kliima töötab ja külma puhub hästi ja vahetab ka kõiki suundasid (klaasile, keskele ja maha). Masina
temperatuur oli kogu aeg 90 kraadi ja termostaat toimib seega. Õues oli 14 kraadi ja see oli ka kõige soojem mis autosse tuli. Kõik on nagu korras aga
sooja ikka kuskilt ei leidnud. Kas on võimalik, et miski on kliima tagant lahti (klapp...hoob jms) mis peaks siis salongiradikalt sooja suunamist
reguleerima?
On kellegil ideesid? Ennem kui lammutama hakkan oma lolli aruga valesti.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 24.06.12 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Nimelt siis minu masinal (c4 2.5tdi 103kw) täna sõites avastasin, et ei puhu sooja enam. Näppisin kõiki kliima nuppe, proovisin auto pealt ja ka
manuaalselt aga ei tulnud ikka. Muidu kliima töötab ja külma puhub hästi ja vahetab ka kõiki suundasid (klaasile, keskele ja maha). Masina
temperatuur oli kogu aeg 90 kraadi ja termostaat toimib seega. Õues oli 14 kraadi ja see oli ka kõige soojem mis autosse tuli. Kõik on nagu korras aga
sooja ikka kuskilt ei leidnud. Kas on võimalik, et miski on kliima tagant lahti (klapp...hoob jms) mis peaks siis salongiradikalt sooja suunamist
reguleerima?
On kellegil ideesid? Ennem kui lammutama hakkan oma lolli aruga valesti.
| Võta kojamehed maha ja vasakul ahju kõrval on üks kate sel all on sooja külma regullklapi mootor. Vaata kas see liigub.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 24.06.12 19:35
|
|
|
Veakoode pole kliimas?
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 24.06.12 19:43
|
|
|
Samuti võib üle vaadata vaakumklapi mis sulgeb salongiradikas ringluse selleks ajaks kui kliima külma teeb. Asub salongiradikasse mineva toru vahel
vahetult enne radikat. 1 peenike vaakumvoolik jookseb ka külge. Peale katteplastiku ei pea midagi eemaldama.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.12 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
Samuti võib üle vaadata vaakumklapi mis sulgeb salongiradikas ringluse selleks ajaks kui kliima külma teeb. Asub salongiradikasse mineva toru vahel
vahetult enne radikat. 1 peenike vaakumvoolik jookseb ka külge. Peale katteplastiku ei pea midagi eemaldama. |
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
Samuti võib üle vaadata vaakumklapi mis sulgeb salongiradikas ringluse selleks ajaks kui kliima külma teeb. Asub salongiradikasse mineva toru vahel
vahetult enne radikat. 1 peenike vaakumvoolik jookseb ka külge. Peale katteplastiku ei pea midagi eemaldama. |
Selle sain kontrollitud ja töötab aga niipalju sain targemaks , et ei lükka ahju peal siibrit soojapeale.... kui käega vajutan (väga tugevalt)
hakkab sooja tulema salongis. Et miks ta ei lülita ise ringi. Uurin edasi.
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 29.06.12 17:32
|
|
|
Surista salongi ahju mootorid 12v peal läbi. Õpetuse leiad siit samast foorumist.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.12 20:50
|
|
|
Sai seda tehtud ja asi töötab jälle... tänud Priidule nõu ja jõu eest. mootor oli lihtsalt kinni ja see 12v andis jumet.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.06.12 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Sai seda tehtud ja asi töötab jälle... tänud Priidule nõu ja jõu eest. mootor oli lihtsalt kinni ja see 12v andis jumet. | Kontrolli
üle mõne nädala pärast mis seis on. Ma seda +12v mootorite suristamist vahepeal haarastasin üsna tihti, lõpuks pidi ikkagi mootori lahti võtma ja
puhastama, et asi vähe püsivam oleks.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.12 21:35
|
|
|
Mind hoiatati selle eest sammuti...õhuga tuleks läbipuhuda. Suht halb ligipääs sinna aga kui jääb uuesti kinni tuleb ta maha kiskuda ja puhastada.
Vähemalt tean tänu klubiliste abile milles jama oli ja tuleb.
