Lehekülgi: 1 2 |
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 11:49
|
|
|
Leidsingi interneti avarustest vastava jupi, mis minu audil purunenud on. Ja leidsin ka selle jupi , mis mulle anti sealt varuosa poest. Piltide
põhjal tundub et väga mõistlik pole proovida sellega mis ma sain.
Mis te arvate?
Padi mis minu audil katki läks:
Ja padi mis varuosa poest sain:
Katsun nüüd edasi skännidaa, äkki ikka saab kuskilt õiget juppi ka.
Kas keegi äkki oskab soovitada, kuidas asja lahendada?
|
|
|
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.12 02:21
|
|
|
Tere!
Nii audi jälle liikvel. Valed padjad viisin poodi tagasi, sain raha tagasi. Ei leidnudgi kuskilt õiget asja. Skännisin interneti avarustest ja sain
teada , et ei ole lootust leida ka. Ei jäänud muud üle kui ise teha. Sõbral oli ülejäänud mingit toor kummi, millest oli ta enda autole mingit padjad
teinud. Lõikasin käsi saega kolm ruutu, puurisin augud läbi, panin toru keskele ja toru seest 12 nene keermelatt läbi. Siiamaani toimib. Pilti ei
julgenud uuest padjast teha , kuna see näeb nii kole välja. Fotokas oleks pildi tasku pannud . Summuti tihendit otsisin ka. Järjekordelt õiget asja polnud saada ja sain opel manta oma. Summuti toru augud
tihendil kattusid audiga, aga poldi augud olid valed. Sai freesiga õigeks. Reedel tahtsin nädalalõpu puhul autot premeerida ka ja läksin talle uut õhu
filtrit otsima. Ja jälle, ei ole saada. Läksin kohta kus leti taga tuttavad inimesed ja ülimalt abivalmis. Kui oldi kõik kohad läbi helistatud
tallinna peal ja isegi vaadatud soomest, hakkasime mõõdu järgi otsima. Pärast 45 minutit leidsime laost sobiliku. Täpselt ei tea mis mudelile soobis
aga mark oli Ford. hea soodne ka kohe. Üks sõber timmis karpat ja teine jagajat. Segu vist liiga rikas praegu. Kütust tarbib ohtralt. Aga samas töötab
nagu kellavärk, seda pole ma saanud veel varem tunda.
Vahepeal olen ka natuke pikemat sõitu teinud. Tallinn - Pärnu - Tallinn ja kütust läks 42 euro eest.
Tirisin telefonist pildid ka arvutisse. Leidsin ühe, kus on all Mustangi 4x108 veljed 15", neil ET on hea aga mulle velgede disain ei istu. Panin
need aint ajutiselt alla, kuna orig veljed oli liivapritsis ja uus värv pidi kuivama:
Seniks päikest.
Pets
|
|
|
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.12 16:31
|
|
|
Tere,
Eile õhtul käisin lõpuks Speedsteris Hannese juures karburaatori reguleerimises. Eile hommikul ei läinud enam omade jõududega käima ja kutsusin sõbrad
appi. Hannese juurde minnes, poolel teel koolas jälle ära. Jälle kutsusin sõbrad järgi. Tõmmates läks mõlemal korral tööle. Hannese juures sain õppida
karburaatorit jälle rohkem tundma ja sai masina hästi käima. Nüüd on tühikäik, käivitub poolest pöördest, madalalt on jõudu ja loodetavasti ka
ökonoomsem. Väga vinge vana see Hannes. Soovitan teistelegi. Raha ei taha ka palju ja asja tunneb väga hästi.
Täna (umbes tund tagasi) koolas jälle tee ääres ära. Eile Hannes oli hädas sellega et karburaatori ujuks ei sulgenud nõel klappi ja kütust
jäi pidevalt peale nirisema, sellega ujutas ka üle ja selle tõttu suri ka ära ja selle pärast enam käima ka ei läinud. Täna siis tegin sama, võtsin
õhufilrti kaane maha ja näe sama jama, kütsi karpa ääreni täis ja niriseb peale ka. Tuulasin auto läbi ja leidsin aint 13 leht võtme aga puudu jäi
veel miinus pea kruvvar. Õnneks sõber helistas lampi ja jäin enamvähem tee peale ka ja tuli läbi. Tal polnud ka kruvvarit. Õnneks tal oli mingi vene
aegne meisel autos mis ajas kruvvari eesmärgi ära. Sai siis laiali kistud tee ääres ja pandud karpa kokku tagasi jälle sellisesse asendisse, et
klapp ei saaks kuidagi seina vastu hõõruda. Jäi kuidagi sund asendisse. Ja siit ka küsimus laiale ringile:
Kas äkki see karburaatori tihendi materjal on nii kaua olnud seal, et on ära väsinud ja see tõttu ka takerdub ujuks kuhugi seina vastu ? Ja kui
keeruline on mõni muu karburaator sinna peale aretada ? Ma pole ise pmst rohkem karpat varem näppinud kui cz 125, aga sellel oli vähe lihtsam kogu see
krempel, aint üks kamber ja oluliselt vähem juppe.
