Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: SQ5 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 16089)
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 15.06.12 18:57 Tsiteeri
SQ5



http://www.qarsi.de/q5/4297-baerenstarker-paradigmenwechsel-audi-praesentiert-den-sq5-tdi-mit-313-ps.html

http://www.qarsi.de/images/stories/pics2012/SQ5_AudiMedia_03.jpg
http://www.qarsi.de/images/stories/pics2012/SQ5_AudiMedia_07.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 16.06.12 06:21 Tsiteeri


Me like! :)
Dünaamikanäitajad on väga head linnamaasturi kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.06.12 12:00 Tsiteeri


Kõlab paremini kui see, kui Baieri konkurent nimetaks enda analoogid mazdalikult MX3 ja MX5. :)

Päris huvitav, et S-mudeli mootoriks on diisel valitud. Ilmselgelt ei ole diislid enam vaid trakatsite pärusmaa. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.12 21:21 Tsiteeri


http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/285793/2012_audi_sq5_review.html
http://www.quattroholic.com/2012/06/audi-sq5-tdi-officially-revealed.html


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.12 08:12 Tsiteeri


Lõpuks ometi pandi õige mootor peale. Kütusekulu on ilus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 18.07.12 09:56 Tsiteeri


Päris mõnus helipilt.
http://www.youtube.com/watch?v=xqqizqCAczs


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 18.07.12 10:03 Tsiteeri


Kütusekulu pole ilmselt iialgi S-Audi ostja peamine mure olnud...aga eks ilmselt seetõttu see diisel sinna peale pandi, et ökonoomsem välja paista. Tõenäoliselt oleks sel autol olnud ostjaid ka näiteks 3.0TFSI või mõne muu taolise mootoriga. Aga ei, igati lahe aparaat on.
EDIT: Põriseb päris muhedalt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 18.07.12 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Kütusekulu pole ilmselt iialgi S-Audi ostja peamine mure olnud...aga eks ilmselt seetõttu see diisel sinna peale pandi, et ökonoomsem välja paista. Tõenäoliselt oleks sel autol olnud ostjaid ka näiteks 3.0TFSI või mõne muu taolise mootoriga.

Eks kütuse- ja saastemaksud on auto pidamise juures mujal maailmas täiesti arvestatav kulukomponent. Arvan, et ka S-i ostjale on meeldiv paar eurot taskusse säästa. Tänapäeva autotööstuses mõeldakse ka kiiretele autodele säästlikke lahendusi ja diiselmootor on selles valdkonnas täiesti arvestatav jõuallikas. Ma ei usu, et 3.0TFSI antud lahenduse kõrval väga hiilgaks.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.09.12 10:02 Tsiteeri


SQ5 TDI Audi Exclusive Concept sünnib vaid viiekümnes eksemplaris


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 11.01.13 06:29 Tsiteeri


Nüüd saab SQ5 -le ka bensiinimootorit - 3L V6 - väga hea uudis, et ainult traktorina ei pakuta, kuid nad võiks seda ka euroopas pakkuda :) Peab minema Ukrainasse autot ostma, kui soov bensiinimootorit saada on suur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.13 08:48 Tsiteeri


B&B Tunes the Audi SQ5 TDI to Nearly 400 horsepower
Posted on 01.17.2013 20:00 by Simona


The Audi SQ5 TDI was unveiled in the summer of 2012 and, to our knowledge, there are no tuning package for it just yet. The German tuner B&B, however, decided to offer us the first upgrade for the diesel SUV and we have to admit that it’s a good one.

The kit focuses only on improving the engine’s output level and is offered in three different stages. In stage one, the engine receives a remapped ECU and mild boost increase 0.15 bar (2.2 psi), increasing the output to 340 horsepower – up from the standard 313 ponies – and 728 Nm (536 pound-feet) of torque.

In Stage two, B&B is offering additional electronics optimization that increases the final output up to a stout 365 horsepower and 750 Nm (553 pound-feet) of torque. The one that leave a lasting impression on us is Stage three. It includes high-performance injectors, an upgraded air intake and an aftermarket intercooler for a final output of 395 horsepower and 800 Nm (590 pound-feet) of torque. The Stage three kit nets the SQ5 a 0 to 100 km/h (62 mph) time of just 4.7 seconds and a top speed of 270 km/h (168 mph).

Along with the engine upgrades, the tuner is also offering a 25 mm (0.98-inch) lowering spring kit or adjustable coilover, a six-piston brake system and a wide range of alloy wheels going up to 22 inches.

As for pricing, the Stage one costs €1,498 ($2,000 at the current exchange rates), the Stage two kit runs €1,698 ($2,267) and the Stage three kit runs €1,950 ($2,604).


http://www.topspeed.com/cars/car-news/b-b-tunes-the-audi-sq5-tdi-to-nearly-400-horsepower-ar144325.html

Väändenumber pole üldse paha.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.13 07:36 Tsiteeri


Nojah, väändenumber, aga väga kole näeb välja. Ma ei saa küll aru, kellele nad neid toodavad. Mida aeg edasi, seda hullemaks asi läheb :). Ja sellised pirnid on ikka just Audile omased.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.13 13:30 Tsiteeri


Jäi silma üks selline mõned nädalapäevad tagasi, viidi treileriga Revalist kuhugi. Kahjuks ei jõudnud pilti teha. Pole tal päriselus häda midagi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
outlaw1
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.17 11:54 Tsiteeri


Uus Q5 RS tulekul:

http://www.autonet.ee/uudised/audi/id/81199

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]