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 18.10.14 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
Surista salongi ahju mootorid 12v peal läbi. Õpetuse leiad siit samast foorumist. |
Äkki oskad linki pakkuda? Kuidagi ei leia. Vaataks juhtnöörid üle enne, kui külmaga kapoti alla ronin...
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.10.14 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Äkki oskad linki pakkuda? Kuidagi ei leia. Vaataks juhtnöörid üle enne, kui külmaga kapoti alla ronin... |
Ehk on abiks : Skeem
Aga arvesta, et skeem on pistiku tagant poolt, mitte eest!
Kiire juhend:
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10
auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras
|
|
|
|
id1007
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4, 95, 2.0 103 kW, Audi A4 2002 2.4 125kw
|
postitati 19.10.14 12:39
|
|
|
Tegin täna oma A6 2.0 103kw sama asja ja voilaa salong nagu saun. Tänud ülks.
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 19.10.14 15:59
|
|
|
Super, tõesti asi hakkas toimima. Aga tundub, et jahedat ei taha enam puhuda. Kas võib see tulla sellest, et ühte (või kahte) neljast mootorist ei
liigutanud esialgsesse asendisse tagasi? Nimelt paar kõrvalist faktorit segas vahepeal ja siis läks meelest, mis asendisse see mootor nüüd sai.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 20.10.14 09:24
|
|
|
Klapid peaks jääma pärast suristamist enamvähem keskele, siis kliima peaks ise paika panema. Kui temp.klapp kuskile serva jäi siis võib-olla tõesti
läks lolliks ja ei saa aru kus klapp on. Endal pole nii juhtunud, seega ei oska täpselt öelda. Võta korra uuesti ja lase temp.klapp keskele, siis
peaks okei olema.
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 27.04.15 17:43
|
|
|
Sai kogemata antud särtsu ka nr 4/12 Central flap motorile. Millega tegu on? Pärast seda millegipärast ei anna enam eriti suunata õhuvoolu kas
jalgadele, keskele või üles.
Samuti ei hakka alati külma puhuma, kui selle lumehelbe peale vajutada. Samas vahel hakkab. Kas sel juhul võiks tegu olla elektroonika veaga
(külmjooted) või ikkagi klapiga, mis kinni kipub jääma? Tuluke reageerib nupule vajutusele alati.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 28.04.15 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
Sai kogemata antud särtsu ka nr 4/12 Central flap motorile. Millega tegu on? Pärast seda millegipärast ei anna enam eriti suunata õhuvoolu kas
jalgadele, keskele või üles.
Samuti ei hakka alati külma puhuma, kui selle lumehelbe peale vajutada. Samas vahel hakkab. Kas sel juhul võiks tegu olla elektroonika veaga
(külmjooted) või ikkagi klapiga, mis kinni kipub jääma? Tuluke reageerib nupule vajutusele alati. |
Central flap mootor liigutab seda klappi, mis õhku keskele avadesse suunab.
Kui tuluke süttib, kas pump lülitub järgi? Kui pump järgi ja kapoti all torud külmaks lähevad, siis ikkagi klapi viga.
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 12.05.15 09:31
|
|
|
Kokkuvõtteks võib öelda niipalju, et jootsin üle kliima põhiühenduse kontaktid (foorumis kusagil õpetus ka selleks), mille tulemusena on kõik nupud
vähemalt normaalselt funktsioneerima hakanud. Enne nupule vajutades ei olnud mingit reaktsiooni displeil. Nüüd on. Aga paraku õhusuunamine ei toimi.
Pidevalt puhub kõikidest avadest.
Mõtlen ette võtte terve kliima trükiplaadi (mitte ainult displei oma), ehk leiab sealt mõne vigase ühenduse. Vastasel juhul saab mõistus otsa, sest
klapid kõik töötavad, kui otse akult voolu anda.
Tänan juhiste eest igatahes.
|
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.18 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Äkki oskad linki pakkuda? Kuidagi ei leia. Vaataks juhtnöörid üle enne, kui külmaga kapoti alla ronin... |
Ehk on abiks : Skeem
Aga arvesta, et skeem on pistiku tagant poolt, mitte eest!
Kiire juhend:
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10
auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras |
Saaks ehk keegi uuesti toda skeemi jagada?
|
|
|