|
|
|
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.12 16:40
|
|
|
Siit loo moraal: kui sõidate vanema kui 25 aastase autoga, siis hoida pagasnikus vähemalt 1 korralik tööriista kohver
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 04.09.12 16:56
|
|
|
Rariteetse autoga ei hakka kunagi igav, juppide leidmine alati leidlik töö. Ma oma b2 sillaosa taastasin siis müüjad said ikka naerda, kui paljude
erinevate markide juppe ühte audisse võib sobida.
|
|
|
|
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.12 21:52
|
|
|
Praegu tagumised rattad veerevad sellistena järgi:
Välimus on maitse asi. Originaal veljed on alles ja originaali lõhkuma kuidagi ei hakka.
Need konkreetsed veljed olid algselt Saab 9000 omad. Tehasest on need veljed 15x6 aga tegime sõbraga randi tolli laiemaks. Toll just selle pärast et
rohkem poleks mahtunud sama offsetiga ja samas suutsime säilitada ka montaazi randi. Pärast keevitust on veljed liivapritsitud ja värvitud. Rehvid on
peal 175/55 R15 Conti lamellid. Hakkan lähiajal sinna ilmselt mingit ilukilpi peale sobitama. Täna proovisin sigulli omi. Suuruselt tundusid sobivat,
nüüd vaja veel mingi kronsa välja mõelda. Ilmselt teeb sellise plekist, mis kinnitub kahe ratta poldiga velje külge ja mille külge keevitab ühe mutri
sissepoole , mille külge saaks kilbi kinnitada.
Aga mis puutub vanadesse autodesse kus saab asju sobitada, siis mul oli varem üks 85a diisel sierra ( esimese generatsiooni oma). Sellel oli
juba tehsest tulles peugeoti 2.3 l vabalthingav diisel mootor, mis vahel hingas disla. Sel masinal oli mul veel citroen berlingo summuti, siguli
katuse raam, volvo 240 stange lisa ja audi 80 orig veljed. Kui kedagi peaks huvitama siis : http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=12&t=7583
seniks,
ööd
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.12 21:35
|
|
|
Ma ei oskagi kohe midagi öelda, aga Suur aitäh
Ühest küljest tahaks rõõmust lakke hüpata aga teisest küljest teeb veidi murelikuks, et kust ma nii palju raha saan, et need kõik vaja minevad jupid
omale sealt saada
|
|
|
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.12 15:52
|
|
|
nonii,
24 septembri kuupäevaga sai autol kindlustus läbi ja otsib endale talvekorterit. Praegu puhkab veel lageda taeva all.
Kui kellegil on mõnes soojas garaazis ruumi ühele masinale või üürida mõnda garaazi boksi võib vabalt teada anda. Hea oleks kui see garaaz asuks
tallinnas või viimsis.
kätte saab mind telefoni numbrilt 55542375.
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.12 19:52
|
|
|
Suveõhtu emotsioonid
Meeleolukat Kaido Soorski teksti koos nende fotodega leiab Audi Magazini sügisnumbrist.
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 19.11.12 20:16
|
|
|
Siukse peab endale ostma ja siis kui 40 saan ja keskea kriis tekib siis renoveerin ära. Üli stiilne masin.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 19.11.12 20:30
|
|
|
Auto on heades kätes, see mulle meeldib!
|
|
|
|
pets333
huviline
Registreerunud 12.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.12 21:55
|
|
|
Aitäh Sergei super ilusate piltide eest!
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 20.11.12 22:41
|
|
|
Lust lausa vaadata teemat ja lugeda sekeldusi vanuriga. Igati väärt asja ikka soetanud omale, Motivatsiooni jätku ja pikka iga vanale sotule !
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |