sass098
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 20.06.12 20:08
|
|
|
2.5 tdi surved
Tervus,
mõõtsin täna enda b6 2.5 114kw diislil silindri surveid, tulemusteks sain 9,5 kuni 11,5 Bar-i tulemused.Mõõtsin eelsüüteküünla kaudu. Vb loll küsimus
aga kas antud tulemused on normaalsed või ei. Teadmistmööda peaks olema uuest peast surve 18,5 ja üleüldse diisel ei tohiks käivituda kui surve on
alla 12(hetkel käivitub ilusti) seega mis ühikutes seda mõõdetakse.
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 20.06.12 20:15
|
|
|
Kas ei või olla selline asi,et mõõtevahend pani pange?
Väga väikesed numbrid!
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 20.06.12 20:22
|
|
|
Uues mootoris peaks olema mingi 25-30bar survet. Vanal ja läbi kulunud mootoril peaks olema min. 17bar ja kõige suurem surve vahe silindrite vahel
saaks olla max. 5bar. Ma arvan et sa oled midagi valesti teinud, kuna mootor ei peaks nii madalate survetega enam kävituma.
|
|
|
sass098
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 20.06.12 21:07
|
|
|
mõõtevahend peaks täiesti täpne olema, üleminek sai ka täpselt õhutihe tehtud, et lekkeid vältida. See 10bar-i on mõõdetud siis kui mootor esimese
matsu paneb, pidevalt käiates läks näit suuremaks aga manomeeter ju ei lase rõhku vabaks, pidevalt käiates ta ju kordistab rõhu ja siis lõpuks võib
puru selle manomeetri lüüa. Iseenesest ei ole ju see mõõtmine keeruline, võtad eelsüüte küünla maha, keerad ülemineku sisse, siis selle külge läheb
manomeeter ja ma võtsin pumbalt pistiku tagant, et auto käima ei läheks ja siis keerad võtit ja jälgid näitu. Või olen ma valesti aru saanud.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 20.06.12 21:17
|
|
|
Huvipärast miks peaks üldse sellise lollusega tegelema, mis põhjuse andis kui saladus ei ole?
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 20.06.12 21:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sass098
pidevalt käiates ta ju kordistab rõhu ja siis lõpuks võib puru selle manomeetri lüüa. |
WTF?
Väljalaske klapid avanevad ja surve läheb maha!
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
sass098
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 20.06.12 22:03
|
|
|
Mul on selline manomeeter millele jääb surve näit peale. Esimese löögiga lööb manomeetrisse rõhku 9bari, järgmise löögiga uuesti 9, manomeeter
vahepeal rõhku maha ei lase, silindris jah vajub rõhk maha läbi väljalaske klappide. Seega kahe löögiga näitas manomeeter juba 18bari rõhku. Kui
proovida võtta see ventiil välja manomeetri torust ja siis mootorit ringi ajada, vb siis saab paremad tulemused.
Põhjuse andis kahtlus klappide mitte pidavuses.Mõõtes sai ka vahepeal väike kogus õli lisatud silindrisse, et näha kas see mõjutab rõhku, rõhk
kõikides silindrites tõusis, seega võiks eeldada, et klapid siiski peavad.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.12 22:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sass098
Tervus,
mõõtsin täna enda b6 2.5 114kw diislil silindri surveid, tulemusteks sain 9,5 kuni 11,5 Bar-i tulemused.Mõõtsin eelsüüteküünla kaudu. Vb loll küsimus
aga kas antud tulemused on normaalsed või ei. Teadmistmööda peaks olema uuest peast surve 18,5 ja üleüldse diisel ei tohiks käivituda kui surve on
alla 12(hetkel käivitub ilusti) seega mis ühikutes seda mõõdetakse. |
Oled ajanud segamini mõisted surveaste ja surve silindris.
Sinu auto mootori surveaste on 18,5:1. See tähendab seda, et kolvi kõige alumises asendis on silindri maht on 18,5 korda suurem, kui seda on siis, kui
kolb on kõige ülemises asendis. Lihtsamini - ülemise ja alumise surnud seisu korral silindri ruumalade suhe.
See mida sina mõõdad, on silindri surve. Neid numbreid ei saa omavahel seostada.
11,5 bari on normaale tulemus. Normaalseks kõikumiseks silindrite vahel loetakse kuni 1 bar.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.06.12 05:50
|
|
|
Spool ära aja bentsukat ja diislit segamini. Diisli surved peavad olema ikka suuremad kui 11. Õiget manomeetrit sa küll katki ei saa lasta. Käia
natuke pikemalt ja vaata kõrgeks surve läheb.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.12 07:32
|
|
|
Tõsijutt.
Diislil peaks kindlasti üle 20 olema.
|
|
|
rehepeks
huviline
Registreerunud 23.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.12 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sass098
Mul on selline manomeeter millele jääb surve näit peale. Esimese löögiga lööb manomeetrisse rõhku 9bari, järgmise löögiga uuesti 9, manomeeter
vahepeal rõhku maha ei lase, silindris jah vajub rõhk maha läbi väljalaske klappide. Seega kahe löögiga näitas manomeeter juba 18bari rõhku. Kui
proovida võtta see ventiil välja manomeetri torust ja siis mootorit ringi ajada, vb siis saab paremad tulemused.
|
Manomeetrisse ei saa sa kõrgemat rõhku kuidagi moodi sisse kui silindris saavutatav maksimum. Kui silindris oleks väiksem rõhk kui manomeetris siis
see klapp mis seal vahel on lihtsalt ei avaneks. Sama nagu 2bar arendava kompressoriga üritada pumbata rehvi sisse rohkem kui 2bar rõhku. 2barini
läheb ja edasi ei juhtu midagi.
Mina pakuks, et rõhk esimese matsuga väiksem kuna ruumala kus rõhku tekitada tuleb on mõõtmise ajal surem kui mootori käimise ajal. Eelsüüte küünla
otsa jagu on ruumi rohkem ning manomeetrisse+üleminekusse mahtuva õhu arvelt tuleb ka ruumala juurde. Enne esimest matsu pole kuskil rõhku sees. Iga
matsuga saadakse kõrgem rõhk kuna ventiilist manomeetri poole jäävas osas jääb rõhk üles. Lõpuks on manomeetris rõhk mida mootor suudab arendada ning
sõltumata mootori käiamisest jääb näit paika.
Kui ventiili välja võtad, hüppab iga löögi peal manomeetri seier korraks sama näidu peale kuhu ta hüppab ventiiliga ühe löögiga ning vajub kohe
ära.
(Eelnev jutt ei ole kindlasti puhas kuld vaid minu arusaam ja arvamine. Kinnitage või lükake ümber.)
|
|
|
sass098
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 21.06.12 12:06
|
|
|
selge pilt, õhtul võtan küünlad uuesti maha ja mõõdan uuesti, eks siis selgub täpsemalt.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 21.06.12 13:36
|
|
|
Seda ei ju käies mõõdeta. Sa pead pumpa kaabli lahti võtma ja stardiga lased ringi.
|
|
|
rehepeks
huviline
Registreerunud 23.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.12 14:49
|
|
|
Täpselt nii sass ju tegigi.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 21.06.12 15:27
|
|
|
Ei tea kust mulle pähe tuli, et nagu oleksin kuskilt lugenud et mootor käis.
|
|
|
sass098
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2,5TDI A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 22.06.12 10:37
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.12 17:15
|
|
|
Hakkab looma
|
|
|