Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi surved (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2704)
sass098
huviline



Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q

postitati 20.06.12 20:08 Tsiteeri
2.5 tdi surved



Tervus,
mõõtsin täna enda b6 2.5 114kw diislil silindri surveid, tulemusteks sain 9,5 kuni 11,5 Bar-i tulemused.Mõõtsin eelsüüteküünla kaudu. Vb loll küsimus aga kas antud tulemused on normaalsed või ei. Teadmistmööda peaks olema uuest peast surve 18,5 ja üleüldse diisel ei tohiks käivituda kui surve on alla 12(hetkel käivitub ilusti) seega mis ühikutes seda mõõdetakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 20.06.12 20:15 Tsiteeri


Kas ei või olla selline asi,et mõõtevahend pani pange?
Väga väikesed numbrid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 20.06.12 20:22 Tsiteeri


Uues mootoris peaks olema mingi 25-30bar survet. Vanal ja läbi kulunud mootoril peaks olema min. 17bar ja kõige suurem surve vahe silindrite vahel saaks olla max. 5bar. Ma arvan et sa oled midagi valesti teinud, kuna mootor ei peaks nii madalate survetega enam kävituma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sass098
huviline



Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q

postitati 20.06.12 21:07 Tsiteeri


mõõtevahend peaks täiesti täpne olema, üleminek sai ka täpselt õhutihe tehtud, et lekkeid vältida. See 10bar-i on mõõdetud siis kui mootor esimese matsu paneb, pidevalt käiates läks näit suuremaks aga manomeeter ju ei lase rõhku vabaks, pidevalt käiates ta ju kordistab rõhu ja siis lõpuks võib puru selle manomeetri lüüa. Iseenesest ei ole ju see mõõtmine keeruline, võtad eelsüüte küünla maha, keerad ülemineku sisse, siis selle külge läheb manomeeter ja ma võtsin pumbalt pistiku tagant, et auto käima ei läheks ja siis keerad võtit ja jälgid näitu. Või olen ma valesti aru saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 20.06.12 21:17 Tsiteeri


Huvipärast miks peaks üldse sellise lollusega tegelema, mis põhjuse andis kui saladus ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 20.06.12 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sass098
pidevalt käiates ta ju kordistab rõhu ja siis lõpuks võib puru selle manomeetri lüüa.


WTF?
Väljalaske klapid avanevad ja surve läheb maha!


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sass098
huviline



Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q

postitati 20.06.12 22:03 Tsiteeri


Mul on selline manomeeter millele jääb surve näit peale. Esimese löögiga lööb manomeetrisse rõhku 9bari, järgmise löögiga uuesti 9, manomeeter vahepeal rõhku maha ei lase, silindris jah vajub rõhk maha läbi väljalaske klappide. Seega kahe löögiga näitas manomeeter juba 18bari rõhku. Kui proovida võtta see ventiil välja manomeetri torust ja siis mootorit ringi ajada, vb siis saab paremad tulemused.
Põhjuse andis kahtlus klappide mitte pidavuses.Mõõtes sai ka vahepeal väike kogus õli lisatud silindrisse, et näha kas see mõjutab rõhku, rõhk kõikides silindrites tõusis, seega võiks eeldada, et klapid siiski peavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.12 22:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sass098
Tervus,
mõõtsin täna enda b6 2.5 114kw diislil silindri surveid, tulemusteks sain 9,5 kuni 11,5 Bar-i tulemused.Mõõtsin eelsüüteküünla kaudu. Vb loll küsimus aga kas antud tulemused on normaalsed või ei. Teadmistmööda peaks olema uuest peast surve 18,5 ja üleüldse diisel ei tohiks käivituda kui surve on alla 12(hetkel käivitub ilusti) seega mis ühikutes seda mõõdetakse.


Oled ajanud segamini mõisted surveaste ja surve silindris.

Sinu auto mootori surveaste on 18,5:1. See tähendab seda, et kolvi kõige alumises asendis on silindri maht on 18,5 korda suurem, kui seda on siis, kui kolb on kõige ülemises asendis. Lihtsamini - ülemise ja alumise surnud seisu korral silindri ruumalade suhe.

See mida sina mõõdad, on silindri surve. Neid numbreid ei saa omavahel seostada.
11,5 bari on normaale tulemus. Normaalseks kõikumiseks silindrite vahel loetakse kuni 1 bar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 21.06.12 05:50 Tsiteeri


Spool ära aja bentsukat ja diislit segamini. Diisli surved peavad olema ikka suuremad kui 11. Õiget manomeetrit sa küll katki ei saa lasta. Käia natuke pikemalt ja vaata kõrgeks surve läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.12 07:32 Tsiteeri


Tõsijutt.

Diislil peaks kindlasti üle 20 olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rehepeks
huviline



Registreerunud 23.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.12 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sass098
Mul on selline manomeeter millele jääb surve näit peale. Esimese löögiga lööb manomeetrisse rõhku 9bari, järgmise löögiga uuesti 9, manomeeter vahepeal rõhku maha ei lase, silindris jah vajub rõhk maha läbi väljalaske klappide. Seega kahe löögiga näitas manomeeter juba 18bari rõhku. Kui proovida võtta see ventiil välja manomeetri torust ja siis mootorit ringi ajada, vb siis saab paremad tulemused.


Manomeetrisse ei saa sa kõrgemat rõhku kuidagi moodi sisse kui silindris saavutatav maksimum. Kui silindris oleks väiksem rõhk kui manomeetris siis see klapp mis seal vahel on lihtsalt ei avaneks. Sama nagu 2bar arendava kompressoriga üritada pumbata rehvi sisse rohkem kui 2bar rõhku. 2barini läheb ja edasi ei juhtu midagi.

Mina pakuks, et rõhk esimese matsuga väiksem kuna ruumala kus rõhku tekitada tuleb on mõõtmise ajal surem kui mootori käimise ajal. Eelsüüte küünla otsa jagu on ruumi rohkem ning manomeetrisse+üleminekusse mahtuva õhu arvelt tuleb ka ruumala juurde. Enne esimest matsu pole kuskil rõhku sees. Iga matsuga saadakse kõrgem rõhk kuna ventiilist manomeetri poole jäävas osas jääb rõhk üles. Lõpuks on manomeetris rõhk mida mootor suudab arendada ning sõltumata mootori käiamisest jääb näit paika.

Kui ventiili välja võtad, hüppab iga löögi peal manomeetri seier korraks sama näidu peale kuhu ta hüppab ventiiliga ühe löögiga ning vajub kohe ära.

(Eelnev jutt ei ole kindlasti puhas kuld vaid minu arusaam ja arvamine. Kinnitage või lükake ümber.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sass098
huviline



Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q

postitati 21.06.12 12:06 Tsiteeri


selge pilt, õhtul võtan küünlad uuesti maha ja mõõdan uuesti, eks siis selgub täpsemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 21.06.12 13:36 Tsiteeri


Seda ei ju käies mõõdeta. Sa pead pumpa kaabli lahti võtma ja stardiga lased ringi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rehepeks
huviline



Registreerunud 23.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.12 14:49 Tsiteeri


Täpselt nii sass ju tegigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 21.06.12 15:27 Tsiteeri


Ei tea kust mulle pähe tuli, et nagu oleksin kuskilt lugenud et mootor käis. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sass098
huviline



Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q

postitati 22.06.12 10:37 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.12 17:15 Tsiteeri


Hakkab looma :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]