tanel79
huviline
Registreerunud 09.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.12 17:52
|
|
|
A8 jahutus ventilaator
Ilmad on läinud soojaks ja autol ei taha jahutus ventikad tööle minna. Sai kaitsmeid kontrollitid ja tundusid korras olema ning sai pistikus otsad
sillatud aga tööle ventilaatorid ei hakka. Vaatasin, et ventilaatori juhtmed lähevad vasaku esiratta ette mingisse plaati ja kas seal võib viga olla
või mida kontrollida?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 14.06.12 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel79
Ilmad on läinud soojaks ja autol ei taha jahutus ventikad tööle minna. Sai kaitsmeid kontrollitid ja tundusid korras olema ning sai pistikus otsad
sillatud aga tööle ventilaatorid ei hakka. Vaatasin, et ventilaatori juhtmed lähevad vasaku esiratta ette mingisse plaati ja kas seal võib viga olla
või mida kontrollida? |
Seal neid vente rohkem kui üks.
Kas temperatuuri andurid ise korras?
See esimene "plaat" peaks jagama käsklusi erinevate ventide vahel, mida kliima ja mootor vajavad.
|
|
|
|
tanel79
huviline
Registreerunud 09.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.12 03:23
|
|
|
Kui andur on katki, peaks pistikust otse pannes ventikad ikka käima minema. Kas kuskilt voole saab kontrollida?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.06.12 07:10
|
|
|
Proovi enne kas need mootorid ise on veel üldse elujõulised. Otse mootoritele vool peale kuskilt .
Aeg hakkab sinnamaani jõudma, kus neid vetilaatoreid hakkab nüüd ikka minema.
Isegi viimasel ajal neid aina rohkem vahetama pidanud.
|
|
|
hansson
huviline
Registreerunud 27.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8
|
postitati 16.06.12 20:32
|
|
|
Kas tead et a8 jahutusventilaatori kaitse asub kaitsmekarbist eraldi kuid selle lähedal ja on üks suurem kaitse kui tavaliselt? Küsin kuna ühel
kliendil oli ka kord sarnane jama, ütles mulle, et oli kaitsmed üle vaadanud kuid ei taibanud kohe ka suurt kaitset kontrollida.
|
|
|
tanel79
huviline
Registreerunud 09.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.12 03:45
|
|
|
Vaatan täna mootorid ja selle suure kaitsme üle ja annan teada kas viga lahenes.
|
|
|
tanel79
huviline
Registreerunud 09.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.06.12 07:04
|
|
|
Mootorid olid korras ja kaitse ka, mida veel uurida?
|
|
|
tanel79
huviline
Registreerunud 09.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.12 18:23
|
|
|
Oskab keegi öelda vetikad anduri klemmide + ja - otsa . Oleks vaja teada millised otsad kokku peavad minema sest pistikus on mingi kala.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 15.08.12 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel79
Oskab keegi öelda vetikad anduri klemmide + ja - otsa . Oleks vaja teada millised otsad kokku peavad minema sest pistikus on mingi kala.
|
Eeldan, et tegemist on D2-ga, siis ventika andur on kolme juhtmega - pruun(#3) on maa ja ülejäänud kahele (#1 pruun/sinine ja #2 pruun/kollaega)
annadki kordamööda maad.
Lihtsam on ju VagComiga "output test" teha, siis on kuulda kas releed klõpsuvad või mitte. Tasub üle kontrollida ka takistite plokk mille kontaktid
kipuvad ära oksüdeeruma.
|
|
|
|